Επιχειρηματικοσ Σχεδιασμοσ Εργασια τουριστικησ επιχειρησησ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Advertisements

Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΜΑΛΙΑΚΩΣΤΑΣ & ΥΙΟΙ 4 STARS HOTEL.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ
Εργασία με θέμα την..... «Μεθοδολογία Prototyping» Ομάδα εργασίας: Β.Γκάμας Α.Νταής Χρ.Παλάσκας Π. Σταυρόπουλος.
Εισαγωγή στη Λογιστική
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 3
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 2
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Φορολογία ακινήτων Φορολογικές διατάξεις που αποτρέπουν πιθανές επενδύσεις και προτάσεις για βελτίωση 6 Οκτωβρίου 2014 Γεωργία Σταματέλου Επικεφαλής Φορολογικού.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 4
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
ΛΕΑΝΚΑ ΣΥΜΕΩΝ ΑΜ:5287. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1.Λίγα λόγια για την εταιρεία 2.Αεροπορικά εισιτήρια 3.Κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου 4.Η επιλογή +/- 3 ημέρες 5.Πτήση.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Φοιτήτρια: Αντωνιάδου Νικολέτα.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Έννοιες της Λογιστικής
Λογιστικά Βιβλία – Δικαιολογητικά Έγγραφα.  Κάθε επιτηδευματίας ανεξαρτήτως εάν είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ασκεί οποιαδήποτε μορφή επιχειρηματικής.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
1 Λογιστικά Σφάλματα Ως Λογιστικά Σφάλματα θεωρούνται: –τα αριθμητικά λάθη –οι παραλήψεις και –οι λανθασμένες καταχωρήσεις των λογιστικών γεγονότων στα.
ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ Hamilton Stationery Shop. Η ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΙ ΚΑΤΕΧΩ = ΤΙ ΟΦΕΙΛΩ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ = ΠΑΘΗΤΙΚΟ + ΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ.
CASH BOOK ΒΙΒΛΙΟ ΤΑΜΕΙΟΥ. Καθολικό Βιβλίο ► Όλοι οι λογαριασμοί τηρούνται σε ένα βιβλίο ο οποίος λέγεται Γενικό Καθολικό-General Ledger (εμπορεύματα,
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
CASH BOOK ΒΙΒΛΙΟ ΤΑΜΕΙΟΥ. Καθολικό Βιβλίο ► Όλοι οι λογαριασμοί τηρούνται σε ένα βιβλίο ο οποίος λέγεται Γενικό Καθολικό-General Ledger (εμπορεύματα,
Click to edit Master subtitle style 1 ο Συνέδριο Αλ-Ανών και Αλατίν Κέρκυρα 2016 Θέμα – Πρόοδος Όχι Τελειότητα Ξενοδοχείο Divani Palace, Κανόνι, Κέρκυρα.
1 Ανώνυμη Εταιρεία ΙI ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΠΑΤΣΙΟΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2010.
Τι σημαίνουν τα αστέρια των ξενοδοχείων;. Ένα Αστέρι  Σε γενικές γραμμές μικρά ξενοδοχεία, τα οποία διευθύνονται από τους ιδιοκτήτες τους.  Τα ξενοδοχεία.
ΔΙΕΚ Χίου Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα Β εξάμηνο Ερωτήσεις Α ομάδας Νικόλαος Νύκτας – Δημήτριος.
Πρόεδρος Εφοριακών – Οικονομολόγoς MBA, Msc
Το ειδικό καθεστώς καταβολής Φ.Π.Α. κατά την είσπραξη Αθηνά Σχινά
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Η έννοια του Πελάτη-Προμηθευτή
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
OASIS PALACE.
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Ελληνική ξενοδοχειακή αγορά
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Άσκηση 1η Δίνονται τα εξής στοιχεία: Αρχικό απόθεμα εμπορευμάτων 10000
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΙΙ 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Καθηγήτρια κα Β. Δεριζιώτη
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μ.Sc in ACCOUNTING AND AUDITING
Γενική Λογιστική – Νικ. Καρανάσιος
ΘΕΜΑ 4: Λογιστικά και Φορολογίες:
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Άσκηση Σε επιχείρηση που τηρεί βιβλία Γ κατηγορίας λαμβάνουν χώρα τα εξής γεγονότα το Φεβρουάριο του 2016: Η επιχείρηση αγόρασε (2/2) επί πιστώσει εμπορεύματα.
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Άσκηση 1η Δίνονται τα εξής στοιχεία: Αρχικό απόθεμα εμπορευμάτων 10000
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρηματικοσ Σχεδιασμοσ Εργασια τουριστικησ επιχειρησησ. Επιχειρηματικοσ Σχεδιασμοσ Εργασια τουριστικησ επιχειρησησ. Το Ξενοδοχείο Κυανή Ακτή και Άγγελος Διαμερίσματα είναι μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στο Τολό Αργολίδος κοντά στο περίφημο Ναύπλιο, το ξενοδοχείο διαθέτει δωμάτια διαμερίσματα και στούντιο, παρέχει 24ωρη ρεσεψιόν,room service,πρωινό στο δωμάτιο. Το πλάνο των κρατήσεων είναι χειρωνακτικό, στην reception υπάρχει χάρτινη υλη και βιβλίο πελατών. Ο ακριβής αριθμός των υπαλλήλων είναι 4 άτομα, ηλικίας 60,47,42,22 .Το ξενοδοχείο είναι 2 αστέρων (**) Β κατηγορίας, σερβίρετε μόνον πρωινό δεν διαθέτει μεσημεριανό ούτε βραδινό το ξενοδοχείο .

Όσον αφορά το οικονομικό κομμάτι, οι τιμές ορίζονται από τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου και κυρίως είναι αυξημένες τις τουριστικές περιόδους του καλοκαιριού ή αλλιώς full season τέλη Ιουλίου με αρχές και μέσα Αυγούστου όπως γνωρίζετε με το Φ.Π.Α να έχει φτάσει στο 13%.Επίσης κρατούνται βιβλία β κατηγορίας. Η μισθοδοσία και το ΙΚΑ του εργαζομένου κρατούνται από λογιστή επιχείρησης δεν γίνονται εγγραφές γι αυτά. Συγκεκριμένα η επιχείρηση διαθέτει και μηχάνημα καρτών όπου μπορούν οι πελάτες να πληρώσουν με την κάρτα το δωμάτιο η του διαμερίσματος που έχουν νοικιάσει.  

Όμως οι λογιστικές εγγραφές γίνονται χειρονακτικά αλλά, τα λογιστικά εκδίδονται μια φορά το χρόνο δηλαδή(εκκαθαριστικά, δήλωση, φ.π.α )κάθε τρίμηνο γίνεται η περιοδική δήλωση φ.π.α μια φορά το χρόνο η δήλωση τιμολογίων προμηθευτών άνω των 300 ευρώ. Οι εισροές από προμηθευτές της επιχείρησης περιλαμβάνουν(τιμολόγια για καθαριστικά-πλυντήρια-προμηθευτή πρωινών). Η επιχείρηση πληρώνει τα τιμολόγια από booking.com για τις προμήθειες που πληρώνει το ξενοδοχείο στην εταιρεία κάθε μήνα για τις κρατήσεις των δωματίων στο ξενοδοχείο και στα διαμερίσματα.

Στο τεχνολογικό περιβάλλον η επιχείρηση ασχολείται με σύστημα κρατήσεων μέσω ιντερνέτ booking.com,expedia και το web hotelier.Ο κλασικός τρόπος από το τηλέφωνο ή πελάτες έρχονται στο ξενοδοχείο αυτοπροσώπως και κάνουν κράτηση δωματίων. Οι Τρόποι πληρωμής κρατήσεων είναι οι εξής: Απαιτείται προκαταβολή τουλάχιστον το 20% της κράτησης η αποπληρωμή γίνεται με την αναχώρηση του πελάτη με μετρητά η κάρτα. Κόβονται αποδείξεις, με μπλοκάκια δεν υπάρχει ταμειακή μηχανή μόνο στα πρωινά που σερβίρεται το πρωινό γεύμα, υπάρχει μηχάνημα συναλλαγών με κάρτα.

Στην τράπεζα ο ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης τουριστικής επιχείρησης διαθέτει λογαριασμό όπου βάζουν οι πελάτες την προκαταβολή μέσω web banking ,πρώτα ώστε να γίνει η κράτηση αν είναι τηλεφωνική η μέσω ιντερνέτ. Στόχος την επιχείρησης είναι πρώτον η καλύτερη εξυπηρέτηση παροχής υπηρεσιών στους πελάτες ,δεύτερον μια ανακαίνιση στα κτίρια της τουριστικής αυτής επιχείρησης τρίτον μια καλή αναβάθμιση του πληροφοριακού συστήματος ,της ξενοδοχειακής μικρής οικογενειακής επιχείρησης.

Οι δυνάμεις που διαθέτει η συγκεκριμένη επιχείρηση όπως το brand name, η καλή τοποθεσία, οικονομικές τιμές, ο άνετος και καθαρός χώρος των δωματίων, αποτελούν σημαντικό ρόλο στην προτίμηση των πελατών. Παρόλα αυτά μια καλή και σωστή επιχείρηση ίσως αντιμετωπίζει και κάποιες αδυναμίες όπως η χαμηλή αγοραστική δύναμη, η έλλειψη χρηματοδότησης. Οι ευκαιρίες που έχει να αναλάβει η επιχείρηση για το μέλλον είναι ουκ ολίγες καθώς η επέκταση της επιχείρησης , η τεχνολογική ανάπτυξη στο τομέα της τουριστικής δραστηριότητας και η διεύρυνση δεξιοτήτων με παρακολούθηση σεμιναρίων στο προσωπικό της επιχείρησης θα βοηθήσουν πάρα πολύ την επιχείρηση.

Ωστόσο οι κίνδυνοι που παραμονεύουν είναι ελάχιστοι αλλά δεν παύουν να κρούουν τον κώδωνα του κίνδυνου στην επιχείρηση όπως ο υψηλός ανταγωνισμός η χαμηλή συζήτηση των υπηρεσιών της επιχείρησης, η χαμηλή εκτίμηση από τον υπεύθυνο του προσωπικού και η αύξηση των φορολογικών συντελεστών όπως το 13% του φ.π.α. Ένα άλλο ωστόσο σημαντικό κομμάτι είναι οι πελάτες που ονειρεύονται ένα δωμάτιο άνετο ευρύχωρο και καθαρό με ανέσεις και εννοείται το πρώτο που κοιτάνε οι πελάτες είναι αν η τιμή είναι οικονομική ως εξευτελιστικά χαμηλή.

Οι φόβοι των πελατών είναι απλοί και λογικοί μήπως αυτό το δωμάτιο που έκλεισαν δεν είναι αυτό που περίμεναν είτε δεν ταιριάζουν οι περιγραφές σε αυτό το δωμάτιο που τους είπαν στο τηλέφωνο είτε στο διαδίκτυο ίσως έκαναν λάθος κράτηση σε άλλο κατάλυμα από αυτό που ήθελαν ή άλλη εικόνα δωματίου είδαν και σε άλλο από αυτό που περίμεναν να μείνουν δωμάτιο τους έδωσαν στο κατάλυμα που είχαν κάνει κράτηση

Οι πελάτες χρειάζονται ανέσεις με λιγότερο κόστος θέλουν δηλαδή το ξενοδοχείο να τους παρέχει τα πάντα αλλά σε πολύ καλή οικονομική τιμή γιατί ο σκοπός που έρχονται για να μείνουν στο δωμάτιο είναι καθαρά για αναψυχή. Στο Google ψάχνουν συνήθως δωμάτιο με θέα θάλασσα τους καλοκαιρινούς μήνες σε καλή τιμή, αν έχει παρκινγκ, να μην είναι σε μακρινή απόσταση από το κέντρο. Οι πελάτες μισούν κυρίως το ξενοδοχείο να είναι μακριά από το κέντρο την κακή ποιότητα το κακό service την κακή συμπεριφορά του προσωπικού την κακή αισθητική.

Κυρίως τα περισσότερα χρήματα οι πελάτες τα ξοδεύουν σε αγορές τουριστικών προϊόντων, σουβενίρ, φαγητό και ποτό. Οι καινούριοι πελάτες μας φεύγουν ευχαριστημένοι από το ξενοδοχείο συνήθως περιμένουν μια μικρή έκπτωση στην τιμή ενώ οι πιο παλιοί μας πελάτες περιμένουν μια ανακαίνιση επειδή το ξενοδοχείο έχει παλιά έπιπλα βέβαια η επιχείρηση έχει ανακαινίσει την ρεσεψιόν της ,κάποιοι πελάτες δυσαρεστούνται με την τιμή αλλά τους καλοκαιρινούς μήνες δεν μπορεί να αλλάξει η τιμή κάποιοι άλλοι θέλουν ασανσέρ κάτι που δεν διαθέτει η επιχείρηση και οι πελάτες δεν δέχονται να μείνουν, συνήθως όμως διαλέγουν το πρώτο όροφο. Ακόμη η τιμή του πρωινού είναι ξεχωριστή από την τιμή του δωματίου και οι πελάτες δέχονται μόνο να πληρώσουν την τιμή του δωματίου χωρίς πρωινό όσοι θέλουν πρωινό πληρώνουν έχτρα το άτομο συνήθως 5 ευρώ.

Οι απαιτήσεις των πελατών μας πάντοτε θα είναι πολλές εμείς μπορούμε εν μέρη να κάνουμε πραγματικότητα το κομμάτι της πληρωμής δηλαδή μπορούμε να πραγματοποιήσουμε οικονομικές τιμές πακέτα υπηρεσία ταξί από το ξενοδοχείο στο αεροδρόμιο δωρεάν ξαπλώστρες για την παραλία που είναι ακριβώς δίπλα στο ξενοδοχείο να αλλάξουμε την διακόσμηση της επιχείρησης ώστε αυτό να αρέσει στους πελάτες μας και να μείνουν έκπληκτοι με το αποτέλεσμα και κυρίως να έχουν μια άνετη διαμονή στο ξενοδοχείο.