There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A bit of Greece.
Advertisements

Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Social Media Marketing
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare.
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
Επιδράσεις Ομάδων & Ομάδες Αναφοράς (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
Κεντρική Ιδέα: Κύριοι στόχοι: Η ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Η αντιμετώπιση της ανεργίας, μέσω.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
Σχέδιο Μάρκετινγκ Πόλης Τελικές Οδηγίες/Άσκηση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ Νικόλας Καραχάλης 28/11/2015.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
About social politics Ιούλιος 2017.
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
Διαφημιστική εκστρατεία
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εκπαιδευτικη πολιτικη μιντζα νικολετα-μαρια (3170) στ’ εξαμηνο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Ρομαντισμός.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΠΡΟΛΟΓΟΣ.
Η τέχνη της σωστής πλοήγησης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Το δημοφιλές δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης ως δημοσιογραφικό εργαλείο
Προφίλ Facebook.
Presenttion Title My name My position, contact information or project description.
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Ενότητα A5.1.2γ (Αποθήκευση Αρχείων από το Διαδίκτυο )
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Social Media Networks.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017 Social Media Marketing για μικρομεσαίες επιχειρήσεις Εισηγητής: Δημήτριος Κονταράκης

Τι είναι το Internet Marketing Price Position

Περιεχόμενα Τι είναι το Internet Marketing; Γιατί παρουσιάζει αύξηση 1 τα τελευταία χρόνια; 1 1 2 Τι προσφέρει στον επιχειρηματία; 1 3 3 Internet Marketing Plan ως μέσω αύξησης επισκεψιμότητας. 4 Τι είναι το Seo. 3 5 5 Αξιολόγηση ιστοσελίδας. 6 6 Στρατηγική για αποτελεσματικά Social Media. 7 7 8

Τι είναι το Internet Marketing Internet Marketing είναι η διαδικασία προώθησης ενός προϊόντος-υπηρεσίας μέσω του Internet. Price Position

Τι είναι το Internet Marketing Price Position

Internet Marketing

Internet Marketing

Internet Marketing

Internet Marketing Χαμηλό κόστος Περισσότερα μέσα επικοινωνίας με τον πελάτη Διαδραστικότητα - αμεσότητα (Social Media-Facebook) Καλύτερη στόχευση του κοινού στο οποίο θέλει να προβληθεί η διαφήμιση μιας επιχείρησης Πληρώνετε μόνο την επίσκεψη, όχι τη προβολή (Google Adwords) Στόχευση ανάλογα με τις λέξεις κλειδιά που αναζητάει ο χρήστης (adwords) Πληρώνετε μόνο με την πώληση ή την εκπλήρωση του στόχου (affiliate marketing)

Τι είναι το Internet Marketing

Τι είναι το Internet Marketing

Τι είναι το Internet Marketing

Στατιστικά Internet Marketing Position

Στατιστικά Internet Marketing Position Πηγή: http://www.webdam.com

Τι προσφέρει στον επιχειρηματία Position

Τι προσφέρει στον επιχειρηματία Position

Τι προσφέρει στον επιχειρηματία Position

Τι προσφέρει στον επιχειρηματία Position

Google Market Share Knowledge Graph

Στρατηγική Internet Marketing Price Position

Στρατηγική Internet Marketing Price Position

Στρατηγική Internet Marketing Price Position

Στρατηγική Internet Marketing Price Position

Στρατηγική Internet Marketing Price Position

Τι προσφέρει στον επιχειρηματία Position

Ερωτήσεις 26

Τι είναι το Seo Email Marketing

Τι είναι το Seo Email Marketing

Email Marketing

Βασικές υπηρεσίες Internet Marketing SEO: Search Engine Optimization (Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης) Email Marketing

Βασικές υπηρεσίες Internet Marketing On Page Seo Meta Tags (Title tag, description tag, κ.λπ.) Ποιότητα περιεχομένου Permalinks Keyword density Internal link structure Image Ένα sitemap Το bounce rate * Χρόνο παραμονής ενός επισκέπτη στην ιστοσελίδα * Email Marketing

Email Marketing

Ποσοστά επισκεψιμότητας ανά θέση στην 1η σελίδα της Google Email Marketing

Ερωτήσεις 34

Social Media Email Marketing

Social Media Marketing Η αύξηση της επικοινωνίας προωθεί την αναγνωρισιμότητα (brand awareness) του εταιρικού προϊόντος και βελτιώνει την εξυπηρέτηση των πελατών. 36

Social Media Marketing 37

Social Media Marketing Μια ισχυρή βάση χρησιμεύει ως βάση ή πλατφόρμα στην οποία ο οργανισμός μπορεί να συγκεντρώνει τις πληροφορίες του και άμεσους πελάτες για τις πρόσφατες εξελίξεις του μέσω άλλων κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, όπως τα άρθρα και δημοσιεύματα τύπου. 38

39 39

Social Media Marketing Στατιστικά Facebook 40 40

Social Media Marketing 41 41

Social Media Marketing Εκπτώσεις και προσφορές για τα μέλη Promoted Posts & Διαγωνισμούς Δημοσιεύστε ενημερωτικά άρθρα Μετρήστε την ανταπόκριση των φίλων σας (Page Insights) Δημιουργήστε συζητήσεις - έρευνες Δημιουργήστε Facebook διαφημίσεις 42 42

Social Media Marketing Συμβουλές για αποτελεσματική ενημέρωση της κατάστασης – Status Updates στο Facebook 43

Social Media Marketing Facebook Κρατήστε τα σχόλια σας σύντομα και έξυπνα. Τα σχόλια σας να είναι λιγότερα από δύο προτάσεις. Όταν καλούμε τους fans σε δράση το κάλεσμα να έχει τη μορφή ερώτησης. Όχι περισσότερες από 3-4 ενημερώσεις την ημέρα. Δοκιμάστε να κάνετε post τα Σαββατοκύριακα, λιγότερος ανταγωνισμός, περισσότερες ευκαιρίες. Χρήση πολλαπλών μέσων (video, audio, φωτογραφίες). 44

Social Media Marketing

Social Media Marketing

Social Media Marketing

Social Media Marketing Ενδιαφέροντα στατιστικά

Social Media Marketing Συμπέρασμα

Social Media Marketing Πως μετράμε την απόδοση ενός Facebook Fanpage!

Ερωτήσεις 52

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας http://gr.linkedin.com/in/dimitrisknt http://www.facebook.com/estepsInternet http://www.youtube.com/user/estepsgreece http://esteps.gr Εισηγητής: Δημήτριος Κονταράκης