Ηλεκτρονικό Επιχειρείν

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Support.ebsco.com Η Λίστα αποτελεσμάτων EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
ShareIt Social Network Project Simos Hatzikostas: Manolhs Georgiou: Theodoros Demetriou:
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Διαδίκτυο.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ICAP A.E. - Ερευνών & Επενδύσεων Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Δωρεάν πρωτοποριακή υπηρεσία της Kompass Request For Quotation (RFQ) Δωρεάν πρωτοποριακή υπηρεσία.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα Ανάγνωση άρθρου στο EBSCOhost.
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
Support.ebsco.com Εισαγωγή στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Δημιουργία του δικού σας χάρτη στο
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Εκπαιδευτικό μάθημα Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Εκπαιδευτικό μάθημα Δημιουργία Ειδοποιήσεων αναζητήσεων
Λάζαρος Πολυμενάκος, καθηγητής ΑΙΤ Ηρακλής Καπρίτσας, telia.co.gr
Εκπαιδευτικό μάθημα Αναζητηςη ςτη βαςη δεδομενων CINAHL
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
Εκπαιδευτικό μάθημα Δημιουργία μιας Βασικής αναζήτησης στο EBSCOhost
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Εύρεση και είσοδος σε κανάλι συνομιλίας Χρησιμοποιήστε την αναζήτηση του Lync για την εύρεση καναλιών στα οποία έχετε πρόσβαση. 1.Στο κύριο παράθυρο του.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Προώθηση / Επικοινωνία
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG wordpress
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
3.1. Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
Youtube Ομάδα : Λουμιάνα Γκίστι Ηλιάνα Αρμαμέντου Φραντσέσκα Πρόκο Υπεύθυνος:Στέλιος Πλιάτσικας.
… μια προσπάθεια των μαθητών της Στ΄ τάξης του 1ου Δ.Σ. Φιλύρου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Ηλεκτρονικά Περιοδικά
Αναζήτηση στο Διαδίκτυο
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονικό Επιχειρείν AdWords

Google AdWords Πλεονεκτήματα Διαδικτυακής Διαφήμισης και του AdWords

Google AdWords Τι είναι το AdWords ?

Google AdWords Σημαντικότερα Πλεονεκτήματα του AdWords Λέξεις – Κλειδιά Τοποθεσία Διαφήμισης Ηλικία Τοποθεσία Γλώσσα Ημέρες Ώρες Συχνότητα Συσκευές

Google AdWords Σημαντικότερα Πλεονεκτήματα του AdWords Έλεγχος Κόστους: Πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση. Μέτρηση της επιτυχίας σας (Conversion Rate): Αν κάνει κάποιος κλικ στη διαφήμισή σας, θα το μάθετε. Εάν πάλι έχει κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και, στη συνέχεια, έχει προβεί σε μια ενέργεια που ωφελεί την επιχείρησή σας, π.χ. έχει αγοράσει το προϊόν σας, έχει κατεβάσει την εφαρμογή σας ή έχει κάνει μια τηλεφωνική παραγγελία, μπορείτε να το παρακολουθήσετε και αυτό. Διαχείριση Καμπανιών (Campaigns): Ένας λογαριασμός διαχειριστή στο AdWords είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο χάρη στο οποίο μπορείτε να εξοικονομείτε χρόνο.

Google AdWords Διαφημιστικά Δίκτυα της Google: Στο Δίκτυο αναζήτησης (Search Network): Περιλαμβάνει την Αναζήτηση Google, άλλους ιστότοπους της Google, όπως είναι οι Χάρτες και οι Αγορές, και εκατοντάδες ιστότοπους συνεργατών αναζήτησης που δεν ανήκουν στην Google. Δίκτυο εμφάνισης Google (Display Network): Περιλαμβάνει μια συλλογή από ιστότοπους Google, όπως το Google Finance, το Gmail, το Blogger και το YouTube, συνεργαζόμενους ιστότοπους κ.τ.λ. Μπορεί να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιήσουν ελκυστικές μορφές διαφημίσεων, για να προσεγγίσουν ένα μεγάλο εύρος πελατών με μια μεγάλη γκάμα ενδιαφερόντων.

Google AdWords Διαφημιστικά Δίκτυα της Google:

Google AdWords Που μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας: Που μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας: Εμφάνιση των διαφημίσεών σας δίπλα σε αποτελέσματα αναζήτησης: Λέξεις Κλειδιά: Λέξεις ή φράσεις που περιγράφουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, για τη στόχευση των διαφημίσεών σας. Οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται δίπλα ή πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης σε ιστότοπους που ανήκουν στο Δίκτυο αναζήτησης. Οι λέξεις-κλειδιά καθορίζουν, επίσης, το ποσό που καταβάλλετε. Καθεμία από τις λέξεις-κλειδιά σας έχει μέγιστο ποσό προσφοράς κόστους ανά κλικ (Cost Per Click «CPC»).

Google AdWords Μορφές Διαφημίσεων Προβολής : Διαφημίσεις με κείμενο (Text Ads): Αποτελούνται από μια επικεφαλίδα, ένα URL εμφάνισης που δείχνει τη διεύθυνση του ιστότοπού σας και μια περιγραφή.

Google AdWords Μορφές Διαφημίσεων Αναζήτησης (2): Διαφημίσεις με επεκτάσεις (Ad Extension): Οπτικές βελτιώσεις για διαφημίσεις αναζήτησης που εμφανίζουν με πιο εμφανή τρόπο πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, την τοποθεσία ή συνδέσμους που οδηγούν σε άλλο συναφές περιεχόμενο μέσα στον ιστότοπό σας).

Google AdWords Μορφές Διαφημίσεων Προβολής : Διαφημίσεις με κείμενο Διαφημίσεις με εικόνα Διαδραστικές διαφημίσεις Διαφημίσεις βίντεο

Google AdWords Εμφάνιση διαφημίσεων σε Κινητά Τηλέφωνα: Προσεγγίστε δυνητικούς πελάτες ενώ αναζητούν ή επισκέπτονται ιστότοπους εν κινήσει. Εμφάνιση των διαφημίσεών σας σε συγκεκριμένο είδος κοινού (Targeted Audience): Εάν έχετε διαφημίσεις με κείμενο μπορείτε να καθορίσετε την εμφάνιση τους σε : Πελάτες σε μια ολόκληρη χώρα (π.χ., Ελλάδα). Συγκεκριμένη γεωγραφική τοποθεσία (π.χ., Αττική, Γλυφάδα). Πελάτες που χρησιμοποιούν ονόματα τοποθεσιών στις αναζητήσεις τους (π.χ., έπιπλα κήπου στον Πειραιά)

Google AdWords Ποιότητα Διαφημίσεων (Ad Quality): Δείκτης Ποιότητας (Quality Score): Εκτίμηση ποιότητας των διαφημίσεων και των σελίδων προορισμού (destination urls), που ενεργοποιούνται με αυτή τη λέξη-κλειδί σε δημοπρασίες καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Κατάταξη Διαφήμισης (Ad Rank): Προσδιορίζει τη σειρά με την οποία εμφανίζεται η διαφήμισή σας στη σελίδα (θέση διαφήμισης).

Google AdWords Ποιότητα Διαφημίσεων (Ad Quality): Click Through Rate (CTR) = Αριθμός Εμφανίσεων / Αριθμός Κλικ Κάθε λέξη-κλειδί λαμβάνει έναν Δείκτη ποιότητας με κλίμακα από το 1 έως το 10, όπου 1 είναι η χαμηλότερη τιμή και 10 είναι η υψηλότερη. Όσο πιο συναφείς είναι οι διαφημίσεις και οι σελίδες προορισμού σας προς το χρήστη, τόσο πιθανότερο είναι ο Δείκτης ποιότητας (Quality Score) να είναι υψηλότερος και τα στοιχεία που καθορίζουν την Κατάταξη διαφήμισης (Ad Rank) να είναι υψηλότερης ποιότητας, π.χ. υψηλότερη θέση διαφήμισης ή χαμηλότερο κόστος ανά κλικ Cost Per Click (CPC).

Google AdWords Κοστολόγηση Καμπάνιας: Δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό που πρέπει να δαπανήσετε. Αντίθετα, ορίζετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό και επιλέγετε πώς θα δαπανήσετε τα χρήματά σας Επιλογή Στρατηγικής Προσφορών: Επιλέξτε μια στρατηγική προσφορών με βάση τους στόχους σας. Διαθέσιμες στρατηγικές προσφορών: Κόστος ανα Κλικ (CPC) Κόστος ανα Χίλιες Εμφανίσεις (CPM) Κόστος ανα Απόκτηση Πελάτη (CPA)

Google AdWords Ορισμός Ημερήσιου Προϋπολογισμού: Αφορά το ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώνετε κάθε μέρα, κατά μέσο όρο, για κάθε διαφημιστική καμπάνια στο λογαριασμό σας. Αν χρησιμοποιείτε προσφορά CPC ή CPM, θα χρεώνεστε μόνο το ποσό που χρειάζεται προκειμένου η διαφήμισή σας να εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση από τον διαφημιζόμενο κάτω από εσάς. Αν χρησιμοποιείτε προσφορά CPA, το πραγματικό ποσό που θα χρεώνεστε κάθε φορά ενδέχεται να υπερβαίνει το ποσό που έχετε ορίσει για την προσφορά σας.

Google AdWords Κοστολόγηση Καμπάνιας:

Google AdWords Πιστοποίησή AdWords https://www.google.com/partners/about/join.html

Ευχαριστώ για την Προσοχή σας ! Google AdWords Ευχαριστώ για την Προσοχή σας !