20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Περισσότεροι από 140 σύνεδροι παρακολούθησαν το 3 ο Παγκύπριο Συνέδριο Logistics.
Advertisements

Κλάδος Αστικής Ευθύνης Διαχείριση & Διακανονισμός Ζημιών Κλάδου Αστικής Ευθύνης.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
ΜΑΘΗΜΑ 3. Κάθε οργάνωση έχει στόχους οι οποίοι δικαιολογούν και την ύπαρξη της. Ως στόχος της εταιρίας θα μπορούσε να οριστεί μία επιθυμητή κατάσταση.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 6η (2015 – 16) Διοίκηση Χαρτοφυλακίου Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Ο κλάδος του επισιτισμού ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 6 ο.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης1 Βελτιωμένη Απόδοση vs Καινοτομίας Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Οργάνωση-Business Plan. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ « ΕΡΕΥΝΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
Οργάνωση τμήματος προμηθειών κεφ.2
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ.
CHRISTMAS PARTY ΕΔΙΠΠΑΚ 18 Δεκεμβρίου Το πάρτι ξεκινάει..
Ψυχαγωγία Πολυτέλεια ή ανάγκη ; Πολυτέλεια ή ανάγκη ;
2-1 Αγορές και Στρατηγικές Ταίριασμα αναγκών και ωφελειών από το προϊόν Καθορισμός και ανάλυση προϊόντων - αγορών Περιγραφή και Ανάλυση των τελικών χρηστών.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
1 Σχεδιασμός πολυμεσικών εφαρμογών για μουσεία. Ιστορικό Το 1992 συστάθηκε κατάλληλη επιτροπή από τον οργανισμό ICOM (International Council of Museums)
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΣΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ Διοίκηση Λειτουργιών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου Δημαρχείο Θεσσαλονίκης
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Διοικητική των επιχειρήσεων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Διαχείριση Χορηγιών Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Οργάνωση και Διοίκηση Αγροτουριστικών Επιχειρήσεων
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Ανάλυση και Γνώση της Αγοράς
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Λογιστική και Ελεγκτική"
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Επανεκκίνηση και Φορολογία
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Βασικές αποφάσεις του F&B Manager
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Από 26 Φεβρουαρίου ως 28 Μαΐου 4 Μαρτίου 24 Φεβρουαρίου –
Илмий раҳбар доц.в.б.Тастанов Н.А.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ «Ευκαιρίες Απασχόλησης στο χώρο της Μόδας!» 20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων Διαδρομές σταδιοδρομίας σε εταιρία Property Management: η περίπτωση του εμπορικού κέντρου Mediterranean Cosmos

International Council of Shopping Centers (ICSC): «εμπορικό κέντρο είναι ένα σύμπλεγμα οικοδομημάτων/ οργανισμών λιανικού και ευρύτερου εμπορίου που αντιμετωπίζεται σαν μία ενιαία ιδιοκτησία ως προς τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη/ αξιοποίηση, την κτήση/ κυριότητα, την διαχείριση/ διοίκηση/ διεύθυνση, και παρέχει επιτόπιο χώρο στάθμευσης». ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΚ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Σύμπλεγμα κτιρίων Εμπορική δραστηριότητα Ενιαία αντίληψη, σχεδιασμός και λειτουργία Ύπαρξη χώρου στάθμευσης Αντίληψη ως ζωντανού οργανισμού

ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ Εταιρεία Διαχείρισης ΕΚ Οργανόγραμμα Διοίκησης Mediterranean Cosmos Δεξιότητες / Ικανότητες υποψηφίων ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

H διαχείριση ακίνητης περιουσίας περιλαμβάνει την διαχείριση της περιουσίας που ανήκει σε κάποιον φορέα και μπορεί να είναι ο ίδιος ή και διαφορετικός από αυτόν που την διαχειρίζεται. Ο property manager ενεργεί για λογαριασμό του ιδιοκτήτη να διατηρήσει την αξία του ακινήτου , ενώ παράγει εισόδημα . Τέτοιου είδους ακίνητα μπορεί να περιλαμβάνουν αστικές κατοικίες και κατοικίες διακοπών, εμπορικούς χώρους λιανικής πώλησης ή βιομηχανικούς χώρους. PROPERTY MANAGEMENT

ΔΙΟΙΚΗΣΗ MEDITERRANEAN COSMOS Διευθυντής (Centre Manager) Γραμματεία Διοίκησης (Administrative Secretary) Υπεύθυνος Λειτουργιών (Operations Manager) Υπεύθυνος Πωλήσεων & Αναφορών (Sales & Reporting Manager) Τμήμα Marketing Υπεύθυνος Χώρων Στάθμευσης (Parking Manager) Βοηθός Πωλήσεων & Αναφορών (Sales & Reporting Assistant) Βοηθός Λειτουργιών (Operations Assistant) Parking Operators

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ / ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ Δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών καθώς κύριο μέλημα είναι η εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών – είτε αυτοί είναι οι επισκέπτες, είτε συνεργάτες/καταστηματάρχες. Διαπραγματευτικές ικανότητες & δεξιότητες επικοινωνίας καθώς θα πρέπει να συνεργαστείτε με υποψήφιους καταστηματάρχες , να επιλύσετε τυχόν διαφορές, να συζητάτε προσφορές με διάφορους 3rd party suppliers , καθώς και να ασχοληθείτε με πολλούς ανθρώπους στην ευρύτερη κοινωνία. Η καλή επικοινωνία είναι το κλειδί. Οργανωτικές ικανότητες καθώς είναι μια πολυσχιδής δραστηριότητα που καθημερινά , ανεξαρτήτως σε ποιο τμήμα ανήκει κάποιος, έχει πολλά και διαφορετικής υφής θέματα να ασχοληθεί και να επιλύσει. Η οργάνωση αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ / ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ

Εμπορικά Κέντρα