Επιχειρησιακή Στρατηγική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Advertisements

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 6: Επιμερισμός Κόστους Βοηθητικών Τμημάτων Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρησιακή Στρατηγική Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Εξωτερικό περιβάλλον Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Ορισμός Στρατηγικής Ομάδας Ο Hunt ασχολήθηκε με τον όρο στρατηγική ομάδα το 1972 όταν διαπίστωσε υποομάδες επιχειρήσεων με παρόμοια χαρακτηριστικά να υπάρχουν στην ίδια αγορά. Ο Porter διεύρυνε την έννοια αυτή τη δεκαετία του 80. Ως στρατηγική ομάδα ορίζεται μία ομάδα οργανισμών που ακολουθεί τις ίδιες ή παρόμοιες στρατηγικές σε έναν συγκεκριμένο κλάδο. Π.χ. ο κλάδος των εστιατορίων χωρίζεται σε ομάδες όπως τα fast-food, τις ταβέρνες, τα εστιατόρια βάσει μεταβλητών όπως η τιμολόγηση, η ώρα προετοιμασίας, η παρουσίαση, η εξυπηρέτηση. 1. Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Εξωτερικό περιβάλλον Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Σε έναν κλάδο μπορεί να υπάρχουν περισσότερες από μία στρατηγικές ομάδες που μπορεί να απαρτίζονται από περισσότερα του ενός άτομα. Ο ανταγωνισμός συνήθως συναντάται ανάμεσα σε μέλη της ίδιας στρατηγικής ομάδας (πχ ανταγωνισμός μεταξύ εστιατορίων πολυτελείας, ανάμεσα σε fast food επιχειρήσεις αλλά όχι ανάμεσα σε πολυτελή εστιατόρια και fast food επιχειρήσεις. Απαραίτητη κρίνεται η χαρτογράφηση των στρατηγικών ομάδων προκειμένου να προσδιοριστεί η θέσης της εταιρείας σε ένα τομέα ή πεδίο της αγοράς αλλά και για να υπάρχει καλύτερη ανάλυση του ανταγωνισμού σε έναν κλάδο. Μερικές από τις μεταβλητές που μπορεί να χρησιμοποιηθούν είναι: Προϊόντα, υπηρεσίες μετά την πώληση Το μέγεθος της αγοράς στο οποίο απευθύνεται η επιχείρηση Τιμολογιακή πολιτική Τα κανάλια διανομής Βαθμός καθετοποίησης Προσπάθειες μάρκετινγκ Η γεωγραφική κατανομή Η χρησιμοποιούμενη τεχνολογία κ.α. 1. Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Εξωτερικό περιβάλλον Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Για την διαμόρφωση του στρατηγικού χάρτη ακολουθούνται τα εξής βήματα: Προσδιορισμός ανταγωνιστών κλάδου. Επιλογή βασικών μεταβλητών. Τοποθέτηση των ομάδων των επιχειρήσεων του κλάδου σε έναν χάρτη. Μέσω της χαρτογράφησης επιτυγχάνεται: Η αναγνώριση των άμεσων και έμμεσων ανταγωνιστών ( ή πιθανών συνεργατών) Η διαπίστωση κατά πόσο είναι εύκολη η μετακίνηση της επιχείρησης σε μια άλλη στρατηγική ομάδα Η αναγνώριση μελλοντικών ευκαιριών ή στρατηγικών προβλημάτων Η διασφάλιση ότι αναπτύσσεται η στρατηγική της λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη των πελατών ή άλλων ωφελούμενων από την λειτουργία της συγκεκριμένης εταιρείας. 1. Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Εξωτερικό περιβάλλον Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Ο στόχος της χαρτογράφησης είναι να διασφαλίσει ότι η εταιρεία λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών και των ωφελούμενων της, καθώς κατά την χαρτογράφηση τίθενται ερωτήματα όπως: Ποια θα είναι η μελλοντική στρατηγική της εταιρείας; Πως θα διαμορφωθούν οι σχέσεις με τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου ; Ποιοι είναι αυτοί που ωφελούνται περισσότερο από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας; 1. Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Εξωτερικό περιβάλλον Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Βήματα ανάλυσης στρατηγικών ομάδων με τον χάρτη: Κάντε λίστα με του πέντε κυριότερους παίκτες του κλάδου. Συμπληρώστε τον πίνακα της επόμενης διαφάνειας Όσον αφορά τους πελάτες των προϊόντων / υπηρεσιών σας, τι νομίζετε ότι κάνετε με βάση αυτά που περιμένουν αυτοί από εσάς: Π.χ. τους προσφέρετε μία εξατομικευμένη υπηρεσία, εύκολη πρόσβαση, χαμηλό κόστος; Αφού επιλέξετε δύο ανάγκες / επιθυμίες πελατών από αυτές που προσδιορίστηκαν στον πίνακα 1 , σχεδιάστε μία μήτρα 2 διαστάσεων. Τοποθετήστε την επιχείρησή σας και τους πέντε κυριότερους παίκτες στην εν λόγω μήτρα 1. Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος Παίκτης 1 Παίκτης 2 Παίκτης 3 Παίκτης 4 Παίκτης 5 Ποιες υπηρεσίες προσφέρουν; Ποια προϊόντα προσφέρουν; Εργάζονται μαζί με κάποια ομάδα πελατών ή δικαιούχων; Ποια είναι η επιρροή τους; Ποια μπορεί να είναι τα σχέδια τους για το μέλλον; Αν επαναπροσδιορίσετε τις σχέσεις σας με αυτούς μπορείτε να αυξήσετε την επιρροή σας; 1. Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Εξωτερικό περιβάλλον Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Στην συνέχεια διαπιστώνουμε: Που υπάρχουν κενά και γιατί και πως αυτά θα πρέπει να γεμίσουν; Υπάρχει δυνατότητα να αναπτύξουμε καινούργια υπηρεσία ή προϊόν; Πως μπορούμε να συνεργαστούμε με τους άλλους παίκτες για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών; Μήπως υπάρχει υπερκάλυψη στην παροχή προϊόντων και υπηρεσιών; Ποιες είναι οι επιλογές μας ; Τι άλλους είδους έρευνα χρειάζεται να κάνουμε ; 1. Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Εξωτερικό περιβάλλον Ανάλυση Στρατηγικών Ομάδων Τέλος αναπτύξτε μία ανταγωνιστική στρατηγική ή στρατηγική συνεργασίας για να σιγουρευτείτε ότι ικανοποιείται τις ανάγκες αυτών που ωφελούνται από την επιχείρησή σας και ισχυροποιείστε στη συνέχεια τη θέση σας με την επιλεχθείσα στρατηγική. Εν τέλει με την συγκεκριμένη ανάλυση τι διαπιστώσατε ότι γνωρίζετε για τους υπόλοιπους παίκτες; και αυτά που διαπιστώσατε βασίζονται σε υποθέσεις ή σε αποδείξεις; Υπήρξαν εκπλήξεις; 1. Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

ΜΗΤΡΑ ΔΥΟ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 1 ΔΙΑΣΤΑΣΗ 2 1. Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος ΔΙΑΣΤΑΣΗ 2 Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Συνέχεια Ανάλυσης SWOT Για το επόμενο μάθημα Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ. ΤΕΛΟΣ 8ΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ