M.Sc in Marketing Management

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
Talent Acquisition and Talent Management Worldwide Ιδρύθηκε το 1986 με κύρια δραστηριότητα την ανεύρεση & επιλογή ανώτερων & ανώτατων διευθυντικών στελεχών.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
X TÜV AUSTRIA GROUP Qatar Rail certification September 2014 Η Πιστοποίηση αξία προστιθέμενη Κων/νος Μαυρόπουλος Δ/ντης Ανάπτυξης.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Αθήνα 22 Σεπτεμβρίου 2017 Ημερίδα »Προς μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών» «Οι Νέες Προκλήσεις στην Παγκόσμια Εφοδιαστική Αλυσίδα και ο Ρόλος της.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
KYRIAKOU Your requirements, Our priority ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ ABOUT US
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

M.Sc in Marketing Management Λάνγκος Σπύρος Στρατηγική Ανάλυση Alfa Pastry M.Sc in Marketing Management

Σκοπός Παρουσίασης M.Sc in Marketing Management Να παρέχει μια λεπτομερή ανάλυση σχετικά με την Alfa Pastry από την σκοπιά της στρατηγικής διαχείρισης και των ενεργειών του μάρκετινγκ Ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της εταιρείας Να προτείνει τρόπους με τους οποίους η εταιρεία μπορεί να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό και να διασφαλίσει τη μελλοντική ανάπτυξη της M.Sc in Marketing Management

Η Εταιρεία M.Sc in Marketing Management Από τους πιο σημαντικούς παραγωγούς της ζύμης και συναφών προϊόντων στην Ελλάδα Ιδρύθηκε το 1965 στην Κοζάνη στη Βόρεια Ελλάδα από τον κ. Αθανάσιο ΚΟΥΚΟΥΤΑΡΗ Ευρύ φάσμα προϊόντων λιανικής και εστίασης Στο λιανικό εμπόριο (92 διαφορετικά προϊόντα), υπηρεσίες τροφίμων (135 διαφορετικά προϊόντα) 4 παραγωγικές μονάδες στην Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Σερβία και Ηνωμένες Πολιτείες Δίκτυο πωλήσεων - 50 διανομείς και περίπου 11.000 σημεία πώλησης σε όλο τον κόσμο both retail and food service sectors in foreign markets, reporting significant sales growth since 1998). M.Sc in Marketing Management

Όραμα & Αποστολή M.Sc in Marketing Management Το όραμα της Alfa είναι να προσφέρει το καλύτερο κομμάτι της Ελλάδας Η αποστολή της είναι να πάρει το πλεονέκτημα των ελληνικών γαστρονομικών χαρακτηριστικών και μαζί με την εκπληκτική γεύση και ποιότητα των προϊόντων της, να προσφέρει τις καλύτερες πίτες που έχουν δοκιμάσει ποτέ οι Έλληνες καταναλωτές M.Sc in Marketing Management

Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος Μακρο-οικονομικό επίπεδο Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος Μακρο-οικονομικό επίπεδο

Πολιτικό M.Sc in Marketing Management Τα μέτρα λιτότητας από τις ελληνικές κυβερνήσεις μετά το 2009 Μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, καθώς και κατάργηση εργασιακών δικαιωμάτων των Ελλήνων Πολύ αυστηρή νομοθεσία για τους Έλληνες κατασκευαστές τροφίμων, όχι μόνο από την άποψη των προϊόντων και των συσκευασιών τους, αλλά και από την άποψη των διαδικασιών παραγωγής Ο ΕΦΕΤ είναι η κύρια κρατική αρχή που ασχολείται με τις ρυθμίσεις στην αγορά των κατασκευαστών τροφίμων Όσοι δεν έχουν πιστοποιηθεί με ISO: 2001, πιστοποίηση ποιότητας υπόκεινται σε σοβαρές οικονομικές κυρώσεις, ακόμα και κλείσιμο causing an overall political instability. M.Sc in Marketing Management

Οικονομικό M.Sc in Marketing Management Το ΑΕΠ να αναμένεται να μειωθεί κατά 0,8% στο τέλος του 2014 Η ανεργία αναμένεται να φθάσει τα 27,1 στο τέλος του 2014 Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν δει το διαθ. εισόδημα τους να μειώνεται 35% Διαφθορά & έλλειψη ανταγωνιστικότητας country ranked last in the World Bank’s Ease of Doing Business 2013 report M.Sc in Marketing Management

Κοινωνικό M.Sc in Marketing Management Οι Έλληνες καταναλωτές είναι πολύ ευαίσθητοι στις τιμές και αναζητούν προσφορές / εκπτώσεις Έλληνες: ιδιαίτερα ευαίσθητοι σε θέματα υγείας, ειδικά όταν πρόκειται για την αγορά προϊόντων διατροφής για τα παιδιά τους Στροφή προς την ιδιωτική ετικέτα τροφίμων, λόγω των χαμηλότερων τιμών Έλληνες καταναλωτές είναι πολύ ευαίσθητοι με την προέλευση των προϊόντων διατροφής cutting down on their spending, making their household budgets even tighter purchase switch towards products made by Greek food manufacturers, as a means of supporting Greek economy and Greek employment M.Sc in Marketing Management

Τεχνολογικό M.Sc in Marketing Management Ραγδαία ανάπτυξη τεχνολογιών πληροφορικής Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλυση» & Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης Ανεπτυγμένα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και διαδικτύου, αλλά κάτω από τον μέσο όρο στην Ε.Ε Η «βιομηχανία» του Ιντερνέτ στην Ελλάδα είναι η πιο ανεπτυγμένη της τελευταίας 10ετίας offering consumers the ability to quickly identify what is offered in international markets, and companies a powerful marketing tool. M.Sc in Marketing Management

Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος Μικρο-οικονομικό Περιβάλλον Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος Μικρο-οικονομικό Περιβάλλον

Ανταγωνισμός M.Sc in Marketing Management Μπάρμπα Στάθης Α.Ε. η ηγετική θέση στη βιομηχανία, μερίδιο αγοράς της τάξεως του 30%, με ναυαρχίδα τη Χρυσή Ζύμη Lidl Hellas δεύτερη στον τομέα της ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα, με μερίδιο αγοράς 10,4% Μάρκετινγκ και προωθητικές ενέργειες που δίνουν έμφαση στα οφέλη των τιμών Ανάπτυξη νέων προϊόντων και καινοτομιών με προσφορές και εκπτώσεις τιμών Έμφαση στην ελληνική προέλευση των προϊόντων, καθώς και προσφορά μικρότερων συσκευασιών M.Sc in Marketing Management

Η Αγορά της Ζύμης M.Sc in Marketing Management Οι πωλήσεις της βιομηχανίας μειώθηκαν κατά 55% εντός του 2013, φθάνοντας τα € 281 εκατομμύρια Κατεψυγμένα λαχανικά & προϊόντα αρτοποιίας είχαν τις καλύτερες επιδόσεις στην αγορά, με ρυθμό ανάπτυξης 1% Οι τιμές ανά μονάδα προϊόντος έπεσαν στο σύνολό της βιομηχανίας Το μερίδιο προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε σε 33% το 2013 Σουπερμάρκετ, το σημαντικότερο κανάλι διανομής κατεψυγμένων τροφίμων Η Βιομηχανία σύμφωνα με τις προβλέψεις θα έχει μια κάμψη στις πωλήσεις της τάξης του 1% μέχρι το 2018, η αξία θα επηρεαστεί αρνητικά από την έμφαση που δίνεται τις εκπτώσεις M.Sc in Marketing Management

Ο Καταναλωτής M.Sc in Marketing Management Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν βελτιώσει σταδιακά τις αντιλήψεις τους για την ποιότητα κατεψυγμένων επεξεργασμένων τροφίμων Όλο και περισσότερο είναι πρόθυμοι να μαγειρέψουν στο σπίτι αντί να βγουν έξω ή να παραγγείλουν φαγητό because of low price and marketing campaigns mentioning that frozen food keeps the same nutritional characteristics as when the same food is fresh. M.Sc in Marketing Management

Εσωτερική Ανάλυση Περιβάλλοντος

Ανάλυση SWOT M.Sc in Marketing Management

Αντ. Πλεονέκτημα M.Sc in Marketing Management Καινοτομία / R&D (οι πρώτοι που εισήγαγαν το αυθεντικό φύλλο, το “Κιχί” & το χαρτί ψησίματος) Μεγάλη έμφαση στην ποιότητα Πελατο-κεντρική αντίληψη Γεύση, ήθος, ποιότητα και δημιουργικότητα Πάθος των μελών του οργανισμού για ό, τι κάνουν Επιχειρηματική αριστεία σε όλα τα επίπεδα Μεγάλη ποικιλία από γλυκά & προϊόντα αρτοποιίας Επέκταση σε αγορές του εξωτερικού Αποτελεσματικό μάρκετινγκ και προωθητικές ενέργειες M.Sc in Marketing Management

are expected to drive global economic growth Νέες Αγορές Κατεψυγμένα φασόλια Αύξηση του όγκου των πωλήσεων Μερίδια αγοράς σε άλλα τμήματα Διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων Διαφοροποίηση των αγορών Σε αναπτυσσόμενες χώρες Νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες explore new markets with new products. are expected to drive global economic growth M.Sc in Marketing Management

M.Sc in Marketing Management Διαφήμιση & Προώθηση Έμφαση στα ελληνικά προϊόντα και Α’ ύλες Διατροφικά οφέλη των κατεψυγμένων προϊόντων αρτοποιίας Κατεψυγμένα τρόφιμα διατηρούν τις θρεπτικές αξίες τους όσο και τα φρέσκα τρόφιμα M.Sc in Marketing Management

Οικονομικός έλεγχος M.Sc in Marketing Management Πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί όσον αφορά την χρηματοοικονομική της επίδοση και τη διαχείριση των οικονομικών πόρων Σφιχτό εσωτερικό δημοσιονομικό έλεγχο Όλες οι άλλες υπηρεσίες πρέπει να πορεύονται σύμφωνα με την οικονομική στρατηγική της εταιρείας M.Sc in Marketing Management

Καινοτομία M.Sc in Marketing Management Προσφορά μικρότερων συσκευασιών των προϊόντων στην ελληνική αγορά Εφεύρουμε νέες γεύσεις στις πίτες, διαφοροποίηση περαιτέρω από τον ανταγωνισμό Instead of lowering its prices and being involved in a price war, Alfa should M.Sc in Marketing Management

Ηλεκτρονικές Πωλήσεις Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας πωλήσεων για χονδρεμπόρους Συνεπής με την ανάπτυξη του Διαδικτύου που χαρακτηρίζει την Ελλάδα και τις παγκόσμιες αγορές Μείωση λειτουργικού κόστους, νέες λύσεις στην εξυπηρέτηση πελατών M.Sc in Marketing Management

M.Sc in Marketing Management Κάθετη ολοκλήρωση Ευκαιρία να ελέγξει το κόστος της εφοδιαστικής αλυσίδας της Εντατική στρατηγική διανομής, με βάση τη μεγιστοποίηση των σημείων διανομής 3) thereby being able to offer lower prices to end buyers and complying with the diminishing incomes of Greek consumers. 4) maintaining the quality and control of its products and overall supply chain processes (Hill & Jones, 2012). 5) Involved in and owns many parts of its supply chain, either backward (suppliers) or forward (distributors and buyers). M.Sc in Marketing Management

M.Sc in Marketing Management Βιβλιογραφία Alfa Pastry (2013), “The company”, available at http://www.alfapastry.com/el, accessed on 07-05-2014. Euromonitor International (2013), “Business environment: Greece”, available at www.portal.euromonitor.com, accessed on 09-05-2014. Euromonitor International (2014), “Frozen processed food in Greece”, available at www.portal.euromonitor.com, accessed on 03-05-2014. Euromonitor International (2014), “Greece: Country factfile”, available at www.portal.euromonitor.com, accessed on 04-05-2014. Farris, P., W., Bendle, N. T., Pfeifer, P., & Reibstein, D. J. (2010), Marketing Metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance, Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education Ltd. Hill, C. W. L., & Jones, G. R. (2012), Strategic Management Theory: An Integrated Approach, 10th edition, Cengage Learning.  Kiechel, W. (2010), The Lords of Strategy, Harvard Business Press. M.Sc in Marketing Management

Όταν δεν σερφάρω στη θάλασσα είμαι… Καλό Kαλοκαίρι!  Author: Spyros Langkos Όταν δεν σερφάρω στη θάλασσα είμαι…