KA1, κινητικότητα καθηγητών (μόνο) από το 2ο ΕΚ Ιωαννίνων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
Advertisements

WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
Day 45: Computer repair JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ: ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ Δρ. ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΤΑΓΚΑΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ Σέρρες, 6/11/2015 ΟΜΙΛΟΣ ΟΥΝΕΣΚΟ ΣΕΡΡΩΝ ΑΝΤΩΝΙΑ ΤΣΑΪΡΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΕΡΓΩΝ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
MT+ (Mobility Tool +). Mobility Tool + Διαδικτυακή Πλατφόρμα που λειτουργεί ως εργαλείο για τη διαχείριση και την υποβολή εκθέσεων στο πλαίσιο των σχεδίων.
KA2: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ CO-OPERATION FOR INNOVATION AND GOOD PRACTICES CAPACITY BUILDING, STRATEGIC PARTNERSHIPS &
1. 2 Προτεραιότητες Εθνικής Υπηρεσίας για το 2016 Η Εθνική Υπηρεσία, για το 2016, λαμβάνοντας υπόψη τα πιο κάτω, έχει ορίσει τις δικές τις προτεραιότητες,
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
Dr Angeliki Trikaliti, Chemist School Advisor The structure of the Greek education system Primary Education Ages 3-12 Secondary Education Ages
24/02/031 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ Θωμάς Πούλιος ΜΑΘΗΜΑ 2.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 1 η, 24/2/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ.
Η καινοτομία μπορεί να προέρθει από παντού ! Ι.Παπατζανής Εκδήλωση για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Ρέθυμνο
Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου Ανώτερη Λειτουργός ΙΔΕΠ Λάρνακα 26 Απριλίου 2016 Αξιοποίηση του Erasmus+ από Νέους, Οργανισμούς και Επιχειρήσεις στην ΕΕΚ και.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Λευκωσία, 09 Δεκεμβρίου
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
“Write your name in Greek” workshop. Greek language The language of Homerus, great poet of the antiquity, The language of the ancient lyrical and tragical.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Δομή παρουσίασης Γενική παρουσίαση προγράμματος Erasmus+ Βασική Δράση 1: Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων Αποκεντρωμένη Δράση – Σχέδια Κινητικότητας Βασική.
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
Επανασχεδιασμός του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ενδοκοινοτικών Συναλλαγών (Revised Intrastat) Η συγκεκριμένη παρουσίαση συνοψίζει την ανάλυση των αποτελεσμάτων.
Ευρωπαϊκά Προγράμματα 3ο ΓΕΛ Τρικάλων «Οδυσσέας Ελύτης»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Η Α Σ Κ Η Σ Η (Κωδ.: TR1101)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Αναστοχασμός και συλλογισμός
"Fresh Ideas and Resources in
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Θεωρία Θεσμών Επιχειρηματικότητας Καθηγητής Σπύρος Ι. Βλιάμος Τμήμα Μ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ GRUNDTVIG
Ημερίδα Παράδοσης Συμφωνιών Επιχορήγησης Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση ΚΑ Ιουνίου, 2018 Λευκωσία.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
ERASMUS+ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΕΕΕ) το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Ενημέρωση για eTwinning
Ενημέρωση σε Διοικητικό Συμβούλιο ΑΝΑΔ (Info Day)
Class V: Personal Pronouns and 3rd Decl. Cont. (chs )
Ελληνικά στο Clemton Park PS
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
ThinkBiz.
1st Second Chance School of Trikala Vasilis Gougas ( Vice Director of 1 st Second Chance School ) 1 st Second Chance School.
© Architecture: Art & Build + Atelier d’architecture Paul Noël
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Preparing to serve.
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Lecture 26 AWS Lab April 3, /6/2019 CS132 Lecture 26: Cloud Lab.
Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd
Μεταγράφημα παρουσίασης:

KA1, κινητικότητα καθηγητών (μόνο) από το 2ο ΕΚ Ιωαννίνων Erasmus+ 2015-2016 KA1, κινητικότητα καθηγητών (μόνο) από το 2ο ΕΚ Ιωαννίνων

Erasmus+ 2015-2016 Λίγη ιστορία: Ξεκίνησε χαλαρά. Συμμετείχαν: Θεοδώρα Μαγουλιώτη Αθανάσιος Έξαρχος (διάβαζε κι έλεγε τη γνώμη του) Λάμπρος Παπανδρέου (διάβαζε και τροποποιούσε) Δημήτριος Ανδρούτσος (διεκπεραίωση γραφειοκρατικών θεμάτων) Χρήστος Σαΐνης (άκουγε κι έλεγε τη γνώμη του)

Erasmus+ 2015-2016 Στην αρχή … το χάος … Διάβασμα όλης της ιστοσελίδας του ΙΚΥ … 1η βασική προϋπόθεση: να καταλάβουμε τι διαβάζουμε (Μαγουλιώτη, Έξαρχος) … 2η βασική προϋπόθεση … απόκτηση PIC (Μαγουλιώτη, Έξαρχος) … 3η βασική προϋπόθεση … δημιουργία ECAS λογαριασμού (Μαγουλιώτη, Έξαρχος, Ανδρούτσος) Απόφαση ΚΑ1 ή ΚΑ2 (?) Ποιο ΚΑ1 (?) Συζήτηση με το αρμόδιο γραφείο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Συζήτηση με τον συνάδερφο Ιωάννη Παδιώτη. Απόφαση: ΚΑ1 + VET (Μαγουλιώτη, Έξαρχος)

Erasmus+ 2015-2016 Αναζήτηση … Φορέα Υποδοχής … Αποκλειστικό εργαλείο: google Αναζήτηση: erasmus plus KA1 staff mobility (Μαγουλιώτη) Αποστολή πολλών emails (Μαγουλιώτη) Διαχείριση πολλών emails (Μαγουλιώτη) Επιλογή emails (Μαγουλιώτη) Συζήτηση πάνω στα επιλεγμένα emails (ποιος φορέας φαίνεται ποιο αξιόπιστος, τι προσφέρει και πότε ) (Μαγουλιώτη, Έξαρχος, Ανδρούτσος) Αποφάσεις (Μαγουλιώτη, Έξαρχος, Ανδρούτσος): Φορέας: Cervantes Training Πού: Alcalá de Henares – Madrid - Spain Course: Creativity in Teaching and Learning using ICT: The Digital Classroom Πότε: 21-07-2017 έως 29-07-2017 Πόσοι: 12

Erasmus+ 2015-2016 Επιλογή … σχεδίου … (Μαγουλιώτη, Έξαρχος, Ανδρούτσος) Να είναι γενικό, ώστε όλοι οι συνάδερφοι, ανεξαρτήτου ειδικότητας, να μπορούν να το παρακολουθήσουν. Να συμμετέχουν συνάδερφοι από όλες τις ειδικότητες. Να είναι καλοκαίρι, ώστε να μην έχουμε πρόβλημα με τη λειτουργία των σχολείων. Επιλογή … τίτλου σχεδίου … (Μαγουλιώτη, Παπανδρέου) Η Δημιουργικότητα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση με αφομοίωση των Web 2.0 Tεχνολογιών (Creativity in Teaching and Learning using Web 2.0 Technologies) Διαφορετικό από το course του φορέα Υποδοχής για να ενισχύσουμε την πρωτοτυπία του σχεδίου μας.

Erasmus+ 2015-2016 Σύνταξη … σχεδίου … (Μαγουλιώτη, Παπανδρέου, Έξαρχος) Πλαίσιο (σύμφωνα με την προκήρυξη) Στοιχεία Σχεδίου Συμμετέχων οργανισμός/Συμμετέχοντες οργανισμοί (Προφίλ και Εμπειρία - για τον εταίρο στα αγγλικά) Ευρωπαϊκό Σχέδιο Ανάπτυξης: ανάγκες, συνάφεια σχεδίου με ανάγκες, ενσωμάτωση του σχεδίου στο ΕΚ, στόχοι, μαθησιακά αποτελέσματα, επιλογή εταίρου, προετοιμασία, διαχείριση σχεδίου, κύριες δραστηριότητες, παρακολούθηση συμμετεχόντων, αντίκτυπος, διάδοση αποτελεσμάτων, αξιολόγηση, περίληψη σχεδίου (ελληνικά, αγγλικά).

Erasmus+ 2015-2016 Σύνταξη … σχεδίου … (Μαγουλιώτη, Παπανδρέου, Έξαρχος) Κράτησε 1 μήνα (full time δουλειά, κυρίως στο ΕΚ λόγω απαιτήσεων σε υλικό και λογισμικό που δεν είχαμε στο σπίτι). Συνεχής επικοινωνία μεταξύ μας. Δεν υπήρχαν περιθώρια για καθυστερήσεις ή «πουλήματα». Βασικό εργαλείο: Μετάφραση google.

Erasmus+ 2015-2016 Τελικό … σχέδιο … … Αποτελέσματα … Έντυπο 45 σελίδων. Επιπλέον επισύναψη βιογραφικών (δική μας απόφαση, καθώς θεωρούσαμε ότι έτσι θα ενισχύαμε το σχέδιό μας). Επιπλέον υποχρεωτική επισύναψη τυπικών εγγράφων. … Αποτελέσματα … Εγκεκριμένα σχέδια: 114 (μέχρι να εξαντληθεί ο προϋπολογισμός) Επιλαχόντα σχέδια: 124 (βαθμός > 50) Απορριφθέντα σχέδια: 39 Σύνολο σχεδίων: 282 Δείκτης επιτυχίας: περίπου 4 στα 10 (!) Βαθμός > 50: περίπου 9 στα 10 (!)

Erasmus+ 2015-2016 … Αποτελέσματα … Βαθμός: 83% Θέση 88 στα 114 Έντονος ανταγωνισμός (!) Προϋπολογισμός: 18.888,00 € Δαπάνες ταξιδιού: 4320.00 € (ανά άτομο: 360 €) Κάλυψη ατομικών εξόδων: 10368.00 € (ανά άτομο: 864 €) Ανά άτομο: 1224 € - 490 € = 734 Οργανωτικά έξοδα: 4200.00 € (?)

Erasmus+ 2015-2016 … Συμμετέχοντες … Τομείς: Σχολεία: Υγείας – Πρόνοιας: 6 Γεωπονίας: 3 Πληροφορικής: 2 Οικονομίας: 1 Σχολεία: 6ο ΕΠΑΛ: 5 3ο ΕΠΑΛ: 4 2ο ΕΠΑΛ: 3 Ειδικό: 0

Erasmus+ 2015-2016 … Εργασίες … Υπογραφή σύμβασης, αποστολή και λήψη σχετικών εγγράφων (ok, Ανδρούτσος) Ενημέρωση της ΒΔ του ECAS (ok, Μαγουλιώτη) Συμμετοχή σε ημερίδα (ok, Ανδρούτσος) Προετοιμασία σχετικών εγγράφων για την μετακίνηση του προσωπικού (ΟΧΙ, Μαγουλιώτη) Ενημέρωση της ΒΔ του ECAS για την μετακίνηση του προσωπικού (ΟΧΙ, Μαγουλιώτη)

Erasmus+ 2015-2016 … Εργασίες … Ασφαλιστήρια συμβόλαια των συμμετεχόντων για αστική ευθύνη, υγεία/ατύχημα/επαναπατρισμού σωρού εξαιτίας θανάτου. (ΟΧΙ, ???) Οργάνωση ταξιδιού (ΟΧΙ, ???) Ταξιδιωτικό πρακτορείο (?) Αυτόνομη κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων (? – ενδεικτικά 168 € ανά άτομο, Αθήνα – Μαδρίτη, μετ’ επιστροφής) Αυτόνομη κράτηση δωματίων (? – ενδεικτικά 220 € ανά άτομο, Alcalá de Henares)

Erasmus+ 2015-2016-2017 … Εργασίες … Ενημέρωση του αρχείου παρουσίασης του 2ου ΕΚ, μετάφρασή του στα Αγγλικά (ΟΧΙ, ???) Ενημέρωση του site του 2ου ΕΚ για το σχέδιο (ΟΧΙ, ???) ……………………. Προετοιμασία για το ΕΠΟΜΕΝΟ σχέδιο (προθεσμία: 2/2/2017)

Erasmus+ 2016-2017 Προετοιμασία για το ΕΠΟΜΕΝΟ σχέδιο (προθεσμία: 2/2/2017) Ορίζεται 1 από τον κάθε τομέα: Μιλάει με τους συναδέρφους του και προτείνει: Τι θέλει να κάνει (συγκεκριμένη περιγραφή) Πότε Πού Μέχρι 7/12/2016 οι απαντήσεις στο dmagoul@yahoo.gr με θέμα Erasmus+: Νέο σχέδιο.

Erasmus+ 2016-2017 Προετοιμασία για το ΕΠΟΜΕΝΟ σχέδιο (προθεσμία: 2/2/2017) – ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ (από τα εγκεκριμένα του 2014) Γενικά (1) 2014-1-EL01-KA102-000063: Βελτίωση απασχολησιμότητας στην ευρωπαϊκή αγορά εργασίας Beruf sbildende Schu len des La ndkre ises Osnabr ück (BBS)-GE Ze sp Szk Tech nicznych -PL 2014-1-EL01-KA102-000435: Παράδοση και φήμη. Ευρωπαϊκή τεχνογνωσία για την επαγγελματική τους αξιοποίηση. Etab lissement pub lic loca l d’enseignement et de for mat ion profe ssionnelle agrico le-FR Institute Nat ional de For mat ion et d’Applicat ion-FR 2014-1-EL01-KA102-000475: Ανάπτυξη Νεανικής Επιχειρηματικότητας στο 2ο Επαγγελματικό Λύκειο Λάρισας μέσω βιωματικής μάθησης και πρακτικής άσκησης Assoc iacao de Mob ilidade Intercu ltura l Euro mob -PT 2014-1-EL01-KA102-000482: Competences and Skills Development APLI CAPROPOSTA LD A-PT 2014-1-EL01-KA102-000514: Vocational practice in Italy and new horizons for young workers Assoc iazione Art istica Cultura le “A ROCCA”-IT

Erasmus+ 2016-2017 Προετοιμασία για το ΕΠΟΜΕΝΟ σχέδιο (προθεσμία: 2/2/2017) – ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ (από τα εγκεκριμένα του 2014) Γενικά (2) 2014-1-EL01-KA102-000538: Practical Experience BERLINK ETN GmbH-GE 2014-1-EL01-KA102-000578: Κατάρτιση και δικτύωση νέων στους δρόμους της Ευρώπης Eurofor m RFS-IT Αlfatra ining Bildungszentru m e.K-GE 2014-1-EL01-KA102-000579: Νέες δεξιότητες, για μαθητές και εκπαιδευτικούς, της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης CO.EUR. Assoc iazione di Consulenza e For mazione Euro pea -IT 2014-1-EL01-KA102-000608: Ανάπτυξη Επαγγελματικών Δεξιοτήτων για την μετάβαση από την Εκπαίδευση στην Αγορά Εργασίας CARAC-FR EUXTRA Assoc iac io-ES 2014-1-EL01-KA102-000841: Νέες Ειδικότητες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και σύνδεσή τους με την Ευρωπαϊκή Εκπαίδευση και Αγορά WBS TRAINING AG-GE

Erasmus+ 2016-2017 Προετοιμασία για το ΕΠΟΜΕΝΟ σχέδιο (προθεσμία: 2/2/2017) – ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ (από τα εγκεκριμένα του 2014) ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 2014-1-EL01-KA102-000114: Nail art: όταν η τέχνη γίνεται επάγγελμα CO.EUR. Assoc iazione di Consulenza e For mazione Euro pea -IT

Erasmus+ 2016-2017 Προετοιμασία για το ΕΠΟΜΕΝΟ σχέδιο (προθεσμία: 2/2/2017) – ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ (από τα εγκεκριμένα του 2014) ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 2014-1-EL01-KA102-000120: Διαχείριση Κομμωτηρίου, Χρήση Πολυψαλιδιών για Νέες Τεχνικές στην Κόμμωση και Εκπαίδευση στο Tribal Tattoo και Βαφές σε Πολυδιάστατα Χρώματα – Επαγγελματική Πρακτική Ζαχαροπλαστικής και Αρτοποιίας σε Ειδικές Μονάδες στην Κύπρο INSPI RATION BY TASOS-CY RCI RESEARCH & CONS ULTANCY INS TITUTE LTD-CY PRIV ATE INS TITUTE PL ATO EDUCATIONAL SERVI CES LTD-CY

Erasmus+ 2016-2017 Προετοιμασία για το ΕΠΟΜΕΝΟ σχέδιο (προθεσμία: 2/2/2017) – ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ (από τα εγκεκριμένα του 2014) ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (1) 2014-1-EL01-KA102-000153: Η Επιχειρηματική Γεωργία ως κίνητρο για αυτοαπασχόληση των αποφοίτων Επαγγελματκών Λυκείων Assoc iazione Art istica Cultura le “A ROCCA”-IT 2014-1-EL01-KA102-000175: Η ελιά ως φυσικός πόρος αειφόρου ανάπτυξης, εφαλτήριο για οικονομική ανάπτυξη και εξωστρέφεια της νήσου Λέσβου 2014-1-EL01-KA102-000272: Ανάπτυξη προϋποθέσεων για βιώσιμη ανάπτυξη - συνέργειες τουρισμού & γεωργίας Assoc iação Intercu ltura l Amigos da Mob ilidade-PT MUOVERSI .eu –IT

Erasmus+ 2016-2017 Προετοιμασία για το ΕΠΟΜΕΝΟ σχέδιο (προθεσμία: 2/2/2017) – ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ (από τα εγκεκριμένα του 2014) ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (2) 2014-1-EL01-KA102-000317: Γεωργία ακριβείας: το μελλοντικό σύστημα παραγωγής αγροτικών προϊόντων PROBER soc ieta coo perat ive-IT 2014-1-EL01-KA102-000477: Βιολογική αμπελοκαλλιέργεια και παραδοσιακή οινοποίηση Educat ion Labour Ser vice s Olympus Par k S.R.L. Uniper sonale-IT 2014-1-EL01-KA102-000768: Καινοτόμες Μέθοδοι και Νέες Τεχνολογίες στην Επαγγελματική Εκπαίδευση Ate mpo betr ieb sgesellschaft mbh -AT 2014-1-EL01-KA102-000802: Καλλιέργεια, μεταποίηση κι εμπορία αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών AGROPL ANT LTD-CY

Erasmus+ 2016-2017 Προετοιμασία για το ΕΠΟΜΕΝΟ σχέδιο (προθεσμία: 2/2/2017) – ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ (από τα εγκεκριμένα του 2014) ΤΡΟΦΙΜΩΝ 2014-1-EL01-KA102-000120: Διαχείριση Κομμωτηρίου, Χρήση Πολυψαλιδιών για Νέες Τεχνικές στην Κόμμωση και Εκπαίδευση στο Tribal Tattoo και Βαφές σε Πολυδιάστατα Χρώματα – Επαγγελματική Πρακτική Ζαχαροπλαστικής και Αρτοποιίας σε Ειδικές Μονάδες στην Κύπρο INSPI RATION BY TASOS-CY RCI RESEARCH & CONS ULTANCY INS TITUTE LTD-CY PRIV ATE INS TITUTE PL ATO EDUCATIONAL SERVI CES LTD-CY 2014-1-EL01-KA102-000345: Τεχνικές ∆ιακοσµητικής Ζαχαροπλαστικής & Μαγειρικής EDEX-Educat ional Exce llence Cor porat ion Lt d-CY Comunica zione Euro pe Net -IT

Erasmus+ 2016-2017 Προετοιμασία για το ΕΠΟΜΕΝΟ σχέδιο (προθεσμία: 2/2/2017) – ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ (από τα εγκεκριμένα του 2014) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2014-1-EL01-KA102-000158: Δράση εκπαιδευόμενων "educational robotics" - δράση προσωπικού "school quality assurance" EPD - Euro pea n Pro ject s De velopment Unipessoa l Lda-ES Assoc iazione Art istica Cultura le “A ROCCA”-IT 2014-1-EL01-KA102-000196: Πρακτική άσκηση μαθητών 1ου ΕΠΑΛ Κομοτηνής σε επιχειρήσεις του Βερολίνου BERLINK ETN GmbH-GE 2014-1-EL01-KA102-000243: Γνωρίζοντας το Δυικό Σύστημα Τεχνικής Εκπαίδευσης Ph ilipp Holzmann Schu le-GE 2014-1-EL01-KA102-000342: CLOUD COMPUTING Assoc iação Intercu ltura l Amigos da Mob ilidade-PT 2014-1-EL01-KA102-000384: Κατάρτιση σε ανάπτυξη εφαρμογών Android 2014-1-EL01-KA102-000839: development of mobile apps-a way of internalization and achieving the global market E.P.D. Euro pea n Pro ject s De velopment Unipessoa l Lda-PT

Erasmus+ 2016-2017 Προετοιμασία για το ΕΠΟΜΕΝΟ σχέδιο (προθεσμία: 2/2/2017) – ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ (από τα εγκεκριμένα του 2014) ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2014-1-EL01-KA102-000344: Ιατρικός τουρισμός: η νέα πρόκληση AMFI Agenzia per la Mob ilità e la For mazione Inter nazionale-IT 2014-1-EL01-KA102-000387: Εφαρμογές ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων σε επιχειρήσεις GTG Tra ining-GB UVE GmbH-GE 2014-1-EL01-KA102-000392: Ο Τουρισμός παίρνει ιδέες RCI Research & Consulta ncy Institute LTD-CY 2014-1-EL01-KA102-000601: Εκπαίδευση μαθητών του ΕΚ Πρέβεζας σε Εφαρμογές Νέες Τεχνολογίων Eurofor m RFS-IT Commerce and Resource s, S.L-ES JS C EU TRADE-LI 2014-1-EL01-KA102-000642: Από την Παραγωγή στη Μεταποίηση και το Μάρκετινγκ Assoc iazione Art isica Cultura le A Rocca –IT 2014-1-EL01-KA102-000679: Βελτίωση και Ενίσχυση των Προοπτικών Σταδιοδρομίας μέσα από τις Σύγχρονες Εφαρμογές του Διαδικτυακού Τουρισμού Organizac ion de educac ion co munitar ia S.L.-ES 2014-1-EL01-KA102-000856: Skills Development in ERP Systems through work placements DOUMAG Limite d-CY

Erasmus+ 2016-2017 Ενδεικτικό email επικοινωνίας: Θέμα: A request for VET learners mobility according to Erasmus+ framework. Dear Sir/Madam, I am Theodora Magoulioti, an assisant director of the 2nd Labaratory Center of Ioannina - Greece.  Our center manages labaratories and supports the labaratory cources of a number of vocational secondary schools of our area, like ICT labaratory cources, laboratory courses of Health and Welfare sector, laboratory courses of Agriculture sector, laboratory courses in Economics and Management sector. Ι have visited your website in order to plan our next period Erasmus+ project. I have found your offers really good and I shall try to design a proposal with the line of "Fluency and English Language Development for Teachers" and "Professional Communication Skills". We have the intention to prepare teachers flows, but we have also the intention to prepare VET learners flows. Do you offer courses for VET learners;  I' m interest for courses decicated to VET learners of a specific sector (ICT, health-welfare, argiculture or economics-management sector). But if you have to suggest a course that can combinate two or more sectors, it' s also good for us. I' m waiting for news! Thank you very much, Theodora Magoulioti.