ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Ποιοτική έρευνα για την πρόσθετη διδακτική στήριξη των μαθητών
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Τα παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες κατά τη μάθηση έχουν-πέραν των κοινών-και ορισμένες ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
OASIS PALACE.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Project Β’: Το σχολείο στο σινεμά
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜOΥΖΑΚΙ: 15187 ΡΗΓΑΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ: 15527

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το “ΘΕΜΕΛΙΟ” πρόκειται για φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης. Παρέχει υπηρεσίες σε μαθητές γυμνασίου, ενιαίου και επαγγελματικού Λυκείου. Αποτελεί ένα πρότυπο χώρου εκπαίδευσης όπου οι μαθητές το επιλέγουν προκειμένου να επιτύχουν την κατάλληλη υποστήριξη και αρωγή μέσα από προγράμματα σπουδών επικεντρωμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες του καθενός. Διδάσκονται όλα τα μαθήματα κατεύθυνσης και γενικής παιδείας.

ΠΑΡΟΧΕΣ Σημειώσεις με θεωρία, ασκήσεις, παρατηρήσεις, μεθοδολογία από τους καθηγητές σε όλα τα μαθήματα. Επιπλέον ώρες για την ενίσχυση των αδύνατων μαθητών χωρίς οικονομική επιβάρυνση. Ενημέρωση γονέων για την πρόοδο των μαθητών σε τακτά χρονικά διαστήματα με τον κάθε καθηγητή ξεχωριστά. Η παρουσία των μαθητών σε όλες τις ώρες διδασκαλίας είναι υποχρεωτική. Σε περίπτωση απουσίας του μαθητή οι γονείς ενημερώνονται τηλεφωνικά από την γραμματεία την ίδια μέρα. Αυστηρά ομοιογενή και ολιγομελή τμήματα. Δυνατότητα συμπλήρωσης του μηχανογραφικού δελτίου  στο χώρο του φροντιστηρίου με ατομικά ραντεβού. Η διδασκαλία πραγματοποιείται μέσα σε ένα περιβάλλον ευχάριστο και φιλικό, που σέβεται τον μαθητή, σε αίθουσες φωτεινές και κλιματιζόμενες. Στο φροντιστήριο διεξάγονται γραπτά διαγωνίσματα σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Η ανταλλαγή απόψεων και η συνεργασία με τους γονείς αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την όσο δυνατόν αποτελεσματικότερη προσπάθεια των μαθητών. Ειδικά προγράμματα μελέτης, καθώς και τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού Ολιγομελή τμήματα Υψηλό ποσοστό επιτυχίας  Προσιτές τιμές Τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ   Το πολιτικό περιβάλλον της επιχείρησης βρίσκεται σε κοινοβουλευτική δημοκρατία όπως και η κοινωνία μας. Τα τελευταία χρόνια το πολιτικό περιβάλλον είναι ασταθές λόγο των συνεχών εκλογών και έτσι μεταβάλλεται συχνά. Το οικονομικό περιβάλλον της επιχείρησης είναι δυσχερές λόγω των συνεχόμενων φόρων που έχουν δημιουργηθεί από την οικονομική κρίση που οι χώρα μας πλήττεται τα τελευταία χρόνια. Τα μνημόνια και η αύξηση της φορολογίας είναι σημαντικοί παράγοντες και επηρεάζουν αρνητικά όλες τις επιχειρήσεις γιατί οι πολίτες δεν έχουν πλέον την οικονομική δυνατότητα που είχαν στο παρελθόν για να καλύψουν τις ανάγκες τους , έτσι αναγκάζονται να κάνουν περικοπές σε κάποια αγαθά και υπηρεσίες. Το τεχνολογικό περιβάλλον της επιχείρησης είναι συμβατό με την τεχνολογία της εποχής , καθώς υπάρχουν υπολογιστές τελευταίας τεχνολογίας, προτζέκτορες, διαδραστικοί πίνακες για τις ανάγκες των μαθητών και προγράμματα όπως είναι το τεστ επαγγελματικού προσανατολισμου. Το κοινωνικό περιβάλλον βρίσκεται σε μια παλιά βιομηχανική πόλη όπου οι περισσότεροι άνθρωποι είναι καταβεβλημένοι από την οικονομική κρίση και με τα πολιτικά δρόμενα της χώρας.

ΣΤΟΧΟΙ 1.Να μην αυξήσουμε τα δίδακτρα (σταθερές τιμές). 2.Επέκταση των δραστηριοτήτων σε εκμάθηση υπολογιστών με ειδικούς και καταρτισμένους καθηγητές. 3.Αναναίωση εξοπλισμού του φροντιστηρίου όπως περισσότερους υπολογιστές, περισσότερες αίθουσες και νέο υλικό για τους μαθητές.

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Δοκιμασμένη αποτελεσματικότητα Εξειδίκευση για την προετοιμασία των εξετάσεων Εντατικό πρόγραμμα Ολιγομελή τμήματα Συνθήκες για κοινωνική διατροφή Μη νομιμότητα καθηγητών- κίνητρο για συνεχή βελτίωση Ανταγωνισμός μεταξύ φροντιστηρίων

ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Απαίτηση χρόνου για μετακίνηση και ώρες διαβάσματος Κερδοσκοπική οργανισμοί- παραπαιδεία και εκμετάλλευση μαθητών Οικονομικό κόστος για παιδεία Έλλειψη επαρκούς ενδιαφέροντος για μαθητές χαμηλών αποδόσεων

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Ύπαρξη ιδιαιτέρων μαθημάτων ως εναλλακτική πρόσθετη διδασκαλία Αποκλειστικότητα διδασκαλίας στα ιδιαίτερα μαθήματα Η άμεση επαφή με τον διδάσκοντα και η βούληση ενημέρωση του γονέα με την πρόοδο του μαθητή Η μείωση των μαθημάτων εισαγωγής στα Πανεπιστήμια Τα ολιγομελή μαθήματα

ΚΙΝΔΥΝΟΙ Η βαρύνουσα ψυχοκοινωνική σημασία του στόχου εισαγωγής στο πανεπιστήμιο Το υψηλό οικονομικό κόστος των ιδιαίτερων μαθημάτων Η αντιλαμβανόμενη μονοτονία των μαθημάτων Η απαξίωση του σημερινού εκπαιδευτικού συστήματος

ΠΡΟΦΙΛ ΠΕΛΑΤΩΝ Κάθε μαθητής ονειρεύεται μια καλή εκπαίδευση ώστε να τα βγάλει εις πέραν στις υποχρεώσεις των μαθημάτων και εξετάσεων του σχολείου. Στόχος του είναι να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα στις πανελλήνιες εξετάσεις και γενικότερα στα μαθήματα του σχολείου. Φόβος κάθε μαθητή είναι αν θα καταφέρει να περάσει στις πανελλήνιες εξετάσεις και συγκεκριμένα στην σχολή που επιθυμεί και αν η επιλογή αυτή θα του εξασφαλίσει επαγγελματική αποκατάσταση. Αυτό που χρειάζονται οι μαθητές είναι μία σωστή καθοδήγηση από έμπειρα άτομα με γνώσεις πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Μισούν το γεγονός ότι πρέπει να ξοδεύουν πολλές ώρες μελέτης με αποτέλεσμα να μην έχουν αρκετό ελεύθερο χρόνο ώστε να ασχοληθούν περισσότερο με τις προσωπικές τους ανάγκες. Έπειτα ανησυχούν αν θα ανταμειφθούν για τις ώρες που ξοδεύουν σε διάβασμα και δεν θα πάει χαμένος ο κόπος τους. Οι οικονομικές δυσκολίες επηρεάζουν το φροντιστήριο δηλαδή οι γονείς δεν θα έχουν την δυνατότητα να καλύψουν τα δίδακτρα. Η τοποθεσία του φροντιστηρίου διαδραματίζει σημαντικό ρόλο ανάλογα στο πόσο κοντά είναι με τον τόπο διαμονής του μαθητή. Τέλος, το γεγονός ότι ο φίλος/φίλη του μαθητή είναι σε άλλο φροντιστήριο, επηρεάζει την απόφαση του αρνητικά για την εγγραφή στο φροντιστήριο μας.

ΕΠΙΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τα μαθήματα μας πιο ενδιαφέρον για τους μαθητές παρέχοντας τους τις σωστές γνώσεις με τις ελάχιστες δυνατές ώρες διαβάσματος ώστε να έχουν ελεύθερο χρόνο. Η καθοδήγηση των μαθητών θα γίνεται από έμπειρο προσωπικό. Θα παρέχονται ολοκληρωμένες υπηρεσίες και υπηρεσίες οι οποίες θα βοηθούν τους μαθητές να διαλέξουν την σχολή που τους ταιριάζει όπως είναι το τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού. Για τους αδύναμους οικονομικά πελάτες, θα δίνονται κατά έτος υποτροφίες για οικονομική υποστήριξη. Επιπλέον, θα γίνονται εκπτώσεις στα δίδακτρα σε αυτούς που έχουν χαμηλό εισόδημα και αν μια οικογένεια έχει ή θέλει να γράψει δυο παιδιά στο φροντιστήριο οι τιμές θα είναι προσιτές.  

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ! ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥΖΑΚΗ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΡΗΓΑΣ