Μέθοδος ΕLISA https://www.youtube.com/watch?t= 7&v=RRbuz3VQ100 https://www.youtube.com/watch?v =lNxZxJtvB94 animation https://www.youtube.com/watch?v =lNxZxJtvB94.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθαίνω για τη νέα μορφή γρίπης Α(Η1Ν1)
Advertisements

Αίτια, συμπτώματα και διάγνωση της ιλαράς
ΓΡΙΠΠΗ «ΤΩΝ ΧΟΙΡΩΝ» από ιό τύπου Α/Η1Ν1- ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
Μαθαίνω για την νέα μορφή γρίπης Α (H1N1)
Υγιεινή Εισαγωγικές έννοιες.
Ας μιλήσουμε για την Εθελοντική Αιμοδοσία…
Παγκόσμια Ημέρα Κατά του AIDS
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Μία σπαζοκεφαλιά στρατηγικής. Εισαγωγή •Είναι ένα μεγάλο τεστ λογικής, υπάρχει λύση και είμαι σίγουρος ότι θα διασκεδάσεις προσπαθώντας και θα εκνευριστείς.
29/1/09 ΓΡΙΠΗ ΤΩΝ ΠΤΗΝΩΝ Πώς να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, την οικογένειά μας, την κοινότητα Παρουσίαση στον Τύπο Αθήνα, 29 Ιανουαρίου 2009.
Η ΓΡΙΠΗ.
Εργασία των: Δανοχρήστου Φωτεινή Δημητρίου Ναταλία Θεοφίλου Αλέξιος
EΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΙΠΗ ΤΩΝ ΠΤΗΝΩΝ Πώς να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, την οικογένειά μας, την κοινότητα Λοιπές Πληροφορίες.
ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΠΙΚΤΗΤΗΣ ΑΝΟΣΟΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ (A.I.D.S.)
AIDS.
ΑΝΟΣΟΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ
Αυτοανοσίες και Σκλήρυνση κατα Πλάκας
ΓΡΙΠΗ Η γρίπη είναι μια μεταδοτική ασθένεια στα πτηνά και τα θηλαστικά και προκαλείται από ιούς RNA της οικογένειας των Ορθοβλεννοϊών. Στους ανθρώπους.
MINIONS.
Μαρία Αλεξάνδρου ΑΕΜ HSV-1 και HSV-2 Είναι δύο μέλη της οικογένειας των ιών του έρπητα που μολύνουν τον άνθρωπο. HSV-1:υπεύθυνος για τον επιχείλιο.
 Οι ιοί που προκαλούν τις ιώσεις και τα κρυολογήματα μεταλλάσσονται διαρκώς. Και κάθε αλλαγή στο εξωτερικό περιβάλλον-υγρασία, ξηρότητα, θερμοκρασία,
Πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Μια σπαζοκεφαλιά στρατηγικής Πρόκειται για ένα τεστ λογικής στο οποίο πρέπει να καταφέρετε να μετακινήσετε όλη την οικογένεια από τη μία όχθη του ποταμού.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ - ΑΝΟΣΙΑ
Μηχανισμοί ειδικής άμυνας Ανοσία
Ονόματα μελών της ομάδας: 1) Αγγελάκη Θεοδοσία. 2) Κατσαρίκα Λαμπρινή. 3) Κοτανίδης Μηνάς. 4) Ντανιλτσένκο Αρτέμης.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Κονδυλώματα (HPV).
ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΙΟΥ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ Α(Η1Ν1)
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
1. Άνθρωπος & υγεία (1.3.4) Βιολογία Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΑΝΤΙΣΤΗΘΑΓΧΙΚΑ ΦΑΡΜΑΚΑ. Στηθάγχη: Στηθάγχη: χαρακτηριστικός θωρακικός πόνος που προκαλείται όταν η αρτηριακή ροή στα στεφανιαία αγγεία αδυνατεί να ανταποκριθεί.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Ο ιός του δυτικού Νείλου (WNV)
ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ.
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Στοιχεία Υγιεινής Μάθημα 2
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Μία σπαζοκεφαλιά στρατηγικής
ΕΙΚΟΝΑ 7.5 Δομή της βακτηριακής RNA πολυμεράσης. Οι υπομονάδες α της πολυμεράσης απεικονίζονται με σκούρο πράσινο και ανοιχτό πράσινο χρώμα. Με.
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Βασιλική Χ. Πιτυρίγκα Επ. Καθ. Μικροβιολογίας Ε.Κ.Π.Α.
10 ερωτήματα Και πολύ λιγότερες απαντήσεις
Βιολογία Γ’ Γυμνασίου Γενικής Παιδείας
1η Δεκεμβρίου.
Αμινοξέα-Πεπτίδια-Πρωτεΐνες
ΕπεξεργασΙα και ΑξιολΟγηση ΠειραματικΩν ΔεδομΕνων
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων
Ατομική υγιεινή Ενότητα 4.1.
ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΑΜΥΝΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ .
AIDS.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέθοδος ΕLISA 7&v=RRbuz3VQ100 =lNxZxJtvB94 animation =lNxZxJtvB94

Περίπτωση 1

H γρίπη των πτηνών From Case It — an NSF-supported project at the University of Wisconsin-River Falls ( Η περίπτωση: Μια ξαφνική έξαρση της γρίπης των πτηνών σάρωσε μερικές φάρμες σε μια αγροτική περιοχή έξω από την πόλη Ho Chi Minh στο Βιετνάμ. Η κυβέρνηση αποφάσισε να καταστραφούν όλα τα πουλερικά από τις φάρμες για να μην εξαπλωθεί περαιτέρω ο ιός. Ειδικοί από τον παγκόσμιο οργανισμό υγείας (WHO) κατέφθασαν και άρχισαν να συλλέγουν δείγματα για έλεγχο της γρίπης. φάρμα της οικογένειας Vanh ήταν έξω από αυτή την περιοχή και ήλπιζαν ότι θα μπορούσαν να αποφύγουν την καταστροφή των πουλερικών. Αλλά μερικά από τα πουλερικά τους προσφάτως είχαν ψοφήσει, οπότε οι ειδικοί του WHO πήραν δείγματα για έλεγχο. Η κόρη της οικογένειας,ηλικίας 8 ετών παρουσίασε μια αναπνευστική λοίμωξη και η οικογένεια ανησύχησε μήπως αυτή η λοίμωξη συνδεόταν με την γρίπη των πτηνών. Οι απεσταλμένοι του WHO αμέσως φρόντισαν να ελέγξουν την κόρη για την γρίπη και συνέστησαν τον έλεγχο και για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας παρόλο που δεν παρουσίαζαν συμπτώματα. Ελήφθησαν επιχρίσματα από τον φάρυγγα από τον πατέρα, την μητέρα και τα δύο παιδιά ( η νοσήσασα κόρη και ο αδελφός της).

From Case It — an NSF-supported project at the University of Wisconsin-River Falls ( Για την ανάλυση, επτά δείγματα υγρού από το αναπνευστικό εξετάσθηκαν με την μέθοδο της ELISA για την παρουσία των πρωτεϊνών του ιού της γρίπης H5N1- τρία δείγματα από τα ψόφια πτηνά και τα υπόλοιπα τέσσερα από τα μέλη της οικογένειας. Δύο δείγματα ελέγχου, ένα χωρίς την πρωτεΐνη (πηγαδάκι Α1) του ιού H5N1 και ένα με την πρωτεΐνη (πηγαδάκι Η2) του ιού της γρίπης Η5Ν1 συμπεριελήφθησαν για να διασφαλίσουν ότι το αντίσωμα δουλεύει και ότι τίποτε άλλο πέραν της πρωτεΐνης του ιού Η5Ν1 δεν προκαλεί αντίδραση. H γρίπη των πτηνών From Case It — an NSF-supported project at the University of Wisconsin-River Falls (

Mέθοδος της ΕLΙSΑ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Τα A1 και H2 είναι δείγματα ελέγχου (CONTROLS) και είναι σημαντικά για την ερμηνεία των αποτελεσμάτων της ELISA,αλλα αυτά τα controls δεν συμπεριλαμβάνονται στις απαντήσεις των ερωτήσεων. 1a. Τα κοτόπουλα της οικογένειας Vanh ψόφησαν από την λοίμωξη της γρίπης Ναι Οχι 1b. Επιλέξτε από τα πηγαδάκια της πλάκας της ELISA ποιο ή ποια οδήγησαν σε αυτό το συμπέρασμα (μπορεί να υπάρχουν περισσότερες από μία απάντηση ): B1 C1 D1 E1 F1 G1 H1

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 2a. Θα πρέπει τα υπόλοιπα κοτόπουλα της οικογένειας Vanh να καταστραφούν ? Ναι, οχι 2b. Ποια θα είναι η καλύτερη αντιμετώπιση για τον περιορισμό της μετάδοσης του ιού? Καταστροφή όλων των κοπαδιών που πιθανά έχουν μολυνθεί Καταστροφή μόνον των μολυσμένων κοπαδιών Να μη γίνει τίποτα 2c. Ενας συνάδελφός σας βάζει το επιχείρημα ότι αυτή καταστροφή θα επηρεάσει την επιβίωση της οικογένειας Vanh και προτείνει να ελεγχθούν τα κοτόπουλα και να μπουν σε καραντίνα. Ποιά νομίζετε ότι θα είναι η πιο πιθανή απάντηση από τους ειδικούς του WHO? Να επιτρέψει στην οικογένεια Vanh να βάλει σε καραντίνα τα κοτόπουλά της σε έναν κλειστό χώρο προς αποφυγήν επαφής με μεταναστευτικά πουλιά Να επιμείνει στην ασφαλή καταστροφή των πουλερικών με τρόπο που να εμποδιστεί οποιαδήποτε διασπορά του ιού. Να ελέγξουν κάθε πουλερικό με τα πενιχρά τους μέσα Να επιτρέψουν στην οικογένεια Vanh να σφάξει τα πουλερικά και να τα πουλήσει.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 3a. Η κόρη της οικογένειας Vanh έχει τελικά μολυνθεί με την γρίπη των πτηνών? Ναι Οχι 3b. Επιλέξτε ποιο (ή ποια ) πηγαδάκι της πλάκας ELISA οδήγησε σε αυτό το συμπέρασμα: B1 C1 D1 E1 F1 G1 H1

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 4a. Αλλα μέλη της οικογένειας έχουν μολυνθεί? Ναι Οχι 4b. Επιλέξτε ποιο (ή ποια ) πηγαδάκι της πλάκας ELISA οδήγησε σε αυτό το συμπέρασμα: (μπορεί να υπάρχουν περισσότερες από μία απάντηση ): B1 C1 D1 E1 F1 G1 H1 4c. Θα πρέπει η κόρη να μπει σε καραντίνα από την υπόλοιπη οικογένεια? Ναι Όχι

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 5.Ενας φίλος σας έχει ακούσει από έναν γιατρό ότι η πρωτογενής λειτουργία των αντισωμάτων είναι η πρόσδεση σε έναν ειδικό στόχο αλλά είναι προβληματισμένος… Ποιο από τα ακόλουθα δεν αποτελεί μέρος της εξήγησης που ΔΕΝ θα δίνατε? Η πρόσδεση γίνεται μέσω μη ομοιοπολικού τύπου αλληλεπιδράσεων Η ειδικότητα της πρόσδεσης είναι χαρακτηριστικό πολλών πρωτεϊνών Τα αντισώματα προσδένονται και τροποποιούν συγχρόνως τον ειδικό στόχο Τα αντισώματα προσδένονται σε έναν ειδικό στόχο

Ερώτηση 6.Η πρωτεϊνική λειτουργία γίνεται μέσω διαδικασιών πρόσδεσης. Ποιο από τα ακόλουθα ΔΕΝ λαμβάνει χώρα κατά την πρόσδεση των πρωτεϊνών με μικρά μόρια? Υδρογονοδεσμοί Υδρόφοβες αλληλεπιδράσεις Ομοιοπολικοί δεσμοί