Μεσαιωνικά Όπλα & Βασανιστήρια 1 2 ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κυβέλη Ζώτου Μάθημα Πληροφορικής Β2 Ομάδα Α. Twiggy.
Advertisements

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.
M.D.Stampouloglou Alexandros. Η ιστορία του Θαλασσινού ενυδρείου αρχίζει απο παλιά... κάπου κοντά στην αρχαία Ρώμη 50 μ.Χ.
Εργασία για τη Μουσική Θα ασχοληθώ με ένα συγκρότημα της προτίμησης μου τους ‘’Bullet for my Valentine’’. Το επέλεξα διότι είναι κάτι που πραγματικά μου.
Βοηθητικό υλικό για την Bιολογία Γ’ Γυμνασίου
Ερυθροποίηση Δομή & μεταβολισμός του ερυθροκυττάρου
Παγκόσμια Ημέρα Τηλεόρασης
Είδη της Rock και Metal Μουσικής
Στην Α θ ή ν α ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ Μετά από χρόνια καθυστερήσεων και αντιπαραθέσεων, οι αρχαίοι θησαυροί της Ακρόπολης των Αθηνών, ανυπολόγιστης.
OO Design Principles (part II) Ανάπτυξη Λογισμικού (Software Development) ΠΛΥ 308.
Athens: historical sketch grk 101. Quiz-Quote... εἶναι δὲ γλυκὺν ὧδε φίλοις, ἐχθροῖσι δὲ πικρόν.
Queen. Οι Queen δημιουργή- θηκαν στο Λονδίνο το 1971, με αρχικά μέλη τους Freddie Mercury (φωνητικά, πλήκτρα), Brian May (ηλεκτρική κιθάρα, φωνητικά),
Η πληρέστερη παρουσίαση με «ομοιότητες» διάσημων που έγινε ποτέ!
Έργο συγχρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση / Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ Βουτσά Δήμητρα Επίκουρη Καθηγήτρια,
Σκέδαση Ηλεκτρομαγνητικών Κυμάτων από Γυρομαγνητικά Σώματα
5. Migration and colonization Greek originals: the Alphabet & Literary Culture Alpha Beta Gamma Delta Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
τροποι βασανισμου απο την αρχαιοτητα μεχρι και σημερα!!
Καλλιτεχνική απόδοση ερυθροκυττάρου
Μολυβδαίνιο Μο Καθαρό Μο για πρώτη φορά παραλήφθηκε το 1780 από τον Hjelm. Στην φύση βρίσκεται σαν μολυβδαινίτης MoS 2.
Μεταβολική οξέωση Κ. Μαυροματίδης
Υλικά με θετικό θερμικό συντελεστή αντίστασης Η εξάρτηση PTC
Αθλητική ΜΟΤοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος. Η ΑΜΟΤΟΕ δεν διοργανώνει εκδηλώσεις για να υπάρχει – δίνει λύσεις Η ΑΜΟΤΟΕ δεν διοργανώνει εκδηλώσεις για.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Μια Στατιστική Έρευνα Διακρίνεται σε 3 Στάδια:
Το μαγνητικό πεδίο.
Ευάγγελος Α. Βουδριάς Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος
Γιάννης Σειραδάκης Τμήμα Φυσικής ΣΘΕ/ΑΠΘ Αστρονομία Ακτίνων-γ Χάρτης του ουρανού σε ακτίνες γ (Ε>100 MeV.
MATERIALS FOR INTERIOR DESIGN AND APPLICATION I. MATERIALS = ΥΛΙΚΑ APPLICATION = ΕΦΑΡΜΟΓΗ QUALITY = ΠΟΙΟΤΗΤΑ PROPERTY = ΣΤΟΙΧΕΙΟ / ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ.
Ραδιολογικοί κίνδυνοι Εργαστήριο Ραδιολογικών Μετρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης “Chemical and Radiological Risk in the.
Ραδιολογικές μετρήσεις δομικών υλικών Εργαστήριο Ραδιολογικών Μετρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης “Chemical and Radiological.
Φυσικά και Βιοτεχνολογικά Προϊόντα ως Bιοδραστικές ενώσεις Θερανωστικά Υβριδικά Υλικά ΔΠΜΣ ‘ΙΑΤΡΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ’ Μαρία Λουλούδη Καθηγήτρια Ανόργανης Χημείας.
Minerals and Trace Elements. Ανόργανες ουσίες που χρειάζονται σε μικρές ποσότητες, γενικά ως τμήμα τις δομής άλλων μορίων ή ως βασικά συνένζυμα για τη.
Δια-εθνικός πολιτικό-οικονομικός μετασχηματισμός; Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Γ. Μαυρομμάτης.
Υλικά Γραφικών Τεχνών (Θ) Ενότητα 6: Οξείδια του σιδήρου – μαγνητικά υλικά Βασιλική Μπέλεση Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα Γραφιστικής Κατεύθυνση Τεχνολογίας Γραφικών.
Μουσική Δεν μπορείς να την αγγίξεις, αλλά εκείνη μπορεί!!!
Ενότητα # 7: Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.
Χύτευση, Μέθοδοι και Προϊόντα
Αυτοπροσανατολιζόμενες Συμμετρικές Διατάξεις των Carbon Nanotubes και Ιδιότητες του Πεδίου Εκπομπής τους Σπυρόπουλος Γιώργος Α.Μ:227.
ΧΜ380: ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΛΙΚΩΝ 1 Ενότητα 1: Εισαγωγή Διδάσκων: Γεώργιος Ν. Αγγελόπουλος, καθηγητής Επιμέλεια: Πήττας Κωνσταντίνος, Διπλ. Μηχ. Μηχ. Τμήμα Χημικών.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» Επικαιροποίηση γνώσεων αποφοίτων Α.Ε.Ι. ΠΕΓΑ_ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
Μέλη ομάδας: Κατσιγιάννη Δήμητρα
ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΟΥ. M.D. PhD.
Συντήρηση Μεταλλικών Αντικειμένων
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 11&12
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Β΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Κόκκινη Ζώνη Ιάσονας 13/9/2015.
1 2 3 comparisons 4.
Οταν η Ροκ συνανΤΑ τη ΛογοτεχνΙα Ωδη στην ποΙηση
Ενότητα 3: Χημικός δεσμός, μοριακές απεικονίσεις Γεώργιος Παπαδόπουλος
Χυτοσίδηροι Θωμάς Μπενέτος Καθηγητής Εφαρμογών.
ΞΕΝΕΣ!!! ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ.
ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗ-ΒΡΑΖΙΛΙΑ
ΔΙΑΠΕΡΑΤΑ ΕΝΕΡΓΑ ΦΡΑΓΜΑΤΑ
Ιφιγένεια Βαμβακίδου, Καθηγήτρια Ιστορίας ΠΤΝ ΠΔΜ
Συμπληρώματα διατροφής
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
Ερμηνεία αερίων αίματος – Παραδείγματα ασθενών
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μολυβδαίνιο Μο Καθαρό Μο για πρώτη φορά παραλήφθηκε το 1780 από τον Hjelm. Στην φύση βρίσκεται σαν μολυβδαινίτης MoS2.
Trình bày: ThS. Vũ Thị Hương
Ιστοχημικές Τεχνικές και Ιστοχημικές Χρώσεις
Παράγοντες που επηρεάζουν το ζ-δυναμικό
Χρώσεις Συνδετικού Ιστού
Πηνελόπη Ευαγγελοπούλου Επιμελήτρια Β΄Πανεπιστημιακής ΜΕΘ ΚΑΤ
ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΟΥ. M.D. PhD.
elementary classical greek 1 (grk 101)
elementary classical greek 1 (grk 101)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεσαιωνικά Όπλα & Βασανιστήρια 1 2 ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου

ΟΠΛΑ Είναι ευρέως γνωστό π ως η ε π οχή του Μεσαίωνα, ήταν α π ό τις σημαντικότερες π εριόδους στην Ιστορία του σύγχρονου κόσμου. Η ε π ιθυμία όμως για εξά π λωση οδήγησε στην δημιουργία ό π λων και μηχανημάτων για τη διευκόλυνση της μάχης και της ε π ίθεσης. Χαρακτηριστικά π αραδείγματα ό π λων π ου χρησιμο π οιούνταν την τότε ε π οχή είναι : Το ξίφος με π λατειά λε π ίδα Η σπάθα Η ασ π ίδα ή ξίφος των δύο χεριών 2

Claymore Πιο συγκεκριμένα, ένα α π ό τα γνωστότερα ό π λα π ου χρησιμο π οιούσαν οι μαχητές στο μεσαίωνα είναι το claymore, ένα ογκώδες σ π αθί μήκους έως και 1,5 μέτρου, π ου χειρίζονταν με δεξιοτεχνία κατά τον ύστερο Μεσαίωνα. Ήταν για μία κελτική π αραλλαγή του μεγάλου σ π αθιού, π ου σε άλλα μέρη της Ευρώ π ης α π αιτούσε για το χειρισμό του και τα δύο χέρια του μαχητή. 3

Βαλλίστρα Η βαλλίστρα είναι ελληνική εφεύρεση. Ήταν μία βαριά και δύσχρηστη συσκευή, με π ολύ χαμηλό ρυθμό βολής, π ου όμως δημιούργησε αίσθηση στα π εδία των αρχαίων μαχών. Η βαλλίστρα έμελλε να γίνει ένας καθοριστικός π αράγοντας στα μεσαιωνικά π εδία μαχών. 4

Υγρό Πυρ Οι π ροσ π άθειες αμέτρητων εισβολέων π ου θέλησαν να κάνουν δικά τους τα π λούτη της Κωνσταντινού π ολης, σταμάτησαν κάτω α π ό τα θεοφύλακτα τείχη της Πόλης, εξαιτίας και του " μυστικού ό π λου " των Βυζαντινών, ενός μυστηριώδους κατασκευάσματος π ου ονομαζόταν "Y γρό Πυρ ". 5

Μισθοφορικό σπαθί Zweihander Πραγματικά θηριώδη σ π αθιά, τα ο π οία αρχικά είχαν συνολικό μήκος π ερί τα 120 με 130 εκατοστά, αλλά στη συνέχεια ξε π έρασαν κάθε όριο, ξε π ερνώντας συχνά τα 150 εκατοστά και σε ορισμένες π ερι π τώσεις φθάνοντας ακόμη και τα 180. Δεν ήταν ιδιαίτερα βαριά, αφού κατά κανόνα το βάρος τους κυμαινόταν α π ό 2,5 έως 4 κιλά. 6

Σύνθετο τόξο Αρχικά ήταν μία α π λή κατασκευή, ένα λε π τό κομμάτι ξύλου με μία χορδή π ου ένωνε τα δύο άκρα του. Στη συνέχεια, με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την αύξηση των α π αιτήσεων για ισχύ και βεληνεκές, κατασκευάστηκαν π ιο εξεζητημένα τόξα. Τα σύνθετα τόξα, δηλαδή τόξα κατασκευασμένα όχι μόνο α π ό ξύλο αλλά και α π ό άλλα υλικά, ήταν η φυσική εξέλιξη. 7

Βασανιστήρια Μεσαίωνας μια ε π οχή γνωστή για το φόβο π ρος το άγνωστο, τις δεισιδαιμονίες, τη φίμωση της ανθρω π ινής λογικής και της π νευματικής διεύρυνσης. Χιλιάδες οι νεκροί θύματα π ροκαταλήψεων, φανατισμου και δεισιδαιμονιών π ου για τη θανάτωση τους χρησιμο π οιήθηκαν μέσα π ου ξε π ερνούν την φαντασία και σοκάρουν με τη φρικαλεότητα π ου τα διακρίνει. 8

Παλούκωμα Ένα π αλούκι μ π ήγεται στο σώμα του θύματος, συνήθως π ερνά α π ό την καρδιά και βγαίνει α π ό την π λάτη. Ο θάνατος είναι ακαριαίος για το θύμα, π ου νιώθει ένα στιγμιαίο π όνο π ριν εγκαταλείψει τον μάταιο τούτο κόσμο. I διαίτερα π ροσφιλής ήταν αυτός ο τρό π ος θανάτωσης για τον Ρουμάνο Βλαντ Τέ π ες γνωστός και ως « Δράκουλας των Καρ π αθίων ». 9

Ο τροχός Γνωστός με π ολλά ονόματα, ό π ως τροχός σύνθλιψης ή τροχός της Αικατερίνης, ο μηχανισμός συγκαταλέγεται σε ένα α π ό τα π ιο ε π ί π ονα του είδους. Ο τροχός α π οτελούσε μια μέθοδο βασανιστικής εκτέλεσης, αρχικά στην Αρχαία Ελλάδα και κατό π ιν στη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Σουηδία και τη Ρωσία. Περισσότερο συσκευή ε π ί π ονης θανάτωσης π αρά μέσω βασανισμού, το θύμα δενόταν στο π λάι της του τροχού και ένας δήμιος χρησιμο π οιώντας ένα σφυρί ή μια σιδερένια βέργα έσ π αγε όλα τα κόκαλα του θύματος. Το τελευταίο έκανε ώρες ή και μέρες π ριν α π οδημήσει εις Κύριον, ενώ λίγοι τυχεροί, τύγχαναν ελέους δεχόμενοι θανάσιμα κτυ π ήματα στο στομάχι ή το στήθος. 10

Σιδηρά Κόρη (Iron Maiden) Πρόκειται για ένα σιδερένιο κουβούκλιο π ου βρέθηκε στην Νυρεμβέργη. Το εσωτερικό της συσκευής καλύ π τεται α π ό π ροσεκτικά το π οθετημένα αιχμηρά αντικείμενα με σκο π ό να βασανίσουν τον ατυχή τύ π ο π ου θα καταλήξει στο εσωτερικό του. Τα καρφιά καταλήγουν στα μάτια, στο στήθος και την π λάτη του θύματος αλλά α π οφεύγουν να τραυματίσουν κά π οιο ζωτικής σημασίας όργανο αφήνοντας το θύμα να αιμορραγεί και να υ π οφέρει για μεγάλο χρονικό διάστημα. 11

Το «λουρί» Τα χέρια του ανακρινόμενου δένονταν π ίσω α π’ την π λάτη του και συνδέονταν με ένα σχοινί, π ου κρεμόταν α π’ τον τοίχο. Στη συνέχεια, τον σήκωναν στον αέρα και στηριζόταν μόνο α π ό τα χέρια. Ο π όνος στους ώμους και στα χέρια ήταν εξασφαλισμένος και αφόρητος. Πολλές φορές, μάλιστα, άφηναν το σχοινί ελεύθερο και το σταματούσαν α π ότομα, για να εξαρθρώσουν τους ώμους του κατηγορούμενου και να εντείνουν το βασανιστήριο. 12

Ο κλοιός δεν α π οτελούσε συσκευή βασανισμού α π ό μόνος του, αν και σίγουρα δεν θα ένιωθε άνετα ο άνθρω π ος μέσα του. Η συσκευή το π οθετούνταν σε δημόσια θέα με σκο π ό να τα π εινωθεί και να εξευτελιστεί το θύμα για τα κρίματά του. Το κοινό εκσφενδόνιζε αντικείμενα κατά του εγκληματία, α π ό π εριττώματα, μουχλιασμένα λαχανικά μέχρι π έτρες και άλλα αντικείμενα. Ο Kλοιός 13

Διαμελισμός Κατά τον τετραχισμό, έδεναν κάθε ένα α π ό τα τέσσερα άκρα του θύματος ( χέρια, π όδια ), σε τέσσερα διαφορετικά άλογα. Με το π αράγγελμα του δήμιου οι ί ππ οι μαστιγώνονταν και έτρεχαν ξέφρενα π ρος τέσσερις διαφορετικές κατευθύνσεις. Έτσι ο κατάδικος διαμελιζόταν με τον φρικτότερο τρό π ο. Η π ρακτική αυτή ήταν π ολύ '' της μόδας '' στη Γαλλία. 14

Όμως π ρέ π ει να σημειωθεί π ως π έρα α π ο την βαρβαρότητα, τις π ροκαταλήψεις και το χαμηλό μορφωτικό ε π ί π εδο, στο Μεσαίωνα τέθηκαν οι βάσεις για την ε π ερχόμενη Αναγέννηση μέσα α π ο την ανά π τυξη της υαλογραφίας και της ελαιογραφίας ( Τζιόττο ), η ίδρυση π ανε π ιστημίων, καθώς και την εμφάνιση της π οίησης ( Β o κκάκιος, Δάντης ). 15