3/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΡΤΙΑΣ Σχολικό έτος: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ  

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΚΥΔΩΝΙΑΣ
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Συμμετέχουν: 1.) Οι αβράκωτοι 2.) Ροζ Γάτες Δηλώνουν Συμμαχία 3.) Τα Καλά Παιδιά.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Συνάντηση με γονείς Τετάρτη
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
12o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Διδακτικές ώρες – Ωράριο μαθημάτων
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΛΕΥΚΑΡΩΝ.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΡΤΙΑΣ Σχολικό έτος: 2016-2017 ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ  

Κοινός στόχος στη σχολική κοινότητα είναι: Οι παρακάτω κανόνες έχουν σκοπό να βοηθήσουν όλους μας ώστε να πραγματοποιηθεί αποτελεσματικότερα η εκπαιδευτική διαδικασία και το σχολείο μας να λειτουργεί ως μια κοινότητα αγωγής. Κοινός στόχος στη σχολική κοινότητα είναι: όχι μόνο η πρόοδος των μαθητών αλλά και η υιοθέτηση σημαντικών αξιών, όπως η συνεργασία κι η αλληλεγγύη, ο αμοιβαίος σεβασμός, η αποδοχή της ιδιαιτερότητας του «άλλου», ο σεβασμός όλων σε κοινούς συμφωνημένους κανόνες,

Η φοίτηση των μαθητών Το Σχολείο αποτελεί το φυσικό χώρο αγωγής και μάθησης, γιατί εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις συγκεκριμένης κι οργανωμένης προσπάθειας για την επίτευξη των στόχων της αγωγής. Γι' αυτό πρέπει η συμμετοχή των μαθητών να είναι τακτική, ενεργός και συστηματική. Η ελλιπής φοίτηση των μαθητών και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο δυσχεραίνει την πρόοδο τους.

Η φοίτηση των μαθητών, σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία, είναι υποχρεωτική. Οι μαθητές τηρούν το ωράριο του καθημερινού προγράμματος – ιδίως τηρούν την ώρα έναρξης των μαθημάτων και κάθε άλλης σχολικής εκδήλωσης (πρωινή προσευχή, εορταστικές εκδηλώσεις, εκδρομές, παρελάσεις κ.ά.). Η απουσία από τα μαθήματα δικαιολογείται μόνον όταν συντρέχει σοβαρός λόγος (ασθένεια, έκτακτα οικογενειακά γεγονότα κ.ά.). Σε περίπτωση που κάποιος γονέας χρειαστεί, για ειδικό λόγο, να πάρει το παιδί του πριν τη λήξη των μαθημάτων, χρειάζεται να ενημερώσει εγκαίρως ,το δάσκαλο της τάξης και το Δ/ντή του Σχολείου. Θεωρείται απαραίτητη η συμπλήρωση Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή για τους μαθητές των Α' και Δ΄ Τάξεων.

Άφιξη στο σχολείο Η άφιξη των μαθητών το πρωί γίνεται από τις 7.55 ως 8.10  Η έγκαιρη προσέλευση βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Η συνεχής και αδικαιολόγητη καθυστέρηση δεν επιτρέπεται. Οι γονείς ή κηδεμόνες που συνοδεύουν τα παιδιά τους το πρωί, αφού βεβαιωθούν ότι εισήλθαν  στο προαύλιο, αποχωρούν αμέσως. Αμέσως μετά την προσευχή η πόρτα του Σχολείου θα κλειδώνει και θα ανοίγει ξανά κατά την αποχώρηση. Αν κατά τη διάρκεια του μαθήματος κάποιος γονέας-κηδεμόνας επιθυμεί να εισέλθει στο Σχολείο θα πρέπει να καλεί στο τηλέφωνο του Σχολείου για να του ανοίξουμε.

Αποχώρηση από το σχολείο Οι μαθητές δε φεύγουν σε καμία περίπτωση πριν από τη λήξη των μαθημάτων χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη αναχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια) γίνεται πάντοτε με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα και φυσικά αφού ενημερωθεί γι αυτό ο δάσκαλος της τάξης ή ο διευθυντής. Η ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών μετά το ωράριο λειτουργίας ανήκει αποκλειστικά στο γονέα ή κηδεμόνα. Οι γονείς-κηδεμόνες είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ωράριο των παιδιών τους και να ενημερώνονται από τις ανακοινώσεις του σχολείου.

Οι μαθητές που συνοδεύονται καθημερινά κατά την αναχώρησή τους δε φεύγουν ποτέ από το σχολείο ασυνόδευτοι αν ο κηδεμόνας τους κάποια μέρα καθυστερήσει. Οι γονείς ή κηδεμόνες που συνοδεύουν τους μαθητές κατά την αναχώρησή τους, τους περιμένουν έξω από την είσοδο του σχολείου και πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή τους.  Αν υπάρξει καθυστέρηση ενημερώνουμε το Σχολείο.

Γενικά Το ντύσιμο των μαθητών πρέπει να είναι ανάλογο με την εποχή και τις καιρικές συνθήκες. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να φέρνουν στο σχολείο αντικείμενα πολύτιμα ή επικίνδυνα. Η χρήση και κατοχή κινητών τηλεφώνων, με βάση σχετική νομοθεσία του υπουργείου παιδείας δεν επιτρέπεται για τους μαθητές. Κάθε κινητό που εντοπίζεται θα παρακρατείται από τη Δ/νση και θα παραδίδεται στον κηδεμόνα του μαθητή.

Η προστασία του σχολικού κτιρίου και της περιουσίας του είναι υπόθεση όλων μας. Υπόθεσή μας βέβαια είναι η διατήρηση της καθαριότητας του Σχολείου γεγονός που εξασφαλίζει την υγιεινή σε όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας. Οι μαθητές με κάποιο πρόβλημα υγείας π.χ. ίωση , ενημερώνουν το Σχολείο και παραμένουν στο σπίτι τους μέχρι να γίνουν καλά έτσι ώστε να μη μεταδίδεται η ίωση και στα άλλα παιδιά.

Διάλειμμα Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές βγαίνουν στο προαύλιο. Φέρνουν από το σπίτι τους το πρωί που θα έρθουν στο Σχολείο το κολατσιό τους και ένα μεγάλο μπουκάλι νερό. Δεν επιτρέπεται να βγουν έξω για να αγοράσουν κολατσιό. Δεν επιτρέπεται η παραμονή τους στις αίθουσες. Σε περίπτωση κακοκαιρίας ορίζεται από τους δασκάλους ο χώρος παραμονής των μαθητών. Κανένας και για κανένα λόγο δε μένει μέσα στην αίθουσα μόνος του. Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού κι ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων, αλλά και χρόνος ικανοποίησης σωματικών αναγκών. Οι μαθητές παίζουν χωρίς να τσακώνονται και για οποιοδήποτε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν, απευθύνονται στους δασκάλους .

Επισκέψεις – γιορτές Αποτελούν μέρος της σχολικής ζωής και βοηθούν στην αποτελεσματική πραγματοποίηση του σχολικού έργου, γι αυτό οι μαθητές απουσιάζουν από αυτές μόνο αν έχουν σοβαρό λόγο. Η συμπεριφορά τους δε κι οι υποχρεώσεις τους είναι ανάλογη κατά τη διάρκειά τους, όπως και στο σχολικό πρόγραμμα. Σε περίπτωση επίσκεψης τηρείται  το σχολικό ωράριο, ενώ σε περίπτωση γιορτής το ωράριο διαμορφώνεται. Για παράδειγμα στις Εθνικές γιορτές ορίζουμε τη διάρκεια της γιορτής .

Γονείς – κηδεμόνες Οι γονείς ή κηδεμόνες μπορούν και πρέπει να ενημερώνονται τακτικά για την πρόοδο και συμπεριφορά του παιδιού τους από το δάσκαλο της τάξης. Η ημερομηνία της συνάντησης ορίζεται από το Σχολείο. Διαβάζουν προσεκτικά όλες τις ανακοινώσεις που μεταφέρουν οι μαθητές κι ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του σχολείου. Οφείλουν ακόμη να γνωστοποιούν στο δάσκαλο της τάξης και στο διευθυντή κάθε ιδιαιτερότητα που αφορά τη σωματική και ψυχική υγεία του μαθητή.

Κανένας ενήλικας δεν έχει δικαίωμα να επιπλήττει ή να τιμωρεί ή να νουθετεί άλλο παιδί εκτός της οικογένειάς του στο χώρο του σχολείου. Για οποιοδήποτε θέμα προκύψει ενημερώστε το δάσκαλο της τάξης ή το διευθυντή οι οποίοι και θα διευθετήσουν το θέμα. Ως γονείς οφείλουμε να διδάξουμε στα παιδιά μας αξίες και στάσεις ζωής. Ο σεβασμός στους δασκάλους αλλά και στους συμμαθητές μας, η αγάπη στο συνάνθρωπο, η αποδοχή της διαφορετικότητας η μη χρήση βίας λεκτικής ή σωματικής είναι ορισμένες από τις αξίες που πρέπει ως γονείς να καλλιεργήσουμε στα παιδιά μας. Η καθημερινή ενασχόληση με τα μαθήματά μας. Δεν είναι δυνατό τα παιδιά να μην έχουν οργανώσει το διάβασμά τους στο σπίτι. Δεν επιτρέπεται να έρχονται αδιάβαστα και εφόσον γίνει κάτι τέτοιο (λόγοι υγείας, οικογενειακοί λόγοι ) ενημερώνεται ο δάσκαλος πριν την έναρξη του μαθήματος.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή είναι καλό να ενημερώνεται έγκαιρα το σχολείο, όπως επίσης και το σχολείο επικοινωνεί με την οικογένεια ιδιαίτερα σε περίπτωση μακρόχρονης ή επαναλαμβανόμενης απουσίας.  Το τηλέφωνο του σχολείου (2810741283) είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ενημέρωση.. Επίσης το email του Σχολείου μας dimmyrteas@gmail.com είναι στη διαθέσή σας για ενημέρωση.

ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ δημοτικό σχολείο Μυρτιάς 2016-17 ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ δημοτικό σχολείο Μυρτιάς 2016-17 Αν αναλογιστούμε όχι μόνο το χρόνο που περνούμε στο σχολείο αλλά και τα αγαπημένα μας πρόσωπα που συναντούμε καθημερινά (συμμαθητές και δασκάλους) τότε κάλλιστα ο χώρος αυτός μπορεί να θεωρηθεί το δεύτερο σπίτι μας. Η χαρά , η αισιοδοξία και η ασφάλεια πρέπει να είναι τα βασικά συναισθήματά μας το πρωί που ερχόμαστε στο σχολείο μέχρι την αποχώρησή μας από αυτό. Η αποδοχή της διαφορετικότητας (στο φύλο, στο θρήσκευμα, στο σωματότυπό μας κ.ά) χαρακτηρίζει μαθητές-ανθρώπους με ανώτερα ιδανικά. Η διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας αλλά και η τήρηση των υποχρεώσεών μας αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα της δημοκρατίας.

Το βιβλίο είναι ένα παράθυρο στον κόσμο. Ο σεβασμός των δασκάλων, των συμμαθητών μας αλλά και όλων των συνανθρώπων μας συντελεί στην ομαλή συμβίωσή μας στην κοινωνία. Το σχολείο δεν είναι μόνο ένας χώρος μάθησης αλλά κυρίως ένας χώρος καλλιέργειας της προσωπικότητάς μας. Το βιβλίο είναι ένα παράθυρο στον κόσμο. Οι τέχνες (κινηματογράφος, ζωγραφική, μουσική, θέατρο) μας βοηθούν να ξεπεράσουμε πολλές δυσκολίες της ζωής. Η αγάπη για τα ζώα μας κάνει καλύτερους ανθρώπους.

Κράτα με να σε κρατώ ν’ ανεβούμε το βουνό. Τα μαθήματα είναι ένας τρόπος όχι μόνο να κατακτήσουμε τη γνώση αλλά και να γνωρίσουμε διαχρονικές αξίες Η βία σε όλες της τις μορφές(λεκτική, σωματική) δε λύνει προβλήματα. Τα μεγαλώνει. Μοιράζομαι τη λύπη μου γίνεται μισή, μοιράζομαι τη χαρά μου γίνεται διπλή. Κράτα με να σε κρατώ ν’ ανεβούμε το βουνό. Τα μαθητικά χρόνια παραμένουν αξέχαστα σε όλη τη ζωή μας. Αξίζει τον κόπο να τα περάσουμε ευχάριστα!!! Καλή σχολική χρονιά!!!