Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Προώθηση / Επικοινωνία
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η Η Διαδικασία του Κλεισίματος της Πώλησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η Θεωρίες Κινήτρων
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 7η Η Διαπραγμάτευση
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις.
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α Τα στάδια της πώλησης και η διαδικασία χειρισμού των αντιρρήσεων ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Εισαγωγή Στην προσπάθεια συστηματοποίησης της διαδικασίας πωλήσεων διακρίνουμε τρία κύρια στάδια πώλησης. Πρώτον, το στάδιο που αφορά τις προκαταρκτικές διαδικασίες της πώλησης (προετοιμασία- εντοπισμός υποψήφιου πελάτη). Δεύτερον το στάδιο που αφορά την κυρίως διαδικασία της πώλησης (παρουσίαση, επιχειρηματολογία, αντιρρήσεις, κλείσιμο της συνεργασίας) και Τρίτον, το στάδιο της μετααγοραστικής εξυπηρέτησης του πελάτη, ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Το στάδιο πριν την πώληση Στο στάδιο «πριν» την πώληση αναφέρονται όλα τα στοιχεία εκείνα που απαιτούνται και εξασφαλίζουν την σωστή προετοιμασία του πωλητή προτού ξεκινήσει την παρουσίαση. Επίσης αναφερόμαστε στα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που συντελούν σε μια επιτυχημένη αρχική προσέγγιση. Γίνεται επίσης αναφορά στη σπουδαιότητα της διαφορετικότητας των λόγων εξαιτίας των οποίων είναι δυνατόν να αγοράζει ο υποψήφιος πελάτης. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Η προετοιμασία Η σωστή προετοιμασία πριν από την επίσκεψη πωλήσεων έχει σχέση με: Τη γενικότερη εξωτερική εμφάνιση του πωλητή Την οργάνωση σε επίπεδο χρήσης μέσων καλύτερης παρουσίασης των προϊόντων ή υπηρεσιών που προωθεί. Την κατάρτιση του προφίλ υποψήφιου πελάτη Την επεξεργασία τρόπων καλύτερης προσέγγισης με τον πελάτη και γρήγορης ανίχνευσης των αναγκών του Τις πληροφορίες που αφορούν τον ομοειδή ανταγωνισμό Τον ποσοτικό προσδιορισμό και ανάλυση των στόχων πωλήσεων που πρόκειται να θέσει στο συγκεκριμένο πελάτη Την γενικότερη οργάνωση και προγραμματισμό της παρουσίασης των πωλήσεων* ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Η προετοιμασία (συν.) Στη φάση της προετοιμασίας ο πωλητής πρέπει να λάβει υπόψη του ότι: Ο υποψήφιος πελάτης πάνω απ όλα είναι άνθρωπος και έχει λογική και συναισθήματα. Η σύντομή αναγνώριση του τύπου προσωπικότητας του πελάτη θα βοηθήσει στη διαμόρφωση της κατάλληλης στρατηγικής παρουσίασης πωλήσεων Όλοι οι άνθρωποι θέλουν να νιώθουν ξεχωριστοί, σημαντικοί κι έτσι ακριβώς πρέπει να τους κάνει να αισθάνονται Τα τρία κοινά σημεία που χαρακτηρίζουν όλους σχεδόν τους ανθρώπους είναι ο εαυτός τους, η οικογένεια και η εργασία τους Η υποβολή ερωτήσεων στοχεύει και στην ανακάλυψη των πραγματικών αναγκών του πελάτη αλλά και στην εξασφάλιση της ενεργής του συμμετοχής στη διαδικασία Αν κερδίσει την εμπιστοσύνη του πελάτη του θα βρεθεί πολύ πιο κοντά στην πώληση Οι λόγοι για τους οποίους μπορεί να αγοράζεται το ίδιο προϊόν είναι εντελώς διαφορετικοί για κάθε καταναλωτή ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Εντοπισμός υποψηφίου πελάτη. Δημιουργία αρχικής προσέγγισης Θετική στάση και αυτοπεποίθηση πωλητή Ενθουσιασμός και χαμόγελο του πωλητή Σωστό ντύσιμο (χωρίς εκκεντρικότητες) Σεβασμός στο διαθέσιμο χρόνο του πελάτη Να μη δείχνει αγχωμένος ο πωλητής Χρήση της γλώσσας του σώματος Φωνή, άρθρωση και λέξεις που χρησιμοποιεί Ζεστός και ανθρώπινος λεκτικός χαιρετισμός με προσφώνηση του ονόματος του υποψηφίου πελάτη Αρχική συζήτηση γενικού ενδιαφέροντος για δημιουργία ευνοϊκού κλίματος Αναφορά σε θετικά σχόλια Να ακούει ο πωλητής προσεκτικά Να δείχνει από την πρώτη στιγμή ενδιαφέρον να βοηθήσει τον πελάτη ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Η κάλυψη των αναγκών και οι λόγοι για τους οποίους αγοράζει ο υποψήφιος πελάτης Ικανοποίηση της ανάγκης από την αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος Αύξηση των κερδών Αξιοπιστία, εμπιστοσύνη, με βάση αυτά που υπόσχεται η εταιρία για το προϊόν της Status symbol Η ανάγκη του «ΕΓΩ» Μείωση ανησυχίας και ανασφάλειας Ταχύτητα παράδοσης του προϊόντος Σωστή επένδυση χρημάτων Ενθουσιασμός: το χαμόγελο και η ευγένεια του πωλητή Γενικότερη εξωτερική εμφάνιση του πωλητή Image Οι γνώσεις Η ευνοϊκή μέρα για αγορές εξαιτίας υπάρχοντος αδιάθετου χρήματος ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Το στάδιο «κατά» τη διαδικασία της πώλησης Στο στάδιο αυτό έχουμε τη διαδικασία της παρουσίασης των πωλήσεων, η οποία περιλαμβάνει: Χρήσιμες συμβουλές πωλήσεων Τα βασικά βήματα της πώλησης Τη διαφοροποίηση των χαρακτηριστικών των πλεονεκτημάτων- ωφελημάτων ενός προϊόντος Την υπόσχεση και την υποστήριξή της κατά τη διατύπωση της επιχειρηματολογίας πωλήσεων Τους κανόνες της σωστής επίδειξης των προϊόντων Τα πλεονεκτήματα της οργανωμένης παρουσίασης ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Χρήσιμες συμβουλές στην παρουσίαση πωλήσεων Χρήση απλών και κατανοητών λέξεων Αποφυγή δυσνόητων τεχνικών λέξεων Τήρηση ενός βασικού κανόνα «να λέει λίγα και να δείχνει πολλά» Να μιλά ο πωλητής θετικά, γιατί οι θετικές σκέψεις έχουν θετικά αποτελέσματα Να έχει κατά νου ότι δεν πουλά απλά προϊόντα αλλά πράγματα που οι άλλοι τα έχουν ανάγκη Να μιλά σαν να έχει εξασφαλισμένη την επιτυχία Να αποφεύγει τις υπερβολές Να λέει την αλήθεια Να επιδιώκει την ισότητα στη σχέση του με τον πελάτη Να επαληθεύει ότι κατανοεί ο πελάτη αυτά που ακούει, με ερωτήσεις Να επιβεβαιώνει ότι όσα λέγονται είναι από τη σκοπιά του πελάτη Να επιδιώκει τη διαφοροποίηση ώστε να εξασφαλίσει την αποδοχή και εμπιστοσύνη του συνομιλητή του ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Τα βήματα στην παρουσίαση πωλήσεων Τα δύο βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθούνται στην παρουσίαση προϊόντων ή υπηρεσιών είναι: ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ: η απόσπαση της προσοχής του πιθανού πελάτη μέσω της διαδικασίας σύνδεσης των βασικών πλεονεκτημάτων του προϊόντος με τις συγκεκριμένες ανάγκες του πελάτη. ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ: Η προσέλκυση του ενδιαφέροντος και η εξασφάλιση της εμπιστοσύνης με αναφορά στη διαφοροποίηση των χαρακτηριστικών, των πλεονεκτημάτων και των προσδοκώμενων ωφελειών του προϊόντος στο μυαλό του υποψήφιου αγοραστή. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του προϊόντος προς πώληση* Τι πωλείται? Πρόκειται για τα χαρακτηριστικά εκείνα γνωρίσματα (τεχνικά στοιχεία- ποιοτικές προδιαγραφές) που περικλείονται σε ένα προϊόν και καθορίζουν έντονα την προσωπικότητα του και τον τρόπο λειτουργίας του (χαρακτηριστικά που αφορούν μόνο το προϊόν). ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Τα πλεονεκτήματα του προϊόντος προς πώληση* Τι ακριβώς σημαίνει? Πώς αυτό που πωλείται οδηγεί στη λύση ενός προβλήματος Είναι αυτά που έχουν να κάνουν με τις συγκεκριμένες ανάγκες του πελάτη (αφορούν τον παράγοντα άνθρωπο). Η παρουσίαση των πλεονεκτημάτων των προϊόντων, δίνει λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο υποψήφιος πελάτης (μετατροπή των χαρακτηριστικών σε συγκεκριμένα μοναδικά πλεονεκτήματα για τον πελάτη). ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Οι λόγοι αγοράς του προϊόντος προς πώληση* Τι τελικά αγοράζει? Ο πελάτης αγοράζει με βάση το τελικό συγκεκριμένο όφελος που θα αποκομίσει στο διηνεκές από τη χρήση του προϊόντος. Αντικειμενικός στόχος είναι μέσα από την παρουσίαση των συγκεκριμένων ωφελειών, να πεισθεί και να κατανοήσει ο υποψήφιος πελάτης ότι θα υπάρχει διαρκής ικανοποίηση των αναγκών του όσον αφορά τα συγκεκριμένα οφέλη και μετά την αρχική αγορά-απόκτηση του προϊόντος. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ