Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ‘’Μ.Π.Σ Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων’’ Καθηγήτρια: Καρύδα Μαρία Φοιτήτρια.
Advertisements

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ TABLET. Ρωτήσαμε: «Αν έχουν tablet» 21 αγόρια 28 κορίτσια 6 ενήλικες.
Και θα σας παρουσιάσουμε μια εργασία για τα κινητά του 2012!
Μουρατίδης Δημήτρης Ελισσαίος Θοδωρής.  Παροχή υπηρεσιών πληροφόρησης του επιβατικού κοινού της Αθήνας σχετικά με την θέση του εκάστοτε λεωφορείου σε.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Περίληψη του ιστορικού, των δεδομένων αξιολόγησης, των κλινικών παρατηρήσεων, των συμπερασμάτων και των συστάσεων. Περιγράφει.
Προγραμματισμός κινητών συσκευών Ενότητα 1 : Εισαγωγικές έννοιες Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Ελλινογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος Εργασία στο Μάθημα της Τεχνολογίας Σχόλικο Έτος 2012 Υπεύθυνη Καθήγτρια Σ.Μαυρόματικη.
‹#›. Η Πρώτη Επίσημη Εφαρμογή για την μεγαλύτερη ομάδα παιχτών!  Ο ΟΠΑΠ απαντά στην ανάγκη των Παιχτών για επίσημη και ακριβή ενημέρωση με την νέα εφαρμογή:
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
 Δημοφιλή λειτουργικά συστήματα  Προτιμήσεις καταναλωτών  Ηλικίες που τα χρησιμοποιούν  Την διάρκεια χρήσης συσκευών  Αντικατάσταση συσκευών  Κριτήρια.
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Εργαστήριο 10: Scratch (Μέρος 10ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής.
Ανάπτυξη Εφαρμογής για τη Διερεύνηση Δυνατοτήτων Προσβασιμότητας στο Λειτουργικό Σύστημα Windows Mobile Πτυχιακή εργασία του Κωνσταντίνου Π. Τόλια Μυτιλήνη,
Η Αξιολόγηση του μαθητή (portfolio) Σεμινάριο Νηπιαγωγών 2009 Μουσιάδου Νικολέτα Σχ. Σύμβουλος Νηπιαγωγών.
Άγγελος Βαλλιανάτος Αξιολόγηση: δηλαδή μαθητών εκπαιδευτικών αλλά απαραίτητα και.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Υποθρεψία Ορισμός Ταξινόμηση Συχνότητα Εκτίμηση
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Συμβουλές για ασφάλεια στο INSTAGRAM
Ο ΦΥ ως εργαλείο και μέσο
Η Ιστορική Εξέλιξη των Υπολογιστών
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΝΕΔΑΝΗ – ΑΡΓΥΡΩ ΜΥΡΤΩ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΑΔΟΥ
«Η διδασκαλΙα τηΣ ΕννοιαΣ του ιστορικοΥ χρΟνου στο ΔημοτικΟ σχολεΙο»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Θεωρία & πράξη της αξιολόγησης: Εναλλακτικές μορφές στην εκπαίδευση
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (Λ.Σ.)
Τεχνολογία γ΄ γυμνασίου
ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ, ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Εργασίες μαθητών σχ. έτους 2015 – Ο ΕΚ Ανατολικής Αττικής
Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων Επαναφορά Συστήματος σε προηγούμενη κατάσταση λειτουργίας (σημείο επαναφοράς) Αντίγραφο.
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Τι είναι το Portfolio Το Portfolio είναι ένα βιογραφικό σημείωμα στο οποίο παρουσιάζονται τα προσωπικά επιτεύγματα ενός ανθρώπου.
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Σχεδιασμός με αναζήτηση στο χώρο πλάνων
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΓΓΕΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Τίτλος Σχεδίου Μαθήματος
Γραμμένου Ευαγγελία.
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
στο PowerPoint 7 τρόποι για να συνεργαστείτε με άλλα άτομα
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Χρήση του Tablet.
Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ.
Ρυθμιστική Πολιτική και Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας στην Ελλάδα
KΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ
ΠΛΑΙΣΙΟ 14ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Marketing για εκπαιδευτικούς
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Οικογένεια και νηπιαγωγείο: Σχέσεις – προοπτικές συνεργασίας
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
МИФ ғылымына саяхат Интелектуалды шоу.
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Η ελληνική αγορά προμήθειας και η σύγκριση με την ευρωπαϊκή εμπειρία
Κολοστούμπης Γιώργος , BSc, MSc, PhD Μακρυγιαννάκη Κλεάνθη , RN, MSc
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Social Media Networks.
Κίμων Χατζημπίρος Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για την Υποστηριζόμενη από τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας Εκπαίδευση Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου

Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για την Υποστηριζόμενη από τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας Εκπαίδευση Ο βασικός του στόχος είναι η προώθηση της ευφυούς χρήσης των τεχνολογιών της πληροφορικής στη διδασκαλία και τη μάθηση, μέσω της εκπόνησης υψηλής ποιότητας έρευνας η οποία αναμένεται να οδηγήσει σε καινοτομικές εφαρμογές και βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα.

Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για την Υποστηριζόμενη από τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας Εκπαίδευση Δραστηριοποίηση σε τρεις αλληλοσυμπληρούμενες περιοχές: Έρευνα: Κεντρικός συντονιστικός φορέας μεγάλου αριθμού ερευνητικών προγραμμάτων, με στόχο την προώθηση της γνώσης στο πεδίο των εφαρμογών των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Eκπαίδευση: Παροχή εκπαιδευτικών προγραμμάτων, εργαλείων, και υπηρεσίων που προάγουν την πρακτική εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας για τη διδασκαλία Κοινοτική Συμμετοχή: Προαγωγή της αποτελεσματικής εφαρμογής εκπαιδευτικών τεχνολογιών σε όλους τους τομείς της κοινωνίας, συμμετέχοντας σε κοινοπραξίες με ερευνητές, επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς και κοινοτικούς ηγέτες στην Κύπρο και διεθνώς

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου Επαγγελματική Μάθηση Έγκριση Πρότασης από το Υπουργικό Συμβούλιο (Αύγουστος 2015) Κέντρο της επιμόρφωσης το σχολείο και φορέας επιμόρφωσης το Π.Ι. Αναστοχασμός: ανάλυση της δράσης από τον εκπαιδευτικό με στόχο τη βελτίωση της επαγγελματικής πρακτικής Χρηστικό εργαλείο το portfolio Εκπαιδευτικός ως ερευνητής: στις δικές του παιδαγωγικές αποφάσεις και πρακτικές Εφαρμογή του κύκλου της έρευνας-δράσης στο σχολείο Διασύνδεση των επιμορφωτικών δράσεων με τις ανάγκες του εκπαιδευτικού και του σχολείου. «Διαμόρφωση Ενιαίας Πολιτικής για την Επαγγελματική Μάθηση των Εκπαιδευτικών Λειτουργών», Μάρτιος 2015

Διερεύνηση προσωπικών αναγκών Περιγραφή του προβλήματος Έρευνα - Τεκμηρίωση – Επανατοποθέτηση του προβλήματος Θεωρητική Υποστήριξη - Επιμόρφωση Σχεδιασμός – Υλοποίηση και Αξιολόγηση των δράσεων Έρευνα – Διαμορφωτική Αξιολόγηση και Τεκμηρίωση των αποτελεσμάτων

Στάδια Προγράμματος Η ερευνητική παρέμβαση θα διαρκέσει δύο (2) σχολικά έτη (2016-2017, 2017-2018) και θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια : 1ο στάδιο: Επιμόρφωση όλου του διδακτικού προσωπικού του σχολείου σε θέματα αξιοποίησης των φορητών συσκευών στην διδακτική των μαθηματικών 2ο στάδιο: Συνεργασία διδακτικού προσωπικού και ερευνητικής ομάδας για σχεδιασμό διδακτικών παρεμβάσεων 3ο στάδιο: Εφαρμογή και αξιολόγηση των διδακτικών παρεμβάσεων/Αναστοχασμός 4ο στάδιο: Επανασχεδιασμός/Συμμετοχή όλων των τμημάτων της σχολικής μονάδας

Ενημέρωση/Συγκατάθεση Γονέων και Παιδιών Αποστολή ενημερωτικών εντύπων προς τους γονείς και τα παιδιά πριν από την έναρξη οποιασδήποτε παρέμβασης Γραπτή συγκατάθεση των γονέων/κηδεμόνων για οποιαδήποτε συμπλήρωση ερωτηματολογίου από μαθητές/τριες, μαγνητοσκόπηση ή/και οπτικογράφηση μαθητών/τριών σε οποιαδήποτε φάση της έρευνας Δικαίωμα του κάθε παιδιού να εξαιρεθεί από την διαδικασία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, ακόμη και αν οι γονείς/κηδεμόνες έχουν αποδεχτεί την συμμετοχή του Συμπερίληψη προσωπικών στοιχείων των ερευνητών/τριών στα ενημερωτικά έντυπα για επιπρόσθετες πληροφορίες

Εργαλεία Συλλογής Δεδομένων Εργαλεία συλλογής δεδομένων πριν την διεξαγωγή των διδακτικών παρεμβάσεων Ερωτηματολόγιο γονέων/κηδεμόνων για διερεύνηση των τάσεων που παρατηρούνται στη χρήση των φορητών συσκευών και άλλων τεχνολογικών μέσων στο σπίτι Ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικών για διερεύνηση των τάσεων και πρακτικών που παρατηρούνται στο σχολείο σε σχέση με την αξιοποίηση της τεχνολογίας   Εργαλεία συλλογής δεδομένων στη πλαίσια των διδακτικών παρεμβάσεων Αρχική αξιολόγηση (pre-assessment) των μαθητών/τριών, η οποία θα αφορά στην αξιολόγηση πριν την εφαρμογή του προγράμματος Αξιολόγηση διαδικασίας, η οποία θα διεξαχθεί καθ’ όλη τη διάρκεια της εφαρμογής του προγράμματος Τελική αξιολόγηση (post assessment), η οποία θα πραγματοποιηθεί μετά την εφαρμογή του προγράμματος.

ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Σύνδεσμος: https://goo.gl/forms/gxhPnKhrkZY49i033 Απάντησαν 95 άτομα ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΦΟΡΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – ΦΟΡΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 - ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Αναφέρεται 54.7% σε αγόρια και 45.3% σε κορίτσια

2. Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ 94.7% δήλωσαν ότι έχουν ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σπίτι. 98.9% δήλωσαν ότι έχουν smartphone/tablet στο σπίτι. 93.7% δήλωσαν ότι έχουν tablet τύπου iPad, Android ή Windows στο σπίτι. 100% δήλωσαν ότι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

3.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΦΟΡΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ 36.8% έχει προσωπική φορητή τηλεφωνική συσκευή τύπου smartphone. 62.1% έχει προσωπικό tablet τύπου iPad, Android ή Windows 44.2% έχει πρόσβαση tablet των γονέων τους 45.3% έχει πρόσβαση στο τηλέφωνο των γονέων τους. <7.5% δεν έχει πρόσβαση σε smartphone ή tablet

3.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΦΟΡΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

4. ΦΟΡΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

4. ΦΟΡΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Με τις φορητές συσκευές το παιδί μου καλλιεργεί δεξιότητες του 21ου αιώνα Δεξιότητες 21ου αιώνα ονομάζουμε ένα σύνολο δεξιοτήτων που περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: Καινοτομία και Δημιουργικότητα • Κριτική σκέψη - Επίλυση προβλημάτων -Λήψη αποφάσεων • Μετάγνωση (μαθαίνω πώς να μαθαίνω) • Επικοινωνία • Συνεργασία • Πληροφοριακός Γραμματισμός • Τεχνολογικός Γραμματισμός • Πολιτότητα • Καριέρα και Ζωή • Προσωπική και Κοινωνική υπευθυνότητα Οι φορητές συσκευές στην τάξη είναι ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό εργαλείο Δίνω στο παιδί μου φορητές συσκευές για να εξασκηθούν με εκπαιδευτικές εφαρμογές σχετικές με τα μαθήματά τους

5. ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 89.1% - Ενημέρωση σχετικά με το πώς μπορούν οι φορητές συσκευές να εμπλουτίσουν την σχολική εμπειρία 67.4% - Συμμετοχή σε σεμινάρια με θέμα την παιδαγωγική αξιοποίηση των φορητών συσκευών στο σπίτι 31.5% - Πλήρης αντικατάσταση σχολικών εγχειριδίων με ψηφιακά βιβλία τα οποία να διαβάζονται μέσω ταμπλετών

Δράσεις Διήμερο του Εκπαιδευτικού Συνεδρίες Προσωπικού Σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς ανά τάξη Συνδιδασκαλίες Αξιοποίηση εκπαιδευτικών πυρήνων Σχεδιασμός-Παρακολούθηση μαθημάτων-Αναστοχασμός Διάχυση δράσεων: εκπαιδευτικοί πυρήνες Ημερίδα για παρακολούθηση μαθημάτων από εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων Συμμετοχή στα Προαιρετικά Σεμινάρια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου

Στη συνέχεια… Αναστοχασμός Δράσεων Επανασχεδιασμός Δράσεων