Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΤΜΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ TRANSFORMERS Reference : ΤΕΙ Κρήτης - Ηλεκτρικές Μηχανές Συλλιγνάκης.
Advertisements

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Philip Kotler Τόμος Α΄ κεφ Τόμος Β΄ κεφ Επιμέλεια: Ταμπαχανιώτης Δημήτρης.
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
Έλεγχος του διακοπτικού κυκλώματος Step-Down και η χρήση του σε Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα. Τουλάκη Αρετή Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ. ΝΕΑΠΟΛΗ: Αγ. Στεφάνου 26 Τηλέφωνο :
«Σχολική Βία: αιτίες & αντιμετώπιση» Ανθή Καρατράντου Πάτρα 2016.
Κεφάλαιο 4 Συστήματα Ανάφλεξης ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
1 Υποδείγματα Λήψης Αποφάσεων στο Χώρο - Εισαγωγή zΒασικές Υποθέσεις του Οικονομικού Ορθολογισμού yΜεγιστοποίηση Χρησιμότητας - Υποθέσεις xΤέλεια πληροφόρηση.
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΥ ΧΡΥΣΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εφοδιαστικών αλυσίδων οστρακοειδών και ανάλυση βασικών παραμέτρων/κινδύνων Υπεύθυνος καθηγητής:
Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας «Επιστημονικός σχεδιασμός – Συντονισμός και υποστήριξη ΥΥΚΑ & ΥΠΕ για την ανάπτυξη και βελτίωση συστημάτων οικονομικού προγραμματισμού.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. Ο περίπλοκος τις περισσότερες φορές τρόπος που επιδιώκουμε να διερευνήσουμε τον αθλητισμό στις προοπτικές κοινωνιολογικών.
ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ. ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗΜΗ ΠΗΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ιστορική Εξέλιξη Είδη Ανεμογεννητριών Χρησιμότητα αιολικής ενέργειας Η Λειτουργια.
ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΣΥΠ Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ Εργασία: Kινηματογραφική ταινία «The white ribbon»
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Περιβολάρης Ανδρέας –Φυσικός. Απαντήστε με ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ στις παρακάτω ερωτήσεις. Α. Οι όροι αντιστάτης και αντίσταση είναι διαφορετικοί. Αντιστάτης είναι.
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΚΟΥΤΑΣ.
Το σχολείο -Η γένεση του σχολείου -Οι λειτουργίες του σχολείου
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
ΤΑ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΨΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες των ΟΒΕΑ;
ΑΣΤΡΑΠΕΣ - ΚΕΡΑΥΝΟΙ.
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΜΙΤΟΝΙΚΟΥ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Ψηφιακό πολύμετρο.
Αρχή λειτουργίας των φωτοβολταϊκών
Τα αντιπροσωπευτικά σώματα: Οι Βουλές
ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Σ.Ρ. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ
Μέθοδος Καθαρισμού Στερεών Οργανικών Ενώσεων
Μαγκαφάς Λυκούργος και Κόγια Φωτεινή
(ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Α’,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Β’)
Αξιολόγηση επενδύσεων
Από τον Ηλεκτρισμό στο Μαγνητισμό – Ένας Ηλεκτρικός (ιδιο-)Κινητήρας
‘Βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις περιφερειακής ανάπτυξης/μείωσης των περιφερειακών ανισοτήτων και οι εφαρμογές τους σε περιόδους κρίσης-Παραδείγματα από.
Η ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Στόχοι-Σκοποί: Ευαισθητοποίηση των μαθητών στις ήπιες μορφές ενέργειας
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
ως “ορυχείο” διδακτικού υλικού
Ενότητα 2η : ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ μ.Χ.
Σύστημα Ταξινόμησης & Κωδικοποίησης
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
Χωρητικότητα ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,.
Από τον αιθέρα στη θεωρία πεδίων
Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών
Φροντίδα Aσθενών με Διαταραχές των Oφθαλμών και των Ώτων
Δρ. Μ. Γούλα, Αναπλ. Καθηγήτρια
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
ΕΚΦΕ ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Παρουσίαση: Χρήστος Παπαγεωργίου, Δρ. Φυσικής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Ο φεμινισμός της «Εφημερίδος των Κυριών»
Υπολογιστικά Φύλλα Εισαγωγή
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
др. Жељко Рачић Кабинет 7 Консултације четвртак: 14:00 – 16:00
Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς
Μια εφαρμογή στις «Εφαρμογές Πολυμέσων»
ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ
Είναι το Ισλαμικό κράτος (ISIS), κράτος;
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
Φυσική για Μηχανικούς Ρεύμα και Αντίσταση
Ηλεκτρομαγνητισμός Ηλεκτρικά Πεδία
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΤΟ ΙΣΤΙΟΦΟΡΟ ΜΟΥ.
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Ηλεκτρομαγνητική Επαγωγή
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΤΜΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ Michael Faraday Υπεύθυνος καθηγητής: Χρήστου Κ. Σπουδαστής: Πάγκαλος Φωκίων

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Χάρτης εννοιών Michael Faraday Ηλεκτρομαγνητική Επαγωγή Εφαρμογή στο Excel Ερωτήσεις κατανόησης Πηγές ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΦΩΚΙΩΝ

Michael Faraday 1771-1867 Γεννήθηκε στην Αγγλία και ήταν χημικός και φυσικός, θεωρείται ο μεγαλύτερος πειραματικός φυσικός όλων των εποχών Ήταν ένας από τους θεμελιωτές των σύγχρονων αντιλήψεων για το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο και ο πρώτος που χρησιμοποίησε τις δυναμικές γραμμές για την περιγραφή ενός πεδίου δυνάμεων Απέδειξε την "Αρχή Διατήρησης του Φορτίου" και δημιούργησε τον γνωστό "Κλωβό του Φαραντέι", ο οποίος στηρίζεται στο γεγονός, ότι οι καλοί αγωγοί σχηματίζουν στο εσωτερικό τους "ασπίδα" έναντι των ηλεκτρικών αλληλεπιδράσεων ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΦΩΚΙΩΝ

Ο Faraday είχε σημαντικές ερευνητικές επιτυχίες και στη Χημεία. Κατάφερε να υγροποιήσει το Χλώριο και άλλα αέρια, να παράγει βενζόλιο και να δημιουργήσει για πρώτη φορά στο εργαστήριο θερμοκρασία μικρότερη των (-15) βαθμών Κελσίου. Αν και αυτοδίδακτος και χωρίς σοβαρό μαθηματικό υπόβαθρο -μια και σταμάτησε για οικονομικούς λόγους το σχολείο- "κατέρριψε" την παραδοσιακή φυσική. Προς τιμή του καθιερώθηκε η "Σταθερά του Faraday " ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΦΩΚΙΩΝ

Ηλεκτρομαγνητική Επαγωγή Ηλεκτρομαγνητική επαγωγή (ή απλώς ηλεκτρική επαγωγή) (Electric Induction) ονομάζεται το Φυσικό Φαινόμενο κατά το οποίο εμφανίζεται ηλεκτρικό Ρεύμα εξ αιτίας της μεταβολής Μαγνητικού Πεδίου. Συγκεκριμένα είναι το φαινόμενο της ανάπτυξης διαφοράς δυναμικού στα άκρα ενός αγωγού, η οποία λαμβάνει χώρα όταν μεταβάλλεται η Μαγνητική Ροή που διέρχεται από την επιφάνεια που ο συγκεκριμένος αγωγός ορίζει. Η ανακάλυψη του φαινομένου αποδίδεται στον Άγγλο φυσικό Michael Faraday , με πιθανότερη ημερομηνία πρώτης παρατήρησης την 29η Αυγούστου 1831. ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΦΩΚΙΩΝ

Σύμφωνα με τον ορισμό της, η μαγνητική ροή που διέρχεται από μία επιφάνεια μπορεί να μεταβληθεί με δύο τρόπους: Πρώτον, αυτό μπορεί να γίνει αν μεταβληθεί η Μαγνητική Ένταση του Μαγνητικού Πεδίου εντός του οποίου βρίσκεται η επιφάνεια. Δεύτερον, σε ένα μη μεταβαλλόμενο Μαγνητικό Πεδίο η μαγνητική ροή που διέρχεται από την επιφάνεια μπορεί να μεταβληθεί αν αλλάξει ο προσανατολισμός της επιφάνειας σε σχέση με τις δυναμικές γραμμές του μαγνητικού πεδίου ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΦΩΚΙΩΝ

Αντίστοιχα εντοπίζονται δύο δυνατότητες προκειμένου να παρατηρηθεί το φαινόμενο της η/μαγνητικής επαγωγής: Είτε μεταβάλλοντας την ένταση του μαγνητικού πεδίου στα σημεία της επιφάνειας που ορίζει ο αγωγός είτε μετακινώντας τον αγωγό εντός του μαγνητικού πεδίου. Σε κάθε περίπτωση, στα άκρα του αγωγού αναπτύσσεται διαφορά δυναμικού στην οποία έχει, λόγω της προέλευσής της, αποδοθεί η ονομασία Επαγωγική Τάση ή τάση από επαγωγή. ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΦΩΚΙΩΝ

Στην περίπτωση που τα άκρα του αγωγού είναι συνδεδεμένα με αγώγιμο υλικό, οπότε δημιουργείται κλειστό Ηλεκτρικό Κύκλωμα, το φαινόμενο της ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής εκφράζεται με την ανάπτυξη ηλεκτρεγερτικής δύναμης (ΗΕΔ) στο κύκλωμα. Σύμφωνα με το νόμο της Επαγωγής (ή νόμο του Faraday), η ηλεκτρεγερτική δύναμη είναι ανάλογη του ρυθμού μεταβολής της μαγνητικής ροής: όπου ε είναι η ηλεκτρεγερτική δύναμη, εκφρασμένη σε volt, και Φ είναι η μαγνητική ροή, εκφρασμένη σε Weber ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΦΩΚΙΩΝ

ε είναι η ηλεκτρεγερτική δύναμη, εκφρασμένη σε volt Στην ειδική, αλλά όχι τόσο σπάνια, περίπτωση που το φαινόμενο εξελίσσεται σε πηνίο, ο νόμος της επαγωγής έχει τη μορφή όπου ε είναι η ηλεκτρεγερτική δύναμη, εκφρασμένη σε volt Φ είναι η μαγνητική ροή που διέρχεται από μία σπείρα του πηνίου, εκφρασμένη σε Weber και N είναι ο αριθμός των σπειρών του πηνίου Και στις δύο περιπτώσεις, το αρνητικό πρόσημο (-) στη μαθηματική έκφραση του νόμου της επαγωγής δικαιολογείται από τον κανόνα του Λεντς ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΦΩΚΙΩΝ

Ο Faraday και η χημεία Παρασκεύασε τις πρώτες γνωστές ενώσεις άνθρακα και χλωρίου (C2Cl6 και C2Cl4) και κατόρθωσε να υγροποιήσει αρκετά αέρια. Εργάστηκε πολλά έτη πάνω στη δημιουργία του ανοξείδωτου ατσαλιού. Το 1825, στα πλαίσια μιας εργασίας του για το φωταέριο, ανακάλυψε το βενζόλιο και έδωσε μια περιγραφή των ιδιοτήτων του. Επινόησε την έννοια του αριθμού οξείδωσης των χημικών στοιχείων. Παρασκεύασε για πρώτη φορά το 1834 το αιθάνιο εφαρμόζοντας την ηλεκτρόλυση οξικού καλίου. ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΦΩΚΙΩΝ

Ο Νόμος ηλεκτρόλυσης ή Νόμος του Faraday ορίζει ότι: Άνοδος κάθοδος ηλεκτρόδιο και ιόν Ο Νόμος ηλεκτρόλυσης ή Νόμος του Faraday ορίζει ότι: Η μάζα ενός στοιχείου που απομονώνεται κατά την ηλεκτρόλυση είναι ανάλογη του διερχόμενου ηλεκτρικού φορτίου και του ατομικού βάρους του στοιχείου. ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΦΩΚΙΩΝ

Ερωτήσεις κατανόησης 1. Ο Faraday κατάφερε να υγροποιήσει το χλώριο, να παράγει το βενζόλιο και να δημιουργήσει θερμοκρασία στο εργαστήριο μικρότερη των (-30) βαθμών Κελσίου Σωστό Λάθος

Ερωτήσεις κατανόησης Λάθος 1. Ο Faraday κατάφερε να υγροποιήσει το χλώριο, να παράγει το βενζόλιο και να δημιουργήσει θερμοκρασία στο εργαστήριο μικρότερη των (-30) βαθμών Κελσίου Λάθος Κατάφερε να υγροποιήσει το Χλώριο και άλλα αέρια, να παράγει βενζόλιο και να δημιουργήσει για πρώτη φορά στο εργαστήριο θερμοκρασία μικρότερη των (-15) βαθμών Κελσίου.

2. Παρασκεύασε για πρώτη φορά το αιθάνιο εφαρμόζοντας την ηλεκτρόλυση οξικού καλίου Σωστό Λάθος

2. Παρασκεύασε για πρώτη φορά το αιθάνιο εφαρμόζοντας την ηλεκτρόλυση οξικού καλίου Σωστό

Πηγές Ηλεκτρομαγνητική Επαγωγή Ο Faraday και η χημεία ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΦΩΚΙΩΝ 16

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας! ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΦΩΚΙΩΝ