Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
Advertisements

Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Οι επιρροές του κοινωνικού περιβάλλοντος
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Έλενα Βλαχογιάννη Φιλόλογος – Επιμορφώτρια ΤΠΕ
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Προώθηση / Επικοινωνία
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Θ. Καλλινικάκη, Θεωρία κοιν. εργ: "η προσέγγιση της επίλυσης προβλημάτων" 1 ΘΕΩΡΙΑ ΚΟΙΝ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ ενότητα H προσέγγιση της επίλυσης προβλημάτων (problem.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ
ΠEΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Αξιοβίωτη Ολοκληρωμένη Ανάπτυξη
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Αποτελεσματικός εκπαιδευτικός και αποτελεσματική διδασκαλία
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Best practices - Benchmarking
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. adermet@gmail.gr

Δημόσιες Σχέσεις Θεωρητικό & Εννοιολογικό Πλαίσιο

Θεωρίες Σχέσεις Γνώση και συμπεριφορά Μαζική επικοινωνία

Τι; Τι θα μπορούσε να συμβεί αν…; Γιατί αυτοί οι άνθρωποι…; Για πόσο καιρό; Ποιος και πότε;

Τι; Κοινή λογική Γνώση / μόρφωση / εκπαίδευση Κατανόηση των σχέσεων δράσεων και γεγονότων

Θεωρίες Σχέσεων Θεωρία των συστημάτων Θεωρία των περιστάσεων Θεωρία επίλυσης συγκρούσεων

Θεωρία των συστημάτων ΜΜΕ Επιχείρηση Κυβέρνηση Χρηματο-οικονομικοί θεσμοί Τοπική κοινωνία Πελάτες  Μπορούμε να διαχειριστούμε τις σχέσεις όλων των παρπάνω;

Θεωρία των περιστάσεων Αναγνώριση του προβλήματος Αναγνώριση των περιορισμών Επίπεδο εμπλοκής

Θεωρία επίλυσης συγκρούσεων Αποφυγή Εγρήγορση Διαχείριση Αντιμετώπιση Διαχωρισμός ατόμων από το πρόβλημα Επικέντρωση στα συμφέροντα και όχι στις θέσεις Αναζήτηση κοινού οφέλους Αντικειμενικά κριτήρια

Θεωρίες αντίληψης και συμπεριφοράς Θεωρία συναρμολόγησης ενέργειας Θεωρία κοινωνικής ανταλλαγής Θεωρία διάχυσης Θεωρία κοινωνικής μάθησης Μοντέλο επεξεργασμένης πιθανότητας επιρροής

Θεωρία συναρμολόγησης της ενέργειας Γνωστική δομή: Καθορίζει τη μορφή της σκέψης μας. Περιεχόμενο: Χαρακτήρες, λεπτομέρειες και πλοκή Γνωστικές διαδικασίες: Αποθήκευση της πληροφορίας αυτοματοποίηση της συμπεριφοράς

Θεωρία κοινωνικής ανταλλαγής Κόστος και ωφέλεια Pay-off matrix

Θεωρία διάχυσης Οι ιδέες υιοθετούνται μέσα από 5 στάδια: Ενημέρωση Ενδιαφέρον Αξιολόγηση Δοκιμή Υιοθέτηση

Θεωρία κοινωνικής μάθησης Παρατήρηση των άλλων Λανθάνουσα συμπεριφορά Μίμηση συμπεριφορών

Μοντέλο επεξεργασμένης πιθανότητας επιρροής «Κεντρικός δρόμος» – άμεση προσέγγιση «Περιφερειακός δρόμος» - έμμεση προσέγγιση

Θεωρίες μαζικής επικοινωνίας Θεωρία των χρήσεων και ικανοποιήσεων Θεωρία καθορισμού ατζέντας Θεωρία της καλλιέργειας

Θεωρία χρήσεων και ικανοποιήσεων Τα άτομα αντιλαμβάνονται διαφορετικά την επικοινωνία, με βάση τις ανάγκες τους: Εκτροπή: διαφυγή από τη ρουτίνα και τα προβλήματα Προσωπικές σχέσεις: υποκατάστατα προσωπικών σχέσεων και συντροφικότητας Προσωπική ταυτότητα: επιλογές δράσεων ελεύθερου χρόνου Εποπτεία: ανακάλυψη του κόσμου

Θεωρία καθορισμού της ατζέντας Τα ΜΜΕ δεν αλλάζουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε (;) αλλά το περιεχόμενο αυτών που σκεφτόμαστε! Επηρεάζουν (και καθορίζουν) την «ατζέντα» των θεμάτων που μας απασχολούν και συζητάμε.

Θεωρία της καλλιέργειας Η διαρκής, επαναλαμβανόμενη πληροφόρηση για ένα θέμα μπορεί να πείσει για την εγκυρότητά του «Μεσολαβούσα πραγματικότητα»

Μοντέλο συν-προσανατολισμού Άποψη Α + άποψη Β  λύση Χ Αναζήτηση αμοιβαία αποδεκτής λύσης Κατανόηση των δύο απόψεων Ακρίβεια Συμφωνία - συναίνεση

«Επαγγέλματα της επικοινωνίας» Εμπειρογνώμων: λειτουργεί ως σύμβουλος Διαχειριστής κρίσεων / προβλημάτων: αναγνωρίζει, αναλύει και επιλύει προβλήματα Διαμεσολαβητής επικοινωνίας: το πρόσωπο ανάμεσα στην επιχείρηση και το περιβάλλον της

Διαλεκτική θεωρία Αμοιβαιότητα Εγγύτητα Ικανότητα του συμπάσχειν Κίνδυνος Δέσμευση

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. adermet@gmail.gr