ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ν. Δ. Τριανταφυλλόπουλος Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2016.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Νίκη Βογιατζή MEd, Ειδική Παιδαγωγός Εξειδικευμένη στον αυτισμό.
Μελέτη Περίπτωσης Στρατηγικού Μάνατζμεντ Η περίπτωση του ΟΤΕ.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
1 Σχέσεις με τους Καταναλωτές. 2 Σχέσεις με τους καταναλωτές Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει την ανάγκη για ένα πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων προσανατολισμένο.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
ΠΑΛΜΙΚΗ ΟΞΥΜΕΤΡΙΑ. Βασίζεται στη φασματοφωτομετρία: μέτρηση απορρόφησης φωτός (660/940nm). Ο αισθητήρας αποτελείται από δυο πηγές εκπομπής φωτός και έναν.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ ΣΑΣ
Maritime Hellas-navigate the Greek cluster
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Απλά βήματα για τη χρήση της πλατφόρμας e-learning του EVANDE Συγγραφέας: Dr. Χαρ. Φασουλάς, Επιστ. Υπεύθυνος έργου/ΜΦΙΚ, Παν/μιο.
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
Μπότσια Boccia.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
5.Μέρη του ναού Κυρίως ναός-Νάρθηκας-Αύλειος χώρος
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Εργασίες μαθητών σχ. έτους 2015 – Ο ΕΚ Ανατολικής Αττικής
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΣΠΗΛΑΙΟΓΡΑΦΙΕΣ GRAFITI
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Επισυνάπτονται τα 25 ΠΔΣΒ των αντίστοιχων Δήμων των 4 ΠΕ
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής έχουμε την τιμή
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου και Εκπαίδευση
Ανδρέας Γκόγκας ΑΘΗΝΑ * ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2018
Maritime Hellas-navigate the Greek cluster
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Μεταπτυχιακά προγράμματα και εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στο ΕΜΠ
Πάνελ συζήτησης : «Ο Δικηγόρος από τη σκοπιά της Διοίκησης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
Αλεξάνδρα Παπάζογλου Φωτεινή Αραβανή
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
النسبة الذهبية العدد الإلهي
B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ
1. Ο χριστιανικός ναός Εισαγωγή.
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
Ειδικά θέματα δικαίου 5ο μάθημα – 22 Μαρτίου 2018 Αιμιλία Γ. Ευθυμίου
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
ΦΙΛΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΑ: Ο Συμβουλευτικός Σταθμός για
Ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ τι είναι, πως λειτουργούν, ποιος είναι ο σκοπός τους Αύγουστος 2019.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΕΝΤ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: κα ΒΡΟΝΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ- ΕΛΕΝΗ ΣΠΑΡΤΗ 1

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  ΠΡΟΛΟΓΟΣ  ΕΙΣΑΓΩΓΗ  ΙΣΤΟΡΙΑ  ΟΡΑΜΑ-ΣΤΟΧΟΙ  ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΜΑΔΑΣ  ΧΟΡΗΓΙΕΣ  ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ  ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ  ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ  ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΕ ΠΑΟ  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ  ΠΗΓΕΣ 2

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη σημερινή εποχή οι διάφορες ενέργειες μάρκετινγκ των επαγγελματικών αθλητικών ομάδων (πωλήσεις εισιτηρίων, προϊόντων, χορηγία κ.α.), εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την ικανοποίηση των φιλάθλων. 3

ΙΣΤΟΡΙΑ  Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ιδρύθηκε το 1922 και εξελίχθηκε στην πιο πετυχημένη ομάδα της Ελλάδος και ανάμεσα στις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Έγινε :  12 φορές Κυπελλούχος Ελλάδας  31 φορές Πρωταθλήτρια Ελλάδας  6 φορές Πρωταθλήτρια Ευρώπης  1 φορά Κυπελλούχος INTERCONTINENTAL  Τριπλή νίκη: κατέκτησε Ελληνικό Πρωτάθλημα, Ευρωπαϊκό και Ελληνικό Κύπελλο το

ΟΡΑΜΑ-ΣΤΟΧΟΙ  Να πρωταγωνιστεί σε Ελλάδα και Ευρώπη, να κατακτά πάντα τίτλους  Να χαροποιεί και να κάνει περήφανους τους φιλάθλους της  Βασικό για την ομάδα είναι να διατηρήσει την εικόνα της εντός και εκτός συνόρων της Ελλάδας. 5

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΜΑΔΑΣ Διευθυντής μάρκετινγκ της ΚΑΕ ΠΑΟ είναι ο Ηλίας Κατσογιάννης ο οποίος φροντίζει για τα οικονομικά της. Τα έσοδα της ομάδας προέρχονται από:  Διοργάνωση φιλικών αγώνων  Κοινωνικές εκδηλώσεις  Φιλανθρωπικές εκδηλώσεις  Πώληση εισιτηρίων και διαρκείας  Χορηγίες  Διαφήμιση  Δημόσιες σχέσεις  Προώθηση  Ίδρυση καταστημάτων  Πώληση διάφορων προϊόντων με το σήμα της ομάδας. 6

ΧΟΡΗΓΙΕΣ Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός έχει τους εξής χορηγούς:  Μεγάλοι Χορηγοί COSMOTE, CONN-X  Επίσημος χορηγός CHEVROLET  Επίσημος προμηθευτής αθλητικού υλικού ADIDAS  Επίσημο ποτό ομάδας POWERADE  Επίσημος ιατρικός υποστηρικτής Δ.Ο.Κ.Α  Διεθνής επικοινωνιακός υποστηρικτής EUROSPORT  Επίσημος υποστηρικτής ΟΠΑΠ  Fir-Tex Hellas προμηθευτής προϊόντων και κυρίως του γιλέκου Fir-Vest στους παίκτες της ομάδας. 7

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ  Χρήση διαφημιστικών φυλλαδίων μέσω ταχυδρομείου  Χρήση ιστοσελίδας διαδικτύου όπου αποθηκεύονται πολλές πληροφορίες  Μέσω ραδιοφώνου, τηλεόρασης, εφημερίδων, περιοδικών  Με τα PAO Shop όπου διατίθενται τα προϊόντα της μπουτίκ της ομάδας σε προνομιακές τιμές  Πώληση επετειακών και αναμνηστικών προϊόντων  Εφημερίδα η ΄΄ΠΡΑΣΙΝΗ΄΄ 8

ΔΙΑΦΙΜΗΣΗ(συνέχεια)  Πιστωτική κάρτα «PAO BC Master Card»  Με κοινωνικές και φιλανθρωπικές εκδηλώσεις (πρόγραμμα «Αγα-ΠΑΟ όλη την Ελλάδα», προσφορά ρούχων σε δημοπρασία για το «χαμόγελο του παιδιού», αρωγός στην προσπάθεια του ΚΕΘΕΑ για την πρόληψη των ναρκωτικών, σε διάφορα ιατρικά προγράμματα, συνεργασία με την Unisef κ.α.) 9

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ  Προβολή της ομάδας και των υπηρεσιών της στο κοινό  Δημιουργία της καλής της εικόνας (image)  Προώθηση των προϊόντων-υπηρεσιών της  Ανάπτυξη σχέσεων και επικοινωνία με χορηγούς, οργανισμούς, επιχειρήσεις, ΜΜΕ- δημοσιογράφους, πολιτικούς και κοινωνικούς παράγοντες, αθλητικούς φορείς  Αντιμετώπιση αρνητικής δημόσιας γνώμης. 10

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ(συνέχεια) Οι δημόσιες σχέσεις επιτυγχάνονται με:  Διάφορες δημοσιεύσεις στον τύπο  Συνεργασία ομάδας και τοπικής κοινωνίας  Δημιουργία γραφείου τύπου και ενημέρωσης (για συνεντεύξεις τύπου και δελτία τύπου)  Την οργάνωση διαφόρων εκδηλώσεων (χορούς, συναυλίες, εκδρομές, φιλανθρωπικές εκδηλώσεις)  Διάφορες ομιλίες και συγκεντρώσεις  Φιλοξενία αντίπαλων ομάδων, χορηγών κ.α.  Την παραγωγή διαφημιστικού υλικού (φυλλάδια, μπροσούρες, λάβαρα της ομάδας κ.α.) 11

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ  Με οργάνωση event και happening σε ξενοδοχεία και φυσικούς υπαίθριους χώρους  Μέσω της ιστοσελίδας της ομάδας  Μέσω  Με την διάθεση, από την ομάδα στην αρχή της χρονιάς, καρτών διαρκείας  Τέλος με τις μεταγραφικές κινήσεις των παικτών. 12

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΕ ΠΑΟ PAO Shop υπάρχουν σχεδόν σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας. Τα προϊόντα με το σήμα της ομάδας είναι:  Ρούχα ανδρικά, γυναικεία, παιδικά, βρεφικά και αξεσουάρ (μπλουζάκια, φόρμες, παπούτσια, κάλτσες, κασκόλ, γάντια κ.α.)  Είδη σπιτιού (σεντόνια, πετσέτες, σταχτοδοχεία, κούπες κ.α.)  Παιχνίδια (επιτραπέζια, μπάλες κ.α.)  Σχολικά είδη (τσάντες, τετράδια, στυλό, ντοσιέ)  Πασχαλινά είδη  Κασετίνα με 10 DVD των αγώνων που «κέντησαν» τα πέντε αστέρια στη φανέλα της ομάδας  Σειρά με χρυσά και ασημένια λάβαρα. 13

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ  Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός πέτυχε μέχρι σήμερα πολλές διακρίσεις σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο  Το οργανωμένο μάρκετινγκ της ομάδας βασίζεται στην επικοινωνία και στο πρωτοποριακό πρόγραμμά του βέβαια τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης έχει λιγότερες χορηγίες και λιγότερες πωλήσεις προϊόντων. 14

Στο μάρκετινγκ αυτό θα μπορούσαν να προστεθούν ως εξής:  Η απόκτηση δικού της σύγχρονου γηπέδου  Ραδιοφωνικός σταθμός της ομάδας  Καλύτερο σύστημα ασφάλειας των θεατών  Μεγαλύτερη οικονομική κρατική ενίσχυση  Πραγματοποίηση σημαντικών βελτιώσεων σ’ όλους τους τομείς των υπηρεσιών. 15

ΠΗΓΗ  eidhseis/item/28174-To-marketingk-ston- athlhtismo?tmpl=component&print=1 eidhseis/item/28174-To-marketingk-ston- athlhtismo?tmpl=component&print=1  om/2009/07/blog-post_1426.html om/2009/07/blog-post_1426.html  3.pdf 3.pdf   ellada_oaka-anakoinosi-gia-ta-chrei-tis-kae-pao ellada_oaka-anakoinosi-gia-ta-chrei-tis-kae-pao 

 synergasia-anamesa-stin-kae-panathinaikos-kai- tin-Fir-Tex-Hellas.htm synergasia-anamesa-stin-kae-panathinaikos-kai- tin-Fir-Tex-Hellas.htm  &page=1&catid=109&contentid=573 &page=1&catid=109&contentid=573  =89 =89  ryId=4&historyDocumentYear=historyDocumentY ear&historyCategoryIsGreek=0&category_id=82 ryId=4&historyDocumentYear=historyDocumentY ear&historyCategoryIsGreek=0&category_id=82 

18