Δρ. Δημήτριος Μακρής, Διευθύνων Σύμβουλος Ο.Λ.Θ. Α.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συμμετέχοντας σε Ευρωπαϊκά Ερευνητικά Προγράμματα Tips & Pointers National Information day for FP6 Priority 7 Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου 2005 Ρουμπίνη Γρώπα,
Advertisements

1 Διασυνοριακή Συνεργασία Δημιουργία εργαστηρίου μοριακής βιολογίας για τη προστασία της δημόσιας υγείας. HELLENIC REPUBLIC Regional Health Care Administration.
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Mar-15 © 2010 IDC 1 Ευρυζωνικές Υπηρεσίες για τους Πολίτες και Υπηρεσίες Προστιθέμενης Αξίας Gerasimos GEROLYMATOS Research Analyst IDC Greece, Cyprus.
Ο Συνεργάτης Σας Στην Αποτελεσματικότητα Σύντομη Εταιρική Παρουσίαση.
ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ / ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ Γ.Σαρογλου.
ΕΡΗΜΟΙ. Οι έρημοι καταλαμβάνουν το ένα τρίτο της εδαφικής επιφάνειας της Γης]. Οι θερμές έρημοι έχουν συνήθως μεγάλο ημερήσιο και περιοδικό εύρος θερμοκρασιών,
Αίγυπτος Ένα ταξίδι μέσα από φωτογραφίες και βίντεο.
1. Γροιλανδία km² - αυτοδιοικούμενη περιοχή που ανήκει στη Δανία ΓροιλανδίαΔανία 2. Νέα Γουινέα km² - το δυτικό τμήμα ανήκει στην.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ : ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΜΕ ΕΥΝΟΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ.
Ο Κλάδος της Κινητής Τηλεφωνίας στις νέες συνθήκες Ιουνιος 2014 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
8 Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ - ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Δρ. Σαββίδης Γ. Σεραφείμ Καθηγητής Τ. Ε. Ι Δυτικής Μακεδονίας.
Η ΡΥΠΑΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΜΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΚΕΤΑΝΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ.
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Βιολογία Α΄ λυκείου Κεφ.3ο ΠΑΥΛΙΝΑ ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑ- ΒΙΟΛΟΓΟΣ
ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ Σιαμπάνο Ηλία Σκουρτσίδη Λεωνίδα Τριανταφυλλόπουλο Σπύρο
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ενότητες 1.Οι χάρτες
Καλώς Ορίσατε στο CERN Το Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Κέντρο Σωματιδιακής Φυσικής CERN - Σήμερα και στο Μέλλον... Ευάγγελος ΓΑΖΗΣ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
ΑΝΔΕΙΣ Χριστοδουλάκη Άννα –Μαρία ΤμήμαΑ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
Μηνα ψυχογυιου α’πκ, Λαϊκο νοσοκομειο
«Το κατάστημα του μέλλοντος»
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 8η
Ηλιακό Σύστημα.
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Η ΠΡΑΣΙΑΔΑ ΛΙΜΝΗ μέσα από τα μάτια των οικολόγων
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
TO ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.
Καλώς Ορίσατε στο CERN Το Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Κέντρο Σωματιδιακής Φυσικής CERN - Σήμερα και στο Μέλλον... Ευάγγελος ΓΑΖΗΣ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Η σημασία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
Ενεργός Πολίτης Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Τοπικής Δημοκρατίας
Στοιχεία υδρομετεωρολογίας
ΑΠΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ:ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΜΑΘΗΜΑ 8 Η γεωλογική ιστορία της Ελλάδας
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Θεόδωρος Τερζόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος
Μαύρη Θάλασσα Κοινό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα BLACK SEA TRADENET (B.S.T.) (Εμπορικό Δίκτυο Μαύρης Θάλασσας) Συνέντευξη Τύπου Καβάλα, 5/9/2011.
ΟΥΚΡΑΝΙΑ Άρης Λέκκας.
Ανάπτυξη Τερματικής Εγκατάστασης Κρουαζιέρας στο Λιμένα Θεσσαλονίκης : Έλεγχος Βιωσιμότητας μέσω Οικονομοτεχνικής Ανάλυσης Κουσουλός Γρηγόριος.
WELCOME TO ESN! ΟΠΑ.
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου και Εκπαίδευση
Χ Α Π GOLD Global Initiative for Chronic Obstructive Lung Disease
Οι θέσεις του Συνδυασμού “ΕΛΠΙΔΑ” επί του Απολογισμού της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2016 ΚΟΖΑΝΗ
ΚΡΟΑΤΙΑ Γιώργος Τσιτογιάννης.
Β 3.5 Τα ποτάμια της Ασίας Ινδία.
Σκέψεις και προβληματισμοί πάνω στη μετεξέλιξη των Ελληνικών λιμανιών
6Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Ελλάδα Τα μεγαλύτερα νησιά.
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΓΕΛ Καστορείου Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΛΚ ΦΑΣΗ Α
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
אורך, היקף, שטח ונפח.
ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΓΑΣ Α’ ΤΑΞΗ 2007
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δομή και λειτουργία Καρδιακός Μυς
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
Ερευνητικές Περιοχές Ενδιαφέροντος Σύνοψη
Η ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ 2020
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
Οδηγική Συμπεριφορά των Ελλήνων
Σπήλαιο Περάματος Ιωαννίνων 30/3/2018 – 1/4/2018
Σ.Ε.Γ.Α.Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ. Δημήτριος Μακρής, Διευθύνων Σύμβουλος Ο.Λ.Θ. Α.Ε.

Ο λιμένας της Θεσσαλονίκης Πύλη για τα Βαλκάνια και την ΝΑ Ευρώπη. Ανήκει στο Κεντρικό Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών.

Η ενδοχώρα του λιμένα Εξυπηρετούμενος Πληθυσμός: ~ 20εκ. Legend Major Ports Capitals Thessaloniki Legend Major Ports Capitals Direct Market Secondary Market Population (In MM) Rijeka Thessaloniki Istanbul Burgas Varnas Constantza Bar Durres Tirana Split Athens Sarajevo Belgrade Sofia Skopje Zagreb Bucharest Turkey Greece FYROM Serbia Montenegro Romania Bulgaria Bosnia Albania Croatia Ukraine Moldova Hungary Kosovo km 600km 300km

Ο.Λ.Θ. Α.Ε. - Η εταιρία Πάροχος Λιμενικών Υπηρεσιών. Τομείς δραστηριότητας: Διακίνηση Εμπορευματοκιβωτίων και Συμβατικού Φορτίου Εξυπηρέτηση Πλοίων Εξυπηρέτηση επιβατών ακτοπλοΐας και κρουαζιεροπλοίων Εκμετάλλευση χώρων Σύμβαση παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο για 50 έτη, υπογεγραμμένη το Εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το Σύνολο Μετοχών Κύριος Μέτοχος (74,27%) ΤΑΙΠΕΔ.

2 η Φάση της Διαδικασίας Ιδιωτικοποίησης Το ΤΑΙΠΕΔ έχει ολοκληρώσει την 1 η Φάση (Εκδήλωση Ενδιαφέροντος) για την πώληση του 67 % των μετοχών του δημοσίου μέχρι το 2051 με τη συμμετοχή 8 επενδυτών. Στο στάδιο αυτό εξελίσσεται η 2 η Φάση της διαδικασίας με τη συμμετοχή επενδυτικών σχημάτων που περιλαμβάνουν παγκόσμιους κολοσσούς διαχείρισης λιμένων. Η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους 2016 και θα περιέχουν Ελάχιστες δεσμευτικές επενδύσεις Ελάχιστο επίπεδο διακίνησης φορτίου Ελάχιστο επίπεδο εξυπηρέτησης.

Οικονομικά Στοιχεία (εκ. €) Έτος Κύκλος εργασιών Containers Συμβατικό Λοιπά 50,9 31,7 17,6 1,6 54,8 32,0 21,2 1,6 51,6 29,4 20,6 1,6 52,9 28,7 22,8 1,4 51,2 27,2 22,3 1,7 49,6 25,5 22,3 1,8 Κέρδη μετά από φόρους EBITDA 17,9 52,8% 21,0 53,7% 18,5 45,6% 18,4 40,5% 12,0 29,2% 6,1 20,9 Ταμ. Διαθέσιμα 66,178,896,587,068,865,2 Πάγια 54,651,151,652,5 57,1 Ίδια κεφάλαια 127,0128,8148,5145,7129,7120,6 Δανεισμός Σταθερότητα στον κύκλο εργασιών. Μηδενικός δανεισμός. Υψηλή κερδοφορία

Διακίνηση Φορτίων Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων (‘000 TEU) Συμβατικός Λιμένας (‘000 τόνοι) Στο Συμβατικό φορτίο το μερίδιο του transit ξεπερνά το 40%

Master Plan Επιχειρηματικές, Πολιτιστικές, Κοινωνικές Χρήσεις Σταθμός Ro-Pax Πολυχρηστικός Σταθμός Γενικού Φορτίου Σταθμός Στερεού Χύδην Φορτίου Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Συνεργεία Αποθηκευτικοί Χώροι Πύλες, Αποθήκη Συσκευασίας/ Αποσυσκευασίας Σταθμός Κρουαζιέρας Η Ο.Λ.Θ. Α.Ε. έχει εγκρίνει Master Plan μετά από διαβούλευση με τους πελάτες και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.

Το ποιοτικό στοιχείο στην απαιτούμενη λιμενική υποδομή είναι τα βαθύτερα κρηπιδώματα >= 16 m για την εξυπηρέτηση των μεγαλύτερων πλοίων και την εφαρμογή ευέλικτων πολιτικών προσέλκυσης ναυτιλιακών γραμμών Επέκταση Σ.ΕΜΠΟ (δυτική πλευρά 6 ου Προβλήτα) με σκοπό να εξυπηρετεί πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας > TEU. Επέκταση τέρμιναλ ξηρού χύδην φορτίου (ανατολική πλευρά 6 ου προβλήτα) για την εξυπηρέτηση πλοίων χωρητικότητας μεγαλύτερης των τόνων. Βελτίωση οδικών και σιδηροδρομικών συνδέσεων. Ενοποίηση των Προβλητών 4 και 5 για την κατασκευή Πολυχρηστικού Σταθμού Γενικού Φορτίου. Κατασκευή νέου Σταθμού Κρουαζιερόπλοιων. Σταθμός Ro-Pax και Γραμμών Ακτοπλοΐας. Υδατοδρόμιο. Master Plan - Κύριες Επενδύσεις Για τη βιωσιμότητα της παροχής λιμενικών υπηρεσιών απαιτούνται σοβαρές επενδύσεις περιβαλλοντικής προστασίας (κυρίως στο χύδην φορτίο) και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών (smart & green port).

Λειτουργία 6ου Προβλήτα μετά την Υλοποίηση των Επενδύσεων

Η μεγαλύτερη Ιδιωτική Επένδυση με Αναπτυξιακή Δυναμική στη Β.Ε. Άμεσες ιδιωτικές επενδύσεις στο λιμένα Θεσσαλονίκης άνω των 180 εκατομμυρίων την πενταετία Συμπληρωματικές δημόσιες επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων σε έργα σύνδεσης του Λιμένα με τα οδικά και σιδηροδρομικά δίκτυα. Δυνατότητα προκήρυξης διαγωνισμού παραχώρησης (2017) σε ιδιωτικά επενδυτικά σχήματα για τη δημιουργία Logistics center στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου από την ΓΑΙΑΟΣΕ που συνδέεται σιδηροδρομικά με το Λιμένα Θεσσαλονίκης. Αύξηση των μόνιμων θέσεων απασχόλησης στην ΟΛΘ ΑΕ. Σημαντικός αριθμός εργαζόμενων θα απασχοληθεί κατά την περίοδο κατασκευής των λιμενικών και άλλων τεχνικών έργων. Σημαντική αύξηση των θέσεων απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα, όπως σε επιχειρήσεις μεταφορών, logistics, διαμεταφορών, ναυτικών πρακτορείων, εκτελωνιστών, ασφάλειας αλλά και προμηθευτών εξοπλισμού και συντήρησης

Η Συμβολή του Λιμένα στην Οικονομία Οικοσύστημα Λιμένος Θεσσαλονίκης

Η Συμβολή του Λιμένα στην Οικονομία Περιοχές Οικονομικών Ωφελειών από τη Λειτουργία και το Επενδυτικό Πλάνο

Μεταρρυθμίσεις – Λιμενικός ανταγωνισμός Βιώσιμη Ανάπτυξη στον εντεινόμενο λιμενικό ανταγωνισμό απαιτεί επενδύσεις και μεταρρυθμίσεις Θεσμοθέτηση του παρόχου λιμενικής υπηρεσίας (στοιβαδορική εταιρία) – Δημιουργία αγοράς Διευκόλυνση εισαγωγής αυτοματισμών στους λιμένες (automated/semi automated terminal) Επαναπροσδιορισμός των λιμενικών επαγγελμάτων (όπως χειριστή μηχανήματος και λιμενεργάτη και άλλων)– Πολυχειρισμός & Ευελιξία Αναδιοργάνωση ή/και ρυθμιζόμενη απελευθέρωση των προσφερόμενων από το κράτος λιμενικών υπηρεσιών πλοήγησης και καβοδεσίας Απλοποίηση τελωνειακών διαδικασιών, ηλεκτρονικές τελωνειακές διαδικασίες, αρμοδιότητες στους διαχειριστές τελωνειακών ζωνών και αποθηκών, εγκεκριμένοι τελωνειακά οικονομικοί φορείς Δίκτυα logistics, inland depots Αξιοποίηση του υπό έγκριση (2016) Κανονισμού ΕΕ για την οργάνωση των λιμενικών υπηρεσιών και τη χρηματοοικονομική διαφάνεια

Ευχαριστώ για την προσοχή σας