IDentifEYE ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Προσωπικές δεξιότητες
Κοινωνικές Δεξιότητες
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ : ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Κοινωνικές ικανότητες και ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη Σωτήρης Θεμιστοκλέους Γιολάντα Φράγκου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ IDentifEYE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 8-11.
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

IDentifEYE ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ . IDentifEYE ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 12-14 This project has been funded with support from the European Commission. This communication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein. .

ΣΤΟΧΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Θα μάθετε σε αυτό το εργαστήριο των 5-βημάτων να δημιουργείτε να ενσωματώνετε 45λεπτα μαθησιακά πλάνα για τους μαθητές ηλικίας 12-14. Τα μαθήματα θα ενισχύσουν την ανθεκτικότητα των μαθητών σας στις εμπειρίες στο Διαδίκτυο – και συνεπώς την ηλεκτρονική τους ασφάλεια, ενώ την ίδια στιγμή θα τους ενισχύσουν την αυτοσυνειδησία, την δημιουργικότητα και την κριτική τους στάση ώστε να εξελιχθούν σε υπεύθυνους πολίτες. Σημαντικά εργαλεία για να εκπληρώσετε αυτό το στόχο αποτελούν το παιχνίδι Επαυξημένης Πραγματικότητας, η διαδραστική διδακτική και στοιχεία πρόληψης/προφύλαξης. Θα δημιουργήσετε το μαθησιακό πλάνο εν μέσω αυτού του εργαστηρίου. Θα εφαρμόσετε το πλάνο στο σχολείο σας. Μετά την εφαρμογή θα ξανασυναντηθούμε για να αξιολογήσουμε την διαδικασία και να δημιουργήσουμε μια κοινή λίστα βέλτιστων πρακτικών και διδαγμάτων.

Ταμπέλες - Ταυτότητες Αν θεωρήσουμε τις ταυτότητες ως αυτο- αφηγήσεις μας, τότε οι ταυτότητες αποτελούνται από ετικέτες/ταμπέλες. Αυτές οι ετικέτες μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο συγκεκριμένες. Όσο λιγότερο ευρείς είναι ετικέτες της ταυτότητάς μας, τόσο λιγότερο είμαστε ανοιχτοί σε ανατροφοδότηση και, συνεπώς, στη μάθηση.

Βέλτιστες Πρακτικές Αφήστε τους μαθητές να επαναλάβουν και να κατανοήσουν τις ακόλουθες τρεις προτάσεις: Μερικές φορές κάνω λάθη Μερικές φορές το κίνητρό μου είναι εγωιστικό Είμαι μέρος του προβλήματος. Και να εξηγήστε την έννοια πίσω από τις παραπάνω δηλώσεις. Ρωτήστε τους μαθητές σαν αν συμφωνούν και πως νιώθουν όταν επαναλαμβάνουν τις παραπάνω φράσεις. Δώστε στους μαθητές ανατροφοδότηση και ενθαρρύνετε τους να διακρίνουν μεταξύ καθοδήγησης και αξιολόγησης Αξιολογήστε τους μαθητές και ενθαρρύνετε τους να διακρίνουν μεταξύ της αξιολόγησης, των συνεπειών και της κριτικής Ζητήστε από τους μαθητές να δημιουργήσουν μια δεύτερη κάρτα βαθμολόγησης για να καταγράψουν το πώς αντέδρασαν στην πρώτη κατάσταση.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

“ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΖΩΗ” Παγκοσμιοποίηση Υπερκαταναλωτισμός Υπάρχουν γρήγορες αλλαγές, ούτως ώστε ό,τι νέες συνήθειες και πλαίσια ερμηνείας αναπτύσσονται γίνονται γρήγορα παρωχημένα Όλοι αγχώνονται να αποφύγουν να γίνουν αναλώσιμοι.

ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Ο μόνος τρόπος για να έχουν μια ευκαιρία για αυτο- σεβασμό είναι η απόκτηση δεξιοτήτων των πολιτών που μας διευκολύνουν στην συμβίωση με άλλους: Διάλογος Διεξαγωγή των διαπραγματεύσεων Κερδίζοντας την αμοιβαία κατανόηση Η διαχείριση και η επίλυση των συγκρούσεων Να είναι σε θέση να μάθουν και να αντιδρούν σε νέες καταστάσεις.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

ΘΕΩΡΙΑ Erving Goffman Paul Ricoeur Anthony Giddens

Διαδίκτυο και Ηλεκτρονικές Ταυτότητες Δεν υπάρχει διαχωρισμός του κοινού Αλγόριθμοι και Big Data, αντί της μη λεκτικής επικοινωνίας Πρότυπα για τα προφίλ Ταυτόχρονες διαφορετικές αφηγήσεις Δεν υπάρχει συνοχή και καμία συνέχεια στην αυτο-αφηγήση.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Διαδραστική Διδασκαλία Οι μαθητές είναι συνυπεύθυνοι για τη μάθησή τους Πρέπει να συμμετάσχουν όλοι οι μαθητές στην τάξη Διδασκαλία και μάθηση είναι δύο διαφορετικά πεδία. Μόνο η αλληλεπίδραση μπορεί να αποδείξει κατά πόσο αυτά που διδάχθηκαν έχουν εμπεδωθεί.

Βέλτιστες Πρακτικές Ρωτήστε διαγνωστικές ερωτήσεις κατά τη διάρκεια του μαθήματος Αφήστε τους μαθητές να δηλώσουν εάν εξακολουθούν να σας παρακολουθούν. Αν όχι αφήστε τους να σας εξηγήσουν γιατί ξηγήσει? Όχι «σηκώστε τα χέρια" αλλά εσείς επιλέγετε τυχαία ποιος μαθητής θα απαντήσει στην ερώτηση.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ/ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ Να διατηρήσετε μια κανονικότητα και μια συνέχεια όταν εργάζεστε με νέους, μην εργάζεστε μαζί τους σποραδικά. Μόνο μια συστηματική ροή των δραστηριοτήτων φέρνει αποτελέσματα - δημιουργήστε τακτικές ευκαιρίες αλληλεπίδρασης, αποφύγετε εφάπαξ αλληλεπιδράσεις. Καλό θα είναι να κάνετε μια διάγνωση της τάξης: ανακαλύψτε τις δυνατότητες των μαθητών, τι τους ενδιαφέρει, τι προβλήματα έχουν και τι χρειάζονται από μια ομάδα ενηλίκων. Στη συνέχεια, αναδείξτε και να ενισχύστε τις δυνατότητες και τους πόρους των μαθητών: ενισχύστε τις κοινωνικές τους δεξιότητες, δώστε τους περιθώρια για να αναπτυχθούν, να τους παρέχετε και να τους διδάξετε την υπευθυνότητα. Δώστε έμφαση στην διδασκαλία και τις ικανότητες και κοινωνικές δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να αντεπεξέλθουν σε δύσκολες καταστάσεις στο μέλλον. Αντιμετωπίστε το παιδί ως υποκείμενο, σαν ένα ενεργό συμμετέχοντα στην αλληλεπίδραση με τους ενήλικες - και όχι ως ένα αντικείμενο. Ένα σημαντικό στοιχείο της προφύλαξης σε αυτή την ηλικιακή ομάδα είναι η συμμετοχή των γονέων. Να αποτελείτε αυθεντία για τους μαθητές σας - τα παιδιά χρειάζονται σοφούς ενήλικες. Κατασκευάστε προστατευτικές σχέσεις και εμπιστοσύνη μέσω των διαλόγων δασκάλου-μαθητή. Το καλό αντικαθιστά το κακό: κατευθύνετε την ενέργεια των μαθητές σας ώστε να εκτελούν καθήκοντα και κοινωνικά χρήσιμες δραστηριότητες που ενισχύουν την αυτοεκτίμησή τους. Αυτό προωθεί την εξαφάνιση της προβληματικής συμπεριφοράς. Η πραγματική ζωή: Βεβαιωθείτε ότι η ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών σας πραγματοποιείται μέσα από δραστηριότητες που υλοποιούνται στο περιβάλλον που ζουν. Αυτό συμβάλλει σε μια πραγματική αλλαγή στη σχέση με το περιβάλλον τους. Αλληλεγγύη: Κινητοποιήστε τους μαθητές να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις και ικανότητες τους που έχουν αναπτύξει για να ενδυναμώσουν/βοηθήσουν τους άλλους - κάτι που ήδη κάνουν από μόνοι τους.

Βέλτιστες Πρακτικές 1/2 Χρησιμοποιήστε διαδραστικές μεθόδους, στις οποίες ο δάσκαλος ξεκινά την αλληλεπίδραση και εμπλέκει τα παιδιά. Τα παιδιά συμμετέχουν ενεργά και επηρεάζουν την πορεία της αλληλεπίδρασης. Παράδειγμα, η μέθοδος εκμάθησης μέσω εργασιών (Project-based Learning Method). Οι πιο αποτελεσματικές δραστηριότητες είναι αυτές οι οποίες ο εκπαιδευτικός ενεργεί ως σύμβουλος, φίλος ή μέντορας και μόνο συντονίζει και επιβλέπει τις ιδέες, τα σχέδια και τις δραστηριότητες των ίδιων των μαθητών. Με βάση τη διάγνωση των μαθητών του ο δάσκαλος σχεδιάζει ποιες δεξιότητες θα πρέπει να αποκτήσουν και να βιώσουν κατά τη διάρκεια του έργου. Ο δάσκαλος καταρτίζει έναν πολύ σαφές και συγκεκριμένο εκπαιδευτικό στόχο. Ενσωματώστε στοιχεία όπως: συζήτηση, ανταλλαγή ιδεών, κατανομή αρμοδιοτήτων, περίληψη κάθε σταδίου εφαρμογής, αξιολόγηση του συνόλου του έργου, συζήτηση σχετικά με τα αυτά που έχουν διδαχθεί. Είναι σημαντικό να διατηρηθεί το κίνητρο και η πίστη των μαθητών, η πίστη του καθηγητή στις δυνατότητες των παιδιών του, τα βοηθά να αντέξουν την αποτυχία, να μάθουν από τα λάθη τους και έτσι να μάθουν την επιμονή.

Βέλτιστες Πρακτικές 2/2 "Δείτε τον εαυτό σας σαν εργαλείο" - αυτό ισχύει και για τη διαδικασία της αυτο-βελτίωσης των εκπαιδευτικών - ως εργαλείο που χρειάζεται να βελτιωθεί - ώστε να αναπτύξετε και να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας, να φροντίσετε τις επαγγελματικές σας ικανότητες και να αναπτύξετε δεξιότητες χρήσιμες για την εργασία με τους νέους. Αυτή η προσέγγιση μπορεί επίσης να έχει μια άλλη πλευρά - αν μπορέσετε να πείσετε τους νέους να την προσέγγιση αυτή σε νεαρή ηλικία, θα μάθουν την αξία και τη δύναμη της αυτο-ανάπτυξης. «Είμαι μέρος του προβλήματος» - αυτή η προσέγγιση για τον εαυτό θα διευκολύνει σημαντικά την εργασία σας και θα ενισχύσει την αξιοπιστία σας ως ενηλίκου σε σχέση με τα παιδιά. Είναι μια δύσκολη προσέγγιση στο έργο σας, γιατί παραδέχεστε ότι στις περισσότερες προβληματικές καταστάσεις των μαθητών σας ίσως έχετε μια σημαντική συμβολή - όχι κατ 'ανάγκην θετική. Για παράδειγμα, αν ένας μαθητής δεν καταλαβαίνει το μάθημα / θέμα, αναλύστε τι κάνετε ή δεν κάνετε σωστά που συμβάλλει σε αυτή την έλλειψη προόδου του, πριν θα τον αξιολογήσετε. Αυτή η στάση του εκπαιδευτικού θα ενισχύσει το αίσθημα δικαιοσύνης του παιδιού, στην πίστη στους ενήλικες και αυξάνει την αυτοεκτίμησή του (γιατί το ένα νεαρό άτομο αντιμετωπίζεται ως υποκείμενο και όχι ως ένα αντικείμενο).

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Υποστηρίζοντας τα εργαλεία Ιστού 2.0 Είδη δεξιοτήτων Δεξιότητες 21ου αιώνα Υποστηρίζοντας τα εργαλεία Ιστού 2.0 Μαθησιακές Δεξιότητες Κριτική σκέψη Δημιουργική σκέψη Συνεργασία Επικοινωνία Ιστολόγια (Blogs) Wikis Εφαρμογές κοινωνικού χαρακτηρισμού (Tagging and social bookmarking applications) Διαμοιρασμός πολυμέσων (Multimedia sharing) Υπηρεσίες Συνεργασίας & Επικοινωνίας Υπηρεσίες συναθροισμού (Aggregation services) Δεξιότητες Γραμματισμού   Ψηφιακός Αλφαβητισμός Αλφαβητισμός Πολυμέσων Τεχνολογικός Αλφαβητισμός Ιστολόγια Εφαρμογές κοινωνικού χαρακτηρισμού Διαμοιρασμός πολυμέσων Υπηρεσίες συναθροισμού Εφαρμογές παρόμοιες με το Office Προσωπικές δεξιότητες Προσαρμοστικότητα Πρωτοβουλία Κοινωνικές Δεξιότητες Παραγωγικότητα Ηγεσία Ηχητικά Ιστολόγια Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠ Η ΕΠ κεντρίζει το ενδιαφέρον στο περιβάλλον και τις ταυτότητες. Το παιχνίδι ΕΠ κεντρίζει το ενδιαφέρον στην ανάδυση των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων σαν αποτέλεσμα του διαμοιρασμού των δεδομένων από το Διαδίκτυο.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠ Καθιερώστε ένα θέμα Δημιουργήστε ερωτήσεις Δημιουργήστε επιλογές απαντήσεων Δημιουργήστε επαυξήσεις ανά επιλογή απάντησης Δημιουργήστε κείμενα και ήχους (προαιρετικά) Δημιουργήστε στατικά μπλοκς και σελίδες Προσθέστε μεταφράσεις (προαιρετικά); Δημιουργήστε το μαθησιακό πλάνο.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Το μαθησιακό πλάνο θα αφορά σχολικό ή εξωσχολικό μάθημα; Ποια πρόκληση ή ευκαιρία θα αντιμετωπιστεί; Επιλέξτε από τα τέσσερα επίπεδα τουλάχιστον μια βέλτιστη πρακτική ανά επίπεδο: Επίπεδο ένα: Ετικέτες ταυτοτήτων & Μεταβαλλόμενη ζωή Επίπεδο δύο: Διαδραστική διδακτική Επίπεδο τρία: Προληπτικά μέτρα/Πρόληψη/Προφύλαξη Επίπεδο τέσσερα: Παίζοντας το Παιχνίδι Επαυξημένης Πραγματικότητας.

ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ Δημιουργήστε ένα 45λεπτο μαθησιακό πλάνο για τους μαθητές σας ηλικίας 12-14. Τα μαθήματα θα ενισχύσουν την ανθεκτικότητα τους στις εμπειρίες στο Διαδίκτυο, συνεπώς και στην Ηλεκτρονική τους Ασφάλεια.

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΛΑΝΟ Δημιουργήστε ένα 45λεπτο μαθησιακό πλάνο για τους μαθητές σας ηλικίας 12-14. Τα μαθήματα θα ενισχύσουν την ανθεκτικότητα τους στις εμπειρίες στο Διαδίκτυο, συνεπώς και στην Ηλεκτρονική τους Ασφάλεια.

ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Το μάθημα ήταν σχολικό ή εξωσχολικό; Ποια πρόκληση θελήσατε να αντιμετωπίσετε; Ποιες βέλτιστες πρακτικές ακολουθήσατε; Ποιος ήταν ο αντίκτυπος των επιλεγμένων βέλτιστων πρακτικών σας στην διδασκαλία σας; Ποιος ήταν ο αντίκτυπος των επιλεγμένων βέλτιστων πρακτικών σας στους μαθητές σας; Ποιος ήταν ο αντίκτυπος των επιλεγμένων βέλτιστων πρακτικών σας στην ηλεκτρονική ασφάλεια των μαθητών σας;

ΛΙΣΤΑ ΒΕΛΤΙΣΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΓΜΑΤΩΝ Υπήρξαν παρόμοιες βέλτιστες πρακτικές που είχαν θετικό αντίκτυπο στην διδασκαλία, στους μαθητές, και στην ηλεκτρονική τους ασφάλεια; Υπήρξαν παρόμοιες βέλτιστες πρακτικές που είχαν αρνητικό ή ουδέτερο αντίκτυπο στην διδασκαλία, στους μαθητές, και στην ηλεκτρονική τους ασφάλεια; Υπό ποιες συνθήκες οι βέλτιστες πρακτικές έχουν θετικό, αρνητικό ή ουδέτερο στην διδασκαλία, στους μαθητές, και στην ηλεκτρονική τους ασφάλεια;