Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Copyright © 2003 Pearson Education, Inc. Slide 1.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Προγραμματισμός και έλεγχος αποθεμάτων Source: Corbis.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 36-37/26-30 Μαΐου 2016 Π.Παπαζαφείρη ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 1. Ενδιάμεσοι μεταβολίτες ATP, φωσφογόνα 2. Αναερόβιος.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Τι είναι το Ίντερνετ Παγκόσμιο Δίκτυο
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Παναγιώτης Παφίλης, Επικ. Καθηγητής Σχολή Θετικών Επιστημών
Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη
Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Media Planning.
Κέντρο Συμβουλευτικής
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Προγραμματισμός Διαδικτύου
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Γνωρίσαμε τους ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών καθώς και την ιστορία του Καραγκιόζη. πληροφορίες αντλήσαμε από το Σπαθάρειο μουσείο. Καραγκιοζοπαίχτης.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
HTML.
Ρομαντισμός.
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Ιστορική Εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
της ενότητας « Ταξιδεύω με πυξίδα το “Χρόνο” »
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Από τον Web 1.0 στον Web X
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Ποιος άλλος μένει εδώ; ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Επικοινωνία και Διαδίκτυο Κεφάλαιο 11-Εισαγωγή στην HTML
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 9-10/ Π.Παπαζαφείρη
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Τρίτη Έκδοση ANDREW S
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Τρίτη Έκδοση ANDREW S
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 7-8/ Π.Παπαζαφείρη
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ Βασικές αρχές και προεκτάσεις
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συμπεριφορά Καταναλωτή, Μάρκετινγκ στο Internet και Διαφήμιση Κεφάλαιο 4 Συμπεριφορά Καταναλωτή, Μάρκετινγκ στο Internet και Διαφήμιση

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Στόχοι Εκμάθησης Να περιγράψετε τους παράγοντες που επηρεάζουν την ηλεκτρονική συμπεριφορά των καταναλωτών. Να κατανοήσετε την διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών που αγοράζουν ηλεκτρονικά. Να περιγράψετε την τμηματοποίηση και το πώς οι εταιρείες δημιουργούν σχέσεις ένας προς ένα με τους πελάτες. Να εξηγήσετε πώς η συμπεριφορά των καταναλωτών μπορεί να αναλυθεί για να δημιουργηθούν εξατομικευμένες υπηρεσίες. Να συζητήσετε τα θέματα της ηλεκτρονικής πίστης και της ηλεκτρονικής εμπιστοσύνης στο ΗΕ. Να περιγράψετε την έρευνα αγοράς καταναλωτών στο ΗΕ. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Στόχοι Εκμάθησης Να περιγράψετε τους στόχους της διαφήμισης στο Web και τα χαρακτηριστικά της. Να περιγράψετε τις κύριες μεθόδους διαφήμισης που χρησιμοποιούνται στο Web. Να περιγράψετε διάφορες στρατηγικές ηλεκτρονικής διαφήμισης και τύπους προωθήσεων. Να περιγράψετε το μάρκετινγκ κατόπιν αδείας, την διαχείριση διαφημίσεων, την τοπικοποίηση και άλλα θέματα που σχετίζονται με την διαφήμιση. Να συσχετίσετε το Web 2.0 και τα κοινωνικά δίκτυα με την έρευνα αγοράς στο Internet και με την διαφήμιση. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Η Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων του Καταναλωτή Ένα Γενικό Μοντέλο Συμπεριφοράς Καταναλωτών Πέντε κύριες φάσεις: Αναγνώριση Ανάγκης Αναζήτηση πληροφοριών επιλογή προϊόντος Απόφαση για το προϊόν που θα αγοραστεί. επιλογή προμηθευτή Επιλογή από ποιόν (ποιόν προμηθευτή) θα αγοραστεί το προϊόν. Αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών Αγορά και Παράδοση Συμπεριφορά μετά την αγορά Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Η Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων του Καταναλωτή Ένα Μοντέλο Λήψης Αποφάσεων Καταναλωτή για Αγορές στο Web Παίκτες μέσα στην Διεργασία Απόφασης Καταναλωτών Μυητής Επηρεάζων Αποφασίζων Αγοραστής Χρήστης Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Μαζικό Μάρκετινγκ, Τμηματοποίηση Αγοράς και Μάρκετινγκ Ενός προς Ένα Από το Μαζικό Μάρκετινγκ στο Μάρκετινγκ Ενός προς Ένα Μαζικό Μάρκετινγκ και Διαφήμιση τμηματοποίηση αγοράς Η διαδικασία διαχωρισμού μιας αγοράς καταναλωτών σε λογικές ομάδες, για διεξαγωγή έρευνας αγοράς και για ανάλυση προσωπικών πληροφοριών. μάρκετινγκ ενός προς ένα Μάρκετινγκ που συμπεριφέρεται σε κάθε πελάτη με ένα μοναδικό τρόπο. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Εξατομίκευση και Συμπεριφορικό Μάρκετινγκ εξατομίκευση Το ταίριασμα υπηρεσιών, προϊόντων και περιεχομένου διαφήμισης με μεμονωμένους πελάτες και τις προτιμήσεις τους. προφίλ χρήστη Οι απαιτήσεις, οι προτιμήσεις, οι συμπεριφορές και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου πελάτη. cookie Ένα αρχείο δεδομένων που τοποθετείται στον σκληρό δίσκο του χρήστη από τον διακομιστή Web, συχνά χωρίς την συγκατάθεση ή την γνώση του χρήστη, και συλλέγει πληροφορίες για τις δραστηριότητες του χρήστη στην ιστοθέση. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Εξατομίκευση και Συμπεριφορικό Μάρκετινγκ συμπεριφορική στόχευση Στόχευση που χρησιμοποιεί πληροφορίες, που συλλέγονται για την συμπεριφορά περιήγησης στο Web ενός ατόμου, όπως είναι οι σελίδες που έχει επισκεφθεί ή τις αναζητήσεις που έχει κάνει, για να επιλέξει μια διαφήμιση, την οποία θα εμφανίσει στο συγκεκριμένο άτομο. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Εξατομίκευση και Συμπεριφορικό Μάρκετινγκ συνεργατικό φιλτράρισμα Μια μέθοδος έρευνας αγοράς και εξατομίκευσης, που χρησιμοποιεί δεδομένα πελάτη για να προβλέψει, με βάση τύπους που παρέχονται από τις επιστήμες της συμπεριφοράς, ποιες άλλες υπηρεσίες ή ποια άλλα προϊόντα θα θέλει ο πελάτης. Οι προβλέψεις μπορούν να επεκταθούν σε άλλους πελάτες με παρόμοια προφίλ. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Πίστη, Ικανοποίηση και Εμπιστοσύνη στο ΗΕ Πίστη Πελατών ηλεκτρονική πίστη Πίστη ενός πελάτη σε ένα ηλεκτρονικό έμπορο λιανικής ή σε προγράμματα πίστης που παρέχονται ηλεκτρονικά ή υποστηρίζονται ηλεκτρονικά. Επιχειρησιακή Ευφυΐα και Λογισμικό Ανάλυσης για Ηλεκτρονική Πίστη Ικανοποίηση στο ΗΕ Η ικανοποίηση είναι μια από τις σημαντικότερες μετρήσεις επιτυχίας στο ηλεκτρονικό περιβάλλον B2C. Εμπιστοσύνη στο ΗΕ εμπιστοσύνη Η ψυχολογική κατάσταση της θέλησης να εξαρτάται κάποιος από ένα άλλο άτομο ή οργανισμό. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Έρευνα Αγοράς για ΗΕ Στόχοι και Αρχές της Ηλεκτρονικής Έρευνας Αγοράς Τι Ψάχνουμε στην Έρευνα Αγοράς ΗΕ Αντιπροσωπευτικές Προσεγγίσεις της Έρευνας Αγοράς Έρευνα Τμηματοποίησης Αγοράς Μέθοδοι Ηλεκτρονικής Δειγματοληψίας Ηλεκτρονικές Έρευνες Άμεση Επαφή με τους Πελάτες Συλλογή Δεδομένων στο Περιβάλλον Web 2.0 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Έρευνα Αγοράς για ΗΕ Παρακολούθηση των Πελατών αρχείο καταγραφής δραστηριότητας Μια καταγραφή των δραστηριοτήτων χρηστών στην ιστοθέση μιας εταιρείας. συμπεριφορά ρεύματος κλικ Κινήσεις πελατών στο Internet. κοριοί του Web Μικρά αρχεία γραφικών, που ενσωματώνονται μέσα σε μηνύματα e-mail και σε ιστοθέσεις, τα οποία μεταδίδουν πληροφορίες για τον χρήστη και για τις κινήσεις του μέσα σε ένα διακομιστή Web. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Έρευνα Αγοράς για ΗΕ λογισμικό κατασκοπίας Λογισμικό που συλλέγει πληροφορίες για τον χρήστη, μέσω μιας σύνδεσης Internet, χωρίς να το γνωρίζει ο χρήστης. δεδομένα ρεύματος κλικ Δεδομένα που βρίσκονται μέσα στο περιβάλλον Web. Παρέχουν ένα ίχνος για τις δραστηριότητες χρηστών (την συμπεριφορά ρεύματος κλικ του χρήστη) μέσα στην ιστοθέση. εξόρυξη Web Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων για ανακάλυψη και εξαγωγή πληροφοριών από έγγραφα του Web. Η εξόρυξη Web εξερευνά το περιεχόμενο Web και την χρησιμοποίηση του Web. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Έρευνα Αγοράς για ΗΕ Περιορισμοί της Ηλεκτρονικής Έρευνας Αγοράς Ακρίβεια των απαντήσεων Απώλεια αποκρινόμενων, λόγω των προβλημάτων του εξοπλισμού Η ηθική και η νομιμότητα της παρακολούθησης του Web Δυσκολία να υπάρχουν πραγματικά αντιπροσωπευτικά δείγματα Έλλειψη της σαφούς κατανόησης της διαδικασίας ηλεκτρονικής επικοινωνίας και το πώς οι ηλεκτρονικοί αποκρινόμενοι σκέφτονται και αλληλεπιδρούν στον κυβερνοχώρο Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Έρευνα Αγοράς για ΗΕ Υπέρβαση των Περιορισμών Επαλήθευση του κοινού στόχου ή των δημογραφικών χαρακτηριστικών του, έτσι ώστε να μπορεί να γίνει η σωστή δειγματοληψία Η ανωνυμία των συμμετεχόντων μπορεί να τους ενθαρρύνει να είναι πιο ειλικρινείς στις απόψεις τους Τα προβλήματα που αφορούν την ασφάλεια των μεταδιδόμενων πληροφοριών πρέπει να ελαχιστοποιηθούν Οι εταιρείες μπορούν να δίνουν σε εξωτερικούς και πεπειραμένους συνεργάτες, οι οποίοι διαθέτουν εξειδίκευση στο θέμα, την εργασία έρευνας αγοράς,. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Έρευνα Αγοράς για ΗΕ Μάρκετινγκ με Βάση Βιομετρικά Χαρακτηριστικά βιομετρικό χαρακτηριστικό Τα μοναδικά φυσικά χαρακτηριστικά ή τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς ενός ατόμου, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ακριβή αναγνώριση ενός ατόμου (π.χ., δακτυλικά αποτυπώματα). Εφαρμόζοντας την τεχνολογία στους χρήστες υπολογιστών, μπορούμε να βελτιώσουμε την ασφάλεια και να μάθουμε ακριβώς το προφίλ του χρήστη. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Διαφήμιση στο Web Η διαφήμιση είναι μια προσπάθεια διάδοσης πληροφοριών με σκοπό να επηρεαστούν οι συναλλαγές αγοραστών-πωλητών. Στο παραδοσιακό μάρκετινγκ, η διαφήμιση ήταν απρόσωπη, μονόδρομη μαζική επικοινωνία, που πληρωνόταν από χρηματοδότες. διαδραστικό μάρκετινγκ Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, που επιτρέπεται από την ύπαρξη του Internet, κατά το οποίο οι διαφημιστές μπορούν να αλληλεπιδράσουν απευθείας με πελάτες και οι καταναλωτές μπορούν να αλληλεπιδράσουν με διαφημιστές/προμηθευτές. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Διαφήμιση στο Web Ο Διαφημιστικός Κύκλος προβολές διαφήμισης Ο αριθμός των φορών που οι χρήστες καλούν μια σελίδα, η οποία περιέχει μια αφίσα, κατά την διάρκεια μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου. Είναι επίσης γνωστές σαν impressions ή προβολές σελίδας. κουμπί Ένα κουμπί είναι μια μικρή διαφημιστική αφίσα, που συνδέεται με μια ιστοθέση. Μπορεί να περιέχει λογισμικό προς φόρτωση. σελίδα Μια σελίδα είναι ένα έγγραφο HTML (Hypertext Markup Language), που μπορεί να περιέχει κείμενο, εικόνες και άλλα ηλεκτρονικά στοιχεία, όπως μικροεφαρμογές Java και αρχεία πολυμέσων. Μπορεί να παράγεται στατικά ή δυναμικά. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Διαφήμιση στο Web κλικ Ένας μετρητής που προσαυξάνεται κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ σε μια διαφημιστική αφίσα για να προσπελάσει την ιστοθέση του διαφημιζομένου. CPM (κόστος ανά χίλιες προβολές, cost per thousand impressions) Η προμήθεια που πληρώνει ένας διαφημιζόμενος για κάθε 1000 φορές που εμφανίζεται μια σελίδα με μια διαφημιστική αφίσα. ρυθμός μετατροπής Το ποσοστό αυτών που έκαναν κλικ στην σελίδα και τελικά έκαναν μια αγορά. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Διαφήμιση στο Web ρυθμός κλικ Το ποσοστό επισκεπτών που είδαν μια διαφημιστική αφίσα και έκαναν κλικ επάνω της. λόγος επιτυχών κλικ Ο λόγος ανάμεσα στον αριθμό των κλικ σε μια διαφημιστική αφίσα και στον αριθμό των φορών έχει προβληθεί από θεατές. Μετρά την επιτυχία μιας διαφημιστικής αφίσας να προσελκύει επισκέπτες να κάνουν κλικ στην διαφήμιση. χτύπημα Μια αίτηση για δεδομένα από μια ιστοσελίδα ή από ένα αρχείο. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Διαφήμιση στο Web επίσκεψη Μια σειρά αιτήσεων κατά την διάρκεια μιας περιήγησης μέσα σε μια ιστοθέση. Μια παύση αιτήσεων για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα τελειώνει μια επίσκεψη. μοναδική επίσκεψη Ένας μετρητής του αριθμού των επισκεπτών μέσα σε μια ιστοθέση, ανεξάρτητα από το πόσες σελίδες εξετάζονται ανά επίσκεψη. συγκράτηση Χαρακτηριστικό που επηρεάζει τον μέσο χρόνο που παραμένει ένας επισκέπτης μέσα σε μια ιστοθέση. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Διαφήμιση στο Web Ηλεκτρονική Διαφήμιση και τα Πλεονεκτήματά της Κόστος Πλούτος μορφών Εξατομίκευση Επικαιρότητα Με βάση την τοποθεσία Σύνδεση Ψηφιακή επωνυμία διαφημιστικά δίκτυα Εξειδικευμένες εταιρείες που προσφέρουν εξειδικευμένη διαφήμιση στο Web, όπως διαμεσολάβηση για πώληση διαφημίσεων και βοήθεια να στοχεύσουν οι διαφημίσεις σε επιλεγμένες ομάδες καταναλωτών. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Μέθοδοι Ηλεκτρονικής Διαφήμισης Αφίσες αφίσα Σε μια ιστοσελίδα, είναι η γραφική απεικόνιση μιας διαφήμισης, που συνδέεται με την ιστοσελίδα του διαφημιστή. αφίσες βάσει λέξης κλειδιού Διαφημιστικές αφίσες που εμφανίζονται όταν γίνει ερώτημα για μια προκαθορισμένη λέξη από μια μηχανή αναζήτησης. τυχαίες αφίσες Διαφημιστικές αφίσες που εμφανίζονται τυχαία, και όχι σαν αποτέλεσμα της ενέργειας ενός παρατηρητή. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Μέθοδοι Ηλεκτρονικής Διαφήμισης Πλεονεκτήματα και Περιορισμοί των Διαφημιστικών Αφισών Το βασικό πλεονέκτημα των διαφημιστικών αφισών είναι ότι κάνοντας κλικ σε αυτές, οι χρήστες μεταφέρονται στην ιστοθέση ενός διαφημιστή, και μάλιστα συχνά μεταφέρονται στην σελίδα αγορών της ιστοθέσης. Το κύριο μειονέκτημα των αφισών είναι το κόστος τους. εναλλαγή αφισών Μια συμφωνία ανάμεσα σε δύο εταιρείες, ώστε η καθεμία να εμφανίζει την αφίσα της άλλης στην ιστοθέση της. ανταλλακτήρια αφισών Αγορές μέσα στις οποίες εταιρείες μπορούν να εμπορευθούν ή να ανταλλάξουν τοποθέτηση διαφημιστικών αφισών στις ιστοθέσεις άλλων εταιρειών. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Μέθοδοι Ηλεκτρονικής Διαφήμισης Αναδυόμενες και Παρόμοιες Διαφημίσεις αναδυόμενη διαφήμιση Μια διαφήμιση που εμφανίζεται πριν, μετά ή κατά την διάρκεια μιας περιήγησης στο Internet, ή όταν διαβάζετε e-mail. καταδυόμενη διαφήμιση Μια διαφήμιση που εμφανίζεται κάτω από το τρέχον παράθυρο του προγράμματος περιήγησης, οπότε όταν ο χρήστης κλείνει το ενεργό παράθυρο, βλέπει την διαφήμιση. Διαφήμιση με E-mail Διαφημίσεις Τύπου Εφημερίδας και Μικρές Αγγελίες Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Μέθοδοι Ηλεκτρονικής Διαφήμισης Διαφήμιση μέσω Μηχανών Αναζήτησης Λίστες URL Διαφήμιση μέσω Λέξεων Κλειδιών βελτιστοποίηση μηχανής αναζήτησης Η επιδεξιότητα αύξησης της κατάταξης μιας ιστοθέσης σε μηχανές αναζήτησης. Ο βελτιστοποιητής χρησιμοποιεί τον αλγόριθμο κατάταξης της μηχανής αναζήτησης (που μπορεί να είναι διαφορετικός για διαφορετικές μηχανές αναζήτησης) και τις καλύτερες φράσεις αναζήτησης και προσαρμόζει την διαφήμιση ανάλογα. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Μέθοδοι Ηλεκτρονικής Διαφήμισης Google – Ο Βασιλιάς της Ηλεκτρονικής Διαφήμισης Διαφήμιση σε Αίθουσες Συζητήσεων Άλλες Μορφές Διαφήμισης Διαφήμιση σε Ηλεκτρονικά Ενημερωτικά Δελτία Δημοσίευση Δελτίων Τύπου Ηλεκτρονικά Διαφημίσεις με Βίντεο διαφήμιση μέσω παιχνιδιών Η πρακτική χρήσης παιχνιδιών υπολογιστή για διαφήμιση ενός προϊόντος, ενός οργανισμού ή μιας άποψης. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Στρατηγικές Διαφήμισης και Ηλεκτρονικές Προωθήσεις διαφήμιση σε κοινωνικά δίκτυα Ηλεκτρονική διαφήμιση που εστιάζεται σε ιστοθέσεις κοινωνικής δικτύωσης. Τύποι Διαφήμισης σε Κοινωνικά Δίκτυα Άμεση διαφήμιση που βασίζεται στους δικτυακούς σας φίλους Άμεση διαφήμιση, που τοποθετείται στην ιστοθέση του κοινωνικού σας δικτύου Έμμεση διαφήμιση με την δημιουργία "ομάδων" ή "σελίδων" Χρηματοδοτούμενες Κριτικές από Bloggers Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Στρατηγικές Διαφήμισης και Ηλεκτρονικές Προωθήσεις Διαφημίσεις με Βίντεο στο Web και στην Κοινωνική Δικτύωση Παρακολούθηση της Επιτυχίας μιας Εκστρατείας Ηλεκτρονικού Βίντεο αναλυτική επεξεργασία βίντεο στο Web Ένας τρόπος μέτρησης του τι κάνουν οι θεατές όταν παρακολουθούν ένα ηλεκτρονικό βίντεο. προφορικό μάρκετινγκ Μάρκετινγκ μέσω φήμης, με βάση το οποίο οι πελάτες προωθούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, λέγοντας στους άλλους για το προϊόν ή για την υπηρεσία. Προφορικό Μάρκετινγκ σε Κοινωνικά Δίκτυα Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Στρατηγικές Διαφήμισης και Ηλεκτρονικές Προωθήσεις Άλλες Στρατηγικές Διαφήμισης μάρκετινγκ σύνδεσης Μια διευθέτηση μάρκετινγκ, με βάση την οποία μια επιχείρηση παραπέμπει καταναλωτές στην ιστοθέση πωλήσεων της επιχείρησης. Οι Διαφημίσεις σαν Εμπόρευμα Πώληση Χώρου ανά Pixel Εξειδικευμένες Διαφημίσεις Webcasting Μια δωρεάν υπηρεσία ειδήσεων του Internet, που εκπέμπει εξατομικευμένες ειδήσεις και πληροφορίες, περιλαμβανομένων και σεμιναρίων, για κατηγορίες που επιλέγει ο χρήστης. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Στρατηγικές Διαφήμισης και Ηλεκτρονικές Προωθήσεις Ηλεκτρονικές Εκδηλώσεις, Προωθήσεις και Θεάματα Ζωντανές Εκδηλώσεις στο Web κινητή διαφήμιση Διαφημίσεις που στέλνονται και παρουσιάζονται σε κινητές συσκευές. Κινητό Μάρκετινγκ Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Ειδικά Θέματα Διαφήμισης και Υλοποίησης Διαφήμιση Κατόπιν Αδείας ενοχλητική αλληλογραφία Χρήση e-mail για αποστολή ανεπιθύμητων διαφημίσεων (μερικές φορές μια πλημμύρα διαφημίσεων). διαφήμιση κατόπιν αδείας, μάρκετινγκ κατόπιν αδείας Στρατηγική διαφήμισης (μάρκετινγκ) με βάση την οποία οι πελάτες συμφωνούν να δέχονται υλικό διαφήμισης και μάρκετινγκ (γνωστή σαν προσέγγιση μέσω επιλογής). Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Ειδικά Θέματα Διαφήμισης και Υλοποίησης Ορισμένα Θέματα Υλοποίησης πάροχοι υπηρεσιών προώθησης Προμηθευτές υπηρεσιών διεξαγωγής προωθήσεων, ειδικά μεγάλης κλίμακας. Ανταλλακτήρια Διαφημίσεων Η Διαφήμιση σαν Μοντέλο Εσόδων Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας της Ηλεκτρονικής Διαφήμισης Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Ειδικά Θέματα Διαφήμισης και Υλοποίησης διαχείριση διαφημίσεων Μεθοδολογία και λογισμικό, που επιτρέπει σε επιχειρήσεις να κάνουν διάφορες δραστηριότητες που αφορούν την διαφήμιση στο Web (π.χ., παρακολούθηση θεατών, κυκλική εναλλαγή διαφημίσεων κλπ). τοπικοποίηση Η διαδικασία μετατροπής προϊόντων μέσων, τα οποία έχουν αναπτυχθεί σε μια χώρα σε μια μορφή πολιτιστικά και γλωσσικά αποδεκτή σε άλλες χώρες, εκτός της αρχικής αγοράς στόχου. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Ειδικά Θέματα Διαφήμισης και Υλοποίησης Αυτόματη Έναντι Χειροκίνητης Μετάφρασης Ιστοσελίδας Χρήση Ραδιοφώνου Internet για Τοπικοποίηση ραδιόφωνο Internet Μια ιστοθέση που παρέχει μουσική, ομιλία και άλλες μορφές διασκέδασης, τόσο ζωντανής, όσο και αποθηκευμένης, από διάφορους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Περιεχόμενο Διαφημίσεων Εφαρμογές Ευφυών Πρακτόρων Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Θέματα Διοίκησης Εστιαζόμαστε σε πελάτες που δημιουργούν αξία; Ποιο κανάλι μάρκετινγκ/διαφήμισης του Internet χρησιμοποιούμε; Ποιους δείκτες μέτρησης χρησιμοποιούμε για να καθοδηγήσουμε τους διαφημιστές; Ποια είναι η αποστολή μας στην διαφήμιση στο Web; Πρέπει να έχουμε ολοκλήρωση των διαφημιστικών εκστρατειών στο Internet και εκτός Internet; Ποιος θα διεξάγει την έρευνα αγοράς; Πρέπει να χρησιμοποιούμε ευφυείς πράκτορες; Ποια θέματα ηθικής πρέπει να λάβετε υπόψη σας; Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall