Ειρήνη Πετράκη Πυρήνας ΤΠΕ ΠΙ,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
. Εννοιολογικοί χάρτες.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Πρόγραμμα Kidspiration
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Διδακτική της Πληροφορικής
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Δημιουργία σεναρίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Προσχολική Παιδαγωγική
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ειρήνη Πετράκη Πυρήνας ΤΠΕ ΠΙ, 2010-11 Παρουσίαση διαθέσιμων e-μαθησιακών εργαλείων και περιβαλλόντων στα Δημοτικά σχολεία Ειρήνη Πετράκη Πυρήνας ΤΠΕ ΠΙ, 2010-11

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ http://www.e-epimorfosi.ac.cy Εκπαιδευτικοί Μαθησιακά εργαλεία 1. Κατάλογος ανοικτών – Δωρεάν λογισμικών (διατίθενται δωρεάν στο διαδίκτυο) 2. Κατάλογος εμπορικών λογισμικών από Π.Ι.Κ. και Υ.Π.Π. (μερικά έχουν εξασφαλιστεί από το Υ.Π.Π. και έχουν εγκατασταθεί στους ΗΥ των σχολείων και μερικά διατίθενται στο ΠΙ για επιμορφωτικούς σκοπούς) 3. Κατάλογος μαθησιακών λογισμικών από Π.Ι. Ελλάδας (διατίθενται δωρεάν στο διαδίκτυο και στο ΠΙ -κάποια έχουν εγκατασταθεί στους ΗΥ των σχολείων μας από το ΥΠΠ) 4. Εκπαιδευτικά λογισμικά που εξασφαλίστηκαν από Υ.Π.Π (ΕΠ 05/08) (εγκατεστημένα στους ΗΥ των δημοτικών σχολείων) Εκπαιδευτικοί e-υλικό 1. Download / Upload / Αξιολόγηση υλικού (σχέδια μαθήματος με χρήση ΤΠΕ για ενσωμάτωση τους σε ΌΛΑ τα μαθήματα του ΑΠ 2. Βιβλιάρια από Ομάδες Εργασίας του Π.Ι.(έντυπη μορφή σε όλα τα σχολεία)

Στόχος της συνάντησης: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Στόχος της συνάντησης: Θα παρουσιαστούν τα λογισμικά που υπάρχουν εγκατεστημένα ήδη στα σχολεία (θέμα, ηλικία) Θα γίνουν εισηγήσεις και θα ακουστούν απόψεις από συναδέλφους που ήδη αξιοποιούν κάποια από αυτά (πρόσκληση για αξιοποίηση σε μαθήματα και ανταλλαγές επισκέψεων σε τάξεις συναδέλφων εντός της σχολικής μονάδας) Θα δοθεί έντυπος συνοπτικός κατάλογος (σημειώσεις παρουσίασης),θα αναρτηθεί στο εργαστήριο ΗΥ έντυπος κατάλογος για δωρεάν λογισμικά και θα παρουσιαστούν οι σχετικές εκδόσεις του ΠΙ (βιβλιοθήκη εκπαιδευτικών)

ΕΛΛΗΝΙΚΑ H Σπίθα και ο Κεραυνός …και η αποκάλυψη της αλήθειας (Γλώσσα, Ε’-Στ’ Τάξη) Κλειστού τύπου λογισμικό που αποσκοπεί στην εμπέδωση και εξάσκηση γραμματικών και συντακτικών φαινομένων (π.χ. συνώνυμα, αντίθετα, ορθογραφία, σύνταξη-όροι πρότασης). Μέσα από μια ευχάριστη ιστορία ο μαθητής εισάγεται σε διάφορες ασκήσεις και παιχνίδια που καλύπτουν διαθεματικές ενότητες και στοχεύουν στην επίτευξη ενός τελικού στόχου. Απευθύνεται σε μαθητές Ε’ και Στ’ τάξης. H Σπίθα και ο Κεραυνός …και ο ύποπτος της οδού Ανέμων (Γλώσσα, Δ’ Τάξη) Κλειστού τύπου λογισμικό που αποσκοπεί στην εμπέδωση και εξάσκηση γραμματικών και συντακτικών φαινομένων (π.χ. συνώνυμα, αντίθετα, κλίσεις ουσιαστικών, ορθογραφία, σύνταξη προτάσεων). Mέσα από μια περιπετειώδη ιστορία οι μαθητές εισάγονται σε ασκήσεις και παιχνίδια εξάσκησης και εμπέδωσης. Απευθύνεται σε μαθητές Δ’ Τάξης.

Λογισμικό δημιουργίας οπτικοακουστικών ιστοριών μέσα από Kar2ouche Δημιουργική Γραφή (Kar2ouche Creative Writing) Λογισμικό δημιουργίας οπτικοακουστικών ιστοριών μέσα από μια πλούσια συλλογή φόντων, φιγούρων και αντικειμένων με τη δυνατότητα προσθήκης γραπτής και προφορικής αφήγησης. Κατάλληλο για όλες τις τάξεις.

Διδάσκοντας τα νομίσματα Γεωμετρία, αριθμοί και μέτρηση ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Διδάσκοντας τα νομίσματα Λογισμικό εξάσκησης και εμπέδωσης το οποίο περιλαμβάνει υλικό για διαδραστικό πίνακα, παιχνίδια/δραστηριότητες και φύλλα εργασίας που σχετίζονται με το νομισματικό μας σύστημα. Κατάλληλο για Α΄- Γ΄τάξεις.(ΕΛΛΗΝΙΚΑ) Γεωμετρία, αριθμοί και μέτρηση Λογισμικό εμπέδωσης και εξάσκησης το οποίο παρέχει ένα ευρύ φάσμα παιχνιδιών και δραστηριοτήτων που καλύπτουν τις βασικές ενότητες περιεχομένου του Α.Π. των Μαθηματικών. Κατάλληλο για όλες τις τάξεις. Το λογισμικό περιλαμβάνει 3 εφαρμογές: (α) γεωμετρία (π.χ. χωρητικότητα, συμμετρία), (β) αριθμητική (π.χ. κλάσματα, διαίρεση, αφαίρεση) (γ) πολλαπλάσια.(ΕΛΛΗΝΙΚΑ)

ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Virtual Labs Electricity Virtual Labs Light Λογισμικό το οποίο επιτρέπει την εκτέλεση εικονικών πειραμάτων και προσομοιώσεων για δραστηριότητες με πηγές φωτός και αντικείμενα οπτικής (π.χ. καθρέφτες, φακοί, πρίσματα, διαφράγματα ). Δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να διερευνούν τη φύση του φωτός, το φαινόμενο της ανάκλασης με τη χρήση καθρεφτών, το φαινόμενο της διάθλασης με τη χρήση φακών και τα χρώματα του φωτός. Κατάλληλο για τις τάξεις Ε’ και Στ’. Virtual Labs Electricity Λογισμικό το οποίο παρουσιάζει προσομοιώσεις και επιτρέπει την εκτέλεση εικονικών πειραμάτων και δραστηριοτήτων διερεύνησης σε σχέση με τον ηλεκτρισμό. Κατάλληλο για τις τάξεις Δ’ –Στ’.

ΙΣΤΟΡΙΑ Κλειστού τύπου λογισμικό για εξάσκηση και εμπέδωση. Ιστορία Στ’ Δημοτικού Κλειστού τύπου λογισμικό για εξάσκηση και εμπέδωση. Καλύπτει ενότητες, όπως : «Η Ευρώπη στα νεότερα χρόνια», «Οι Έλληνες κάτω από ξένη κυριαρχία», «Η Μεγάλη Επανάσταση», «Η Ελλάδα ανεξάρτητο κράτος», «Η Ελλάδα στον 20ο αιώνα». Συνδυάζει ποικιλία ασκήσεων τύπου: Σωστό-Λάθος, Βρες τη λέξη, Σταυρόλεξο, Ανοικτού τύπου ερωτήσεις, Αντιστοίχιση, Κρυπτόλεξο κ.α. Απευθύνεται σε μαθητές Ε’ και κυρίως Στ’ τάξης.

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Αrc View Λογισμικό το οποίο παρέχει πληθώρα δυνατοτήτων χαρτογραφίας και επεξεργασίας, ανάλυσης και απεικόνισης χωρικών δεδομένων του πραγματικού κόσμου, με σκοπό την επίλυση συγκεκριμένων χωρικών προβλημάτων μέσα από τη λήψη αποφάσεων για το χώρο. Κατάλληλο για τις τάξεις Γ’-Στ’.

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ζώντας στην Εκκλησία Πρόγραμμα αναφοράς που περιέχει πολυμεσικές παρουσιάσεις για διάφορες ενότητες του μαθήματος των Θρησκευτικών (π.χ. Άγιοι της Ορθόδοξης Εκκλησίας, Η ζωή και το έργο του Χριστού, Εκκλησιαστική ιστορία, Λειτουργική ζωή, Βυζαντινός πολιτισμό κ.α.) Κατάλληλο για τις τάξεις Δ’- Στ’.

Αγγλικά Δ’-Στ’ Δημοτικού ΑΓΓΛΙΚΑ Αγγλικά Δ’-Στ’ Δημοτικού Κλειστού τύπου λογισμικό που αποσκοπεί στην εξάσκηση και εμπέδωση γραμματικών, λεξιλογικών και συντακτικών φαινομένων μέσα από ποικιλία ασκήσεων (π.χ. αντιστοίχισης, συμπλήρωσης κ.α.). Το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να ακούσει τη σωστή Αγγλική προφορά.

ΟΙΚΟΚΥΡΙΚΑ Διατροφή και Υγεία Λογισμικό αναφοράς αλλά και εμπέδωσης/ εξάσκησης γύρω από θέματα που αφορούν τη Διατροφή και Υγεία. Περιλαμβάνει κείμενα συνοδευόμενα από αφήγηση και εικόνες και διαφόρους τύπους ασκήσεων (αντιστοίχισης, συμπλήρωσης, Σωστό-Λάθος κ.α.), καθώς και παιχνίδια όπως Κρεμάλα και Φιδάκι. Ενότητες που καλύπτει: Ασφάλεια τροφίμων, Ασφάλεια και Υγιεινή στην Κουζίνα, Συσκευασία τροφίμων κ.α. Απευθύνεται σε μαθητές Ε’ και Στ’ τάξης.(ΕΛΛΗΝΙΚΑ)

ΜΟΥΣΙΚΗ Sibelius Λογισμικό σύνθεσης μουσικής με τη χρήση ρυθμικών, μελωδικών, αρμονικών και εκφραστικών συμβόλων του ευρωπαϊκού συστήματος μουσικής γραφής. Το λογισμικό προσφέρει πληθώρα από επιλογές μουσικών οργάνων απ’ όλες τις οικογένειες, από τις οποίες να μπορεί να επιλέξει ο μαθητής για τη σύνθεσή του. Κατάλληλο για τις τάξεις Δ’ – Στ’.

Observing Children Moving ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ Observing Children Moving Κλειστού τύπου λογισμικό το οποίο περιλαμβάνει πολυμεσικές παρουσιάσεις. Παρουσιάζει βασικές κινητικές δεξιότητες και τα στάδια ανάπτυξής τους στις μικρές ηλικίες του δημοτικού σχολείου. Παρέχει τη δυνατότητα στους μαθητές να παρατηρούν και να περιγράφουν βασικές κινητικές δεξιότητες. Βοηθά τα παιδιά να εκτελούν σωστά βασικές κινητικές δεξιότητές και να τις αξιολογούν. Κατάλληλο για τις τάξεις Α’-Γ’.(ΕΛΛΗΝΙΚΑ)

ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Συμβολογράφος Ανοικτού τύπου λογισμικό το οποίο επιτρέπει τη δημιουργία υλικού για εναλλακτική/ενισχυτική επικοινωνία. Καλύπτει την ανάπτυξη ενεργητικού και παθητικού λεξιλογίου, βελτίωση αναγνωστικής ικανότητας, ανάπτυξη προφορικού και γραπτού λόγου και δεξιότητες επεξεργασίας κειμένου στον Η/Υ. Κατάλληλο για Ενισχυτική διδασκαλία.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ( Focus on Climate Change) ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ Αλλαγές στο κλίμα ( Focus on Climate Change) Το λογισμικό είναι εγκυκλοπαιδικό και αποτελεί μια πλούσια πηγή αναφοράς και στις ακόλουθες θεματικές ενότητες: Αλλαγές στο κλίμα, Τι είναι ενέργεια, Χρήση ενέργειας, Είδη καυσίμων, Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, Διαχείριση αποβλήτων, Ανακύκλωση, Μόλυνση του άνθρακα, Νερό, Δραστηριότητες Διαδικτυακές συνδέσεις. Κατάλληλο για Δ΄- ΣΤ τάξη (ΕΛΛΗΝΙΚΑ)

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΑ Kidspiration V.3 Λογισμικό χαρτογράφησης εννοιών που επιτρέπει στο χρήστη να σχεδιάσει, να συσχετίσει και να μελετήσει εννοιολογικούς χάρτες και τις μεταξύ τους σχέσεις. Απευθύνεται σε όλες τις τάξεις και μπορεί να χρησιμοποιηθεί διαθεματικά σε όλα τα μαθήματα του Αναλυτικού Προγράμματος. Η εξελληνισμένη έκδοση του λογισμικού διαθέτει εικόνες και δραστηριότητες που σχετίζονται με το κυπριακό Αναλυτικό Πρόγραμμα.(ΕΛΛΗΝΙΚΑ) Iδεοκατασκευές Λογισμικό χαρτογράφησης εννοιών με τη χρήση γραφημάτων και συμβόλων για σκοπούς καταγραφής, ταξινόμησης, οργάνωσης ιδεών που στη συνέχεια θα μπορούν να μετασχηματιστούν σε γραπτό λόγο. Περιλαμβάνει τράπεζα με συνδετικές λέξεις και φράσεις τις οποίες μπορεί ο μαθητής να εισάγει αυτόματα στο κείμενο που θα δημιουργήσει. Κατάλληλο για όλες τις τάξεις.

Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια Λογισμικό αναφοράς αλλά και εξάσκησης και εμπέδωσης, το οποίο περιλαμβάνει θεωρία σχετικά με θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής και δραστηριότητες εξάσκησης. Δίνεται επίσης στο μαθητή η δυνατότητα να καλλιεργήσει το γραπτό λόγο μέσα από ανοικτού τύπου ερωτήσεις. Το πρόγραμμα προσφέρεται σε τρία επίπεδα που απευθύνονται σε μαθητές των τάξεων Α’-Β’, Γ’-Δ’ και Ε’-Στ’.(ΕΛΛΗΝΙΚΑ) Stagecast Creator Λογισμικό δημιουργίας μικρόκοσμων. Προορίζεται για την Προδημοτική Εκπαίδευση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί διαθεματικά. Δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας διαδραστικών παιχνιδιών και προσομοιώσεων.

Σε επόμενη συνάντηση: Θα παρουσιαστεί αναλυτικά η ιστοσελίδα του ΠΙ http://www.e-epimorfosi.ac.cy Θα δοθεί οδηγός πλοήγησης στην ιστοσελίδα Θα γίνει εργαστήριο για download , upload καθώς και αξιολόγηση e-υλικού από την ιστοσελίδα Θα οργανωθούν δειγματικά μαθήματα από συναδέλφους