ΜΑΘΗΜΑ:ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ:ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΠΙΘΕΤΟ:ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΤΟΣ:1ο ΕΞΑΜΗΝΟ:Ά
ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ:ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ►OI ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΩΝ PIAGET(ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ)ΚΑΙ VYGOTSKY(ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ)ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΙΔΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.ΤΟΤΕ Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Η/Υ ΣΤΑΘΗΚΕ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ Η/Υ. ►Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΝΟΗΣΗΣ-Η/Υ ΩΘΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΈΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ,ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ►Η ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ. ►Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.. ►Η ΕΙΣΡΟΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΝΗΜΗΣ.ΤΟ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ATKINSON KAI ΤΟΥ SCHIFFRIN ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΩΣ ΕΞΗΣ:ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΜΝΗΜΗ→ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ(ΔΙΠΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ)→ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ(ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ)
ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ:ΠΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ►ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΝΟΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΟΧΕΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ‘Η ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ. ►ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ(ΕΚΟΥΣΙΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ)ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΑΠΌ ΤΟΥΣ Η/Υ ΚΑΘΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ,ΑΛΛΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ Η/Υ. ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ PIAGET ► ΕΝΝΟΙΑ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ PIAGET≠ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ►ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ PIAGET(ΕΛΕΙΨΗ ‘’ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ’’)≠ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ(ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟΛΥΤΟΙ) ►ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ Θ.PIAGET ΚΑΙ ΘΩΡΗΤΙΚΩΝ Π.Χ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΗΣ ΕΓΧΑΡΑΞΗΣ ΓΝΩΣΕΩΝ:ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ►ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΟΙ BRAINERD ΚΑΙ REYNA,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΌΤΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ,ΔΗΛΑΔΗ ΌΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ‘’ΓΕΝΙΚΗ ΟΥΣΙΑ’’ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ . ►ΟΙ ΚΥΡΙΟΛΕΤΙΚΕΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΚΘΟΡΙΣΤΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΩΝ ΛΕΠΤΟΕΡΙΩΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΌΤΙ ΟΙ ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΊΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΟΥΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΟΓΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΦΟΥ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΛΑΓΜΕΝΕΣ ΑΠΌ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ.ΩΣΤΟΣΟ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΕΊΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΣΚΗΘΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΑΠΟΜΩΝΟΝΟΥΝ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΠΕΡΡΙΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!