Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Εξόρυξη Δεδομένων (Data Mining)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Κατηγοριοποίηση του Ιατρού, ως πελάτη της Φαρμακευτικής Εταιρείας. Η εφαρμογή της τεχνολογίας "Predictive Analytics" στο Φαρμακευτικό χώρο Βλάσης Παπαπαναγής.
Γενετικής-Ιατρικής Πληροφορίας
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary  Web Site Development Παρουσίαση των λύσεων μας στην ανάπτυξη web sites  Οφέλη της επιχείρησης.
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5. Νέα χαρακτηριστικά  Επιφάνεια εργασίας  On Line ενημέρωση Λογιστικής  Διαχείριση σχετικών εγγράφων  Data Center  Γεωγραφικές.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Alexander Moore.
Χαρακτηριστικά Απλό & Φιλικό περιβάλλον εργασίας
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Βάσεις Δεδομένων 1 T.Manavis– N.Kyritsis.
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Α. Νανόπουλος & Γ. Μανωλόπουλος Εισαγωγή στην Εξόρυξη & τις Αποθήκες Δεδομένων Κεφάλαιο 3: Αποθήκες Δεδομένων και OLAP
Πληροφοριακά Συστήματα στην Επιχείρηση
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
Το σύστημα SAP Το περιβάλλον mySAP στον Όμιλο ΕΤΕ mySAP ERP
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (HΥ ) ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM στην Bentley Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementor SiEBEN Innovative Solutions Case Study.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Επίλυση Προβλημάτων με Η/Υ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
Παρακολούθηση (monitoring) εκτέλεσης Επιχειρησιακών Διαδικασιών και εξαγωγή «μετρησίμων» (metrics) Παρουσίαση μεθόδων και εργαλείων παρακολούθησης (monitoring)
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
Network Inference Μπαλάφα Κασιανή - Αδριανή Πλασταρά Κατερίνα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
University of Crete HY566-Semantic Web CS566 – Semantic Web Computer Science Department - UoC Heraklion 1 April, 2003 Παπαγγελής Μάνος, Κοφφινά Ιωάννα,
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ Β. Μάγκλαρης 22/10/2008.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΙΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
Ορισμός και Αρχιτεκτονική Συστημάτων Υποστήριξης Αποφάσεων.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Δρ. Αλέξανδρος Βακαλούδης.  Εξόρυξη δεδομένων (Data Mining)  Association Rules  Clustering  Classification  Στάδια για εξόρυξη δεδομένων  Επανάληψη.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Προγραμματισμός και Διαχείριση Επιχειρηματικών Πόρων - ERP Μάθημα 4: Τεχνολογική Υποδομή ERP.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Ανάπτυξη ΣΥΑ.
Κύκλος Πληροφορίας Δεδομένα: Δεδομένα Πληροφορία Γνώση Παραγωγή
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Πληροφοριακά Συστήματα Ανώτατης Διοίκησης (EIS) Συστήματα Υποστήριξης Ανώτατης Διοίκησης (ESS) Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων στο Διαδίκτυο (Web-based.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Πληροφοριακά συστήματα συντήρησης εξοπλισμού
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5.
ΕπεξεργασΙα και ΑξιολΟγηση ΠειραματικΩν ΔεδομΕνων
Πληροφοριακά Συστήματα
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Εξόρυξη Δεδομένων (Data Mining)

Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Business Intelligence Στην σημερινή εμπορική πραγματικότητα, δύο πράγματα είναι σίγουρα Ο συναγωνισμός είναι ποιό έντονος από ποτέ Η ποσότητα της πληροφορίας για τους πελάτες αυξάνεται εκθετικά Προβλέπεται μεγάλη επένδυση σε εφαρμογές Εταιρικής Νοημοσύνης για τα επόμενα 5 χρόνια

Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Business Intelligence Σύμφωνα με την International Data Corporation (IDC), σε 65 εταιρίες, ο μέσος όρος απόδοσης σε μια επένδυση εταιρικής νοημοσύνης ήταν πάνω από 400% σε περίοδο 2.3 ετών Αποθήκευση Δεδομένων (Data Warehousing) Εξόρυξη Δεδομένων (Data Mining)

Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Αποθήκευση Δεδομένων Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Αποθήκευση Δεδομένων “ Μια αποθήκη δεδομένων είναι μια αντικειμενοστρεφής, ολοκληρωμένη, μεταβαλόμενη με το χρόνο καί μη καταστρεφόμενη συλλογή απο δεδομένα που έχει σκοπό την υποστήριξη της διαδικασίας λήψης των διοικητικών αποφάσεων. Πινακας Χρόνου Πίνακας Πωλήσεων Πίνακας Προιόντων Χρονικά Χαρακτηριστικά Κλειδί Χρόνου Χαρακτηριστικά Προιόντων Κλειδί Προιόντος Πίνακας Καταστήματος Κλειδί Καταστήματος Πίνακας Χώρου Χαρακτηριστικά Καταστήματος Κλειδί Χώρου Χωρικά Χαρακτηριστικά Πωλήσεις ανα μονάδα Πωλήσεις σε ευρώ Μετρήσεις Πωλήσεις σε γιέν

Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Εξόρυξη Δεδομένων Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Εξόρυξη Δεδομένων Γνώση και Εικόνα Πελάτη A. Berger is most likely to buy new product T. Martin is profitable customer and is likely to switch carriers Αποφάσεις και Ενέργειες Offer A. Berger promotion for new product T. Martin marketing to retain Πληροφορία A. Berger M. Jones T. Martin J. Smith 50,000 46,800 29,200 75,500 Shoes Scarves Jewelry Groceries MoU Qty Income Education wireless Δεδομένα Taurus Anna Berger Mary Jones John Smith Ted Martin Amex Gold 50,000 April 1, 1999 234 dog Florida B.A. shoes

Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Εξόρυξη Δεδομένων Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Εξόρυξη Δεδομένων Data Mining είναι η διαδικασία εύρεσης άγνωστης, μη-τετριμμένης και χρήσιμης γνώσης μέσα από μεγάλο πλήθος δεδομένων Είναι η έρευνα για σχέσεις και πρότυπα που υπάρχουν σε μεγάλες βάσεις δεδομένων αλλά είναι “κρυμμένα” μέσα σε τεράστιο πλήθος δεδομένων. Για παράδειγμα: H σχέση μεταξύ δεδομένων ασθενών και ιατρικών διαγνώσεων Λύση στο πρόβλημα: “πλούσιοι σε δεδομένα, φτωχοί σε γνώση”

Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Εξόρυξη Δεδομένων Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Εξόρυξη Δεδομένων Γιατί χρειάζεται η Εξόρυξη Δεδομένων ; Για να δίνει απαντήσεις σε προβλήματα που δεν μπορούν να λύσουν συμβατικές μέθοδοι όπως: προγραμματισμός με SQL, στατιστικά πακέτα και Query tools Οικονομικό Παράδειγμα: “Ποιοι πελάτες έχουν την μεγαλύτερη τάση να ανταποκριθούν στην νέα προσφορά της Gold Credit Card?” Επικοινωνιακό Παράδειγμα: “Ποιοι πελάτες είναι πιο πιθανό να ¨ενδώσουν¨ στην διαφημιστική καμπάνια ανταγωνιστικών εταιριών?” Διοικητικό Παράδειγμα: “Ποιο αίτημα ιατρικής περίθαλψης είναι πιθανόν δόλιο?”

Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Εταιρική Γνώση Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Εταιρική Γνώση Χρησιμοποιούμενα Εργαλεία Top-Down Methodology Surface SQL (Structured Query Language) για απλά queries και reports Corporate Data Shallow Στατιστικά & OLAP για περίληψη &ανάλυση Bottom-Up Methodology Hidden Data Mining για κατηγοριοποιήσεις, συσχετίσεις και προβλέψεις

Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Διαχρονική Εξόρυξη Δεδομένων Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Διαχρονική Εξόρυξη Δεδομένων Εξόρυξη Δεδομένων σε χρονικά η μη δεδομένα Οι περισσότερες εφαρμογές χρησιμοποιούν ιστορική πληροφορία π.χ., ιστορία ασθενειών, ιστορία πωλήσεων κ.λ.π

Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Η Διαδικασία Marketing Στοιχεία Πελάτη Αποτελεσματικότητα Εκστρατείας Τμηματοποίηση Πωλήσεις Επικέντρωση Απαντήσεις Δημιουργία Καταλόγου Επίσκεψη

Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Ανάλυση Πωλήσεων Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Ανάλυση Πωλήσεων Ποιά προιόντα πωλούνται περισσότερο σε μιά συγκεκριμένη ώρα της ημέρας? Σε ποιά συγκεκριμένη περίοδο π.χ., εβδομάδα πρέπει να ξεκινήσουμε την καινούργια διαφημιστική εκστρατεία? Υπάρχει σχέση μεταξύ της διαφημιστικής εκστρατείας του προιόντος μας και προιόντων άλλων σημαντικών ανταγωνιστών για συγκεκριμένες περιόδους του έτους?

Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Εξόρυξη Δεδομένων – Υπηρεσίες Τεχνολογίες Εταιρικής Νοημοσύνης Εξόρυξη Δεδομένων – Υπηρεσίες Συμβουλευτικές υπηρεσίες για Προσδιορισμό των εφαρμογών εξόρυξης δεδομένων σε μιά επιχείρηση Ανάλυση της κατάστασης των ανταγωνιστών σε σχέση με εφαρμογές εξόρυξης δεδομένων Ανάλυση των δεδομένων της επιχείρησης και υλοποίηση λύσεων Μελέτη για την αποτελεσματικότητα των προτεινόμενων λύσεων Το πρώτο ελληνικό προιόν (EnVisioner) σε εξόρυξη δεδομένων και το μοναδικό προιόν διεθνώς που υποστηρίζει διαχρονική εξόρυξη δεδομένων

Συστήματα Εξόρυξης Δεδομένων EnVisioner Πρότυπα συστήματα και λύσεις που επιτρέπουν τη μεγιστοποίηση στην εξόρυξη της «κρυφής» πληροφορίας μέσα από τα στοιχεία των πελατών μας Βασισμένο σε τεχνολογίες αιχμής που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο UMIST του Ηνωμένου Βασιλείου Το EnVisioner προσφέρει τις καλύτερες μεθόδους για την εξόρυξη γνώσης απο τον όγκο πληροφορίας που παράγεται η συγκεντρώνεται απο τον οργανισμό (διαχρονική εξόρυξη δεδομένων)

Συστήματα Εξόρυξης Δεδομένων EnVisioner Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως αυτόνομο εργαλείο είτε ως βιβλιοθήκη ενσωματωμένη μέσα σε άλλες εφαρμογές   Το EnVisioner έχει εκτεταμένες δυνατότητες για εξόρυξη, μετασχηματισμό και απεικόνιση πληροφοριών και αποτελεσμάτων μπορεί να χειριστεί δεδομένα διαφορετικών τύπων, από ακατέργαστα και μη δομημένα με αδιευκρίνιστες ή ελλιπείς τιμές ως καλώς δομημένα

Συστήματα Εξόρυξης Δεδομένων EnVisioner - Εφαρμογές Διαχείρηση των σχέσεων με τους πελάτες (Customer relationship management) Ανάλυση και πρόβλεψη τυχερών παιχνιδιών Διαδικασία προώθησης προιόντων (marketing) Έλεγχος πιστότητας (credit scoring) Εκτίμηση της αποτελεσματικότητας ιατρικών διαδικασιών ή πειραματικών φαρμάκων

Συστήματα Εξόρυξης Δεδομένων EnVisioner - Αρχιτεκτονική Ανάλυση Εργασίας Data Mining Εργασία Συγκέντρωση Πληροφορίας Βάση Δεδομένων Ερώτηση στη ΒΔ Ερώτηση στη ΒΔ Σχετικά Δεδομένα Χρήστες Εύρεση Συσχετισμών Δεδομένα προς επεξεργασία Εύρεση Αναπαραστάσεων Ενδιαφέρωντες Συσχετισμοί Αποτελέσματα

Κατηγοριοποίηση : Εκπαίδευση Κατηγοριοποίηση δεδομένων με βάση της τιμές ενός πεδίου Παράδειγμα: “Ποιο είναι το Account Status ενός πελάτη;” Acc. Status: 60 days late and more Balanced 30 days late Ακρίβεια Κατηγοριοποίησης Γενικά πρότυπα Δέντρο Απόφασης Νευρονικό Δίκτυο

Κατηγοριοποίηση:Εφαρμογή Acc. Status: 60 days late and more Balanced 30 days late Classifier(s) Νέα Δεδομένα

Κανόνες Συσχέτισης Κανόνας συσχέτισης μεταξύ δύο γεγονότων Α και Β σημαίνει ότι η παρουσία του Α σε μία εγγραφή επάγεται και την παρουσία του Β στην ίδια εγγραφή: AB Υποστήριξη-support ενός κανόνα είναι το ποσοστό των δεδομένων που αυτός αφορά Εμπιστοσύνη-confidence ενός κανόνα είναι το ποσοστό των φορών που αυτός είναι σωστός

Παραδείγματα Κανόνων Συσχέτισης IF Credit_limit IN {mid-level}, Home IN {Own} THEN Account_Status = Balanced Support: 13.5%, Confidence: 80% IF Marital_Status IN {Single}, Home IN {Rent}, Gender IN {Male} THEN Account_Status = 30 days late Support: 7.62%, Confidence: 80.65% IF Credit_limit IN {high}, 1084 < Mo_Income <= 1432, Home IN {Rent} THEN Account_Status = 60 days late Support: 4.91%, Confidence: 85%

Διαχρονική Εξόρυξη Δεδομένων Κανόνες συσχέτισης μπορούν να αντληθούν για διάφορα χρονικά διαστήματα και για διάφορες χρονικές γενικεύσεις (π.χ. κάθε πρώτη εβδομάδα του μήνα, κάθε καλοκαίρι κ.τ.λ.) Η σύγκριση των και η μεταβολή των στατιστικών (υποστήριξη, εμπιστοσύνη) αυτών των κανόνων είναι μια χρήσιμη μορφή γνώσης Χρησιμοποίηση ποικιλίας γραφικών παραστάσεων βοηθάει στην καλύτερη μελέτη αυτών των μεταβολών

Οπτική Εξόρυξη Δεδομένων Σημαντικό μέρος του Data Mining είναι η απεικόνιση των αποτελεσμάτων των διάφορων τεχνικών Σκοπός μας είναι να επιτύχουμε: Δυνατότητα να κάνουμε υποθέσεις για τα δεδομένα Επιβεβαίωση/Απόρριψη υποθέσεων Υψηλή ποιότητα παρουσίασης της πληροφορίας Ενίσχυση Αντίληψης για Λήψη Αποφάσεων

Κατανεμημένη Εξόρυξη Δεδομένων Καθώς οι εταιρίες επεκτείνονται και γίνονται γεωγραφικά κατανεμημένες, η ανάγκη για υποστήριξη αποφάσεων δεν βρίσκεται πια σε ένα μόνο σημείο Client Data Mining Server Knowledge Models

Εφαρμογές Απόκτηση Πελατών Εξυπηρέτηση Πελατών Ανίχνευση Προβλημάτων Target Marketing Credit Scoring Sales Forecasting Promotion Analysis Campaign Management Εξυπηρέτηση Πελατών Customer Segmentation/ Profiling Customer Profitability Analysis Cross Sell/Up Sell Customer Satisfaction Help Desk Problem Resolution Customer Service Automation Ανίχνευση Προβλημάτων Fraud Detection Credit Risk/Loan Default Assessment Security Management Insurance Claims Analysis Άλλες Επιχ. Λειτουργίες Product/Product Line Profitability Merchandise Planning Resource Management Operations Management Store/Branch Performance Analysis Store/Branch Site Selection Network Forecasting Tariff Modeling Portfolio Management Read list.