Χαλκιδα 22-3-09 Πληροφοριακή σήμανση Ευα Κασαπη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ Η ηχορύπανση αποτελεί ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα των σύγχρονων κοινωνιών. Σήμερα ο θόρυβος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους περιβαλλοντικούς.
Advertisements

ΣΥΜΒΟΛΗ ΚΥΜΑΤΩΝ.
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Δ ΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Π ΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ P OWER P OINT.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
A Scalable Content- Addressable Network Sylvia Ratnasamy, Paul Francis, Mark Handley, Richard Karp, Scott Shenker Proceedings of ACM SIGCOMM ’01 Sections.
Απαντήσεις Προόδου II.
Νέα δεδομένα στην οικοδομησιμότητα ακινήτων
EIΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΤΡΟΧΙΑΚΩΝ
Επιλογές Marketing & Logistics
Περισσότερες Ασκήσεις Συνδυαστικής
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
Ανάλυση Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου:
ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΟΠΟΙΪΑΣ
ΤΟΜΕΣ.
ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Η βασική αρχή του οικονομικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία οικονομικών και κοινωνικών στόχων για το μέλλον, εκφρασμένων σε ποσοτικοποιημένα.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Ποιον χάρτη να διαλέξω;
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
ΤΟΜΕΣ.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
1 Βέλτιστη δρομολόγηση (optimal routing) Αντιμετώπιση της δρομολόγησης σαν «συνολικό» πρόβλημα βελτιστoποίησης. Γιατί: Η αλλαγή της δρομολόγησης μιας συνόδου.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Δρομολόγηση. Δρομολόγηση ονομάζεται το έργο εύρεσης του πως θα φθάσει ένα πακέτο στον προορισμό του Ο αλγόριθμος δρομολόγησης αποτελεί τμήμα του επιπέδου.
Κυκλοφοριακή Ροή.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
Το δικαιωμα ςτο παιχνιδι
ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ … Αλεξίου Δημήτρης Αντωνόπουλος Σπύρος.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
1 Σχεδιασμός της διεπαφής μιας πολυμεσικής εφαρμογής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΥΡΕΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ Άπληστη Αναζήτηση και Αναζήτηση Α* ΣΠΥΡΟΣ ΛΥΚΟΘΑΝΑΣΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 13: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #3
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Κβαντικοί αριθμοί και χαρακτηρισμός ατομικών τροχιακών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ-ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο
Ενημερωτική εκδήλωση ΤΕΕ για το ΕΛΟΤ ΕΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Δικτυωτή ανάλυση.
Βέλτιστη δρομολόγηση (optimal routing)
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΧΡΩΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΜΕΓΕΘΩΝ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
Τυπική πληροφοριακή σήμανση αυτοκινητόδρομου
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 7: Εργονομία και σχολικά εργαστήρια
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΚΑΝΟΝΑΣ 1 Ο Αγωνιστικός Χώρος.
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
ΑΝΟΧΕΣ ΤΙ ΕΝΑΙ ΑΝΟΧΗ ΑΝΟΧΕΣ ΜΗΚΟΥΣ ΑΝΟΧΕΣ ΓΩΝΙΩΝ.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χαλκιδα 22-3-09 Πληροφοριακή σήμανση Ευα Κασαπη

Γενικές απαιτήσεις Η πληροφοριακή σήμανση αναφέρεται στη συστηματική διάταξη των πινακίδων, με πληροφορίες που σχετίζονται με το γεωγραφικό προσανατολισμό στο οδικό δίκτυο. Κατά κύριο λόγο αυτή στοχεύει: - στον προσδιορισμό της καταλληλότερης πορείας προς ένα συγκεκριμένο προορισμό, κατά το δυνατόν χωρίς περιττές κινήσεις ή παρακάμψεις, - στην επιθυμητή κατανομή της κυκλοφορίας στον οδικό χώρο και στα επιμέ ρους οδικά δίκτυα, − στην αναγνώριση ενός συγκεκριμένου τόπου και των προσπελάσιμων περιοχών.

Πρέπει να είναι − αντιληπτή και εύκολα κατανοητή. Οφείλει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της κυκλοφορίας σε διεθνές επίπεδο. − σαφής και να εξασφαλίζει την ασφαλή και ομαλή ροή της κυκλοφορίας. − επαρκώς αναγνωρίσιμη και αναγνώσιμη. να γίνεται έγκαιρα αντιληπτή και κατανοητή κάτω από συνθήκες ρέουσας κυκλοφορίας και με τις επικρατούσες ταχύτητες. − λακωνική και περιορίζεται στις απόλυτα αναγκαίες πληροφορίες.

συστηματοποίηση ενιαία μορφή στη διαμόρφωση στην κατασκευή και τοποθέτηση συμβιβαστική λύση μεταξύ τηςπεριορισμένης αλλά συστηματικής πληροφόρησης για το σύνολο των οδηγών με κάποιο συγκεκριμένο όριο. το πλήθος των πληροφοριών περιορίζεται σε έκταση και μορφή από το μέγεθος και τον επιμερισμό της επιφάνειας και από τη δυνατότητα αφομοίωσης

Απαιτήσεις στην αναγνωρισιμότητα και αναγνωσιμότητα (1) διαστασιολογούνται και τοποθετούνται, ώστε να είναι δυνατή η έγκαιρη αναγνώρισή τους με την επικρατούσα ταχύτητα κυκλοφορίας. Η ομαλή ροή της κυκλοφορίας δεν πρέπει να επηρεάζεται ή να εμποδίζεται. (2), ενιαίος τρόπος διαμόρφωσης της υπόλοιπης σήμανσης που αναφέρεται στη ρύθμιση και καθοδήγηση της κυκλοφορίας, όσον αφορά τη μορφή, το μέγεθος και την τοποθέτηση των πινακίδων.

Κατηγορίες πινακίδων σήμανσης άρθρο 4 του Κ.Ο.Κ Αναγγελίας κινδύνου (Κ) Ρυθμιστικές (Ρ) Πληροφοριακές (Π) Πρόσθετες (Πρ)

βασικοί τύποι πληροφοριακών πινακίδων Πινακίδες Προειδοποίησης Πινακίδες Κατεύθυνσης Πινακίδες Επιβεβαίωσης

Πινακίδες Προειδοποίησης Μπορούν να παραλείπενται σε κόμβους μικρής σημασίας ή/και σε οδούς με χαμηλές ταχύτητες και στο αστικό δίκτυο

Πινακίδες προειδοποίησης τοποθετούνται πριν τον κόμβο για να προειδοποιήσουν τους οδηγούς για τους προορισμούς των διαφόρων κατευθύνσεων (1) Σχηματικές (υπεραστικό ) και (2) Πινακοποιημένες ( αστικό).

Πινακίδες Προειδοποίησης Σχηματικής μορφής χωρίς χιλιομετρικές αποστάσεις χωρίς χιλιομετρικές αποστάσεις

. με διαχωρισμό λωρίδων Νεα πινακιδα

συνεχόμενoι κόμβoι στην ίδια πινακίδα

πινακοποιημενες Αλλαγές σε : σχήμα βελων διαταξη περιεχομενου, περιθωρια Προαιρετική η χιλιομετρική απόσταση

πινακοποιμενες Η Αθήνα ,ή Αργυρούπολη θα μπαίνουν δεύτερες Η Αθηνα δευτερη Η Αθήνα ,ή Αργυρούπολη θα μπαίνουν δεύτερες

Πινακίδες Κατεύθυνσης Βελοειδής ορθογώνια

Πινακίδες επιβαιβεωσης

Θέση στον Κόμβο Για τις πινακίδες προειδοποίησης (σχηματικής ή πινακοποιημένης μορφής) ισχύουν τα εξής: Κατά κανόνα πρέπει να τοποθετούνται σε αποστάσεις που καθορίζονται ανάλογα με το όριο της ταχύτητας της οδού επί της οποίας τοποθετούνται οι πινακίδες. Ταχύτητα Οδού (Όριο) Απόσταση από κόμβο (m) <= 50 100 50 – 70 150 70 – 90 250 90 - 110 300

Στοιχεια πινακιδας − χρώματα, − γράμματα, − σύμβολα βελών, − αριθμοί, − γραφικά σύμβολα, − περιθώρια πινακίδων (περιγράμματα)

Χρωματική κωδικοποίηση υπόβαθρο Πράσινο για τους αυτοκινητοδρόμους Κυανό για όλες τις υπόλοιπες οδούς Λευκό για τις αστικες οδους ένθετα Πράσινο για τους αυτοκινητοδρόμους αναλογα με την κατηγορία της οδού που οδηγεί στον προορισμό ν τ Πράσινο για τους αυτοκινητοδρόμους Λευκό για τις αστικές οδούς Κυανό για όλες τις υπόλοιπες οδούς

Σύμβολα Τοπικών Προορισμών Σιδηρ/κός Σταθμός Λιμένας Χώρος Στάθμευσης Για αστικη;ανευ ενθετουΓια εθνικη η επαρχιακη Ελικοδρόμιο Αεροδρόμιο Ιστιοπλοϊκό Κέντρο ΣταθμόςΤελεφερικ

Γράμματα και Αναγραφές Προορισμών ΥΨΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ (h) mm Θέση Πληροφοριακής Πινακίδας Ταχύτητα Οδού Km/h (Όριο) Πλευρικές της Οδού Σε Γέφυρα Σήμανσης <= 40 1051 175 50 1262 60 - 70 140 210 80 - 100 280 100 - 120 350 ο τύπος “Linear Antiqua Sans Serif”, σύμφωνα με DIN 1451, μέρος 2. η κανονική (γραφή Β) η στενή (γραφή Α). Υψος γράμματος-ταχύτητα ΕΛΟΤ

βελη Ε=h/7,c=25E

ΑΡΙΘΜΟΙ

περιγράμματα το πάχος της γραμμής περιγράμματος και η ακτίνα στρογγύλευσης καθορίζονται ανάλογα με το μέγεθος της διαγωνίου της πινακίδας πινακίδες προειδοποίησης, κατεύθυνσης σε γέφυρα σήμανσης, και επιβεβαίωσης : το πλάτος του πλαισίου περιγράμματος, της γραμμής και το R, αναλογα του D .(2).Πινακιδες κατεύθυνσης: ανάλογα του ύψους

Ύψος Χαρακτήρων h (mm) Ελάχιστο Μήκος Ορατότητας (m) 84 35 105 45 140 60 175 75 210 280 135 350 180

Επιλογή Προορισμών ύπαρξη θεσμοθετημένων καταλόγων «κύριων» προορισμών ανά περιοχή της χώρας,πρωτεύουσες νομών, διοικητικά, εμπορικά, τουριστικά κέντρα κλπ και την καθιερωμένη πρακτική στην περιοχή οι υπόλοιποι προορισμοί χαρακτηρίζονται ως «τοπικοί». Προορισμός-στόχος ο πιο μακρινός προορισμός Προορισμός-στόχος και επόμενος κύριος οι υπόλοιποι παραλείπονται Συνέχεια των προορισμών στην ίδια διαδρομή και στις πινακίδες προειδοποίησης και κατεύθυνσης και στις επιβεβαίωσης επί πλέον νέοι προορισμοί

Διάταξη Αναγραφόμενων Προορισμών Σε πινακοποιημένες και κατεύθυνσης (βέλους ή ορθογώνια) που τοποθετούνται η μία κάτω από την άλλη η σειρά των κατευθύνσεων είναι (από πάνω προς τα κάτω): ευθεία αριστερά δεξιά. Στην ίδια κατεύθυνση η σειρά των αναγραφών είναι ανάλογα με την χρωματική κωδικοποίηση του υποβάθρου: πράσινο , κυανό, λευκό . Στην ίδια κατεύθυνση και με την ίδια χρωματική κωδικοποίηση κατά φθίνουσα σειρά της απόστασης μέχρι τον κόμβο ο οποίος οδηγεί στον κάθε προορισμό (οι πιο μακρινοί κόμβοι στην κορφή). Στις πινακίδες επιβεβαίωσης η αναγραφή των προορισμών γίνεται κατά φθίνουσα σειρά της χιλιομετρικής απόστασης (οι πιο μακρινοί προορισμοί στην κορφή).

Περιορισμός Αριθμού Αναγραφών και Πινακίδων πρόβλημα είναι ο μεγάλος αριθμός αναγραφών ανά πινακίδα και οι πολλές πινακίδες που τοποθετούνται στους κόμβους, το πρόβλημα είναι εντονότερο στην Ελλάδα λόγω διπλών αναγραφών . Ο μεγάλος αριθμός αναγραφών πινακίδων μειώνει σημαντικά την αποτελεσματικότητα της πληροφόρησης, τόσο διότι η πληροφορία γίνεται δυσκολότερα αντιληπτή λόγων των πολλών αναγραφών, όσο και διότι , ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές, τοποθετούνται σε ακατάλληλες θέσεις.

Μέχρι 10 προορισμοί σε 12 το μέγιστο γραμμές ανά πρόσβαση (για το σύνολο των κατευθύνσεων και πινακίδων της πρόσβασης). Μέχρι 4 προορισμοί σε 6 το μέγιστο γραμμές ανά κατεύθυνση (για το σύνολο των πινακίδων της κατεύθυνσης). Μέχρι 4 γραμμές, ανεξαρτήτων αριθμού προορισμών ανά πινακίδα κατεύθυνσης. Εάν απαιτείται μεγαλύτερος αριθμός γραμμών μπορεί να χρησιμοποιηθεί επιπλέον πινακίδα στον ίδιο ιστό.

Για τις πινακίδες προειδοποίησης ο μέγιστος αριθμός προορισμών και γραμμών καθορίζεται έμμεσα από τα αντίστοιχα όρια στη πρόσβαση (10 προορισμοί, 12 γραμμές). Ο μέγιστος αριθμός πινακίδων καθορίζεται ως εξής: Μέχρι 3 πινακίδες μορφής βέλους ή 3 πινακίδες ορθογώνιας μορφής σε κάθε υποδεικνυόμενη κατεύθυνση. Μέχρι 2 πινακίδες μορφής βέλους ή 2 πινακίδες ορθογώνιας μορφής ανά ομάδα χρωματικής κωδικοποίησης σε κάθε υποδεικνυόμενη κατεύθυνση.

Μέχρι 4 πινακίδες μορφής βέλους, ή 5 πινακίδες ορθογώνιας μορφής στην ίδια θέση. Αν υπάρχει ανάγκη για περισσότερες πινακίδες, μπορούν να τοποθετούνται σε διπλανές θέσεις, διαχωρισμένες ανά κατεύθυνση. Σημειώνεται ότι η αναγραφή με λατινικούς χαρακτήρες δεν είναι υποχρεωτική και όταν εξαντλούνται τα παραπάνω όρια μπορεί να παραλείπεται για προορισμούς λιγότερο σημαντικούς και χωρίς τουριστικό ενδιαφέρον.

τελος