ΜΑΘΗΜΑ:ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Το ατομικό πρότυπο του Bohr
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Θεωρία Μάθησης Ο ατομικός Εποικοδομητισμός του Piaget
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Γνωστικές θεωρίες μάθησης
Κωδικοποίηση και επεξεργασία ποιοτικών δεδομένων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση Προβλήματος.
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 3
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Jump to first page Μοντέλο της πορείας της Σκέψης.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Σχεδίαση Αλγορίθμων. Διεργασίες (1/2) Μία διεργασία αλληλεπιδρά με το περιβάλλον της δεχόμενη είσοδο και παράγοντας έξοδο.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Γνωστική προσέγγιση: Μελέτη στην αφετηρία της νόησης
Δομή επιλογής Η δομή επιλογής είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία περικλείει μια συνθήκη και δύο ομάδες εντολών, από τις οποίες θα εκτελεστούν, η μεν.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Επιμόρφωση εξεταστών τουρκικής γλώσσας Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Τετάρτη, 15.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Μνήμη Στέλλα Βοσνιάδου Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ερεθίσματα από το περιβάλλον Αισθητηριακές καταγραφές Μνήμη εργασίας Μακρόχρονη μνήμη Οπτικές Ακουστικές Απτικές.
Η Κεντρική Μονάδα Συστήματος Εισαγωγή στην Πληροφορκή 1 Η κεντρική μονάδα του συστήματος (base unit ή system unit) αποτελεί τον πυρήνα ενός υπολογιστή.
Αντίληψη, Απόδοση Αιτιών Συμπεριφοράς, Μάθηση (Perception, Attribution, Learning) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4.
Γλώσσα και Σκέψη Εργασία Ψυχολογίας Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Ιωάννου Γεωργία Φίλιππα Δήμητρα Χατωνίδη Γεωργία.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
PSY 301 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Ομάδα: Φανούλη Μαρία Χασιώτου Βαλεντίνα 3 ο Ενιαίο Λύκειο Σταυρούπολης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5: Κινητικός έλεγχος –Αισθητηριακές πληροφορίες
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
Προσεγγίσεις επεξεργασίας πληροφοριών Οι βασικές διεργασίες: Κωδικοποίηση, αποθήκευση, ανάσυρση.
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Η λογική της συγκριτικής ανάλυσης
Δομικά χαρακτηριστικά του γνωστικού συστήματος
Θέματα Θεωρητικής επιστήμης των Υπολογιστών
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
ΜΝΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Ο υπολογιστής κατασκευάστηκε από τον άνθρωπο για να τον “διευκολύνει” σε κάποιες δύσκολες και επίπονες σωματικές μα πιο πολύ νοητικές.
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Η θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί
ΔΕΔΟΜΕΝΑ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ- ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Γνωστική ανάπτυξη Μια ματιά στη θεωρία του Piaget και την κοινωνικοπολιτισμική θεωρία του Vygotsky.
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
Διάγραμμα Vergnaud Zacharoula Smyrnaiou.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Η Θεωρία της Γνωστικής Ανάπτυξης του Piaget
Εργασία στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μέση παιδική ηλικία Γνωστική ανάπτυξη
Μεταμνήμη και Επιδόσεις Μνήμης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ:ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ:ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΠΙΘΕΤΟ:ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΤΟΣ:1ο ΕΞΑΜΗΝΟ:Ά

ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ:ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ►OI ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΩΝ PIAGET(ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ)ΚΑΙ VYGOTSKY(ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ)ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΙΔΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.ΤΟΤΕ Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Η/Υ ΣΤΑΘΗΚΕ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ Η/Υ. ►Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΝΟΗΣΗΣ-Η/Υ ΩΘΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΈΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ,ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ►Η ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ. ►Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.. ►Η ΕΙΣΡΟΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΝΗΜΗΣ.ΤΟ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ATKINSON KAI ΤΟΥ SCHIFFRIN ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΩΣ ΕΞΗΣ:ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΜΝΗΜΗ→ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ(ΔΙΠΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ)→ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ(ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ)

ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ:ΠΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ►ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΝΟΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΟΧΕΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ‘Η ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ. ►ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ(ΕΚΟΥΣΙΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ)ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΑΠΌ ΤΟΥΣ Η/Υ ΚΑΘΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ,ΑΛΛΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ Η/Υ. ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ PIAGET ► ΕΝΝΟΙΑ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ PIAGET≠ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ►ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ PIAGET(ΕΛΕΙΨΗ ‘’ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ’’)≠ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ(ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟΛΥΤΟΙ) ►ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ Θ.PIAGET ΚΑΙ ΘΩΡΗΤΙΚΩΝ Π.Χ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΗΣ ΕΓΧΑΡΑΞΗΣ ΓΝΩΣΕΩΝ:ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ►ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΟΙ BRAINERD ΚΑΙ REYNA,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΌΤΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ,ΔΗΛΑΔΗ ΌΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ‘’ΓΕΝΙΚΗ ΟΥΣΙΑ’’ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ . ►ΟΙ ΚΥΡΙΟΛΕΤΙΚΕΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΚΘΟΡΙΣΤΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΩΝ ΛΕΠΤΟΕΡΙΩΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΌΤΙ ΟΙ ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΊΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΟΥΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΟΓΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΦΟΥ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΛΑΓΜΕΝΕΣ ΑΠΌ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ.ΩΣΤΟΣΟ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΕΊΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΣΚΗΘΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΑΠΟΜΩΝΟΝΟΥΝ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΠΕΡΡΙΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!