Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Ευστράτιος- Ευάγγελος 1 Ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ Σχολική χρονιά:2015-2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΙΓΝΙΤΗ»
Advertisements

ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΥΠΩΝ ΣΤΕΡΕΑΣ ΒΙΟΜΑΖΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ
Ανανεωςιμες Πηγες Ενεργειας
Σύγχρονες Πηγές Ενεργείας
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ
Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ
Τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης
Συστήματα Α.Π.Ε..
Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
Αιολική Ενέργεια Έλενα Ταχίρι.
Τμήμα Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος
ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τανούσα Δέσποινα Β4.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
«ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΒΙΟΜΑΖΑ- ΒΙΟΚΑΥΣΙΜΑ»
Τι είναι Φυσικός πόρος;
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΚΕΒΡΕΚΗ ΖΩΗ ΠΕ 13 ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΠΕ 18
Οι ‘αποθήκες’ ενέργειας ονομάζονται ‘Πηγές Ενέργειας’ και διακρίνονται σε:
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Ερευνητική Εργασία Τμήμα ΑΠ’4 Σχολικό έτος Μαθητές : Ελευθεριάδης Χρήστος Δεληπετρίδης Γιώργος Τζιβλέρης Αποστόλης Παρτσόγλου Πασχάλης.
Ήπιες Μορφές Ενέργειας
Τα ορυκτά καύσιμα(πετρέλαιο, ορυκτοί άνθρακες, φυσικό αέριο) είναι μη ανανεώσιμοι φυσικοί πόροι και η υπερεκμετάλλευσή τους θα οδηγήσει στην εξάντλησή.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. Α ΞΙΟΠΟΊΗΣΗ ΉΠΙΩΝ ΜΟΡΦΏΝ ΕΝΈΡΓΕΙΑΣ Αιολική ενέργεια Γεωθερμική ενέργεια Ηλιακή ενέργεια.
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: Δήμος Αναστάσιος Μανωλάς Στυλιανός Υπεύθυνοι καθηγητές: Παππά Λαμπρινή Ζελοβίτης Ιωάννης Τμήμα Ανθοκομίας – Αρχιτεκτονικής Τοπίου.
ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ –ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και περιβάλλον
Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Σκοπός Έρευνας Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ότι αφορά την ενέργεια και ειδικότερα τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας.
ΘΑΝΟΣ ΛΑΝΑΡΑΣ ΑΡΝΤΙΤ ΝΤΟΥΛΑΪ ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΟΥΤΣΟΣΠΥΡΟΣ
Εξάρτηση των ανθρώπων από την ενέργεια
Καββαδίας Κωνσταντίνος
Αν η ζωή είναι ενέργεια, το μέλλον κρύβεται στην εξοικονόμηση Συντονιστής: MURAT İLKÖĞTETİM OKULU (Ελαζίγκ, Τουρκία) Εταίροι: KOLEGIUM EDUKACYJNE POZNANSKIEGO.
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΠΟΥΖΙΚΑ Θ. – ΠΕ 14
5.4 ΜΟΡΦΕΣ & ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 5.5 ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (Α.Π.Ε.)
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας !!. Αιολική ενέργεια Χαρακτηριστικά παραδείγματα εκμετάλλευσης της αιολικής ενέργειας είναι τα ιστιοφόρα και οι ανεμόμυλοι.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. Η Κοινωνία της Αφθονίας αρχίζει να διαγράφει μία προοπτική για την Κοινωνία της Δυστυχίας Στο μέλλον ο άνθρωπος ίσως τρέφεται.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Βασίλης Α. Τάξη ΣΤ’
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΑΘΑΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ενέργεια.
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
ΤΕΙ ΑΜΘ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΕ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ήλιος άνεμος νερό γεωθερμία βιομάζα γαιάνθρακας πετρέλαιο φυσικό αέριο σχάση πυρήνων 1.Ποιες πηγές ονομάζουμε ανανεώσιμες και ποιες μη ανανεώσιμες;
Η επιρροη του φαινομενου του θερμοκηπιου στην καθημερινη Μασ ΖΩΗ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Α΄ 1.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Ανανεώσιμες και μη πηγές ενέργειας
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Project : Εναλλακτικές πηγές ενέργειας
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΣ.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΠΑΝΟΜΗΣ Μάθημα : Τεχνολογία Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας Μαρμαρίδου Ιωάννα Επανομή, Φεβρουάριος 2019.
1 ΕΝΕΡΓΕΙΑ αναφορά στα είδη και μετατροπές ενέργειας ΦΥΣΙΚΗ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Ευστράτιος- Ευάγγελος 1 Ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ Σχολική χρονιά: Τμήμα: Στ 2

Περιεχόμενα ➔ Πρόλογος ➔ Ηλιακή ενέργεια ➔ Αιολική ενέργεια ➔ Βιομάζα ➔ Υδροηλεκτρική ενέργεια ➔ Γεωθερμία ➔ Πηγές

Πρόλογος ➔ Ως Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας έχουν οριστεί οι ενεργειακές πηγές, οι οποίες υπάρχουν εν αφθονία στο φυσικό περιβάλλον. ➔ Είναι η πρώτη μορφή ενέργειας που χρησιμοποίησε ο άνθρωπος πριν στραφεί έντονα στη χρήση των ορυκτών καυσίμων. ➔ Οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας πρακτικά είναι ανεξάντλητες, η χρήση τους δεν ρυπαίνει το περιβάλλον ενώ η αξιοποίησή τους περιορίζεται μόνον από την ανάπτυξη αξιόπιστων και οικονομικά αποδεκτών τεχνολογιών που θα έχουν σαν σκοπό την δέσμευση του δυναμικού τους.

Ηλιακή ενέργεια Ο ήλιος: Ηλιακή ενέργεια. ➔ Πλεονεκτήματα: Ανεξάντλητα αποθέματα, δεν προκαλεί ρύπανση. ➔ Μειονεκτήματα: Χρειάζεται πολύ δαπανηρό εξοπλισμό, δεν είναι πάντα διαθέσιμη, έχει μικρή απόδοση.

Αιολική ενέργεια Αέρας: Αιολική ενέργεια ➔ Πλεονεκτήματα: Ανεξάντλητα αποθέματα. ➔ Μειονεκτήματα:Χρειάζεται πολύ δαπανηρό εξοπλισμό, δεν είναι πάντα διαθέσιμη, έχει μικρή απόδοση.

Βιομάζα ➔ Πλεονεκτήματα: Ανεξάντλητα αποθέματα. ➔ Μειονεκτήματα: Ρύπανση της ατμόσφαιρας κατά την καύση.

Υδροηλεκτρική ενέργεια Νερό: Υδροηλεκτρική ενέργεια. ➔ Πλεονεκτήματα: Ανεξάντλητα αποθέματα, δεν προκαλεί καθόλου ρύπανση στην ατμόσφαιρα. ➔ Μειονεκτήματα: Η αξιοποίηση της προκαλεί μεγάλες φυσικές καταστροφές στο περιβάλλον καθώς προκαλεί σημαντικές αλλοιώσεις στον βιότοπο της περιοχής.

Γεωθερμία ➔ Πλεονεκτήματα: Δεν ρυπαίνει, υπάρχει σε αφθονία. ➔ Μειονεκτήματα: Δύσκολη αποθήκευση.

Πλεονεκτήματα ➔ Είναι πολύ φιλικές προς το περιβάλλον, έχοντας ουσιαστικά μηδενικά κατάλοιπα και απόβλητα. ➔ Δεν πρόκειται να εξαντληθούν ποτέ, σε αντίθεση με τα ορυκτά καύσιμα. ➔ Μπορούν να βοηθήσουν την ενεργειακή αυτάρκεια μικρών και αναπτυσσόμενων χωρών, καθώς και να αποτελέσουν την εναλλακτική πρόταση σε σχέση με την οικονομία του πετρελαίου. ➔ Είναι ευέλικτες εφαρμογές, που μπορούν να παράγουν ενέργεια ανάλογη με τις ανάγκες του επί τόπου πληθυσμού και για μεταφέρεται η ενέργεια γρήγορα σε μεγάλες αποστάσεις. ➔ Επιδοτούνται από τις περισσότερες κυβερνήσεις.

Μειονεκτήματα ➔ Έχουν αρκετά μικρό συντελεστή απόδοσης. Συνεπώς απαιτείται αρκετά μεγάλο αρχικό κόστος εφαρμογής σε μεγάλη επιφάνεια της γης. ➔ Δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κάλυψη αναγκών μεγάλων πόλεων. ➔ Η παροχή και απόδοση της αιολικής, υδροηλεκτρικής και ηλιακής ενέργειας εξαρτάται από την εποχή του έτους, αλλά και από το γεωγραφικό πλάτος και το κλίμα της περιοχής στην οποία εγκαθιστώνται. ➔ Οι αιολικές μηχανές προκαλούν θόρυβο και θανάτους πουλιών. ➔ Για τα υδροηλεκτρικά έργα λέγεται ότι προκαλούν έκλυση μεθανίου από την αποσύνθεση των φυτών που βρίσκονται κάτω από το νερό. Έτσι συντελούν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.

Πηγές ●aa ●bb ●Βιβλίο Φυσικής Στ Δημοτικού

Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Ευστράτιος- Ευάγγελος 1 Ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ Σχολική χρονιά: Τμήμα: Στ 2