Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Σπύρος Κιουλάνης Learning by six thinking hats
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Προσωπικές δεξιότητες
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Που αποβλέπει η εισαγωγή των Ερευνητικών Εργασιών (ΕΕ) στο Λύκειο?
Το λογισμικό wiki παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη μιας ομάδας χρηστών, να καταθέτουν ισότιμα τη συμβολή τους (ιδέες, φωτογραφίες, πηγές κ.α.) στην παραγωγή.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Γνώση και κατανόηση της Παιδαγωγικής. Επεξεργασία της Εκπαιδευτικής Στρατηγικής. Επιλογή Εκπαιδευτικών μέσων και εργαλείων. Ψαθάκη.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ EDWARD DE BONO» 24-28/11/14 Λιουμπλιάνα, Σλοβενία.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Δομή ερευνητικής εργασίας
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Edward de Bono’s Six Thinking Hats
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εργασία 2η Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Γερολυμάτου Σταυρούλα ΑΜ: ΣΧΨ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2

Ερευνητική Εργασία α’ τετραμήνου Τάξη: Β’ Λυκείου Παξών Θέμα Ερευνητικής Εργασίας: Η μέθοδος του Edward De Bono «τα 6 διαφορετικά καπέλα της σκέψης» Παξοί, Σχολικό Έτος 2015-2016 Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λιανού Σταυρούλα ΠΕ17.01

Η ομάδα αποτελείται από τα παρακάτω μέλη: 1 ΑΡΓΥΡΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ - ΣΤΑΜΑΤΙΑ 2 ΑΤΣΙΟΥΜΠΟΤΑΡΙΤΣΕΙ ΝΑΡΤΣΙΣΑ - ΙΩΑΝΝΑ 3 ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΘΕΟΦΑΝΗΣ 4 ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 5 ΜΠΡΑΧΙΜΑΙ ΝΤΕΡΒΙΣΙΑΝ 6 ΠΑΠΠΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Η ομάδα μας απάντησε στα παρακάτω ερευνητικά ερωτήματα: Ποιος είναι ο De Bono; Τι είναι η μέθοδος De Bono; Ποια είναι τα θετικά στοιχεία από την εφαρμογή της μεθόδου; Πως μπορεί να εφαρμοστεί; Τι συμβολίζει το κάθε καπέλο της σκέψης;

1) Ποιος είναι ο Edward de Bono; Είναι ένας από τους λίγους ανθρώπους στην ιστορία, που έχει συμβάλλει σημαντικά στον τρόπο που σκεφτόμαστε. Μπορεί να θεωρηθεί ως ένας από τους πιο γνωστούς στοχαστές και ως ένας από τους σημαντικότερους εμπειρογνώμονες, στους τομείς της δημιουργικότητας και της πλάγιας σκέψης.

2) Τι είναι η Μέθοδος De Bono; Η μέθοδος των έξι καπέλων δημιουργήθηκε για να παρουσιάσει τους διάφορους τρόπους της σκέψης που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι σε περιπτώσεις επίλυσης προβλημάτων.

Με αυτή τη μέθοδο δεν υπερασπίζεσαι ούτε απορρίπτεις ανοιχτά μία ιδέα. Σε μια ομάδα που προσπαθεί να επιλύσει ένα πρόβλημα γίνεται η προσέγγιση αυτού, μέσα από διαφορετικές σκοπιές, μέσα από έξι διαφορετικούς τρόπους σκέψης, τους οποίους αντιπροσωπεύει αντίστοιχα κάθε καπέλο.

Οι συμμετέχοντες συνεργάζονται καλύτερα μεταξύ τους, διότι εστιάζουν σε μία συγκεκριμένη προσέγγιση τη φορά, αντί να εφαρμόζουν διαφορετικές μεθόδους σκέψης ο καθένας.

3) Τα κυριότερα πλεονεκτήματα της μεθόδου 3) Τα κυριότερα πλεονεκτήματα της μεθόδου Τα κυριότερα πλεονεκτήματα της μεθόδου είναι τα παρακάτω: Έχουμε τη δυνατότητα να λέμε την γνώμη μας. Μας βοηθά να δούμε και να εξετάσουμε τις διαφορετικές οπτικές, εναλλακτικές και απόψεις. Επικεντρώνουμε τη σκέψη μας και την προσοχή μας στον στόχο που έχουμε βάλει. 

Μας προτρέπει να «ζήσουμε» και να αναλύσουμε διαφορετικές καταστάσεις, μας οδηγεί σε μια πιο δημιουργική σκέψη.  Αποτελεί εργαλείο βελτίωσης της επικοινωνίας μας.  Διευκολύνει την διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Κατά τις ομαδικές εργασίες: Εξοικονομούμε χρόνο, συμμετέχουμε πιο ενεργά, εύστοχα και αποδοτικά στις συζητήσεις. Βελτιώνουμε την απόδοση, αντιλαμβανόμαστε όλες τις πλευρές μίας κατάστασης, επικοινωνούμε με τρόπο κατανοητό και περιεκτικό, επεξεργαζόμαστε αποτελεσματικά ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών, σκεφτόμαστε προσεχτικά και σχολαστικά

Ενισχύουμε τη δημιουργική και καινοτομική απόδοση, παράγουμε καινούριες, αποδοτικές ιδέες, ξεπερνάμε το προφανές, εντοπίζουμε ευκαιρίες, απομακρύνουμε τον εγωισμό μας και οδηγούμαστε σε δυναμικά αποτελέσματα.

Μέθοδος εφαρμογής Κατά τη διάρκεια εφαρμογής της μεθόδου δεν υπερασπίζεσαι ούτε απορρίπτεις ανοιχτά μια ιδέα. Ανάλογα με το χρώμα του καπέλου που φοράς σκέφτεσαι και παραθέτεις επιχειρήματα ή στοιχεία. 

Ο συντονιστής της ομάδας κατά την εφαρμογή της μεθόδου: 1 Ο συντονιστής της ομάδας κατά την εφαρμογή της μεθόδου: 1. Εισηγείται τη μέθοδο. 2. Δημιουργεί ατμόσφαιρα εμπιστοσύνης και σεβασμού των συμμετεχόντων. 3. Θέτει τους κανόνες. 4. Περιγράφει τον ρόλο κάθε καπέλου. 5. Ξεκινά με το γαλάζιο καπέλο. Παρουσιάζει στα μέλη της ομάδας το πρόβλημα/θέμα.

6. Φορώντας το εκάστοτε καπέλο, καλεί τα μέλη να φορέσουν το ανάλογο καπέλο. Δίνει οδηγίες, καταγράφει στον πίνακα, κατευθύνει τη ροή της σύσκεψης βάσει των ευρημάτων και τον επιδιωκόμενο σκοπό κλπ. 7. Με το γαλάζιο καπέλο κλείνει τη σύσκεψη αφού γίνει ο τελικός αναστοχασμός.

5) Τι συμβολίζει το κάθε καπέλο Έξι καπέλα της σκέψης

Το «Λευκό Καπέλο» είναι το καπέλο που καλεί για ανακάλυψη πληροφοριών και δεδομένων.

Το «Πράσινο Καπέλο» είναι το καπέλο της δημιουργικής σκέψης Το «Πράσινο Καπέλο» είναι το καπέλο της δημιουργικής σκέψης. Αυτός ο τρόπος σκέψης εστιάζει στις δυνατότητες που δίνονται, στις εναλλακτικές και στις νέες ιδέες.

Τα «Κίτρινο Καπέλο» συμβολίζει τη φωτεινότητα και την αισιοδοξία Τα «Κίτρινο Καπέλο» συμβολίζει τη φωτεινότητα και την αισιοδοξία. Είναι οι λόγοι για τους οποίους η ιδέα μας, το προϊόν μας μπορεί να δουλέψει.

Το «Μαύρο Καπέλο» είναι ο δικηγόρος του διαβόλου Το «Μαύρο Καπέλο» είναι ο δικηγόρος του διαβόλου. Είναι οι λόγοι για τους οποίους η ιδέα μας, το προϊόν μας μπορεί να μην δουλέψει.

Το «Κόκκινο Καπέλο» συμβολίζει αισθήματα και διαισθήσεις Το «Κόκκινο Καπέλο» συμβολίζει αισθήματα και διαισθήσεις. Όταν το χρησιμοποιείτε, μπορείτε να εκφράσετε τα συναισθήματά σας και να μοιραστείτε τους φόβους, τις επιθυμίες, το πάθος ή το μίσος που σας δημιουργεί η δημιουργική αυτή ιδέα.

Το «Μπλε Καπέλο» σας βοηθά για να οργανώσετε την ιδέα σας Το «Μπλε Καπέλο» σας βοηθά για να οργανώσετε την ιδέα σας. Είναι ο μηχανισμός που ελέγχει ότι η διαδικασία των Έξι καπέλων έχει γίνει σεβαστή και τον τρόπο με τον οποίο θα οργανωθεί η αρχική μας ιδέα.

πηγές http://biancocolore.blogspot.gr/2012/10/six-thinking-hats-edward-de-bono.html http://gar-ap.blogspot.gr/2012/10/6-e-dward-de-bono.html http://www.train4creativity.eu/dat/46101163/file.pdf http://www.eede.gr/pdf/idippy_230210.pdf https://green-hat.wikispaces.com/ http://fayevasiliadis.blogspot.gr/2009/10/blog-post_8727.html https://en.wikipedia.org/wiki/Edward_de_Bono http://www.edwdebono.com/ http://www.debonogroup.com/edward_debono.php http://users.sch.gr/rmfrentzou/creativity_greek_2/_6_____6_thinking_hats.html http://www.eoppep.gr/ http://www.biblionet.gr/ http://myproject2012.weebly.com/