Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Προσωπικές δεξιότητες
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΤΑ ΣΤΙΛ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΓΩΓΗΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η΄ΕΡΩΤHΜΑΤΙΚΗ (ερωτήσεις –απαντήσεις) ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό Μοντέλα ηθικής ανάπτυξης Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Διαπολιτισμικότητα και Φυσική Αγωγή
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Project.
To Teach Curricular Subjects
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής

Έννοια Ολυμπιακής Παιδείας Είναι η μορφωτική διαδικασία που αποσκοπεί στη διαμόρφωση ή καλλιέργεια προτύπων συμπεριφοράς των νέων, σύμφωνα με τις διαχρονικές αξίες του ολυμπισμού και του αθλητισμού.

ΣΚΟΠΟΣ Είναι να εμπνεύσει και να προωθήσει την υιοθέτηση συμπεριφορών και αξιών φιλίας, συνεργασίας, σεβασμού στον συνάνθρωπο, τιμιότητας και προσπάθειας για διαρκή βελτίωση μέσω της Φυσικής Αγωγής και του Αθλητισμού

Στόχοι της Ολυμπιακής παιδείας στο σχολείο Να καταστήσει τα σχολεία κυψέλες αθλητικής και πολιτιστικής παιδείας Να διαδώσει τις αξίες του αθλητισμού Να ενισχύσει την εθελοντική προσφορά Να προωθήσει την ισότητα των φύλων και ευκαιριών στο σχολείο Να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά σε θέματα της διαφορετικότητας και του πολυπολιτισμού

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Φιλοσοφία Ολυμπιακής Παιδείας «Μαθαίνω, Ευαισθητοποιούμαι, Συμμετέχω, Δημιουργώ» Η διδασκαλία οφείλει να ενσωματώνει τις παρακάτω αρχές: να δίνει βιώματα επιτυχίας, να είναι κατάλληλη για όλους, κάθε μαθητής να βρίσκει δραστηριότητες που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις και τις ικανότητές του

Η Ολυμπιακή παιδεία προάγει Τη γνώση -α) σε θέματα ιστορίας -β) στα προβλήματα των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων -γ)ως προς την ωφέλεια της άσκησης Δεξιότητες που σχετίζονται με συγκεκριμένες συμπεριφορές (σεβασμός στους κανόνες, στο διαφορετικό, στο άλλο φύλο) Βελτίωση της στάσης απέναντι στην άσκηση, την αυτοεκτίμηση και την εμπιστοσύνη στις προσωπικές ικανότητες

Στόχοι στο επίπεδο των γνώσεων Ιστορία της αρχαίας αγωνιστικής (αγωνίσματα, πρόγραμμα, βραβεία, τιμωρίες, σπουδαίοι αθλητές) Η σύγχρονη Ολυμπιακή ιστορία (αναβίωση, Κουμπερτέν, Ολυμπιακά σύμβολα, αθλήματα και αγωνίσματα, αθλητές θρύλοι) Η ωφέλεια της άσκησης (Γιατί να ασκούμαι αφού ιδρώνω και κουράζομαι, τι πρέπει να γνωρίζω για να γυμνάζομαι αποτελεσματικά)

Εκπαιδευτικές τεχνικές Παρουσίαση Ερωτήσεις-Απαντήσεις Συζήτηση Πρακτική Άσκηση Μελέτη περίπτωσης Ανάθεση ρόλων (Ηθικά διλήμματα)

Παρουσίαση ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Εύχρηστη Ευκολότερη προετοιμασία Οι μαθητές νοιώθουν ασφάλεια ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Οι μαθητές είναι παθητικοί Δεν είμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα

Ερωτήσεις-Απαντήσεις & Συζήτηση ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Προώθηση αυτενέργειας Ανάπτυξη κρίσης Λεπτομερής προσέγγιση ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Απαιτεί αρκετό χρόνο Δεν συμμετέχουν όλοι Οι συμμετέχοντες πρέπει να διαθέτουν κάποιες αρχικές γνώσεις

Πρακτική Άσκηση Πρόκειται για ατομική ή ομαδική εργασία που προωθεί την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών Παράδειγμα: Οι πόλεις που έγιναν οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες και τους δίνουμε το όνομα μιας τέτοιας πόλης τα παιδιά θα πρέπει να συλλέξουν στοιχεία από τη βιβλιοθήκη για τη γλώσσα, την ιστορία τον πολιτισμό καθώς και τα γεγονότα που συνδέουν την πόλη με τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Επικοινωνιακές δεξιότητες Ανάπτυξη διαλόγου (ανοιχτές ερωτήσεις, τονίζουμε τα κύρια σημεία των απαντήσεών τους, προσωπικά παραδείγματα) Διατήρηση του ενδιαφέροντος των μαθητών (προσπαθούμε να κερδίσουμε το σεβασμό και όχι τη φιλία τους) Μη λεκτική επικοινωνία Ανατροφοδότηση

Αρχαίοι Ολυμπιακοί Αγώνες Θεωρητική (Παρουσίαση, Ερωτήσεις - Απαντήσεις) Εικαστική (Ανάθεση σε ομάδες εργασίας: κατασκευή αθλητικών οργάνων, κατασκευή μακέτας αρχαίου σταδίου) Κινητική (Αρχαία αγωνίσματα, αρχαία παιχνίδια)

Σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες Θεωρητική (Παρουσίαση, Ερωτήσεις-Απαντήσεις) Εικαστική (Δημιουργία λευκωμάτων με αθλητές θρύλους, σκηνές φιλίας και συναδέλφωσης, συλλογή έργων τέχνης, σχετικών μουσικών συνθέσεων) Κινητική (γνωριμία με μη διαδεδομένα αθλήματα)

Παραολυμπιακοί Αγώνες Θεωρητική (Παρουσίαση, Ερωτήσεις-Απαντήσεις) Εικαστική (Ανάθεση Ομαδικής εργασίας με θέμα: «Αθλητισμός και άτομα με αναπηρίες». Συλλογή εικόνων και έργων τέχνης) Κινητική ( Μπάσκετ με ένα χέρι, Βόλευ από εδραία θέση)