Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Advertisements

Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
1 Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17 Συσκευές Ήχου & εικόνας σελίδες 394 – 398 (μέχρι κεραία))
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες»
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΕΣ Χρήστος Γεωργινέζη.
ΧΡΩΜΑ Η οπτική εντύπωση που προκαλείται από την άμεση
Ρομποτική και Εκπαίδευση: Μία εισαγωγή στα Lego MindStorms Nxt
Lego Mindstorms & Bee-Bot
το χρώμα στον υπολογιστή
Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαφάνεια Χάρις Χριστοφή Διαφάνεια των σωμάτων Μάθημα 2.
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Είσαι καλός/ή όσον αφορά τα χρώματα?! OK, Τότε παρατήρησε προσεκτικά την επόμενη εικόνα...
Modern Greek. Το βιβλίο είναι κόκκινο. Το σκουλίκι είναι πράσινο.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
Στόχοι: Ο μαθητής να μπορεί να: (α) Αναφέρει την αρχή λειτουργίας του ανιχνευτή κίνησης (β) Αναφέρει τα μέτρα ασφάλειας κατά την εγκατάσταση του του ανιχνευτή.
Θεωρία Χρώματος και Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
Εφαρμογές Πληροφορικής
«EGG BOX» CONTROL SYSTEM
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤIKΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» 2Ο ΕΠΑΛ-2ο ΣΕΚ Ρόδου Β’ Τάξη ,Τομέας Πληροφορικής Εργασία στο μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα»
Εκπαιδευτική Ρομποτική STEM Ομάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 14ου Γυμνασίου Λάρισας από τη Β’ Γυμνασίου Γ. Ορφέας από τη Γ’ Γυμνασίου Κ. Μαρία –
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ Ηλεκτρική Αντίσταση είναι η ιδιότητα των υλικών να δυσκολεύουν το πέρασμα του ηλεκτρικού ρεύματος από μέσα τους. Το ηλεκτρικό ρεύμα.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
Click to add Text Κάμερες και χρώμα Κάμερες και χρώμα.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
By Sanjay and Arvind Seshan
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
FREEMAT Επεξεργασία εικόνας.
Φως και ορατό φάσμα (1 από 3)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Χρώμα εισαγωγή (1 από 3) Το χρώμα βρίσκεται παντού, σε κάθε δραστηριότητα, επηρεάζοντας άμεσα και ουσιαστικά την ανθρώπινη συμπεριφορά. Κάτω από το φως.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ SCRATCH
Φύση της Δημιουργικότητας
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Επιμορφωτική Ενότητα 13 Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση.
Επιμορφωτική Ενότητα 5 Πρακτική έρευνα που στηρίζει τη δημιουργικότητα
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική ενότητα 9 Ο ρόλος του/της δασκάλου/ας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Κλίμακα PEGI.
Κατασκευή ανιχνευτή θέσης αντικειμένου με Arduino
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων Αισθητήρας Χρώματος Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων Μετάφραση: Φαρμάκης Θρασύβουλος

Στοχοι μαθηματοσ Μάθε πώς να χρησιμοποιείς τον αισθητήρα χρώματος Μάθετε για την κίνηση (Coast) και το φρένο (Break) © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) Translated by Thras Farmakis ATOM

Τι είναι ο αισθητηρασ χρωματοσ? Ο αισθητήρας επιτρέπει στο ρομπότ μας να μετρά και να αποθηκεύει δεδομένα που υπάρχουν γύρο του Στο πακέτο EV3 υπάρχουν οι παρακάτω αισθητήρες: Χρώματος– μετρά την φωτεινότητα και καταλαβαίνει χρώματα Γυροσκόπιο– μετρά την περιστροφή του ρομπότ Υπερήχων– μετρά την απόσταση των κοντινών αντικειμένων Αφής– αντιλαμβάνεται αντικείμενα ή επιφάνειες μέσω αφής Υπέρυθρων– μετρά απομακρυσμένα σήματα υπέρυθρων Infrared Sensor Image from: http://www.ucalgary.ca/IOSTEM/files/IOSTEM/media_crop/44/public/sensors.jpg © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 07/04/16) / Translated by Thras Farmakis ATOM

Τι είναι ο αισθητήρας χρώματος? Τι είναι? Αισθητήρες που μπορούν να «διαβάσουν» την ένταση του φωτός που υπάρχει μπροστά τους. Τρόποι λειτουργίας: Χρώματος, Έντασης αντανάκλασης φωτός και έντασης φωτός περιβάλλοντος Λειτουργία χρώματος (Color Mode): Αναγνωρίζει 7 διαφορετικά χρώματα (μαύρο, καφέ, μπλε, πράσινο, κίτρινο, κόκκινο, άσπρο) και κανένα χρώμα Έντασης αντανάκλασης φωτός (Reflected Light): Μετράει την ένταση της αντανάκλασης του φωτός που επιστρέφει από μια επιφάνεια. (Μπορεί να πάρει τιμές από 0 έως100 με 0=απόλυτο σκοτάδι και 100=απόλυτο φως) Ένταση φωτός περιβάλλοντος (Ambient Light intensity) : Μετράει την ένταση του φωτός που δέχεται ο αισθητήρας από το περιβάλλον. (Μπορεί να πάρει τιμές από 0 έως100 με 0=απόλυτο σκοτάδι και 100=απόλυτο φως) Χρήσεις: Κίνηση μέχρι κάποια γραμμή, Κίνηση ακολουθώντας μια γραμμή Εύρεση χρώματος Παιχνίδι με την χρήση αισθητήρα χρώματος Θα χρησιμοποιήσουμε την λειτουργία χρώματος (COLOR MODE) σε αυτό το μάθημα © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) / Translated by Thras Farmakis ATOM

Ακόμα μια επιλογή της εντολής κινητήρα : Κίνηση η φρένο? Ακόμα μια επιλογή της εντολής κινητήρα : Κίνηση η φρένο? Πρόσθετη επιλογή της εντολής κινητήρα Move Steering Block Θα παρατηρήσετε πως υπάρχει η επιλογή κίνησης(coast) και φρένο (brake) Η κίνηση θα κάνει τον κινητήρα σας να συνεχίζει να κινείται. Το φρένο θα σταματήσει τον κινητήρα σας ακαριαία. Ποια επιλογή χρησιμοποιούμε για να σταματήσουμε με ακρίβεια σε μια χρωματιστή γραμμή? © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) / Translated by Thras Farmakis ATOM

Δοκιμασία αισθητήρα χρώματος Κάντε το ρομπότ να κινηθεί πάνω σε μια πράσινη γραμμή χρησιμοποιώντας τον αισθητήρα χρώματος Βήμα1: Εισάγετε την εντολή για αναμονή χρώματος Βήμα 2: Χρησιμοποιήστε τον αισθητήρα χρώματος σε λειτουργίας χρώματος (COLOR MODE) Βήμα 3: Κίνηση ή Φρένο? Στοιχείο: Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την εντολή κινητήρων Move Steering (δοκιμάστε τις επιλογές ΟΝ και OFF) και την εντολή αναμονή για χρώμα (το χρώμα της γραμμής που θα ακολουθήσουμε © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) / Translated by Thras Farmakis ATOM

Δοκιμασία αισθητήρα χρώματος ΛΥΣΗ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ Λειτουργία κίνησης κινητήρων ΟΝ Λειτουργία κίνησης κινητήρων “OFF” με ΦΡΕΝΟ ΑΡΧΗ Περίμενε μέχρι το χρώμα που “βλέπει” ο αισθητήρας να είναι πράσινο (Green #3) © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) / Translated by Thras Farmakis ATOM

Θέματα συζήτησης Μπορεί ο αισθητήρας να ψάχνει για περισσότερα από ένα χρώματα? Ποια είναι η διαφορά μεταξύ κίνησης και φρένου στην εντολή Move Steering? Απάντηση: ΝΑΙ Απάντηση: Η ΚΙΝΗΣΗ (Coast) επιτρέπει στον κινητήρα να συνεχίσει την κίνηση του ελεύθερα και μετά το τέλος τις εντολής ενώ το ΦΡΕΝΟ (Break) θα σταματήσει τον κινητήρα ακαριαία. © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) / Translated by Thras Farmakis ATOM

CREDITS Αυτό το μάθημα δημιουργήθηκε από τους Sanjay Seshan και Arvind Seshan Η μετάφραση έγινε για το Εκπαιδευτικό Κέντρο ΑΤΟΜ από τον υπεύθυνο καθηγητή Φαρμάκη Θρασύβουλο (facebook @atom4edu) Περισσότερα μαθήματα στο www.ev3lessons.com                           This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License. © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016) / Translated by Thras Farmakis ATOM