Εισαγωγή στην Αυτοάμυνα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ(ΒΡΟΧΟΙ)
Advertisements

ΑΙΚΙDO Επιμέλεια: Γράψας Θάνος, Καρτάλη Ιωάννα, Κόντη Νάνσυ, Παναγιώτου Βαγγέλης.
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Αγχολυτικά & Υπνωτικά φάρμακα. Το άγχος είναι μια δυσάρεστη κατάσταση έντασης και ανησυχίας. Tα συμπτώματα σοβαρού άγχους είναι παρόμοια με αυτά του.
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΙΑ ΠΗΓΗ Δ2’. ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΡΕΧΘΕΙΟ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΧΑΛΚΟΘΗΚΗ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ « ΕΡΕΥΝΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΜΙΛΗ ΚΑΙ ΔΙΟΝΥΣΙΑ Ε2. Ποια είναι τα σκουπίδια που πετάμε πιο συχνά και από τι υλικό είναι φτιαγμένα; ΧΑΡΤΙ ΜΕΤΑΛΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΓΥΑΛΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ. Αρχαίο ελληνικό θέατρο Θεός Διόνυσος Διθύραμβος Αρχαίο δράμα Αριστοτέλης Αρίωνας Θέσπης.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
  ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Το δώρο των Χριστουγέννων
ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ: ΠΕΙΡΑΙΩΣ- ΓΚΑΖΙ
Μαργαρίτα Παπαδάκη – Άννα Τσακάλη
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
Μετασχηματισμός Laplace συνέχεια
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΡΟΧΗΜΙΚΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ, ΣΤΟ ΦΑΣΜΑΤΟΣΚΟΠΙΟ
Δένδρο-σωρός Ένα δένδρο-σωρός ή απλώς σωρός είναι ένα πλήρες δυαδικό δένδρο με διατεταγμένους τους κόμβους του έτσι, ώστε η τιμή του στοιχείου κάθε κόμβου.
PROJECT Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΟΛΟΥ
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ»
ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ζητειται ελπισ – το ποταμι αντωνησ σαμαρακησ
Σκοπός Έρευνας Να κατανοηθεί η τεράστια σημασία του νερού για την δημιουργία και εξέλιξη όλων των ζωντανών οργανισμών του πλανήτη και να αναδειχθούν.
ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ Εργασία στη Γεωγραφία της μαθήτριας
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΛΚΗ ΖΕΗ.
Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Σοφία-Άρτεμις-Δυσσινή Τσιάπου Β’ Θρησκευτικά
Το πένθος στην σύχγρονη Ελλάδα και στην Αρχαιότητα
Λογοτεχνία Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΄Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μηλιάννα Πετρουγάκη Γ’ 4
Αλγόριθμοι για ανάθεση συχνοτήτων και έλεγχο αποδοχής κλήσεων σε κυψελικά ασύρματα δίκτυα (μέρος ΙΙ)
Αντισημιτισμός Μάθημα: Θρησκευτικά Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Κοκομπάια
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α1 ΜΟΡΦΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Αθανασοπούλου Ιωάννα Βελισσάρη Ελένη Βεντούρα Λουίζα Δελλαπόρτα Χριστίνα.
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
«ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ» ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ
Ο Άνθρωπος ως Διάκονος του Πλησίον
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
Απορρυπαντική δράση σαπώνων
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ενώ ο Λύσανδρος βρίσκεται στη Ρόδο, οι Αθηναίοι, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούν τις ιωνικές πόλεις που ανήκαν στον Κύρο.
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Η παραβολή του Σπλαχνικού Πατέρα
ΟΜΑΔΑ 4 ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΝΤΑΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΑΛΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΒΟΥΡΑΣ
Οι φυσικές καταστάσεις.
Βρες το Σωματότυπο σου!.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στα σχολεια.
Μαύρου Αθηνά Μωχάμετ Μωχάμετ Παπουτσή Χρυσούλα Σούχλα Αθανασία
Μέλλου Χριστίνα Μπέτσης Γιώργος Οικονόμου Ευαγγελία Χάμζα Κλέιτον
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ĐỀ TÀI : MÁY ÉP CỌC BÊ TÔNG CỐT THÉP
BÀI 2 PHAY MẶT PHẲNG BẬC.
Γαριπίδης Ιορδάνης Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ĐẠI HỌC HÀNG HẢI VIỆT NAM
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Μια Πόλη Για Πεζούς ..
«Επίπτωση-Ποσοστό» Επίπτωση-ποσοστό = Αριθμός νέων περιπτώσεων νοσήματος κατά τη διάρκεια της περιόδου παρακολούθησης (Προσωποστιγμές ατόμων-ΑΣΘΕΝΕΙΣ που.
Το Γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα
ΦΑΡΜΑΓΑΛ A.E. Γαλακτοβιομηχανία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στην Αυτοάμυνα ΙΕΚ Σπαρτησ Ειδικοτητα: ΦΥΛΑΚΑΣ ΜΟΥΣΕΙΩΝ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ (Α΄ΕΞΑΜΗΝΟ, 2016-17) Μάθημα: Φυσική Αγωγή & Αυτοάμυνα Εκπαιδεύτριες ΓιαννακοποΥλου - ΚουρτεσοποΥλου Επιμέλεια Εκπαιδευτικού Υλικού Κουρτεσοπούλου Άννα Εισαγωγή στην Αυτοάμυνα

Κύρια σημεία Αυτοάμυνα ≠ Αυτοπροστασία Ενδείξεις κινδύνου-απειλών (αναγνώριση & διαχείριση τους) Δεξιότητες Σύγκρουσης Διαφορές πολεμικών τεχνών & αυτοάμυνας Λεκτική Αυτοάμυνα Κοινές προσεγγίσεις Χρήσιμες συμβουλές ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ  ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Άμυνα με χέρια και πόδια

Αυτοάμυνα ≠ Αυτοπροστασία Αυτοπροστασία  είναι το οτιδήποτε μπορείς να κάνεις εσύ προτού κάποιος κάνει κάτι σε σένα (δηλ. Πρόληψη) Αυτοάμυνα  είναι όταν κάποιος κάνει κάτι σε σένα πρώτος και εσύ πρέπει να κάνεις κάτι για αυτό (δηλ. Καταστολή) Η καλύτερη αυτοπροστασία, ανώτερη από οποιαδήποτε μορφή αυτοάμυνας, είναι να αποφύγεις το πρόβλημα.

Αναγνώριση απειλής-κινδύνου Αναγνώριση Απειλής Ικανότητα αναγνώρισης εκείνων των συμπεριφορών που αποτελούν απειλή καθώς και το βαθμό απειλής/ρίσκου στα πολυάριθμα και διαφορετικά πιθανά σενάρια κινδύνου που ενδέχεται να συμβούν στην πραγματικότητα. Αξιολόγηση Κινδύνου - Ικανότητα να λαμβάνει την καταλληλότερη απόφαση ανάλογα με το βαθμό επικινδυνότητας & να επιλέγει την σωστή στιγμή δράσης (πότε) - Χρησιμοποίηση παράλληλα βασικών αρχών αυτοπροστασίας ώστε να αντιμετωπίσει τα διαφορετικά σενάρια (πως) - Εξοικείωση με συγκεκριμένες τακτικές για διαφορετικές περιπτώσεις (κίνητρα επιτιθέμενου, κατοχή όπλων κλπ.) (γιατί) Διαχείριση Απειλής Τις ενέργειες που πρέπει να κάνει κάποιος στην προ-συμπλοκής φάση σύμφωνα με πρωτόκολλα αυτοπροστασίας. Επίδειξη συγκεκριμένων τακτικών, για την αποφυγή προβλημάτων

Δεξιότητες Σύγκρουσης 1. θεμελιώδεις απλές μαχητικές δεξιότητες, Που χρησιμοποιούνται σε αρκετές διαφορετικές πολεμικές τέχνες Εύκολες στην εκτέλεση για να μπορούν να εφαρμοστούν  υπό συνθήκες φόβου, αδρεναλίνης, κόπωσης, αποπροσανατολισμού κλπ. 2. Σημαντικές δεξιότητες που χρησιμοποιούνται σε ειδικές συνθήκες (π.χ. στο έδαφος, όταν ο άλλος είναι πολύ κοντά κλπ). 3. Ψυχολογικές δεξιότητες που είναι χρήσιμες στην γρήγορη αντίληψη του κινδύνου & στην επιλογή της καταλληλότερης αντίδρασης –αντιμετώπισής του «Το καράτε είναι στο μυαλό» έλεγε ο αγαπητός Μίστερ Μιγιάγκι στον Ντάνιελ Σαν  - Στην μετάφραση της πολεμικής αυτής τέχνης σημαίνει «άδειο χέρι» - δεν χρησιμοποιείται ποτέ για επίθεση - αφορά κατά κύριο λόγο την αυτοάμυνα σε περιπτώσεις κινδύνου - εξασκεί το νου (επίδειξη ψυχραιμίας σε μια κρίσιμη στιγμή)   Πηγή: http://www.in2life.gr/wellbeing/exercise/article/356497/aftoamyna-exi-tehnes-gia-dyskoles-stigmes.html

Διαφορές πολεμικών τεχνών & αυτοάμυνας Στην κατηγορία των πολεμικών τεχνών Εντάσσονται μια σειρά από μαχητικά αθλητικά συστήματα όπως το μποξ το κικ μποξιννγκ, το μαΐ ταΐ ,η πάλη το Βραζιλιάνικο ζίου ζίτσου καθώς και το αθλητικό παραδοσιακό,τα ΜΜΑ το αθλητικό καράτε το ταε κβο ντο το τζούντο κ.α.λ. Στους αγώνες αυτούς απαγορεύονται τεχνοτροπίες που οδηγούν σε κάθε είδους πλήγματα στα μάτια στο λαιμό στα αυτιά στον αυχένα στα γεννητικά όργανα στα γόνατα στη κνήμη, δαγκώματα γδαρσίματα αγκιστρα στοματικής περιοχής κατέβάσματα στο έδαφος από μάτια ή στριψίματος λαιμού κ.λ.π. Η αυτοάμυνα -αυτοπροστασία δεν περιέχει κανένα αθλητικό αγωνιστικό στοιχείο δομείται εκπαιδευτικά πάνω σε σενάρια απειλών- επιθέσεων ή επιθέσεων που μπορεί να επιφέρουν σωματική βλάβη σε άντρα ή γυναίκα είτε πολίτη είτε υπηρεσιακό προσαρμόζει τις τακτικές αυτοάμυνας για κάθε κατάσταση (π.χ για συμπλοκή σε μια επίθεση μέσα σε αυτοκίνητο ή σε μέσο μαζικής μεταφοράς) διαχωρίζει τις τακτικές ανάλογα στους εκπαιδευόμενους ή στις καταστάσεις που απευθύνεται  Πηγή: http://www.xn----olbkfbbab7gktganp7abehfgee.gr/aytoamyna

Λεκτική Αυτοάμυνα Ορίζεται η χρησιμοποίηση λέξεων για την πρόληψη, την αποκλιμάκωση, ή το τέλος την μιας απόπειρας επίθεσης Η χρησιμοποίηση λέξεων για την διατήρηση της ψυχικής & συναισθηματικής ασφάλειας Τρόπος διαχείρισης κρίσεων που περιλαμβάνει: τη χρήση στάσης & γλώσσας του σώματος, του τόνου της φωνής, & την επιλογή λέξεων ως μέσο για να ηρεμήσει μια δυνητικά ασταθής κατάσταση πριν εκδηλωθεί σωματική βία Σημαντικές ικανότητες λεκτικής αυτοάμυνας Να είναι σε θέση να αναγνωρίσει ανθρώπους, καταστάσεις, και/ή συμπεριφορές που προκαλούν επώδυνα συναισθήματα – όπως το φόβο, την ανεπάρκεια, και την ντροπή – είναι σημαντικό να ξέρουμε πότε ένα άτομο πρέπει να χρησιμοποιεί την τακτική της λεκτικής άμυνας Ελέγχοντας το πώς ένα άτομο ανταποκρίνεται σε σύγκρουση, τόσο ψυχικά όσο και συναισθηματικά, είναι το κλειδί για την αποτελεσματική & κατάλληλη εφαρμογή της λεκτικής άμυνας. Έχοντας μια γενική γνώση του τι να πω εκ των προτέρων, προσφέρεται ένα σημαντικό πλεονέκτημα για όσους χρησιμοποιούν λεκτική αυτοάμυνα.

Κοινές προσεγγίσεις εκτόνωση ς δυνητικά ασταθών &/ή καταχρηστικών καταστάσεων σύγκρουσης: Αποφυγή Έχοντας επίγνωση των καταστάσεων που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε λεκτική σύγκρουση ή κατάχρηση, πρέπει να κάνει μια προσπάθεια να τους αποφύγει. Απόσυρση Όταν ασχολούμαι με ένα καβγά, με μια κατάσταση σύγκρουσης, ή με μια λεκτική επίθεση, λέω μια δικαιολογία και φεύγω από την περιοχή. Εκτροπή Αλλάζω θέμα ή έμφαση στην αλληλεπίδραση ως μέσο για την αποφυγή οποιασδήποτε διαφωνίας ή αρνητικής αντίδρασης από την πλευρά του επιτιθέμενου. Συμβιβασμός Ανοιχτά προσφέρω ιδέες και αναζητώ τρόπους να "εξευμενίσω" τον εισβολέα και/ή τους λόγους για την καταχρηστική επικοινωνία. Λεκτική Aikido Επικοινωνία βασισμένη στη φιλοσοφία της πολεμικής τέχνης, όπου ο "εισβολέας« αντιμετωπίζεται ως εταίρος & όχι ως εχθρός. Οι τεχνικές που εφαρμόζονται από τους Aikidoists στοχεύουν στην αποκατάσταση μιας ισορροπημένης διαπροσωπικής δυναμικής και/ή φθάνοντας σε ένα θετικό συναίσθημα. Παράδειγμα τέτοιας προσέγγισης με 3 βήματα: 1. Δέχομαι την επίθεση με ένα "Εσωτερικό Χαμόγελο« (μια γαλήνια εσωτερική-εμπιστοσύνη) 2. Συνοδεύω τον εισβολέα με λεκτική Irimi μέχρι να αποσταθεροποιηθώ 3. Προτείνω ένα ενεργειακό ισοζύγιο (Ai-ki) Πηγή: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%AC%CE%BC%CF%85%CE%BD%CE%B1

Χρήσιμες συμβουλές «O καλύτερος πολεμιστής είναι εκείνος που δεν μπλέκει ποτέ στη μάχη» Kινέζος φιλόσοφος & στρατηγός Sun Tzu Aποκτήστε συνειδητότητα  Tην επόμενη φορά που θα βρεθείτε στο δρόμο, αφιερώστε από δέκα λεπτά έως και μισή ώρα στην εξής άσκηση: Όσο περπατάτε, κοιτάξτε γύρω σας & εντοπίστε πιθανές πηγές φόβων σας. Ίσως αυτές είναι στερεοτυπικές (π.χ. κάποιος τον οποίο για ένα λόγο θεωρείτε επικίνδυνο) ή ίσως απορρέουν από τα δικά σας βιώματα και τραύματα. Tο ζητούμενο είναι να αποκτήσετε συνείδηση των χώρων όπου κινείστε, να μάθετε να εμπιστεύεστε το ένστικτό σας & να αποφεύγετε τελικά τις καταστάσεις που σας προκαλούν φόβο. Xρειάζεται μόνο προσοχή & παρατηρητικότητα  Παραμείνετε ουδέτεροι  μάθετε να διατηρείτε την ψυχραιμία σας Όπως τα σκυλιά οσμίζονται το φόβο, έτσι τον νιώθουν & οι άνθρωποι μέσα από τη νευρικότητα ή τις κινήσεις των άλλων. O φόβος προσελκύει την επιθετικότητα. Πάντως, αν κάποιος σας επιτεθεί, δεν μπορείτε να γνωρίζετε πώς θα αντιδράσει αν φανείτε αδύναμοι και φοβισμένοι ή, αντίθετα, αν επιδείξετε γενναιότητα. Aν δεν γνωρίζετε κάποιο πολεμικό σύστημα, το βέβαιο είναι ότι παραμένοντας ουδέτεροι, δεν θα ενισχύσετε την ένταση του επιτιθέμενου.  Πηγή: http://www.vita.gr/fitness/sport/article/2134/h-aytoamyna-sthn-praksh-opws-den-thn-perimenate/

συνέχεια Aποκωδικοποιήστε τα μηνύματα Έχετε συνειδητοποιήσει ότι το νόημα κάθε μηνύματος δεν είναι εκείνο που στέλνει ο πομπός, αλλά αυτό που εισπράττει ο δέκτης; Aναρωτηθείτε τι μηνύματα στέλνετε εσείς στο περιβάλλον σας μέσα από την εμφάνιση, τη συμπεριφορά και τη γλώσσα του σώματός σας. Παρατηρήστε τη γλώσσα του σώματος και μάθετε να στέλνετε μηνύματα ανάλογα με τα αποτελέσματα που επιδιώκετε Πώς να ζητάτε βοήθεια  -Αποφύγετε τα ουρλιαχτά ή τσιρίγματα γενικά και αόριστα (συμβαίνει άθελα μας σε κατάσταση πανικού) - Φωνάξτε καθαρά σε κάποιον συγκεκριμένα : «Eσύ, με το άσπρο πουκάμισο, βοήθησέ με» Γιατί όχι αόριστα; Έχει, όμως, τύχει να παρατηρήσετε κάποιον που χρειάζεται βοήθεια ή κακοποιείται μπροστά σας και κανένας να μην προθυμοποιείται να βοηθήσει; Ψυχολογικές έρευνες έδειξαν ότι όταν κάποιος παρατηρεί, αλλά δεν σπεύδει να βοηθήσει, είναι διότι ασυνείδητα περιμένει ότι κάποιος άλλος θα το κάνει και ότι για να μην το κάνει κανείς, θα υπάρχει κάποιος λόγος (!) Πηγή: http://www.vita.gr/fitness/sport/article/2134/h-aytoamyna-sthn-praksh-opws-den-thn-perimenate/

Μερικές τεχνικές Πηγή: http://www.diaforetiko.gr/aples-kinisis-aftoaminas-gia-ginekes-ti-na-kanete-an-sas-epitethoun-ston-dromo/

Χτυπήματα σε μάτια-σαγόνι μύτη

ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ  ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ 1η Η καλύτερη άμυνα είναι η αποφυγή Το να αναγνωρίσουμε τον κίνδυνο & να τον αποφύγουμε είναι προτιμότερο από την εφαρμογή οποιαδήποτε τεχνικής.   2η Είμαστε πάντα σε μέτρια επαγρύπνηση Προσέχουμε σε περιπτώσεις που μπορεί να δεχτούμε επίθεση π.χ. σκοτεινούς δρόμους, parking κ.λπ. Η μέτρια επαγρύπνηση βοηθά να εξουδετερώσουμε το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του επιτιθέμενου που είναι ο αιφνιδιασμός.   3η Δεν υποτιμούμε κανέναν αντίπαλο Είτε πρόκειται για ένα 15χρονο παιδί, είτε για ένα δίμετρο γεροδεμένο άνδρα, αντιμετωπίζουμε την κατάσταση με την ίδια σοβαρότητα. Κάθε επιτιθέμενος πρέπει να θεωρείται ένας επικίνδυνος αντίπαλος & πρέπει να είμαστε έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο. 4η Δεν υπάρχουν κανόνες Οποιαδήποτε τεχνική μέθοδος είναι δεκτή, εφόσον βοηθά στην Αυτοάμυνά μας. Χτυπήματα κάτω από τη ζώνη, τράβηγμα των μαλλιών, χτυπήματα με  τους αγκώνες, τα δάχτυλα κ.λπ. καθώς και η χρήση προχείρων όπλων (π.χ. ένα ξύλο)  είναι βασικές τεχνικές για την Αυτοάμυνα στον δρόμο 5η  Οπλιζόμαστε με την πρώτη ευκαιρία Εάν έχουμε τη δυνατότητα, οπλίζουμε τον εαυτό μας με κάποιο πρόχειρο εργαλείο-όπλο του δρόμου (π.χ. ξύλο, πέτρα, σίδερο, μπουκάλι κ.λπ. Οπλισμένοι έχουμε σαφώς μεγαλύτερες πιθανότητες αποτελεσματικής άμυνας απέναντι στους ισοδύναμους αντιπάλους.

συνέχεια 6η Σιγουρευόμαστε ότι τελείωσε Δεν εγκαταλείπουμε το πεδίο της συμπλοκής εάν δεν είμαστε σίγουροι για το τέλος αυτής και την ασφαλή διαφυγή μας. Το να ρίξουμε προσωρινά τον αντίπαλό μας στο έδαφος μπορεί να έχει ως επακόλουθο αυτός να σηκωθεί και να μας επιτεθεί πισώπλατα όπως έχει γίνει χιλιάδες φορές στην πράξη. 7η  Μαχόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις Το να εκδηλώσουμε μία λυσσαλέα αντίδραση στον επιτιθέμενο είναι πολύ προτιμότερο από την οποιαδήποτε «σωστή τεχνική» κ.λπ. Η σθεναρή αντίστασή μας συνοδευόμενη από κραυγές είναι αυτό που θα «σοκάρει» τον αντίπαλο μας και θα δει ότι δεν είμαστε εύκολα θύματα. 8η Απλές και μόνο τεχνικές Οι απλές και πρακτικές τεχνικές είναι βασικότατο στοιχεία για αποτελεσματική άμυνα στο δρόμο. Υπό το καθεστώς της έντασης και της αδρεναλίνης, ο άνθρωπος δεν μπορεί να εκτελέσει σύνθετες τεχνικές. Η απλότητα πρέπει να χαρακτηρίζει την κάθε μας κίνηση. 9η Καλή φυσική κατάσταση Η συνεχής προπόνηση, εκτός του ότι μας κρατά «ετοιμοπόλεμους», βοηθά στο να έχουμε την απαραίτητη φυσική κατάσταση που απαιτείται για μια βίαιη συμπλοκή στο δρόμο. 10η Μένουμε στα πλαίσια του νόμου Οποιαδήποτε αντίδρασή μας καθώς &το ποσοστό βίας που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε, θα πρέπει να είναι στα πλαίσια του νόμου σχετικά με την Αυτοάμυνα. Η οποιαδήποτε υπέρβαση των ορίων αυτών μπορεί να μας βάλει σε προβλήματα, σχετικά με το νόμο. Βασικό σημείο που θα ελέγξει ο δικαστής είναι το αν είχαμε περιθώρια διαφυγής της συμπλοκής, τρέξαμε μακριά, ή συναινέσαμε σ’ αυτή. Πηγή: http://autoaminadromou.blogspot.gr/2014/07/blog-post.html