O Δρ. Γκάλοπ αναφέρει ότι αν προσπαθείς να πεις κάτι, το οποίο όμως δε δείχνεις, ο θεατής αμέσως θα το ξεχάσει. Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι αν δεν το δείξεις, δεν οφελεί να το πείς. Προσπάθησε να τρέξεις» τη διαφημιστική σου ταινία με τον ήχο «κλειστό». Εάν δεν πουλάει χωρίς ήχο, θεωρείται «άχρηστη».
η αύξηση της διαφήμισης σε πραγματικά ποσά δεν έφτασε ποτέ το 35% και το 40%, όπως καταγράφεται στις εταιρείες μετρήσεων αλλά στην πράξη η ετήσια ποσοστιαία αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση έχει κυμανθεί γύρω στα 10% έως 15%...
Γεμάτη με ειδικά εφέ, αυτή η ταινία μικρού μήκους διάρκειας 3μισή λεπτών εξερευνά την ιστορία του γνωστού οίκου κοσμημάτων που μετρά 165 χρόνια ζωής. Το γαλλικό στούντιο Creative District χρειάστηκε 2 χρόνια για να ολοκληρώσει το project, με 7 μήνες δουλειάς μόνο για τη φάση του post-production.
Η διαφημιστική εταιρεία BBH και ο σκηνοθέτης Michael Geoghagan κατάφεραν, με τη σωστή χρήση των ειδικών εφέ, να δημιουργήσουν μια πειστικότατη εικόνα ενός Boeing 777 μήκους 65 μέτρων που περιφέρεται στα προάστια του Λονδίνου.
Πρόσφατα, ο σουηδικός κολοσσός της επίπλωσης έβγαλε το πρώτο του σποτ με στυλ μουσικού βίντεο. Για το ευχάριστο αποτέλεσμα συνεργάστηκαν το δημιουργικό διαφημιστικό πρακτορείο Mother London με την εταιρεία post production The Moving Pictures Company.
Η επίσημη μετάδοση των Παρολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου προωθήθηκε από το Channel 4 με αυτό το δυναμικό κλιπ σε σκηνοθεσία Tom Tagholm. Δίνοντας έμφαση φυσικά στην αποφασιστικότητα και το σθένος των αθλητών, είχε ιδανικό μουσικό χαλί το κομμάτι «Harder Than You Think» των Public Enemy.