ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Επιθετικότητα ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
Δεν είναι μαγκιά. Δεν είναι αστείο. Σταματήστε το!
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
«Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Σχολικός Εκφοβισμός Τι είναι σχολικός εκφοβισμός;
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Χωροταξία και διαρρύθμιση της Σχολικής τάξης ως κοινωνικό υποσύστημα
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις, που σκοπό έχουν.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!! ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ο Χ Ι στον Μουσαβερές ΚώσταςΤσαρούχας Γιάννης. Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός ή αλλιώς bullying είναι το φαινόμενο όπου μαθητές ασκούν βία και προκαλούν.
Ονομα ομαδασ: ‘’NUMBER 2’’
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Βιολογία Γυμνασίου.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εκφοβισμός στα σχολεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

Όλοι στο σχολείο έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις Σύνταγμα άρθρο 5 § 2 Όλοι στο σχολείο έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις Μόρφωση Σεβασμός Ελευθερία Σεβασμός στην προσωπικότητα των άλλων Σεβασμός στους κανόνες του σχολείου Διάλογος

Φαινόμενα Bulling Βία – Επιθετικότητα Σωματική, λεκτική, κλοπές, φθορά, χρήση ουσιών Παράγοντες επιθετικότητας Το μέγεθος του σχολείου Ο φόρτος εργασίας Οι σχέσεις μαθητών – καθηγητών, καθηγητών μεταξύ τους, γονείς

Επιθετικότητα μαθητών εκφοβισμός Επιθετικότητα μαθητών εκφοβισμός σωματική βία κλοπή και καταστροφή των προσωπικών αντικειμένων του παιδιού - στόχου λεκτική συμπεριφορά υποβάθμιση των ικανοτήτων του γράψιμο υβριστικών συνθημάτων εναντίον του παιδιού στόχου κοροϊδία της εθνικότητάς του, θρησκείας του, της εμφάνισής του αποκλεισμός από ομαδικές δραστηριότητες

Προφίλ επιθετικού μαθητή Αυτοεκτίμηση Επιθετικά πρότυπα (οικογένεια, Μ.Μ.Ε.) Δυνατός σωματικά Παρέα συνομηλίκων αγόρια - κορίτσια

χάνουν την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους; Συνέπειες Χαμηλή αυτοεκτίμηση Κοινωνική απομόνωση χάνουν την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους; λίγους φίλους; 3. Απουσία από το σχολείο 4. Μελλοντικές συνέπειες συνεχίζουν ως ενήλικες την χαμηλή αυτοεκτίμηση, κατάθλιψη

Το ψυχολογικό κλίμα του σχολείου Χαλαρότητα, «άστα να τα βγάλουν πέρα μόνα τους» Αφύπνιση σχολικού περιβάλλοντος Ο διδάσκων προκαλεί ενδιαφέρον ενθαρρύνει τη συνεργασία στηρίζει ψυχολογικά δυνατούς αδύνατους μαθητές θέτει ξεκάθαρους κανόνες συμπεριφοράς

Προτάσεις Δημιουργία εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας του Σχολείου: Βάζουμε τα παιδιά στο ‘παιγνίδι’. Φτιάχνουμε ένα εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του σχολείου με τη συμμετοχή των παιδιών και στη συνέχεια υπογράφουμε συμβόλαιο δέσμευσης του κανονισμού.

Εφημερίες: Πάρα πολλά προβλήματα σχολικής επιθετικότητας (Bullying) συμβαίνουν στα διαλείμματα. Δημιουργία αιθουσών μαθημάτων: Η δημιουργία αιθουσών μαθημάτων βοηθάει πάρα πολύ στην δημιουργία ομάδων, στο να οργανώνουμε καλύτερα μία διαφοροποιημένη διδασκαλία. Γιατί οι σύγχρονες παιδαγωγικές έρευνες για τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου αναδεικνύουν ότι τα παιδιά έχουν διαφορετικά γνωστικά χαρακτηριστικά σε σχέση με την διαδικασία της σύλληψης και της οργάνωσης της πληροφορίας

Διάταξη των θρανίων: Προσέχουμε έτσι ώστε η διάταξη των θρανίων να είναι κυκλική ή σε σχήμα Π για να έχουμε όλοι οπτική επαφή. Η οπτική επαφή δημιουργεί κλίμα εμπιστοσύνης. Ψυχολογική προετοιμασία πριν το μάθημα: Δεν μας φταίνε οι μαθητές μας για τα δικά μας προβλήματα. Πριν μπούμε στη Τάξη προετοιμαζόμαστε ψυχολογικά, ερχόμαστε σε επαφή με τα συναισθήματα μας, τα αναγνωρίζουμε και προσπαθούμε να τα ελέγξουμε.

Εκπαιδεύουμε τους μαθητές να ακούν: Σεβόμαστε τους μαθητές, τους μαθαίνουμε να συμμετέχουν στο διάλογο,  αρχίζοντας με ασκήσεις ακρόασης και στις οποίες ακούμε προσεκτικά τους άλλους, δεν τους ειρωνευόμαστε Προετοιμαζόμαστε για τη διαφορετικότητα των παιδιών. Πολλά παιδιά έχουν ανάγκη να εκτονώνονται κινοαισθητικα είτε μασώντας τσίχλα, είτε μουτζουρώνοντας με μανία το θρανίο τους ή παίζοντας με κάποια μπάλα.

Οι έρευνες δείχνουν ότι οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις στο σχολείο συμβάλλουν στη μεγαλύτερη πειθαρχία μέσα στη τάξη και στη σχολική μονάδα. Η τεχνολογία βοηθάει στην καλύτερη επικοινωνία αλλά δεν μπορεί να υποκαταστήσει αυτή τη σχέση που αναπτύσσεται μέσα στο σχολείο. Αλλά αυτό για να συμβεί πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι και υπομονετικοί.