ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Α’2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ 2 ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΆ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ» Ζωή Πράππα, μέλος ΟΔΠ, εκπ / κός ΠΕ 70 Ε 2 τάξης Σουλτανίδης.
Advertisements

ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Οι προστριβές μεταξύ παιδιών αποτελούν φυσιολογικό, αποδεκτό φαινόμενο στα πλαίσια ισορροπημένων, ισότιμων σχέσεων. Όμως όταν.
3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο και ειδικότητα.
Κοινωνική Ένταξη THE ANTI BULLYING CAMPAIGN ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑ,ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ.
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΙΑ ΠΗΓΗ Δ2’. ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΡΕΧΘΕΙΟ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΧΑΛΚΟΘΗΚΗ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ.
Β’ Δημοτικό Ιδαλίου Γρούτα Ελένα Χαριδήμου Μελίνα.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ (Ε.Ο.Κ.) ΚΟΥΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΝΤΟΛΑΤΗ ΑΣΠΑΣΙΑ ΓΚΡΕΚΟΥ ANTZEΛΑ Φοιτητές Τμήματος ΠΕΣΔ – ΕΚΠΑ.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο.
…με ζωγραφιές του Γιάννη Γαΐτη Υπεύθυνος Καθηγητής: Παναγιωτόπουλος Β. ΠΕ02.
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Πέντε μεγάλοι ποταμοί του κόσμου 1 ο πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ. Σχολικό έτος Κατερίνα Γαλλιού Τάξη ΣΤ’2.
Παρουσιάσεις με το MS PowerPoint Διαφάνεια 1 Στόχοι του Σεμιναρίου  Το περιβάλλον εργασίας του PowerPoint  Χρήση της βοήθειας  Δημιουργία, αποθήκευση,
ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ. Στο προηγούμενο μάθημα Επιθετικότητα- βλαπτική πρόθεση έναντι ενός στόχου Οι θεωρίες για την επιθετικότητα - Θεωρία.
«Σχολικός εκφοβισμός και κυβερνο-εκφοβισμός»
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
Μαργαρίτα Παπαδάκη – Άννα Τσακάλη
Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Χριστοδουλίδης Αντώνης
Cyberbullying Μια παρουσίαση από το 6ο Δημοτικό σχολείο Ν. Ηρακλείου Αττικής και τις μαθήτριες τις Στ1 τάξης: Τόνια Αντωνή Χριστίνα Βάιου Ευθυμία Παπαδογαμβράκη.
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ: Η ΝΕΑ ΜΑΣΤΙΓΑ Η βία μεταξύ των παιδιών ήταν ένα πρόβλημα χωρίς όνομα που τα τελευταία χρόνια γιγαντώθηκε και έγινε ιδιαίτερα σοβαρό. 0.
ΤΟ ΒULLYING ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ!
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
Διδακτικη των μαθηματικων
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Δένδρο-σωρός Ένα δένδρο-σωρός ή απλώς σωρός είναι ένα πλήρες δυαδικό δένδρο με διατεταγμένους τους κόμβους του έτσι, ώστε η τιμή του στοιχείου κάθε κόμβου.
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Το bullying δεν είναι παιχνίδι Στ Τάξη 15ο Δ.Σ. Χανίων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΣ Α’ & Β΄.
Γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά της Ρουμανίας
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΛΚΗ ΖΕΗ.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Ενδοσχολική βία Μαθητές: Υπεύθυνη Καθηγ.: Κα. Τσούτσουρα Α.
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο
Bullying ή σχολικός εκφοβισμός
bullying Ονόματα: Γιώργος Τριμίντζιος Πατσουμαδάκης Χρήστος Σ.
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ Α2 Ο ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΚΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: κ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Σχολικό Έτος
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ GRUNDTVIG
Σε Αναζήτηση μιας Νέας Προοδευτικής Προοπτικής για την Ευρώπη
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ-ΒΕΖΟΥΒΙΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Ανεξιθρησκία Επιμέλεια: Χριστίνα Ιωαννίδου, Κατερίνα Ζιάκα, Ευαγγελία Ζιάκα, Ελένη Βλέτσα, Αργυρώ Δάβου.
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Η δύναμη της τηλεόρασης : ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός χαρακτηρίζεται από την επαναλαμβανόμενη, απρόκλητη παρενόχληση, κάποιου παιδιού το οποίο δυσκολεύεται να υπερασπιστεί.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Онтологи ба сайэнс “Сайэнсийн тэори” Проф. С. Молор-Эрдэнэ Лэкц 4
«Τα ανθρώπινα Δικαιώματα»
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ , ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ !!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Α’2

1ο Μέρος Cyber bullying

Ο όρος Cyber bullying (=διαδικτυακός εκφοβισμός),αφορά την απειλή, την ταπείνωση, τον εκφοβισμό ή την παρενόχληση παιδιών, προ εφήβων και εφήβων που δέχονται μέσω της χρήσης: Διαδικτύου Κινητών τηλεφώνων Υπολογιστών Είτε άλλες ψηφιακές συσκευές

Μορφές διαδικτυακού εκφοβισμού @#&*#!@*&#>@ Μορφές διαδικτυακού εκφοβισμού Επαναλαμβανόμενη αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων. Παρενόχληση σε διαδικτυακές δραστηριότητες του ατόμου Δημιουργία ψεύτικων προφίλ Είσοδος σε προσωπικούς λογαριασμούς του ατόμου Αποστολή φωτογραφιών/βίντεο του ατόμου Αποστολή ή ανάρτηση προσωπικών πληροφοριών του θύματος σε διάφορους χρήστες Αποστολή απειλητικών μηνυμάτων στο άτομο ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ; ΤΙ ΕΚANΑ;

ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΑΠΕΙΛΩΝ Η επικοινωνία με τον θύτη γίνεται μόνο μία φόρα. Η επικοινωνία επαναλαμβάνεται με ίδιο ή διαφορετικό τρόπο. Τρίτα άτομα εισάγονται στην επικοινωνία έτσι ώστε το άτομο να λαμβάνει μηνύματα από διαφορετικούς χρήστες.

Αντιμετώπιση cyber bullying Αγνόηση ενοχλητικών μηνυμάτων , αλλά σε περίπτωση απειλών χρειάζεται αναφορά των μηνυμάτων ή και λήψη προληπτικών μέτρων. Αποκλεισμός αποστολέα που στέλνει διαρκώς απειλητικά ή ενοχλητικά μηνύματα. Προειδοποιούμε τον αποστολέα. Αναφέρουμε την περίσταση στον κηδεμόνα του ατόμου ή ακόμα καλύτερα να αναφέρουμε το περιστατικό στην Αστυνομία είτε σε κάποια μονάδα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Το 15-35% νέων παιδιών έχει πέσει θύμα διαδικτυακού εκφοβισμού. Το 10-20% νέων παιδιών παραδέχεται για την ανάμιξή του σε διαδικτυακού εκφοβισμού. Μεγάλο ποσοστό δείχνει ότι κορίτσια εμπλέκονται συχνότερα σε περιστατικά διαδικτυακού εκφοβισμού. Διαδικτυακό εκφοβισμό ασκούνε παιδιά ηλικίας 12- 16 ετών σύμφωνα με πλειοψηφία ατόμων.

ΕΙΔΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ ΤΟΥ CYBER BULLYING Στο σχολικό και διαδικτυακό εκφοβισμού καταγράφονται κυρίως 2 είδη παρατηρητών: Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν για το θύμα οι επιβλαβείς παρατηρητές ενώ επιδοκιμάζουν την συμπεριφορά τού θύτη ενισχύοντας έτσι την ένταση του εκφοβιστικού γεγονότος . Άλλοτε παρατηρούν το περιστατικό με απάθεια χωρίς να σημειώνουν οποιαδήποτε αντίδραση. Στην δεύτερη κατηγορία αντιδρούν οι βοηθοί παρατηρητές άμεσα και ενεργά στον διαδικτυακό εκφοβισμό . Ταυτόχρονα στοχεύουν στην κινητοποίηση πολλών ατόμων για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Ο διαδικτυακός εκφοβισμός προκαλεί σοβαρά προβλήματα για την ψυχική υγεία του θύματος ,αλλά και του θύτη . Η αυτοεκτίμηση του ατόμου που υφίσταται cyber bullying πλήττεται έντονα τόσο ώστε που σε μερικές περιπτώσεις συνδέεται με το αίσθημα της ενοχής. Το άτομο αρχίζει να αναπαράγει αρνητικές σκέψεις και μειώνετε σημαντικά η επίδραση των ικανοτήτων του. Τις περισσότερες φορές κυρίως κατά την εφηβεία η αποχή από το σχολείο και από τις παρέες των συνομηλίκων αποτελεί καταφύγιο. Ταυτοχρόνως η αυτοκτονία θεωρείτε ως μοναδική λύση στο πρόβλημα. Άτομα που δέχτηκαν έντονα διαδικτυακό εκφοβισμό πιθανόν στο μέλλον θα παρουσιάσουν μεγάλη αστάθεια στις διαπροσωπικές του σχέσεις. Αντιθέτως οι εκφοβιστές δείχνουν να είναι άτομα με αντικοινωνική συμπεριφορά, εθισμένοι στο αλκοόλ και απομονωμένοι από τους συνομήλικους τους. Εύκολα αντιλαμβάνονται ότι ο εκφοβισμός δεν αποτελεί μορφή ικανοποίησης και αναγνώρισης, βιώνοντας έτσι έντονη προσωπική απογοήτευση

2ο Μέρος ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ)

Τον σεξουαλικό προσανατολισμό Τα χαρακτηριστικά προσώπου, σώματος Ρατσισμός (φυλετισμός) είναι η κατανόηση ότι οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους αλλά χωρίζονται ανώτερους και κατώτερους διακρίνοντας: Το χρώμα του δέρματος Την εθνικότητα Τη θρησκεία Το φύλλο Τον σεξουαλικό προσανατολισμό Τα χαρακτηριστικά προσώπου, σώματος Την ηλικία Έχω κάτι διαφορετικό ;;;;;

Το πιο σύνηθες είδος ρατσισμού είναι ο φυλετικός ρατσισμός Το πιο σύνηθες είδος ρατσισμού είναι ο φυλετικός ρατσισμός. Οι φυλετικοί ρατσιστές πιστεύουν σε βιολογικές διαφορές μεταξύ των φίλων χωρίζοντας τα σε ανώτερες και κατώτερες κατηγορίες. Έτσι με τη θεωρία αυτή υποστηρίζουν ότι η φυλή με ανώτερα εξωτερικά ή ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά, έχει το δικαίωμα να θεωρεί τον εαυτό της ανώτερη από τις άλλες.

ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΩΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Στην Ελλάδα υπάρχει το εθνικό παρατηρητήριο του ρατσισμού και της ξενοφοβίας. Φορείς υλοποίησης του παραπάνω κέντρου στο πλαίσιο του δικτύου RAXEN είναι: Η ελληνική ένωση για τα δικαιώματα του ανθρώπου Το ΚΕΜΟ (Κέντρο Ερευνών Μειονοτικών Ομάδων) Το ινστιτούτο για τα δικαιώματα , την ισότητα και την ετερότητα ai-RED (Institute for rights equality and diversity )

Έχεις σκεφτεί πότε σου….. Πόσο βαρετός θα ήταν ο κόσμος αν δεν είμασταν όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ

Όλοι μας είμαστε διαφορετικοί , ΌΜΩΣ όλοι έχουμε ίσα δικαιώματα , όλοι μας νιώθουμε , δημιουργούμε και μπορούμε να σκεφτούμε ΌΤΙ Θα έκοβες ποτέ το μεσαίο σου δάχτυλο μόνο και μόνο επειδή είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚO?????? TOTE Πώς μπορείς να αποκλείεις από ένα παιδί το δικαίωμα να ζει μόνο και μόνο επειδή είναι ανάπηρο ???

ΑΛΗΘΕΙΑ… μπήκες εσύ ποτέ στον ίδιο ‘πειρασμό’ να δεις πώς θα ένιωθες αν εσύ ήσουν στη θέση αυτού του παιδιού που τώρα έτσι εύκολα σχολιάζεις ?

Τις πληροφορίες τις βρήκαμε στα παρακάτω sites: http://www.clipartlord.com/category/home-clip-art/appliances-clip-art/mobile-phones-clip-art/page/2/ http://sofixanthi.blogspot.gr/2015/11/internet.html http://www.clipartpanda.com/categories/internet-clipart https://el.wikipedia.org/wiki http://materialbank.weebly.com/paringstaringenden---normer-och-vaumlrden-d.html http://blogs.sch.gr/5gymgala/2012/02/28/%CE%BF%CE%B9-% http://www.efsyn.gr/arthro/gia-fyletikes-diakriseis-se-varos-asiaton-foititon-katigoreitai-harvrant