Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Μάθημα: Διδασκαλία – Εφαρμογές ΙΙ Διδάσκουσα: κα. Σακελλαρίου Μαρία Ομάδα Φοιτητών:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Advertisements

3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ’ Θέμα: Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη της Τζόρτζια (Digital.
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
…Πληθώρα στοιχείων οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η γεωγραφική εκπαίδευση στη χώρα μας δεν αντιστοιχεί στο επίπεδο που της αρμόζει ούτε με βάση την εθνική προσφορά.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 2η Εργασία Μαθήματος Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής & εκπαίδευσης Μια πρώτη ματιά...
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Διδακτική Πληροφορικής
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 1: Εισαγωγικό μάθημα: Η Πρακτική Άσκηση μέσα από τον Οδηγό Σπουδών.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Μάθημα: Διδασκαλία – Εφαρμογές ΙΙ Διδάσκουσα: κα. Σακελλαρίου Μαρία Ομάδα Φοιτητών:
Ενότητα 8: Μιλάμε για το θέατρο
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 10: Χριστούγεννα! Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων ΙI Ενότητα 4: Ο ρόλος της τέχνης στην εκπαίδευση Διδάσκουσα: Αναστασία Ράικου.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τεταρτοετών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Διδασκαλία Εφαρμογές ΙI Πρακτική Άσκηση των φοιτητών Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθηγήτρια Μαρία Σακελλαρίου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Διδακτική της Πληροφορικής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ενότητα 12: Πάσχα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Ενότητα 1: Εισαγωγική ενότητα
Ενότητα 6: Μιλάμε για την 28η Οκτωβρίου 1940
Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
Η/Υ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Μέρος από εργαστηριακή εργασία Φοιτητών ΠΤΝ
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Προσχολική Παιδαγωγική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Μουσική - Θέατρο
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ του ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
Βάσεις Δεδομένων Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γενικό Τμήμα
Προσχολική Παιδαγωγική
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΘΕΜΑ: «Οδηγοί και πεζοί προχωρούμε όλοι μαζί»
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Μάθημα: Διδασκαλία – Εφαρμογές ΙΙ Διδάσκουσα: κα. Σακελλαρίου Μαρία Ομάδα Φοιτητών: Επώνυμο Όνομα: Α.Μ: 1111 Επώνυμο Όνομα : Α.Μ: 2222 Εξάμηνο: Ή Νηπιαγωγείο: 1ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων Νηπιαγωγός/οί: Όνομα Επώνυμο Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ:

Μαθησιακές Ενότητες Χρήση της πέτρας Χαρακτηριστικά της πέτρας ……..

Placemat ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Νέο Στόχοι Τίτλο Δραστηριότητας Γνωστό Στόχοι Τίτλο Δραστηριότητας Κατάλληλα Στόχοι Τίτλο Δραστηριότητας Δημιουργικά Στόχοι Τίτλο Δραστηριότητας ΕννοιολογώνταςΑναλύοντας Θεωρία Στόχοι Τίτλο Δραστηριότητας Ορολογία Στόχοι Τίτλο Δραστηριότητας Λειτουργικά Στόχοι Τίτλο Δραστηριότητας Κριτικά Στόχοι Τίτλο Δραστηριότητας Χρήση της Πέτρας

Placemat ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Νέο Περιγραφή Δραστηριότητας ΓνωστόΚατάλληλα Ρε ηγφρς Δημιουργικά ΝοηματοδοτώνταςΑναλύοντας Θεωρία φδα Ορολγφδ ογία Λειτο ηηηυργικά Κριτικά Χρήση της Πέτρας

Placemat Βιώνοντας Γνωστό Στόχοι Περιγραφή Δραστηριότητας Εκπαιδευτικό Υλικό Αξιολόγηση

Placemat ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Νέο Ααασασ Μξσαββσφξδβ Νδκαξ ΓνωστόΚατάλληλα Ρε ηγφρς Δημιουργικά ΝοηματοδοτώνταςΑναλύοντας Θεωρία φδα Ορολγφδ ογία Λειτο ηηηυργικά Κριτικά Χρήση της Πέτρας

Placemat ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας ΝέοΓνωστό Ααασασ Μξσαββσφξδβ Νδκαξ Κατάλληλα Ρε ηγφρς Δημιουργικά ΝοηματοδοτώνταςΑναλύοντας Θεωρία φδα Ορολγφδ ογία Λειτο ηηηυργικά Κριτικά Χαρακτηριστικά της Πέτρας

Placemat ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Νέο Γνωστό Ααασασ Μξσαββσφξδβ Νδκαξ Κατάλληλα Ρε ηγφρς Δημιουργικά ΝοηματοδοτώνταςΑναλύοντας Θεωρία φδα Ορολγφδ ογία Λειτο ηηηυργικά Κριτικά Χαρακτηριστικά της Πέτρας

Placemat Βιώνοντας Γνωστό

Placemat ΒιώνονταςΕφαρμόζοντας Νέο Ααασασ Μξσαββσφξδβ Νδκαξ ΓνωστόΚατάλληλα Ρε ηγφρς Δημιουργικά ΝοηματοδοτώνταςΑναλύοντας Θεωρία φδα Ορολγφδ ογία Λειτο ηηηυργικά Κριτικά Χαρακτηριστικά της Πέτρας

Drasthriothta 1

Ευχαριστούμε!