ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne and Maidstone(same level/different days) Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγικό μάθημα  Στόχοι:
Δημιουργικές δραστηριότητες
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Αγλαντζιάς
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Στρατηγικές Πρόσληψης των Μορφοσυντακτικών Φαινομένων
Έρευνα για το διαδίκτυο
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η διαδικασία κατα μάθημα. 1ο μάθημα: Ερωτηματολόγια γραπτά + προφορικά  Εισαγωγή στο θέμα με video (βιοκλιματικό σπίτι) και p.point Γενικές πληροφορίες.
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε, προκειμένου να διδαχτεί σε τμήμα της β ’ Γυμνασίου που απαρτίζεται από αμιγώς αλλοδαπούς μαθητές με χώρες.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Επίθετα Επίθετα σε -ης -ης -ες ες Επίθετα σε -ης -ης -ες ης.
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Μαθητές/τριες Δημοτικού: 12 Μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου: 1
Υποκείμενο-Ρήμα-Αντικείμενο-Κατηγορούμενο
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Άνω Βυρσίνης
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
ΕΣΟΧΗ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Αγιοχωρίου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 ΑΜΑΡΑΝΤΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2013 ΣΜΙΓΑΔΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης Νετζμεττήν Πίσκα Αριθμός Παιδιών 12 Κορίτσια 8 Αγόρια 4

Τα παιδιά εξασκήθηκαν στη χρήση του word και του power point, έφτιαξαν κείμενα και παρουσιάσεις.

Δουλέψαμε με τη σειρά παραμυθιών «Οι μέρες με τον Γίγαντα».

Ξεκινήσαμε με δραστηριότητες εμψύχωσης Ξεκινήσαμε με δραστηριότητες εμψύχωσης. Tα παιδιά εξάσκησαν τον προφορικό τους λόγο δραματοποιώντας διαλόγους. Μαρκαδόροι, κανσόν, ψαλίδια και άλλα υλικά στη διάθεσή μας. Με αφορμή την κατασκευή του δέντρου με τα καθημερινά αντικείμενα εξασκηθήκαμε στα γένη των ουσιαστικών.

Όταν ο γίγαντας ήταν άρρωστος του φτιάξαμε κασκόλ (χρώματα, επίθετα) και του δώσαμε συμβουλές για να γίνει καλά (χρήση υποτακτικής).

Με αφορμή το κείμενο «Ο πυρετός υποχωρεί» συμπληρώσαμε ερωτήσεις κατανόησης.

Με τον Γίγαντα περάσαμε στην καθημερινές δραστηριότητες Με τον Γίγαντα περάσαμε στην καθημερινές δραστηριότητες. Διαβάσαμε κείμενα και απαντήσαμε σε ερωτήσεις κατανόησης. Είδαμε την ενεργητική και την παθητική φωνή των ρημάτων και χρησιμοποιήσαμε ορισμένα από τα ρήματα αυτά για να περιγράψουμε τη δική μας καθημερινότητα

Εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο μας με τη βοήθεια ασκήσεων από το υλικό του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη», αναζητώντας συνώνυμες και αντίθετες λέξεις.

Εξοικειωθήκαμε με τις κτητικές αντωνυμίες και τις χρησιμοποιήσαμε φτιάχνοντας προτάσεις.

Πήγαμε στην κουζίνα ολοταχώς για τον γίγαντα Πήγαμε στην κουζίνα ολοταχώς για τον γίγαντα. Κάναμε επανάληψη του σχετικού λεξιλογίου αλλά και εξασκηθήκαμε στη χρήση των άρθρων και του πληθυντικού των ουσιαστικών.

Ο πεινασμένος γίγαντας χρειαζόταν φαγητό. Ευκαιρία να θυμηθούμε την προστακτική και την κλίση των ρημάτων μέσα από συνταγές μαγειρικής.

Με τα παιδιά των μικρότερων ηλικιών συμπληρώνουμε ένα διατροφολόγιο..

Και οι ακόμα πιο μικροί.. Τα νηπιάκια μας εξοικειώνονται με το βασικό λεξιλόγιο, αντιστοιχίζουν λέξεις και εικόνες και κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο γραπτό λόγο.

Και μερικές ακόμα συνταγές..

Το μενού είχε και γλυκό. Ακούσαμε σχετικά τραγούδια και συμπληρώσαμε τα κενά εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιό μας.

Γράψαμε σενάριο, μοιράσαμε ρόλους και δραματοποιήσαμε το παραμύθι.

Γράψαμε και εικονογραφήσαμε τη συνέχεια της ιστορίας.

Κι όταν ο Γίγαντας έφυγε από το χωριό μας γράψαμε αγγελίες για να τον βρούμε.

Μιας και ο γίγαντας ξεκίνησε τα ταξίδια του σε άλλες πολιτείες είπαμε να τον βοηθήσουμε φτιάχνοντας έναν οδηγό ταξιδιών.

Βρήκαμε πληροφορίες για τον οδηγό μας με τη βοήθεια του «Σεβντά του Σεντουκιού».

Φτιάξαμε καταλόγους καταστημάτων των χωρών που επισκεφτήκαμε και κάναμε μετατροπές από τον ενικό στον πληθυντικό. Ευκαιρία να κάνουμε εξάσκηση στα μαθηματικά με το παιχνίδι πωλητή - αγοραστή.

Στα τελευταία μαθήματα της χρονιάς διακοσμήσαμε το βανάκι με φωτογραφίες από όλη τη χρονιά. Ευκαιρία για επανάληψη αλλά και για χρήση παρελθοντικών χρόνων μέσα από την ανάκληση αναμνήσεων.