Στόχοι του prozect Φύση και Άσκηση (Ζώντας κοντά στη φύση)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης.
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2-ΕΝΟΤΗΤΑ 5 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
ΑΝΤΡΕΑΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Μ1Α2
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Στην ταινία «Άρωμα Γυναίκας» υπάρχει μια αξέχαστη σκηνή...
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
«Για σκέψου...» Πατήστε το κουμπί του ποντικιού ή Page Down...
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
Σοφία Σαββοπούλου, Φωτεινή Σωτηροπούλου, Παύλος Σινιγάλιας
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ Φροσυνη μαρια τμημα – β2
Εργασια στα κειμενα νεολληνικησ λογοτεχνιασ *βιβλιοπαρουσιαση*
Το φαγητό μας. Η άθλησή μας Τα παιχνίδια μας στην άμμο.
«Έχετε σκεφτεί ότι...»
Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
Συνεργασία με το Δημοτικό Κάμπινγκ Αλεξανδρούπολης
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗ
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΊΑΣ – Α.Π.Θ
ΤΟ ΜΟΥΣΕ I Ο ". " ΤΟ ΜΟΥΣΕ I Ο ". Τελλόγλειο.  Ψάχνοντας βαθιά στα σκονισμένα ράφια του μυαλού μου μπορώ να αναγνωρίσω πίσω από τις ξεχασμένες μου αναμνήσεις.
ΠΟΛΕΜΟΣ.
Δημιουργική Απασχόληση
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ε ’ ΤΑΞΗ Ε 2 ΤΜΗΜΑ.
«Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού» Θεματικός Άξονας ΄΄ Ρατσισμός & Διαφορετικότητα, Όλοι Διαφορετικοί - όλοι Ίσοι ΄΄ 2ο Γυμνάσιο Σπάρτης.
Τίτλος: Σχολική Ζωή και Τέχνη
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ.
Από την αρχαιότητα, τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ıκανότη- τες. Όλα τα αρχαία μυστικά του κόσμου των βοτάνων (διάκριση,
Οι ξένοι στην προσευχή του Σολομώντα…
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Διδακτική Πληροφορικής
Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα Το περιαστικό πράσινο πηγή ζωής για την πόλη Ε΄ Δασκάλα : Κουλομιδιώτη Μαρία Ο άνθρωπος από την στιγμή που εγκατέλειψε.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Σέβομαι το περιβάλλον 1.φυτά 2.ζώα Στόχος: να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές που δείχνουν σεβασμό στο περιβάλλον, στη φύση και στα πλάσματα της φύσης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Στη Θεσσαλία υπήρχε κάποτε μια πόλη που την έλεγαν Τραχίνα. Βασιλιάς της ήταν ο Κήυκας, νέος, πλούσιος, γενναίος κι όμορφος, χαρίσματα που δύσκολα θα.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤHΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.
ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Πρόκειται για την εκπαιδευτική τεχνική, όπου τα παιδιά κατανεμημένα σε ομάδες εργασίας, ανταλλάσσουν εμπειρίες ή εκπονούν ασκήσεις με σκοπό.
Βιολογία Γυμνασίου.
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΜΑΘΗΜΑ: «ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ»
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Α ΤΑΞΗ 8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Δασκάλα: Μαρία Παράφορου
Γερμανικός Κλασικισμός: Ο Faust του Johann Wolfgang von Goethe
PAUL CEZANNE M O N T S A I N T – V I C T O I R E.
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ
Κωνσταντίνος Χάρης Αντώνης
ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Τα ωραία μέρη του Κουρνά
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
πεντηκοστή το ξεκίνημα της εκκλησίας
3 o Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας Αθήνα. Σεπτέμβρης 2007 “ψαρωμένα” πρωτάκια έρχονται στο σχολείο…
Ποιος είναι ο τέλειος κριτής
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στόχοι του prozect Φύση και Άσκηση (Ζώντας κοντά στη φύση)

Oι μαθητές Να αρχίσουν να αναπτύσσουν οικολογική συνείδηση από την επαφή τους με το φυσικό περιβάλλον

Να αυξήσουν το χρόνο της επαφής τους με τη φύση.  

Να γνωρίσουν και να βιώσουν μορφές άσκησης και άθλησης μέσα στην φύση

Να γνωρίσουν τα πλεονεκτήματα της διαβίωσης στη φύση Να γνωρίσουν τα πλεονεκτήματα της διαβίωσης στη φύση

Να γνωρίσουν την σημασία της συνεργασίας μέσα στη φύση Να γνωρίσουν την σημασία της συνεργασίας μέσα στη φύση

.Να μάθουν να σέβονται τους οργανισμούς της φύσης .Να μάθουν να σέβονται τους οργανισμούς της φύσης

Να αισθανθούν την ομορφιά της φύσης Να αισθανθούν την ομορφιά της φύσης

Να έρθουν σε επαφή με την Λογοτεχνία μέσα από την Φύση αλλά και αντίστροφα …Αγνάντια το παράθυρο· στο βάθος ο ουρανός, όλο ουρανός και τίποτ’ άλλο· κι ανάμεσα, ουρανόζωστον ολόκληρο, ψηλόλιγνο ένα κυπαρίσσι· τίποτ’ άλλο. Και ξάστερος ο ουρανός ή μαύρος είναι, στη χαρά του γλαυκού, στης τρικυμιάς το σάλο, Όμοια και πάντα αργολυγάει το κυπαρίσσι, Ήσυχο, ωραίο, απελπισμένο. Τίποτ’ άλλο… Kωστής  Παλαμάς  

∞ Γνωμικά ∞ ◊ Η τέχνη είναι είδωλο της φύσης ◊ Η τέχνη είναι συγκεντρωμένη φύση ◊ Ο σκοπός της τέχνης συνίσταται στην αποκρυστάλλωση της φύσης σε σκέψη και της σκέψης σε μορφή ◊ Τέχνη είναι ο άνθρωπος που προστίθεται στη φύση