Παρουσίαση:Νίκος Πρωτοπαπάς ΚΛΙΜΑ ΤΑΞΗΣ - ΣΧΕΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Βασικές διαδικασίες 1ου έτους εφαρμογής
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση:Νίκος Πρωτοπαπάς ΚΛΙΜΑ ΤΑΞΗΣ - ΣΧΕΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Πιλοτική Εφαρμογή της Ενιαίας Πολιτικής για την Επαγγελματική Μάθηση των Εκπαιδευτικών Λειτουργών στο Περιφερειακό Λύκειο Μ. Κουτσόφτα-Α. Παναγίδη Παλιομετόχου Παρουσίαση:Νίκος Πρωτοπαπάς Διευθυντής ΚΛΙΜΑ ΤΑΞΗΣ - ΣΧΕΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Επίδραση στην Επίδοση των Μαθητών Σχολικές Χρονιές: 2015-2016 και 2016-2017

Προφίλ του σχολείου Αριθμός μαθητών: 485 (165A, 184B, 136Γ) Αριθμός εκπαιδευτικών: 79 (46 Πλήρη απασχόληση, 33 Μερική) Αριθμός τμημάτων: 24 (8Α΄ , 9Β΄ , 7Γ΄) Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά: Περιφερειακό Σχολείο (107 Κοκκινοτριμιθιά, 105 Παλιομέτοχο, 64 Ακάκι, 51 Μάμμαρι, 32 Αγίοι Τριμιθίας, 30 Περιστερώνα, 29 Αστρομερίτη, 22 Μένοικο, 2 Ορούντα, 11 Δένεια, 10 Αγία Μαρίνα Ξυλιάτου, 5 Κάτω Μονή, 3 Ποτάμι, 2 Ξυλιάτο, 1 Άγιο Δομέτιο, 1 Λακατάμεια)

Ζήτημα που απασχόλησε την έρευνα-δράση ΑΞΟΝΑΣ 1: Διδασκαλία - Επίδοση - Στρατηγικές Εκπαίδευσης ΑΞΟΝΑΣ 2: Κλίμα Τάξης - Σχέσεις - Συμπεριφορά Στόχοι σχολικής μονάδας: Μείωση παραβατικής συμπεριφοράς Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων

Αποτελέσματα ερωτηματολογίου καταγραφής αναγκών τύπου (Α) ΑΞΟΝΕΣ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ – ΕΠΙΔΟΣΗ – ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1,4,5,6,11,14,19,21 ΚΛΙΜΑ ΤΑΞΗΣ – ΣΧΕΣΕΙΣ – ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 2,3,7,9 ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ – ΚΛΙΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 8,10, 13,20 ΓΟΝΕΙΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 12,15,16, 17, 18 ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ  

Αποτελέσματα ερωτηματολογίου καταγραφής αναγκών τύπου (Β) Άξονας Β΄ (ΚΛΙΜΑ ΤΑΞΗΣ – ΣΧΕΣΕΙΣ – ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ) Ερώτηση 1 Να περιγράψετε συνοπτικά την κατάσταση που σας απασχολεί εντοπίζοντας το πρόβλημα. Πιστεύω πως το μεγαλύτερο πρόβλημα που απασχολεί το σχολείο μας και γενικά τα σχολεία της Κύπρου, αυτή την εποχή, είναι η συμπεριφορά των μαθητών, τόσο μεταξύ τους όσο και προς τους καθηγητές τους και γενικότερα προς τους συνανθρώπους τους. Οι μαθητές δεν μιλούν με ευγένεια, δεν συμπεριφέρονται με λεπτότητα, νομίζουν ότι όλοι οι άλλοι και κυρίως οι καθηγητές τους, είναι υποχρεωμένοι να ανέχονται την κακή τους συμπεριφορά που στο τέλος νομίζουν πως είναι και φυσιολογική. Δεν είναι συνεπείς, ούτε στα ωράρια τους, ούτε στις υποχρεώσεις τους σαν μαθητές και πάντα επικαλούνται φόρτο εργασίας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη χαμηλή επίδοση των μαθητών.   Κατά την άποψη μου, το πρόβλημα εντοπίζεται στα μαθήματα που δεν είναι εξεταζόμενα. Το κλίμα της τάξης δεν μπορεί να είναι και τόσο καλό, όταν δεν ενδιαφέρει τους μαθητές το αντικείμενο που διδάσκονται. Η συμπεριφορά των μαθητών, τις περισσότερες φορές, σε αυτές τις περιπτώσεις είναι αρκετά αρνητική και θεωρούν αυτό που κάνουν αγγαρεία. Εκείνο που με απασχολεί ιδιαίτερα είναι η γενική απειθαρχία που υπάρχει στο σχολείο, με τους μαθητές να μην τηρούν τους κανονισμούς του σχολείου (στολή, ωράριο, κόσμια συμπεριφορά). Αυτό το κλίμα επηρεάζει αρνητικά την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος καθότι χάνεται πολύτιμος διδακτικός χρόνος για παρατηρήσεις και συστάσεις προς τους μαθητές. Άξονας Α΄ (ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ – ΕΠΙΔΟΣΗ – ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ) Ερώτηση 1 Να περιγράψετε συνοπτικά την κατάσταση που σας απασχολεί, εντοπίζοντας το πρόβλημα. Μερικοί μαθητές κυρίως σε μαθήματα κοινού κορμού είναι παντελώς αδιάφοροι και ενοχλητικοί στο μάθημα. Γενική απειθαρχία , μη συμμόρφωση με τους κανονισμούς λειτουργίας του σχολείου. Η επίδοση των μαθητών στο μάθημα, η υλοποίηση του Αναλυτικού Προγράμματος και η αξιολόγηση της προόδου των μαθητών.  

Διερεύνηση των ζητημάτων Χορήγηση ερωτηματολογίου προς τους μαθητές Διερεύνηση των ζητημάτων Χορήγηση ερωτηματολογίου προς τους μαθητές Χορήγηση ερωτηματολογίου - διερεύνηση απόψεων μαθητών σε θέματα διδασκαλίας και κλίματος τάξης. Στατιστική ανάλυση ερωτηματολογίου - πρόγραμμα SPSS Statistics 21 και επεξεργασία αποτελεσμάτων.

Ενδεικτικά αποτελέσματα από ερωτηματολόγιο μαθητών ΑΞΟΝΑΣ: Β΄ 24. Είναι σωστό να στέλνουν στο σπίτι τους μαθητές που δεν συμπεριφέρονται σωστά; 53,82% 46,17% Ενδεικτικά αποτελέσματα από ερωτηματολόγιο μαθητών

Ενδεικτικά αποτελέσματα από ερωτηματολόγιο μαθητών 24. Είναι σωστό να στέλνουν στο σπίτι τους μαθητές που δεν συμπεριφέρονται σωστά; 70% Ενδεικτικά αποτελέσματα από ερωτηματολόγιο μαθητών 51% 49% 60% 30% 40%

Ενδεικτικά αποτελέσματα από ερωτηματολόγιο μαθητών Ποια είναι τα τρία πράγματα που θα έκαναν το μάθημα πιο ενδιαφέρον για σένα; Χρήση τεχνολογίας (περίπου 70%) (Χρήση ψηφιακού υλικού, χρήση οπτικοακουστικού υλικού, βιντεάκια, πιο σύγχρονοι τρόποι διδασκαλίας, Power point, χρήση Η/Υ, περισσότερα ΨΕΠ, το μάθημα να γίνεται με tablets) Συζήτηση (περίπου 50%) (Συζήτηση, διάλογος, συζήτηση και για άλλα θέματα που μας απασχολούν, συζήτηση και ελευθερία στο λόγο, συζήτηση για ενδιαφέροντα θέματα, περισσότερη συζήτηση, συζήτηση και για γενικά θέματα) Ομαδικότητα (περίπου 30%) (Συνεργασία σε ομάδες, ομαδικές εργασίες, ομάδες 4-5 μαθητών, να λειτουργούμε με ομάδες, να συνεργαζόμαστε μεταξύ μας) Ενδεικτικά αποτελέσματα από ερωτηματολόγιο μαθητών

Τι κέρδισαν οι εκπαιδευτικοί; Επαγγελματική μάθηση των εκπαιδευτικών της Σχολικής Μονάδας σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες «Αποτελεσματική διδασκαλία», Δρ Έλενα Χριστοφίδου

Διάλεξη με θέμα «Επικοινωνία – Διδακτική Πρακτική και μείωση της Παραβατικότητας», ΕΜΕ Βιολογίας π. Δημήτριος Μαππούρας

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου στο θέμα «Η παραβατική συμπεριφορά των εφήβων και τρόποι διαχείρισής της», Δρ Νεόφυτος Χαραλάμπους

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου στο θέμα «Το εκπαιδευτικό έργο και η αξιολόγησή του», Ανδρέας Παπαστυλιανού, ΠΛΕ, Επαρχιακός Επιθεωρητής Λευκωσίας

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου στο θέμα «Αποτελεσματική διδασκαλία», Δρ Έλενα Χριστοφίδου, Συντονίστρια Προγραμμάτων Επιμόρφωσης Στελεχών της Εκπαίδευσης στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου

Τι κέρδισαν οι εκπαιδευτικοί και γονείς; Επιμόρφωση από την κυρία Σοφία Καραβασίλη με θέμα «Τι θέλουν άραγε να “πουν” τα παιδιά μέσα από τις συμπεριφορές τους;» Παρουσίαση αποτελεσμάτων της έρευνας «Οι απόψεις των μαθητών σε θέματα διδασκαλίας και κλίματος τάξης» στον καθηγητικό σύλλογο Ιανουάριο 2016.

Τι κέρδισαν οι μαθητές και οι μαθήτριες; Μείωση παραβατικής συμπεριφοράς Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων

Παρατηρήθηκαν βελτιώσεις ή αλλαγές στο εκπαιδευτικό έργο του σχολείου; Πρακτική εφαρμογή της ενδοσχολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών – Βελτίωση τρόπου προσέγγισης καθηγητών προς μαθητές Ανταπόκριση της πλειοψηφίας των μαθητών στις διαδικασίες του προγράμματος

Δυσκολίες Αντιμετώπιση του προγράμματος με σκεπτικισμό από τους εκπαιδευτικούς Χρόνος για Παιδαγωγικές Συνεδρίες Καθηγητικού Συλλόγου Χρονοβόρες διαδικασίες για κατάληξη στο θέμα της Σχολικής Μονάδας Δύσκολη πρόσβαση στην ιστοσελίδα του παιδαγωγικού για δημιουργία του ηλεκτρονικού πορτφόλιου και πολύ χρονοβόρα διαδικασία η συμπλήρωση του

Προτάσεις για τη συνέχιση/ανάπτυξη της δράσης αυτής κατά την επόμενη σχολική χρονιά Εξειδικευμένη και βιωματική επιμόρφωση εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα Επιμόρφωση σε σχολικό χρόνο και χώρο Μεγαλύτερη ποικιλία θεμάτων που να αφορούν στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

Σύμφωνα με τις προτάσεις για ενίσχυση/ανάπτυξη της δράσης, φέτος έγιναν τα πιο κάτω Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών κατά ειδικότητα στην ώρα συντονισμού των ειδικοτήτων με θέμα: «Διαχείριση τάξης, δεξιότητες επικοινωνίας και διεκδικητικότητας » Επιμόρφωση των υπευθύνων τμημάτων με θέμα: «Η συμβολή του υπεύθυνου τμήματος στην πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής παραβατικότητας» Επιμόρφωση του Καθηγητικού Συλλόγου με θέμα :«Συνεργασία του σχολείου με την Ομάδα Άμεσης Παρέμβασης: Προγράμματα εναλλακτικής μάθησης» Πραγματοποίηση μιας τουλάχιστο δειγματικής διδασκαλίας από κάθε ειδικότητα με δυνατότητα παρακολούθησης από όσο το δυνατόν περισσότερους εκπαιδευτικούς με στόχο να ανοίξουν οι τάξεις και να γίνεται ανταλλαγή επισκέψεων

Σεμινάρια κατά το διήμερο του εκπαιδευτικού Ομάδα εκπαιδευτικών του σχολείου μας παρακολούθησε το πρόγραμμα της Υπηρεσίας Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής «Ενδυνάμωση» Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν τα εξής σεμινάρια: Η διαχείριση της αλλαγής-βελτίωση της μάθησης στη σχολική μονάδα Η τεχνική των ερωτήσεων Τι σημαίνει «καλή» και «αποτελεσματική» διδασκαλία; Η πραγμάτωση του αναλυτικού προγράμματος ως παιδαγωγική πρόκληση Διαχείριση σχολικής τάξης στην περίπτωση μαθητών με παραβατική συμπεριφορά

Επιμόρφωση γονέων Σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Γονέων /Κηδεμόνων του σχολείου μας έγιναν οι πιο κάτω επιμορφώσεις: Διάλεξη με θέμα : «Πώς να επιλύετε ειρηνικά τις συγκρούσεις με τα παιδιά σας» Βιωματικό εργαστήρι με θέμα : «Πως μπορώ να παίρνω πιο ευφυείς αποφάσεις μέσω της Κριτικής Σκέψης» Διάλεξη με θέμα : «Η ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης στα παιδιά και ο ρόλος των γονιών »

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!