Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Advertisements

ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τοπικό Εργαστήρι κατάρτισης SHARP
Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Από το άρθρο των Miriam Catterall & Patrick Ibbotson, School of Management, University of Ulster “Using Projective Techniques.
Project B’ Τετράμηνο «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ» Ο σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να συνδέσει τις.
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των νοσοκομειακών βιβλιοθηκών Καλογεράκη Ελένη Βιβλιοθήκη Γ.Ν.Α «Ο Ευαγγελισμός» Τσαλαπατάνη Ειρήνη Βιβλιοθήκη.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης Διδάσκουσα: Ελευθερία Αργυροπούλου.
Στατιστική I Χειμερινό Γ. Παπαγεωργίου
Πώς γράφουμε μια εργασία -Project
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ: Διατύπωση Αναπτυξιακών Ερωτημάτων
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΚΜΙΑΣ Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος “ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ” Θέμα: “BRITISH LIBRARY- The World’ knowledge” ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ-
Η ανάλυση των αποτελεσμάτων τεστ με τη χρήση της παραγοντικής ανάλυσης των αντιστοιχιών: πειραματική εφαρμογή Εισηγητής: Αντώνης Βεντούρης Αριστοτέλειο.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
PSY 301 Μάθημα 2ον KOINΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Φορέας Λειτουργίας: Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Στατιστικές Υποθέσεις
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Μέθοδοι έρευνας της Παιδαγωγικής Επιστήμης θετικές επιστήμες θεωρητικές επιστήμες θετικισμός: ποσοτικός σχεδιασμός 2 επιστημολογικά παραδείγματα από.
Εφαρμογές Της Διαδικτυακής Πλατφόρμας Google Drive
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Δομή ερευνητικής εργασίας
Δομή μιας επιστημονικής εργασίας
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Εκφοβισμός ≠ Επιθετικότητα ή πείραγμα
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η εκπαιδευτική έρευνα δράσης
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
Project: Εθισμός στο Internet
Στατιστικές Υποθέσεις
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Τρεις αναλύσεις αξιολόγησης
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ Σημαντικές ιστοσελίδες ERIC - Education Resources Information Center - http://eric.ed.gov/ Sage Publications - http://www.sagepub.com/home.nav JSTOR-http://www.jstor.org/action/showAdvancedSearch?acc=off&wc=on

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ Σημαντικές ιστοσελίδες 4. Project Muse - Johns Hopkins University-http://muse.jhu.edu/ 5. Taylor & Francis-http://www.tandfonline.com/ 6. Questia Online Library - https://www.questia.com/ 7. Google-https://www.google.gr/?gws_rd=ssl 8. http://www.netd.ac.za/ 9.http://www.sciencedirect.com/science/journal/1877042

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ Συγγραφή ερευνητικής μελέτης (Δομή) Περίληψη (λέξεις κλειδιά) Θεωρητικό πλαίσιο Σκοπός της έρευνας-Ερευνητικές υποθέσεις Μέσα συλλογής δεδομένων Ερευνητικός πληθυσμός Ευρήματα Ερμηνεία των ευρημάτων-Συζήτηση

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ (Παραδείγματα) Hafize Guner & Hasan Nami Guner (2012). Theatre for education. Procedia - Social and Behavioral Sciences 51, 328 – 332. Περίληψη: Υιοθετήθηκε η έννοια του αυθεντικού θεάτρου, η οποία είχε ως στόχο να καλλιεργήσει στους μαθητές την αγάπη, τον σεβασμό για τους άλλους αλλά και την ευθύνη και μια θετική στάση απέναντι στην τέχνη. Ο στόχος της έρευνας ήταν να εμπλακούν οι μαθητές στη θεατρική διαδικασία, χωρίς να ενδιαφέρει το τελικό θεατρικό αποτέλεσμα στην ανάλυση και δραματοποίηση τριών θεατρικών έργων.

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ (Παραδείγματα) Dana Brabcova, Vladimira Lovasova, Jiri Kohout, Jana Zarubova, Vladimir Komarek (2013). Improving the knowledge of epilepsy and reducing epilepsy-related stigma among children using educational video and educational drama-A comparison of the effectiveness of both interventions. Seizure 22, 179–184. Περίληψη: Σκοπός: Η μελέτη στόχευε να συγκρίνει την αποτελεσματικότητα ενός εκπαιδευτικού βίντεο κινουμένων σχεδίων και του εκπαιδευτικού δράματος στη βελτίωση της γνώσης της επιληψίας και της μείωσης της του στίγματος που συνδέεται με την επιληψία, σε παιδιά ηλικίας μεταξύ 9-11 ετών.

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ (Παραδείγματα) Μέθοδος: Η πρώτη ομάδα των παιδιών που συμμετείχαν στη μελέτη (Ν 1 = 762) παρακολούθησαν ένα βίντεο και στη συνέχεια συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο σε σχέση με την επιληψία. Η δεύτερη ομάδα (Ν 2 = 400) συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο μετά τη συμμετοχή των παιδιών σε εργαστήρια εκπαιδευτικού δράματος. Και οι δύο ομάδες συμπλήρωσαν μετά από 6 μήνες το ίδιο ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώθηκε επίσης από μια ομάδα ελέγχου (Ν 3 = 180) η οποία δεν δέχθηκε καμία πειραματική παρέμβαση.

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ (Παραδείγματα) Αποτελέσματα: Και οι δύο ομάδες που συμμετείχαν στην έρευνα πέτυχαν σημαντικά υψηλότερες βαθμολογίες (Ρ <0,001) από ό, τι η ομάδα ελέγχου στη γνώση για την επιληψία και στις συμπεριφορές έναντι των παιδιών με την ασθένεια. Το εκπαιδευτικό βίντεο ήταν πιο αποτελεσματικό από το εκπαιδευτικό δράμα στη βελτίωση των γνώσεων για την επιληψία. Από την άλλη πλευρά, δεν υπήρξε καμία σημαντική στατιστική διαφορά (P> 0.05) μεταξύ των δύο ειδών παρεμβάσεις σχετικά με τη στάση απέναντι στα παιδιά με αυτή τη νόσο. Συμπέρασμα: Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι και οι δύο παρεμβάσεις θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τη μείωση της τάσης να στιγματίζονται τα παιδιά με επιληψία σε μια ομάδα παιδιών