Ασκήσεις Κεφάλαιο 14.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιαννακόπουλος Ιωάννης Γεωργίου Γεώργιος Διαχείριση Γνώσης σε Ενδοεπιχειρησιακά Δίκτυα και το Διαδίκτυο (ΗΥ-566) Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Advertisements

Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Έλεγχος Καταψύκτη (Ada) Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 39 with Pump, Temperature_dial, Sensor, Globals, Alarm; use Globals ; procedure.
PL/SQL.
Συμμετοχή των ΠΜΣ Πληροφορικής στο Δ ιεθνές Α καδημαϊκό Γ ίγνεσθαι Ημερίδα μεταπτυχιακών σπουδών Τ μήματος Π ληροφορικής του Π ανεπιστημίου Π ειραιώς Πανεπιστήμιο.
Γιαννακόπουλος Ιωάννης Γεωργίου Γεώργιος Διαχείριση Γνώσης σε Ενδοεπιχειρησιακά Δίκτυα και το Διαδίκτυο (ΗΥ-566) Πανεπιστήμιο Κρήτης.
UML (Unified Modeling Language)
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Σχεδιασμός Λογισμικού ATM loop Print_input_message (” Welcome - Please enter your card”) ; exit when Card_input ; end loop.
P2P ARCHITECT PROJECT (IST ) Διασφάλιση της αξιοπιστίας εφαρμογών ομότιμων προς ομότιμων κόμβων (peer to peer) στο επίπεδο της αρχιτεκτονικής.
Επαλήθευση κα Βελτιστοποίηση Συστήματος Διαχείρισης XML εγγράφου στη γλώσσα CLIPS Διπλωματική Εργασία της Andoena Balla.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ Αρχική Συνεδρία Γ. Τύπας, Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΕΡΡΕΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ. Ε. ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ.
Σχεδίαση και Εφαρμογές Διαδραστικών Συστημάτων ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ – ΣΤΟΧΟΙ & ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Δρ. Aντώνης Καραγεώργος Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Θεσσαλίας.
1 Δείκτες Χρηματοοικονομικής Μόχλευσης Με τους δείκτες αυτούς αξιολογούνται οι συνθήκες: της μακροκρόπρόθεσμης χρηματοοικονομικής λειτουργίας της επιχείρησης.
Κωδικός Θ: ΤΠ4003, Κωδικός Ε: ΤΠ4103 (ΜΕΥ/Υ) Ώρες (Θ - ΑΠ - Ε): Προαπαιτούμενα: ΤΠ2003,2103.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Table of Contents/Περιεχόμενα
Εισαγωγή στις βάσεις δεδομένων - Η ανατομία μιας βάσης δεδομένων
Διαγράμματα Κλάσεων Ανάλυση Συστημάτων 2007.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (SOFTWARE ENGINEERING) UML – διαγράμματα περιπτώσεων χρήσης, διαγράμματα κλάσεων, διαγράμματα ακολουθίας, διαγράμματα δραστηριότητας,
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Software Engineering for Web Applications
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Νέο Τεχνολογικό Λύκειο
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (Object Oriented Programming)
Ο άνθρωπος.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Θεωρία Συστημάτων και Πληροφοριακά Συστήματα
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Οικονομική Ανάλυση.
Ενότητα 1 : Εισαγωγικά Στοιχεία της Pascal Αλέξανδρος Τζάλλας
ΕΠΙΛΟΓΗ ΥΛΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Ανάλυση και Σχεδιασμός Πληροφοριακών Συστημάτων (Θεωρία)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Βάσεις Δεδομένων Εισαγωγή για το Εργαστήριο Δρ. Τιάκας Ελευθέριος
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
Διδάσκων: Κων/νος Κώτης
Ενέργεια και περιβάλλον
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
Πρακτική Εφαρμογή.
Στοιχεία Ναυπηγίας για Αξιωματικούς Πολεμικών Πλοίων
JAVA – Basic OOP Principles
Ηλεκτρονικές πηγές HEAL-Link: πεπραγμένα
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ.
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Το Υλικό του Υπολογιστή
Susan Rodger Duke University June 2009
ΘΕΑΡΕΣΤΟ ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Πληροφοριακά Συστήματα: Μοντελοποίηση με UML
ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΩΝ I
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Εργαστήριο 1.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Study in Holland: open to international minds
Βασικές έννοιες (Μάθημα 1) Τίτλος: Μερικές βασικές έννοιες της Πληροφορικής 22/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης.
Study in Holland: open to international minds
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Στατιστικά Στοιχεία Συνεδριάσεων
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Database System Course Overview.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ασκήσεις Κεφάλαιο 14

14.1 Γιατί ο σχεδιασμός που βασίζεται σε αντικείμενα με χαλαρές σχέσεις που κρύβουν τις πληροφορίες αναπαράστασης – attributes – τροποποιείται εύκολα Ο αντικειμενοστρεφής σχεδιασμός βοηθά σε Να καταλάβουμε τη δομή (μικρότερες οντότητες είναι λογικό κομμάτι μεγαλύτερων οντοτήτων) Οι όποιες αλλαγές δεν έχουν side effect – δεν επηρεάζουν άλλες οντότητες Ασφάλεια – μπορούμε να κρύψουμε τα χαρακτηριστικά που δεν θέλουμε να φαίνονται εξωτερικά

14.2 Ποια η διαφορά μιας κλάσης και ενός αντικειμένου κλάσης – εξηγήστε με παραδείγματα Η κλάση είναι μια γενική περιγραφή από ένα σύνολο αντικειμένων με κοινά χαρακτηριστικά Τα αντικείμενα είναι instances / περιπτώσεις των κλάσεων στον πραγματικό κόσμο Τα attributes έχουν συγκεκριμένες τιμές Οι τιμές είναι που μας κάνουν να διακρίνουμε κάποιο αντικείμενο από ένα άλλο

14.2 Ποια η διαφορά μιας κλάσης και ενός αντικειμένου κλάσης – εξηγήστε με παραδείγματα Παράδειγμα: Object class: Book Attributes: author, title, publishers, date of publication Object: instance της κλάσης book, ένα συγκεκριμένο βιβλίο Author: Ian Sommervillle Title: Software Engineering Publisher: Addison-Wesley Date of publication: 2004

14.3 Σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιούμε ταυτόχρονα αντικείμενα Σε κατανεμημένο σύστημα Για πραγματικού χρόνου συστήματα (Βασίζονται σε hardware) Πρέπει να ξέρουμε ότι κάθε αντικείμενο εκτελείτε από διαφορετικό hardware (επεξεργαστή, sensors, κλπ). Η δυσκολία με το object-oriented design σε πραγματικό χρόνο είναι ότι το overhead της κλήσης είναι απρόβλεπτο, άρα μπορεί να μην έχουμε απόκριση μέσα στο χρόνο που χρειάζεται

14.4 Χρησιμοποιώντας UML σχεδιάστε τις ακόλουθες κλάσεις αντικειμένων προσδιορίζοντας γνωρίσματα και λειτουργίες Τηλεφωνική συσκευή Εκτυπωτής προσωπικού υπολογιστή Στερεοφωνικό σύστημα Τραπεζικός λογαριασμός Κατάλογος βιβλιοθήκης

14.4 Χρησιμοποιώντας UML σχεδιάστε τις ακόλουθες κλάσεις αντικειμένων προσδιορίζοντας γνωρίσματα και λειτουργίες

14.7 Δείξτε πιθανά αντικείμενα, attributes, και μεθόδους Ημερολόγιο διαχείρισης χρόνου Υποστήριξη χρονικού προγραμματισμού συναντήσεων μιας ομάδας συνεργατών Όταν πρόκειται να πραγματοποιηθεί μία συνάντηση ανάμεσα σε κάποια άτομα το σύστημα βρίσκει κενή θέση στα ημερολόγια τους και κανονίζει τη συνάντηση την κατάλληλη χρονική στιγμή. Αν δεν υπάρχει καμία κενή θέση αλληλοεπιδρά με το χρήστη για να γίνει αλλαγή στο προσωπικό του ημερολόγιο και να ανοίξει χώρος

14.7 Δείξτε πιθανά αντικείμενα, attributes, και μεθόδους Πλήρως αυτοματοποιημένο πρατήριο βενζίνης Οι οδηγεί περνούν την πιστωτική τους κάρτα σε αναγνώστη συνδεδεμένο με την αντλία Η κάρτα επικυρώνεται από την τράπεζα Ορίζεται ένα όριο αγοράς καυσίμου Ο οδηγός μπορεί να λάβει το καύσιμο Η μάνικα επιστρέφεται στη θέση της Η πιστωτική κάρτα χρεώνεται με το κόστος του καυσίμου Η πιστωτική κάρτα επιστρέφεται Αν η κάρτα δεν είναι έγκυρη η αντλία την επιστρέφει πριν παραδώσει το καύσιμο Pump Tank System controller Communication system Price table Card reader

Card reader Pump System controller Price table Tank Communication system

14.7 Δείξτε πιθανά αντικείμενα, attributes, και μεθόδους cardReader.Read_card (Card number, Card_type) ; communicationsSystem.Check_status (Card_type, Card_status, Credit_limit) ; // Actions taken when invalid card are not shown if (Card_status == OK ) { Max_delivery := Credit_limit / Price_table.Lookup (Pump.Fuel_type) ; Pump.Set_maximum (Max_delivery) ; Pump.Activate ( Fuel_delivered ) ; Pump.Deactivate ; Fuel_tank.Remove ( Fuel_delivered ) ; Card_ reader.Print_receipt ( Fuel_delivered * Price_table.Lookup (Pump.Fuel_type)) ; }