Άρθρο 24 Τίτλος Υπηρεσίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Ισχυρισμοί διατροφής και υγείας Παρόν και μέλλον Βασίλης Μαθιουδάκης
Δημήτρης Ν. Τζουγανάτος Καθηγητής Νομικής Πανεπιστημίου Αθηνών
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΠΡΑΞΕΩΝ
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ.
Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ  Η Σχολή Αστυφυλάκων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και αποβλέπει στην κατάλληλη προετοιμασία τους, ώστε.
Η αξιοποίηση της ιδέας του σεναρίου στη διδασκαλία της ΑΕΓΓ στο Λύκειο
ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΣ – ΕΣΠΑ
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΕΧ ΑΝΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Ε.Υ.Σ.Σ.Α.Α.Π. Βόλος
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΥΜΒΟΛΗ/ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ (του ΠΜΣ «ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ» του Παντείου πανεπιστημίου) Όλγα Παπαναστασοπούλου.
Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ. Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ Η Σχολή Αστυφυλάκων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και αποβλέπει στην κατάλληλη.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Παιονία Κιλκίς
Τρόποι και βήματα διευθέτησης των εργασιακών διαφορών (Β) ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 4.
Α. Τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο Β. Την επιλογή του δεύτερου μαθήματος γενικής παιδείας και των επιστημονικών πεδίων Γ. Μαθήματα αυξημένης.
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ Η Σχολή Αστυφυλάκων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και αποβλέπει στην κατάλληλη προετοιμασία τους, ώστε.
Γιάννης Μελέας Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στο Κεντρικό Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Με την συμβολή της Ελλάδας & της Ευρωπαϊκής Ένωσης Η ικανότητα των δικαιούχων στο ΕΣΠΑ 2014 – 2020 Κρίσιμες προϋποθέσεις για θετική αξιολόγηση – δυνατότητες.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Έλενα Μαραγκού, ΔΝ Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Μαρία Αλικάκου, ΔΝ Δικηγόρος – Ειδικός.
Κατασκευαστικά Στοιχεία Μονάδων Ελεγχόμενου Περιβάλλοντος Μaster TEI Πελοποννήσου Αγορά: α. Αγροτικού Οχήματος β. Κινητού Ψυκτικού Θαλάμου Θέμα Άδεια Θερμοκ.
ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.
Η πειθαρχική ευθύνη του νοσηλευτή στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ - ΕΚΤΡΟΦΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ & ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ.
Εξορθολογισμός της ύλης για την Γεωμετρία Α΄ & Β΄ Λυκείου Ηρακλής Νικολόπουλος Εκπαιδευτικός ΠΕ 03.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Άρθρο 24 ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΟΡΙΣΜΑΤΟΣ ΕΝΕΡΓΗΘΕΙΣΑΣ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ (Π.Δ.Ε.)
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Διαδικασία & Κριτήρια Αξιολόγησης Επιλογή & Έγκριση Προτεινόμενων.
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Ελληνικός Κώδικας Νοσηλευτικής Δεοντολογίας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΑΡΘΡΟ 35: ΣΧΕΣΗ……………………………………………………………...
Διαδικασία αξιολόγησης διαιτητών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 8: ΟΙ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ LAGRANGE
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Ιδέες για το παρόν και το μέλλον
Νόμοι: Ν 2817/2000 Ν 3194/2003 Ν 3699/2008 Ν 3966/2011 Ν 4186/2013 Ν 4229/2014 Ν 4368/2016 Ν 4415/2016 Ν 4465/2017.
ΔΙΑΦΘΟΡΑ Δημήτρης Μάρδας Υφυπουργός Υπουργείο Εξωτερικών
Άρθρο 24 ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙ Π.Δ.Ε. ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΣΕ Ε.Δ.Ε.
Πρόταση μιας στρατηγικής
ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ - ΕΚΤΡΟΦΗΣ
Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ. Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ Η Σχολή Αστυφυλάκων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και αποβλέπει στην κατάλληλη.
Στ. σήμερα την. του μήνα. του έτους. , ημέρα της εβδομάδας. και ώρα
Πηγές του διοικητικού δικαίου -Γενικές αρχές
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΕΥΗ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, LL
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Οικολογία και κοινός νους
ΙΣΤΟΡΙΑ.
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
Το Δημόσιο αποκτά την κυριότητα και διαχείριση των χώρων αυτών μετά την ολοκλήρωση της απαλλοτριωτικής διαδικασίας. (π.χ. άρθρο 7 του ν. 2971/2001, υλοποίηση.
ΔΩΡΕΑ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ Δ.Λ.ΤΑΜΕΙΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
Η αναδρομική εφαρμογή της ηπιότερης φορολογικής κύρωσης
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
ΦΟΡΟΑΠΟΦΥΓΗ ΚΑΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ: ΕΝΝΟΙΑ, ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΘΕΜΑ 2016 Ανεργία και Απασχόληση και οι συνέπειες τους για την οικονομία. α) Αίτια και πολιτικές αντιμετώπισης της ανεργίας. β) Η επίδραση της σημερινής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άρθρο 24 Τίτλος Υπηρεσίας ........................... 200.. Αριθμ. Πρωτ. ΠΡΟΣ ........................ ...................................

ΘΕΜΑ: Πειθαρχικές υποθέσεις τ... ............................................... (.................) ................................ του ....................... ΣΧΕΤ: Η ... από ................. Αναφορά του Α.Τ. ................................

Σας υποβάλλουμε την ανωτέρω σχετική, με τη συνημμένη σ' αυτήν από Σας υποβάλλουμε την ανωτέρω σχετική, με τη συνημμένη σ' αυτήν από ............... Αναφορά που διενήργησε την Προκαταρκτική Διοικητική Εξέταση (Π.Δ.Ε.), και στη συνέχεια, κατόπιν της ................... από .................. διαταγής σας, προέβη στην επίδοση της απευθείας κλήσης σε απολογία και στην αξιολόγηση των ισχυρισμών του απολογηθέντος και αναφέρουμε ότι συμφωνούμε με τις προτάσεις του ενεργήσαντος αυτή Αξιωματικού, επειδή από τη μελέτη όλων των στοιχείων της υπόθεσης, προκύπτει ότι αυτά κρίνονται ικανά για τη θεμελίωση του πειθαρχικού παραπτώματος που αποδόθηκε στον ως άνω ..................., γι’ αυτό προτείνουμε την επιβολή της προτεινόμενης πειθαρχικής ποινής.

ή .... δεν συμφωνούμε με τις προτάσεις του ενεργήσαντος αυτή Αξιωματικού, επειδή από τη μελέτη του συνόλου των στοιχείων της αλληλογραφίας και ειδικότερα των υπερασπιστικών ισχυρισμών του απολογηθέντος, που ανταποδεικνύει την κατηγορία, καθόσον ....................., φρονούμε ότι δεν προέκυψαν στοιχεία ικανά για τη θεμελίωση πειθαρχικού παραπτώματος και την εξ αυτού επιβολή πειθαρχικής ποινής στον αναγραφόμενο στο θέμα ............, γι’ αυτό και προτείνουμε τη θέση της υπόθεσης στο αρχείο από πειθαρχικής πλευράς.

ή ..... δεν συμφωνούμε με τις προτάσεις του ενεργήσαντος αυτή Αξιωματικού, επειδή από τη μελέτη του συνόλου των στοιχείων της υπόθεσης προκύπτει ότι αυτά κρίνονται ικανά για τη θεμελίωση σοβαρών πειθαρχικών παραπτωμάτων του αναγραφόμενου στο θέμα ................., για τα οποία απειλείται η ποινή της (Απόταξης ή της Αργίας με Απόλυση κ.λπ.), γι’ αυτό και προτείνουμε τη μετατροπή της Π.Δ.Ε. σε Ε.Δ.Ε., προκειμένου να διερευνηθεί η υπόθεση σε βάθος και προς κάθε κατεύθυνση.

ή ....δε συμφωνούμε με τις προτάσεις του ενεργήσαντος αυτή Αξιωματικού, επειδή από τη μελέτη του συνόλου των στοιχείων της υπόθεσης προκύπτει ότι από τα συλλεγέντα αποδεικτικά στοιχεία θεμελιώνεται πειθαρχικό παράπτωμα, που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 13, παρ. 1, περίπτ. ..., του Π. Δ/τος 120/2008, για το οποίο απειλείται η επιβολή κατώτερης πειθαρχικής ποινής Προστίμου στον ως άνω ..........., πλην όμως το παράπτωμα αυτό έχει υποκύψει σε παραγραφή, κατά τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρθρου 7, του ως άνω Π.Δ/τος, καθόσον διαπράχθηκε την ............., γι’ αυτό προτείνουμε να κριθεί αυτός πειθαρχικά ελεγκτέος με κατώτερη πειθαρχική ποινή, η οποία όμως δεν μπορεί να του επιβληθεί, λόγω παραγραφής και η υπόθεση να τεθεί, ως εκ τούτου, στο αρχείο.

Ο ............................... (Τ.Σ.Υ.) Ονοματεπώνυμο Βαθμός