Εφαρμογές Της Διαδικτυακής Πλατφόρμας Google Drive

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Advertisements

Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Λογισμικό εφαρμογών Τυποποιημένο λογισμικό εφαρμογών
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Συμμετοχική ανάπτυξη – Helpdesk Κοσμίδης Δαμιανός Σύμβουλος ΤΠΕ Συνεργάτης Δήμου Θέρμης 21/11/2013Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ΤΑ1.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Μέρος 1ο Πρόγραμμα Σπουδών Τμήμα ΗΜ&ΤΥ Μύθοι και Πραγματικότητα.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Κατεύθυνση «Προηγμένες Τεχνολογίες Ανάπτυξης Λογισμικού»
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Google docs Google docs forms
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Διακρίνεται σε:
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
 Κύριο αντικείμενο της μελέτης είναι ο καθορισμός της μεθοδολογίας, των προτύπων (standards) και των διαδικασιών (procedures) για τις πρώτες και πιο.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Κυριάκος Χαραλάμπους Ενσωμάτωση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην οργάνωση, διαχείριση και διοίκηση της.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΝΕΦΟΥΣ Cloud Computing.
Διαχείριση διδακτικού χρόνου
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 10.1 Υπηρεσίες Διαδικτύου
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΝΕΦΟΥΣ 13.1 Εισαγωγή στις Εφαρμογές Νέφους
Google docs Google docs forms
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Κατηγορίες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εφαρμογές Της Διαδικτυακής Πλατφόρμας Google Drive Οι ΤΠΕ: παρέχουν τη δυνατότητα συλλογής, αποθήκευσης και χρήσης δεδομένων παρέχουν λεπτομέρειες για εξειδικευμένες καταστάσεις και βοηθούν έτσι στη λήψη καλύτερων διοικητικών αποφάσεων ελαττώνουν το φόρτο εργασίας των εκπαιδευτικών και της διευθυντικής ομάδας αυξάνοντας έτσι τον διαθέσιμο μη διδακτικό χρόνο τους ο οποίος μπορεί να διατεθεί για άλλες αναπτυξιακές δραστηριότητες μειώνουν την παραγωγή γραπτών έντυπων και κατ΄ επέκταση το χρόνο που απαιτείται για τη συμπλήρωσή τους αλλά και το αντίστοιχο κόστος παρέχουν ευρύτερη και καλύτερη επικοινωνία εντός και εκτός της σχολικής μονάδας δίνουν τη δυνατότητα μείωσης του χρόνου και του κόπου που απαιτείται για προετοιμασία σχεδίων μαθήματος, φυλλαδίων εργασιών , αναφορών κ.α. παρέχουν δυνατότητες ευρύτατης δικτύωσης δίνουν τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να εστιάσουν περισσότερο τη διδασκαλία τους στις δυνατότητες και τις αδυναμίες των μαθητών τους μέσα από την καλύτερη ανάλυση της επίδοσής τους παρέχουν τη δυνατότητα καλύτερης συνεργασίας στο επίπεδο της αξιολόγησης, τόσο ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς όσο και στα διάφορα τμήματα Εφαρμογές Της Διαδικτυακής Πλατφόρμας Google Drive Στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Οργανισμών Αναστάσιος Καχριμάνης1, Χαράλαμπος Καριοφύλλας2 Παν. Πελοποννήσου, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, akaxrimanis@sch.gr Παν. Πελοποννήσου, Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού, xariskar@gmail.com Το Google Drive: είναι μια υπηρεσία υπολογιστικού νέφους (cloud computing), η οποία προσφέρεται δωρεάν στους χρήστες του Διαδικτύου μέσω κινητών τηλεφώνων, υπολογιστών ταμπλέτα ή των κλασικών επιτραπέζιων ή φορητών υπολογιστών επιτρέπει τη χρήση αποθηκευτικού νέφους (cloud storage), το διαμοιρασμό αρχείων (file sharing) και τη συνεργατική επεξεργασία μέσω ποικίλων εφαρμογών (collaborative editing), επιτρέπει την πρόσβαση σε εφαρμογές και δεδομένα οποιαδήποτε στιγμή από οπουδήποτε ελαττώνει το κόστος αγοράς υλικού και αναβαθμίσεων. απαιτεί ένα τερματικό, ελαχίστων απαιτήσεων, με φυλλομετρητή για πρόσβαση στο διαδίκτυο. Το τερματικό μπορεί να αποτελείται από μια οθόνη, συσκευές εισόδου όπως πληκτρολόγιο και ποντίκι και όση ισχύ και μνήμη χρειάζεται για να τρέχουν οι εφαρμογές πρόσβασης (middleware) και οι φυλλομετρητές τις υπηρεσίες του νέφους δεν απαιτεί προμήθεια, αναβάθμιση ή βελτίωση των εφαρμογών που χρησιμοποιούνται, αποτελεί αποκλειστική μέριμνα της Google διαθέτει εφαρμογές γραφείου που είναι απόλυτα συμβατές με όλες τις σύγχρονες σουίτες γραφείου Συμπεράσματα Η δυνατότητα δωρεάν χρήσης μιας ιδιαίτερα μεγάλης γκάμας ελεύθερου λογισμικού, προσανατολισμένο σε εφαρμογές γραφείου, όπως αυτές που προσφέρονται μέσω της πλατφόρμας Google Drive διαπιστώθηκε πως μπορεί να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο διοικητικής και διδακτικής πρακτικής, που μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά εξυπηρετώντας τις ανάγκες οργάνωσης και λειτουργίας ενός εκπαιδευτικού οργανισμού. Η μελέτη των υπηρεσιών νέφους της συγκεκριμένης πλατφόρμας φανερώνει πως με ελάχιστες απαιτήσεις σε ειδικές γνώσεις, αξιοποιώντας το ήδη υπάρχον υλικό και λογισμικό, μπορούν να εξυπηρετηθούν σύγχρονες και πολύπλοκες ανάγκες οργανωτικής και διοικητικής μορφής που μέχρι σήμερα δεν εξυπηρετούνται από κανένα υπάρχον ΠΣ στη δημόσια εκπαίδευση. Η εμπειρία μας από τη χρήση και εφαρμογή πιλοτικών εφαρμογών για τις ανάγκες της παρούσας μελέτης οδήγησαν στο συμπέρασμα πως η χρησιμοποίηση υπηρεσιών νέφους αποτελούν μια άμεσα υλοποιήσιμη και απόλυτα εφικτή πρόταση για τις ανάγκες οργάνωσης και διοίκησης ενός εκπαιδευτικού οργανισμού σήμερα. Google Drive Help Center (2016), Drive Help, Ανακτήθηκε στις 22/10/2016 από https://support.google.com/drive#topic=6069797 Google Drive Inc.(2016), Χρήση Google Drive, Ανακτήθηκε στις 22/10/2016 από https://www.google.com/intl/el_gr/drive/using-drive/ Nolan, P. & Tatnall, A. (1995). ITEM as a Catalyst for School Reform. Information Technology In Educational Management, 238-241. http://dx.doi.org/10.1007/978-0-387-34839-1_34 Selwood, I. & Pilkington, R. (2005). Teacher workload: using ICT to release time to teach. Educational Review, 57(2), 163-174. http://dx.doi.org/10.1080/0013191042000308341 Telem, M. (2001). Computerization of school administration: impact on the principal’s role—a case study. Computers & Education, 37(3-4), 345-362. http://dx.doi.org/10.1016/s0360-1315(01)00058-6 Ρεντίφης,Γ. (2014). Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. ως το κλειδί της αποτελεσματικής σχολικής διοίκησης. I‐Teacher.Gr, (7), 125-131. Ανακτήθηκε στις 22/10/2016 από http://i-teacher.gr/files/7o_teyxos_i_teacher_1_2014.pdf