Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ Σημαντικές ιστοσελίδες ERIC - Education Resources Information Center - http://eric.ed.gov/ Sage Publications - http://www.sagepub.com/home.nav JSTOR-http://www.jstor.org/action/showAdvancedSearch?acc=off&wc=on
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ Σημαντικές ιστοσελίδες 4. Project Muse - Johns Hopkins University-http://muse.jhu.edu/ 5. Taylor & Francis-http://www.tandfonline.com/ 6. Questia Online Library - https://www.questia.com/ 7. Google-https://www.google.gr/?gws_rd=ssl 8. http://www.netd.ac.za/ 9.http://www.sciencedirect.com/science/journal/1877042
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ Συγγραφή ερευνητικής μελέτης (Δομή) Περίληψη (λέξεις κλειδιά) Θεωρητικό πλαίσιο Σκοπός της έρευνας-Ερευνητικές υποθέσεις Μέσα συλλογής δεδομένων Ερευνητικός πληθυσμός Ευρήματα Ερμηνεία των ευρημάτων-Συζήτηση
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ (Παραδείγματα) Hafize Guner & Hasan Nami Guner (2012). Theatre for education. Procedia - Social and Behavioral Sciences 51, 328 – 332. Περίληψη: Υιοθετήθηκε η έννοια του αυθεντικού θεάτρου, η οποία είχε ως στόχο να καλλιεργήσει στους μαθητές την αγάπη, τον σεβασμό για τους άλλους αλλά και την ευθύνη και μια θετική στάση απέναντι στην τέχνη. Ο στόχος της έρευνας ήταν να εμπλακούν οι μαθητές στη θεατρική διαδικασία, χωρίς να ενδιαφέρει το τελικό θεατρικό αποτέλεσμα στην ανάλυση και δραματοποίηση τριών θεατρικών έργων.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ (Παραδείγματα) Dana Brabcova, Vladimira Lovasova, Jiri Kohout, Jana Zarubova, Vladimir Komarek (2013). Improving the knowledge of epilepsy and reducing epilepsy-related stigma among children using educational video and educational drama-A comparison of the effectiveness of both interventions. Seizure 22, 179–184. Περίληψη: Σκοπός: Η μελέτη στόχευε να συγκρίνει την αποτελεσματικότητα ενός εκπαιδευτικού βίντεο κινουμένων σχεδίων και του εκπαιδευτικού δράματος στη βελτίωση της γνώσης της επιληψίας και της μείωσης της του στίγματος που συνδέεται με την επιληψία, σε παιδιά ηλικίας μεταξύ 9-11 ετών.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ (Παραδείγματα) Μέθοδος: Η πρώτη ομάδα των παιδιών που συμμετείχαν στη μελέτη (Ν 1 = 762) παρακολούθησαν ένα βίντεο και στη συνέχεια συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο σε σχέση με την επιληψία. Η δεύτερη ομάδα (Ν 2 = 400) συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο μετά τη συμμετοχή των παιδιών σε εργαστήρια εκπαιδευτικού δράματος. Και οι δύο ομάδες συμπλήρωσαν μετά από 6 μήνες το ίδιο ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώθηκε επίσης από μια ομάδα ελέγχου (Ν 3 = 180) η οποία δεν δέχθηκε καμία πειραματική παρέμβαση.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ (Παραδείγματα) Αποτελέσματα: Και οι δύο ομάδες που συμμετείχαν στην έρευνα πέτυχαν σημαντικά υψηλότερες βαθμολογίες (Ρ <0,001) από ό, τι η ομάδα ελέγχου στη γνώση για την επιληψία και στις συμπεριφορές έναντι των παιδιών με την ασθένεια. Το εκπαιδευτικό βίντεο ήταν πιο αποτελεσματικό από το εκπαιδευτικό δράμα στη βελτίωση των γνώσεων για την επιληψία. Από την άλλη πλευρά, δεν υπήρξε καμία σημαντική στατιστική διαφορά (P> 0.05) μεταξύ των δύο ειδών παρεμβάσεις σχετικά με τη στάση απέναντι στα παιδιά με αυτή τη νόσο. Συμπέρασμα: Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι και οι δύο παρεμβάσεις θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τη μείωση της τάσης να στιγματίζονται τα παιδιά με επιληψία σε μια ομάδα παιδιών