ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

Προσωπικές Πωλήσεις.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Η επίδρασή της στην κοινωνία.  Τονώνει την οικονομική δραστηριότητα  Αυξάνει την κερδοφορία, επομένως δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας  Ενημερώνει το.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 6-7
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Θεωρία αναγκών του Μάσλοου
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 6 : ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Ι Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Οικογένεια & Νοικοκυριά – Αγοραστικές επιδράσεις & λήψη αποφάσεων (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Συμπεριφορά Καταναλωτή Μέρος Β’ Οι Διαφάνειες βασίζονται στο Βιβλίο του Γ. Σιώμκου, «Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ», 2002, Εκδόσεις.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Ορθολογισμός και Παράγοντες Περιορισμού του. Ορθολογισμός και Υποκειμενικότητα Σύγχρονες μελέτες (1995), υποδεικνύουν την διαφορά μεταξύ Ορθολογιστικής.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Εισαγωγή στην Ανάλυση της Αγοραστικής.
Αυτο-εντύπωση & Τρόπος Ζωής (Self-Concept & Lifestyle)
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων , 1ο εξάμηνο
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Ενότητα 2_2 Η αρχή των επιδόσεων στην κοινωνία και στο σχολείο
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων ,
Η έννοια της επιχείρησης
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 2Ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ

Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή

Ο καταναλωτής για την αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας: λαμβάνει διάφορα εξωτερικά ερεθίσματα (επιδράσεις) από το μάρκετινγκ και από το περιβάλλον του ακολουθεί μια διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων Έχει μια συγκεκριμένη συμπεριφορά μετά την αγορά του, ανάλογα με το εάν έμεινε ικανοποιημένος ή όχι.

Εξωτερικές επιδράσεις/ Ερεθίσματα Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων Συμπεριφορά μετά την απόφαση

Η Ιεράρχηση των Ανθρωπίνων Αναγκών Ανάγκες αυτοπραγμάτωσης (ατομική βελτίωση και αναγνώριση) Ανάγκες υπόληψης (αυτοσεβασμός, αναγνώριση, κοινωνική καταξίωση) Κοινωνικές ανάγκες (αίσθηση της αφοσίωσης, αγάπη) Ανάγκες ασφάλειας (ασφάλεια, προστασία) Βιολογικές ανάγκες (πείνα, δίψα)

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Πολιτιστικοί Κουλτούρα Υποκουλτούρα Κοινωνική Τάξη Κοινωνικοί Ομάδες αναφοράς Οικογένεια Ρόλοι και κοινωνική θέση Προσωπικοί Ηλικία και φάση κύκλου ζωής Επάγγελμα Οικονομική κατάσταση Τρόπος ζωής Προσωπικότητα Ψυχολογικοί Προώθηση Αντίληψη Μάθηση Πιστεύω και στάσεις .. Αγοραστής

Διαμορφωτές Γνώμης (Opinion Leaders) Το άτομο μέσα σε μια ομάδα αναφοράς το οποίο, λόγω των ειδικών δεξιοτήτων, των γνώσεων, της προσωπικότητας ή άλλων χαρακτηριστικών του ασκεί επιρροή σε άλλους

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ Κάθε άτομο αντιλαμβάνεται και ερμηνεύει τις καταστάσεις με το δικό του μοναδικό τρόπο. Η προσωπική αντίληψη διαμορφώνεται από την ικανότητα του να δέχεται επιλεκτικά πληροφορίες ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του

ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ- ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ Η Επιλεκτική προσοχή είναι η τάση των ανθρώπων να απορρίπτουν την πλειοψηφία των πληροφοριών στις οποίες εκτίθενται. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να προσπαθήσουν πάρα πολύ για να τραβήξουν την προσοχή του καταναλωτή. Η Επιλεκτική παραμόρφωση περιγράφει την τάση των ανθρώπων να ερμηνεύουν τις πληροφορίες με τρόπο που θα υποστηρίξει αυτό που ήδη πιστεύουν.

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Τα άτομα συμπεριφέρνονται ορθολογικά, χρησιμοποιώντας τους διαθέσιμους πόρους τους με τρόπο που μεγιστοποιεί την ωφέλεια που αποκομίζουν από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που επιλέγουν

ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ (LIFE STYLE) Οι δραστηριότητές του (εργασία, χόμπι, αγορές, σπορ, κοινωνικές εκδηλώσεις, κλπ) Τα ενδιαφέροντά του (διατροφή, μόδα, οικογένεια, ψυχαγωγία, κλπ) Οι γνώμες του (κοινωνικά θέματα, πολιτική)

ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ Οι αγοραστικές επιλογές ενός ατόμου επηρεάζονται, από πέντε βασικούς ψυχολογικούς παράγοντες: την παρακίνηση (κίνητρα) που έχει ο καταναλωτής την αντίληψη του καταναλωτή την ικανότητα μάθησης του τα πιστεύω του τις στάσεις του