Κύκλος Διαλόγου με τη Νέα Γενιά ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΦΡΑΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 4ος Θεματικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής για παιδιά 9-15 ετών «Ο Θούριος του Ρήγα»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2009 Μ. Τορτούρης
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Μαρίνα Δεδούλη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ2, Ψυχολόγος
ΟΡΙΣΜΟΣ Γλυπτική ονομάζεται η τέχνη της καλλιτεχνικής δημιουργίας - έκφρασης, που εκτελείται μέσω της δημιουργίας τρισδιάστατων μορφών σε οποιοδήποτε μέσο.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
ΑΓΓΕΛΙΚΗ βαρελλα ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΣΔΕ ΝΑΟΥΣΑΣ Σχέδιο Δράσης Β’ Τετραμήνου Μελοποιημένη ποίηση.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Έλενα Πουλλή Επιστημονικός Λειτουργός Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας.
Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ; ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ; ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ;
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ «Στο βλέμμα του Μπάιρον»
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Διαθεματική προσέγγιση
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου.
Μονή Αγίου Νικολάου ΦιλανθρωπΗνών
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κύκλος Διαλόγου με τη Νέα Γενιά ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΦΡΑΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 4ος Θεματικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής για παιδιά 9-15 ετών «Ο Θούριος του Ρήγα» Τι γνωρίζουν, τι πιστεύουν, τι αισθάνονται τα παιδιά μας για την Επανάσταση του 1821; Ένα ανοιχτός διαγωνισμός της Παγκαλαβρυτινής Ενώσεως με στόχο την προσέγγιση των νέων παιδιών και την ευαισθητοποίησή τους, στο πλαίσιο του δεκαετούς Προγράμματος Εκδηλώσεων της ΠΕ, για τον εορτασμό στο 2021 των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ 4 Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ Έλαβαν μέρος μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου, από σχολεία της περιοχής των Καλαβρύτων, της Πάτρας και της Αθήνας Δύο κατηγορίες: (α) Δημοτικού (β) Γυμνασίου Βραβεύτηκαν τα τρία καλύτερα έργα της κάθε κατηγορίας Ευχαριστούμε θερμά τους Εκπαιδευτικούς και τους γονείς, καθώς και τους Προέδρους Συλλόγων και Ομίλων που ενθάρρυναν τα παιδιά να ζωγραφίσουν.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των ΖΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Μαρία Γενιτσαρίου, Καλλιγράφος, Διευθύντρια Ιστορικού Μουσείου της Τράπεζας της Ελλάδος Αγγελική Γαλανοπούλου, Ζωγράφος, Εκπαιδευτικός Πιταροκοίλης Σοφοκλής, Τεχνοκριτικός Η Σαφήνεια περί το θέμα, ακόμη και χωρίς να δεί κανείς τον τίτλο του έργου Η Πρωτοτυπία της ιδέας Ο Πλούτος της Σύνθεσης Η Έκφραση (έμφαση και απόδοσή της) Η Τεχνική (γέμισμα, χρώμα, υλικά) Για τα παιδιά Γυμνασίου αξιολογήθηκαν ιδιαιτέρως: Ο βαθμός Συνάφειας με το θέμα Οι Τεχνικές Δεξιότητες

Α’ ΒΡΑΒΕΙΟ: Παναγοπούλου Κωνσταντίνα Δ Η Μ Ο Τ Ι Κ Ο  Μοντέρνα απόδοσης 126 ίδιων επαναλαμβανόμενων πορτραίτων του Ρήγα, διαμορφωμένων κατά την προσέγγιση pop art – Andy Warhol!  126 είναι οι στίχοι του Θούριου  Η ιδέα είναι ότι η επανάληψη, με παρεμβάσεις, συμβάλλει στο να διερευνήσει κανείς (α) τις απειροελάχιστες διαφορετικές αποχρώσεις του πορτραίτου, που αντανακλούν τον χαρακτήρα του και (β) να συνομιλήσει μαζί του είτε φωτίζοντας είτε χρωματίζοντας ή ακόμη και περιορίζοντας την εικόνα.

Β’ ΒΡΑΒΕΙΟ: Καραχάλιου Αθανασία Δ Η Μ Ο Τ Ι Κ Ο Πρωτότυπη Ιδέα, που δείχνει τον επιτυχημένο αγώνα ως αποτέλεσμα της Σποράς του Ρήγα Πλούσια και Άρτια καλλιτεχνικά Σύνθεση, ισόρροπα κατανεμημένη, με σύνθετη τεχνική Πολύ καλή επιλογή και αξιοποίηση των Συμβόλων (Ήλιος, Αετός)

Β’ ΒΡΑΒΕΙΟ: Παπαχατζάκη Ανδριάνα Δ Η Μ Ο Τ Ι Κ Ο Πολύ καλή μετατροπή υπάρχοντος θέματος, με έντονο και ξεκάθαρο συμβολισμό Άρτια Σύνθεση, που είναι επικεντρωμένη στο θέμα ενώ το σύμβολο του Ήλιου που ανατέλλει λειτουργεί συμπληρωματικά, Το έργο είναι Λιτό με καθαρές γραμμές και γι αυτό αποπνέει δύναμη

Γ’ ΒΡΑΒΕΙΟ: Τσούτσας Γιώργος Δ Η Μ Ο Τ Ι Κ Ο Εξαιρετικά πρωτότυπη και έξυπνη ιδέα απεικόνισης του Έλληνα της εποχής της Επανάστασης Καλή ισορροπία του έργου, στατικό αλλά στιβαρό Ξεκάθαρος Συμβολισμός, με Δύναμη

Α’ ΒΡΑΒΕΙΟ: Χαββάς Γιώργος Ο Ρήγας διαβάζει τον Θούριο σε Λόγιους για να τον μεταδώσουν στους σκλαβωμένους Έλληνες, δημιουργία εικόνας/σκηνής πρωτότυπης, μεστής και απλής ταυτόχρονα Γεμάτος και άρτιος τεχνικά πίνακας, προσοχή στη λεπτομέρεια Ζωντανή - σαφής κίνηση σωμάτων, εκφραστικότητα βλεμμάτων (διακριτό ανά πρόσωπο) Ιδιαίτερος τρόπος ζωγραφικής, σύγχρονος και με βάθος Π Α Ι Δ Ι Α 12 – 15

Α’ ΒΡΑΒΕΙΟ: Χαββάς Γιώργος Πάντοτε η πορεία της Επανάστασης συνδέεται νοηματικά με την απαρχή της Επίσης έργο γεμάτο και άρτιο, με πολυπλοκότητα σύνθεσης, με κίνηση και εκφραστικότητα των προσώπων (διακριτή ανά μορφή), με προσοχή στη λεπτομέρεια Ικανότητα στο σχέδιο και στην χρήση των χρωμάτων Π Α Ι Δ Ι Α 12 – 15

Β’ ΒΡΑΒΕΙΟ: Κόβατς Μπιάνκα- Μαρία Εξαιρετικό πορτραίτο, με σαφή διαφοροποίηση από τα υπάρχοντα πορτραίτα του Ρήγα Φ. Τεχνικά άρτιο με λιτά μέσα (γι’ αυτό ισχυρό) Τρομερή εστίαση και εκφραστικότητα βλέμματος, πλαστικότητα χαρακτηριστικών Απεικονίζει άνθρωπο με δύναμη χαρακτήρα και βάθος σκέψης Π Α Ι Δ Ι Α 12 – 15

ΕΠΑΙΝΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ 1 ος Έπαινος: Σπανός Παναγιώτης Σχέδιο πρωτότυπο δικής του έμπνευσης που αποδίδει το πριν και το μετά: Οι Έλληνες στριμωγμένοι στις «Σπηλιές» (σύννεφα στον ουρανό), ενώ στην απέναντι πλευρά οι ίδιοι Έλληνες ζητούν ευλογία από ιερέα, στον καθαρό αέρα (ήλιος στον ουρανό) Σχέδιο πρωτότυπο δικής του έμπνευσης που αποδίδει το πριν και το μετά: Οι Έλληνες στριμωγμένοι στις «Σπηλιές» (σύννεφα στον ουρανό), ενώ στην απέναντι πλευρά οι ίδιοι Έλληνες ζητούν ευλογία από ιερέα, στον καθαρό αέρα (ήλιος στον ουρανό)

2 ος Έπαινος: Ιωάννα Μόσχου ΕΠΑΙΝΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ Αφαιρετική και λιτή απεικόνιση της «Σκληρής Σκλαβιάς» που έσπρωχνε στον Θάνατο μητέρες με τα παιδιά τους, ενώ το όνειρο της Ελευθερίας.. έρχεται

3 ος Έπαινος: Ράνια Θεοδοσοπούλου ΕΠΑΙΝΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ Πολύ καλή απεικόνιση υπάρχοντος πίνακα, αφαιρετική και λιτή, αλλά πλήρης και εκφραστική

Ένα Βιβλίο του Ρήγα, το πρώτο του……... ως συμβολικό Ενθύμιο Πως συνομίλησε ο ίδιος ο Ρήγας, για πρώτη φορά, με τους νέους της δικής του γενιάς και πως αντιμετώπισε το τέλος με γενναιότητα, όπως το είδε η συγγραφέας Ένα Βιβλίο... για τον Ρήγα

Ένα μεγάλο Ευχαριστώ μαζί με ένα Μπράβο σε όλα τα παιδιά που έλαβαν μέρος, Συγχαίρουμε τους νικητές Συγχαίρουμε τους νικητές Λέμε σε όλους να μην πάψουν να προσπαθούν να γίνονται καλύτεροι και ……… να θυμόμαστε …………