Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Susan Rodger Duke University June 2009

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Susan Rodger Duke University June 2009"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Susan Rodger Duke University June 2009
Η επίσκεψη του Καγκουρό στους φίλους του - παράμετροι, γεγονότα - parameters, events Susan Rodger Duke University June 2009 Απόδοση στα ελληνικά, προσαρμογή Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου Δεκέμβριος 2011

2 Ξεκινήστε ένα νέο κόσμο
Προσθέστε ένα Καγκουρό, μία αγελάδα, ένα άλογο, μια πασχαλίτσα (ladybug), μια χελώνα νίνζα (tortoise), μια χελώνα (turtle) και διασκορπίστε τα Όλα τα ζώα κάνουν, απλά φροντίστε να έχετε και ψηλά και κοντά.

3 Πρόβλημα Το καγκουρό θέλει να επισκεφθεί κάθε ζώο όπου «επίσκεψη» σημαίνει: Το καγκουρό και το ζώο αντικρίζουν το ένα το άλλο Το καγκουρό πλησιάζει κοντά. Το καγκουρό λέει “hi”. Το καγκουρό πηδάει από πάνω Όμως το καγκουρό μπορεί να πηδήξει μέχρι ένα μέτρο ψηλά.

4 Τα μέρη της διδασκαλίας
Μέρος 1: Το καγκουρό επισκέπτεται κάθε φίλο του Μέρος 2: Το καγκουρό φεύγοντας, ή πάει γύρω από το φίλο του ή πηδάει από πάνω. Μέρος 3: Επιλογή του φίλου που θα επισκεφθεί το καγκουρό με το κλικ πάνω σε αυτόν (δημιουργία γεγονότος – event).

5 Μέρος 1: Το καγκουρό επισκέπτεται την αγελάδα
Μέσα στο αντικείμενο “Kangaroo” δημιουργήστε μία μέθοδο και ονομάστε την visit Τη μέθοδο αυτή θα χρησιμοποιήσει το καγκουρό για να επισκεφθεί την αγελάδα.

6 Θα δείτε την καρτέλα Kangaroo
Θα δείτε την καρτέλα Kangaroo.visit να εμφανίζεται στον συντάκτη μεθόδων

7 Συμπληρώστε τον παρακάτω κώδικα
Το καγκουρό γυρνάει για να επισκεφθεί την αγελάδα και κινείται προς αυτήν. Για να το δοκιμάσετε, αλλάξτε το event “when the world starts” σε “kangaroo.visit” και PLAY

8 Πώς να μετακινήσετε το Καγκουρό προς την αγελάδα
Επιλέξτε το αντικείμενο Kangaroo, και κάτω από το Kangaroo’s details, πατήστε Functions. Σύρετε το kangaroo distance to πάνω στο 1 meter.

9 Καταλήγουμε στο παρακάτω
Πατήστε Play Όμως το Καγκουρό πάει μέσα στην αγελάδα! Θέλουμε το Καγκουρό να σταματάει 2 μέτρα μπροστά από την αγελάδα (βεβαιωθείτε ότι η αγελάδα είναι περισσότερο από 2m μακριά).

10 Χρήση μαθηματικών και αφαίρεση του 2
Χρήση μαθηματικών και αφαίρεση του 2 Πατήστε στο άσπρο βελάκι Επιλέξτε “math”, μετά “minus sign” μετά “2”

11 Καταλήγουμε στον παρακάτω κώδικα
Το καγκουρό θα σταματήσει δύο μέτρα μπροστά από το κέντρο της αγελάδας…

12 Επόμενο βήμα η προσθήκη ενός χαιρετισμού και μιας υπερπήδησης
Κάντε το καγκουρό να λέει ένα χαιρετισμό Μετά κάντε το καγκουρό να υπερπηδά την αγελάδα Το καγκουρό πρέπει να πηδάει πάνω Το καγκουρό πρέπει να καλύπτει τα 2m μέχρι την αγελάδα, συν το μήκος της αγελάδας, συν άλλα 2m μετά την αγελάδα Συνολική απόσταση: 4 + μήκος αγελάδας (cow’s depth) Βρείτε το cow’s depth μέσα στις συναρτήσεις της αγελάδας (cow functions) Το καγκουρό πηδάει κάτω (ο κώδικας στην επόμενη σελίδα)

13 Προσθέστε τον υπόλοιπο κώδικα Αλλάξτε το “when the world starts” σε Kangaroo.visit και πατήστε “Play”

14 Πώς να επισκεφθείτε όλους τους φίλους Προσθέστε μια παράμετρο - parameter με το όνομα friendToVisit - ο τύπος της πρέπει να είναι τύπος αντικειμένου Object – πατήστε ok 2. 1.

15 Τώρα σύρετε την friendToVisit πάνω από κάθε εμφάνιση (4) της αγελάδας (Cow)
Σύρετε το από εδώ

16 Αλλάξτε το event when the world starts ώστε να εκτελεί την myFirstMethod Πατήστε στην καρτέλα myFirstMethod Σύρετε μέσα την visit για κάθε φίλο και πατήστε “Play”

17 Προσθέστε άλλη μία παράμετρο τύπου String (αλφαριθμητικό) έτσι ώστε το καγκουρό να χαιρετά διαφορετικά κάθε ζώο Πατήστε την καρτέλα της μεθόδου Kangaroo.visit Πατήστε create new parameter Εφόσον το καγκουρό λέει λόγια επιλέξτε σαν τύπο Other μετά String Πατήστε ok

18 Το αποτέλεσμα είναι το παρακάτω
Παρατηρήστε ότι η παράμετρος greeting είναι τύπου ABC δηλαδή τύπος λέξεων Τώρα σύρετε την greeting πάνω στη φράση που λέει το καγκουρό “How are you doing?” Το αποτέλεσμα είναι:

19 Στην MyFirstMethod, προσθέστε greetings
Αντικαταστήσετε “greeting=default string” σε διαφορετικό χαιρετισμό για κάθε ζώο. Μετά πατήστε Play

20 Μέρος 2: Πηγαίνοντας γύρω ή πάνω από ένα φίλο
Το καγκουρό μπορεί να πηδήξει 1 μέτρο ψηλά Εάν ο φίλος του είναι πιο κοντός από 1 μέτρο, μπορεί να περάσει από πάνω Εάν ο φίλος είναι 1 μέτρο ή πιο ψηλός, τότε πάει γύρω γυρω

21 Πρώτα σύρετε ένα If/Else από το κάτω μέρος του παραθύρου, τοποθετώντας το μετά το “say”

22 Επιλέξτε “world”, “functions” και βρείτε τις μαθηματικές συναρτήσεις, μετά σύρετε “a<b” επιλέγοντας 1

23 Σύρετε “cow’s height” από τις συναρτήσεις της αγελάδας, μετά αφήστε το “friendToVisit” πάνω στο cow

24 Μετακινήστε τον κώδικα υπερπήδησης του καγκουρό και τοποθετήστε τον μετά το if. Μετά προσθέστε κώδικα μετά το else για να πάει γύρω γύρω. Στη συνέχεια πατήστε Play

25 Μέρος 3 – δημιουργήστε ένα event για να επισκεφθείτε ένα φίλο τον οποίο επιλέγετε με το ποντίκι Πρώτα απενεργοποιήστε το event “when the world starts” έτσι ώστε να μην ξεκινάει η ταινία Μπορείτε να δείτε ξανά την ταινία ξανά, αν ενεργοποιήσετε το event.

26 Δημιουργήστε ένα νέο event Όταν το ποντίκι κάνει κλικ σε κάτι

27 Σύρετε την visit μέσα στην do nothing και επιλέξετε “expressions”, “object under mouse cursor”, και μετά ένα χαιρετισμό - greeting

28 Παρακάτω βλέπετε το event
Παρακάτω βλέπετε το event. Τώρα πατήστε “play” και πατήστε πάνω σε διαφορετικά ζώα αλλά όχι στο καγκουρό… Το καγκουρό θα πάει και θα επισκεφθεί το ζώο το οποίο πατήσατε.


Κατέβασμα ppt "Susan Rodger Duke University June 2009"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google