Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Advertisements

Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Πολλοί λένε ότι τα διάφορα πρότυπα μοντέλα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και πλασάρονται ως η αυτοκίνηση του μέλλοντος είναι όνειρα θερινής νυκτός.
Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Αρχή.
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΤΡΕΝΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΕΡΑΛΑ ΠΑΣΧΑΛΗ ΚΑΙ ΣΙΜΟ ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΗ.
Ευρώπη - Αυστραλία σε 5 ώρες Το αεροσκάφος που θα διανύει την απόσταση Ευρώπη-Αυστραλία σε λιγότερο από 5 ώρες παρουσίασαν Βρετανοί μηχανικοί.
Μια πόλη για τους πεζούς
Φαινόμενο θερμοκηπίου
Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες»
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Σύνθεση κινήσεων.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ –ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
Μάθημα: Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Διδάσκουσα: Μπέττυ Τσακαρέστου Βουδούρης Γιώργος Γκιμούση Πανωραία Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής και.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Παρουσίαση Εργασιών Υπεύθυνοι Καθηγητές Κακουλιδου Γεωργακοπουλος Δ.Παπαδημητρίου Μ.Κορκούτι.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
Οικολογική Μετακίνηση 6 ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων. Η Ομάδα μας.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ … Αλεξίου Δημήτρης Αντωνόπουλος Σπύρος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ο «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
«ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ»
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Το αυτοκίνητο που κινείται με νερό.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
Ερωτηματολόγιο ΚΕΔΕ Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο, Ιωαννίνων 2017
«ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΔΑΠΕΔΟ» Φάσεις Σχεδιασμού
«ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ»
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Σύνθεση κινήσεων.
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
Ερωτηματολόγια. Απαντήσεις σχετικά με την παιδική εργασία.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 21ο κύμα
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα

Εισαγωγή Κυκλοφορούν έξι λεωφορεία γαλλικής κατασκευής. Μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και 11 επιβάτες και κινούνται με ταχύτητα περίπου 20 χιλιομέτρων την ώρα. Διανύουν διαδρομή 2,4 χιλιομέτρων και κάνουν οκτώ στάσεις. Συνολικά από τις δώδεκα πόλεις που διεκδίκησαν να εφαρμόσουν το > προκρίθηκαν πέντε μέσα στα οποία και τα Τρίκαλα. Τα συγκεκριμένα λεωφορεία δεν πρόκειται να οδηγήσουν στην ανεργία τους οδηγούς των συμβατικών αλλά να λειτουργήσουν συμπληρωματικά.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Το μικρό τουριστικό minibus διαθέτει 9-11 θέσεις καθημένων όρθιων και ΑΜΕΑ. Διανύει συνολική απόσταση 2,4 χλμ. με 8 στάσεις στο κέντρο της πόλης. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ηλεκτρικό λεωφορείο που λειτουργεί με 12 μπαταρίες που τροφοδοτούν τον ηλεκτρικό του κινητήρα και κινείται σε δικό του λεωφορειόδρομο. Δεν κάνει θόρυβο,δεν εκπέμπει ρύπους και ακολουθεί πιστά την διαδρομή που έχει χαρτογραφηθεί στο GPS που διαθέτει,ενώ με το λέιζερ ασφαλείας εντοπίζει οποιοδήποτε αντικείμενο ή άνθρωπο που τυχόν θα βρεθεί μπροστά του και αμέσως ακινητοποιείται. Στο κάθε όχημα έχουν εγκατασταθεί επίσης 4 κάμερες για την πλήρη κάλυψη της ορατότητας.

Τρόπος Λειτουργίας- Αυτοματισμοί Τα οχήματα είναι εφοδιασμένα με GPS τελευταίας τεχνολογίας και λέιζερ με τα οποία αντιλαμβάνονται και τα εμπόδια. Κινούνται διαβάζοντας την διαδρομή που οι τεχνικοί έχουν περάσει στη μνήμη τους. Στην κατασκευή της διαδρομής που ακολουθεί το λεωφορείο ο δρόμος σκάφτηκε και τοποθετήθηκε οπτική ίνα για να υπάρχει πολύ καλή γραμμή ίντερνετ και εικόνα στο control room Κάθε λεωφορείο τροφοδοτείται από δώδεκα μπαταρίες, που χρειάζονται περίπου δύο ώρες για να επαναφορτιστούν. Λειτουργεί με μπαταρίες 72 volt οι οποίες φορτίζονται με φορτιστή. Η αντιστοιχία μπαταριών είναι 12 μπαταρίες.

Τρόπος Λειτουργίας- Αυτοματισμοί είναι εφοδιασμένα με GPS τελευταίας τεχνολογίας και λέιζερ με τα οποία αντιλαμβάνονται και τα εμπόδια. Κινούνται διαβάζοντας την διαδρομή που οι τεχνικοί έχουν περάσει στη μνήμη τους. Στην κατασκευή της διαδρομής που ακολουθεί το λεωφορείο ο δρόμος σκάφτηκε και τοποθετήθηκε οπτική ίνα για να υπάρχει πολύ καλή γραμμή ίντερνετ και εικόνα στο control room Κάθε λεωφορείο τροφοδοτείται από δώδεκα μπαταρίες, που χρειάζονται περίπου δύο ώρες για να επαναφορτιστούν. Λειτουργεί με μπαταρίες 72 volt οι οποίες φορτίζονται με φορτιστή. Η αντιστοιχία μπαταριών είναι 12 μπαταρίες.

Το λειζερ ασφαλείας του λεωφορείου βρίσκεται κάτω χαμηλά το οποίο σκαναρει όλη την περιοχή μπροστά και εντοπίζει οποιοδήποτε αντικείμενο ή άνθρωπο. Βλέπει σε απόσταση μέτρων και έως 270 μοίρες. Εάν κάτι βρεθεί στην πορεία του το αντιλαμβάνεται και σταματάει ή επιβραδύνει. Αν κάτι βρεθεί μέσα στα 10 μέτρα επιβραδύνει ανάλογα με το που βρεθεί ενώ αν βρεθεί κάτι στα 5 μέτρα θα επιβραδύνει πιο γρήγορα. Αν η απόσταση είναι μικρότερη των δυόμιση μέτρων, το όχημα ακινητοποιείται την ίδια στιγμή. Το λεωφορείο περιλαμβάνει 4 κάμερες οι οποίες παρακολουθούνται από το control room, η μια κεντρική που βλέπει μπροστά, οι δυο στο πλάι και η μια μέσα στο λεωφορείο για να βλέπει τον κόσμο. Oι κάμερες χρησιμοποιούνται γιατί είναι υποχρεωτικό να παρακολουθείται το λεωφορείο από την ελληνική νομοθεσία. Το σύστημα και οι κάμερες μέσα είναι εντελώς αδιάφορα με την κίνηση του οχήματος

Εχθρός του λεωφορείου χωρίς οδηγό είναι οι οδηγοί που παρκάρουν στην λεωφορειολωρίδα. Στην περίπτωση αυτή ειδοποιείται η Τροχαία, ενώ χειριστής καταφθάνει στο σημείο και απεγκλωβίζει το όχημα. Είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Η αυτονομία των λεωφορείων είναι 100 % ηλεκτρική και φιλική προς το περιβάλλον. Διαθέσιμο κατά παραγγελία είναι μόνο σε χρήση όταν χρειάζεται, σε αντίθεση με ένα πρότυπο λεωφορείο

Μεθοδολογία Έγινε έρευνα δημοσκόπησης με θέμα το ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ και την άποψη των πολιτών για το πείραμα τεχνολογίας που έγινε στην πόλη μας. Η έρευνα βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο που κατασκεύασαν οι μαθητές της Β1 τάξης και μοιράστηκε σε 30 συμπολίτες μας από 16 έως 61 ετών. Το ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει ομάδα προσωπικών ερωτήσεων (φύλο, ηλικία) και 3 ερωτήσεις που διευκρινίζουν την σχέση-γνώση για το πείραμα. Τα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν αμέσως μετά το τέλος του προγράμματος στις 2 και 3 Μαρτίου Αξιοποιήθηκαν 27 ερωτηματολόγια που ήταν πλήρως απαντημένα (και αποτέλεσαν το «δείγμα») Από αυτούς οι 14 ήταν άνδρες και οι 13 γυναίκες από 16 έως 61 ετών.

Παρουσίαση αποτελεσμάτων δημοσκόπησης Η συντριπτική πλειοψηφία δεν διαφωνεί με αυτό το 40,7% δεν μπορεί να καταλήξει σε γνώμη

 Οι ερωτηθέντες δηλώνουν ότι δημιουργήθηκαν προβλήματα στο παρκάρισμα ( 81,4% ναι και μάλλον ναι )  και ταυτόχρονα πιστεύουν ότι διευκολύνθηκε η κυκλοφορία των ποδηλατών (70,3% ναι και μάλλον ναι)

Το 40,7 των πολιτών σεβάστηκε τον λεωφορειόδρομο. Το 25,9 των πολιτών δεν σεβάστηκε τον λεωφορειόδρομο.

Το 55,6% των πολιτών πιστεύουν ότι οι πολίτες πάρκαραν στο λεωφορειόδρομο. Το 22,2% των πολιτών ήταν ουδέτερο και 22,2% δήλωσε όχι.

Το 74,1% απάντησε ότι πρέπει να παραμείνει η διαδρομή σαν ποδηλατόδρομος Το 22,2% ήταν ουδέτερο ενώ μόνο το 3,1% απάντησε όχι

Συμπεράσματα- προτάσεις

Βιβλιογραφία- Πηγές -prwto-lewforeio-xwris-odhgo-sta-trikalahttp:// -prwto-lewforeio-xwris-odhgo-sta-trikala / /