Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Τεχνολογία powerline homeplug για τη δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού και εφαρμογή της στην κατασκευή αλληλεπιδραστικής διεπαφής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The Smart House Project
Advertisements

Μηχανικός Αυτοματισμού, Msc
Δίκτυα υπολογιστών.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ (INPUT/OUTPUT)
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Η κατανόηση των συστηµάτων επικοινωνιών.
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
*ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ* «Ανάπτυξη Αυτόνομου Συστήματος Διαχείρισης Διατάξεων Ανίχνευσης Αερίων Μιγμάτων-Οσμών» Ανδρέας Καββαδίας – Αλεξάνδρα Τσακίρη.
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
‘Εξυπνο Σπίτι 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Χίου τάξη B’ ΗΛ/ΓΩΝ & ΗΛ/ΚΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 14η Συστήματα Μετρήσεων και Μικροελεγκτές
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 12η Συστήματα μετρήσεων SCADA
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Υπηρεσίες δικτύων επικοινωνίας
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Παράγραφος 1.7. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Είσαι εκεί; Εδώ είμαι Είσαι έτοιμος να λάβεις ένα μήνυμα; Είμαι έτοιμος Πάρε το πρώτο.
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
Δίκτυα & Επικοινωνία Κεφάλαιο 12.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Διακρίνεται σε:
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κερεστετζή Δημητρίου (1295)
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
ΕΝΟΤΗΤΑ 13η Λογισμικό Μετρήσεων
Σύστημα συναγερμού οικίας με το Arduino (Α’ τετράμηνο)
Ψηφιακά συστήματα Μετρήσεων Αισθητήρες Μετρήσεων Υλικό μετρήσεων
Arduino  Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας.
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
Σύστημα αναγνώρισης κίνησης σε ελεγχόμενο χώρο με χρήση web camera και OpenCV Επιβλέπων:Δρ Γεώργιος Παυλίδης ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΑΕΜ:1838 Τ.Ε.Ι. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ.
Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Πτυχιακή Εργασία των: Στάγκου Ευάγγελου (2110) Μπακατάρη Ιωάννη (1660)
PLC : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Η Κεντρική Μονάδα Συστήματος Εισαγωγή στην Πληροφορκή 1 Η κεντρική μονάδα του συστήματος (base unit ή system unit) αποτελεί τον πυρήνα ενός υπολογιστή.
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ Μικροελεγκτές - μικροεπεξεργαστές Οι μικροεπεξεργαστές, είναι επεξεργαστές συνόλου εντολών Οι μικροελεγκτές, είναι παραλλαγή.
Τηλεπικοινωνίες, Διαδίκτυο και Ασύρματη Τεχνολογία.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ & ΜΗΧΑΤΡΟΝΙΚΗ ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΡ. ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΟΥΤΣΙΔΑΚΗΣ  ΨΗΦΙΑΚΆ ΣΥΣΤΉΜΑΤΑ ΜΕΤΡΉΣΕΩΝ  ΑΙΣΘΗΤΉΡΕΣ ΜΕΤΡΉΣΕΩΝ  ΥΛΙΚΌ ΜΕΤΡΉΣΕΩΝ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Από τους: Ανδριανάκη Ελευθέριο Και Κούλη Μαρίνο.
ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Λέσβου Θέματα: NFC στο σχολείο
Όπως το περιγράφει ο δημιουργός του, το Arduino είναι μια «ανοικτού κώδικα» πλατφόρμα «πρωτοτυποποίησης» ηλεκτρονικών βασισμένη σε ευέλικτο και εύκολο.
ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Μαρία ΤΣΑΚΙΡΗ, 2ο ΤΕΕ Ευόσμου
Πτυχιακή Εργασία: Γκεριτζής Σταύρος (2315) Τσακαλάκης Απόστολος (1416)
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
Φούρνος Combi Η 5080 BM Προϊοντικά χαρακτηριστικά Σχεδιασμός
Φούρνος Η 5961 B Προϊοντικά χαρακτηριστικά (Αντικαθιστά τον Η 4900 B)
Επιβλέπων: Ιωάννης Καλόμοιρος, Επίκουρος καθηγητής
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΟΔΗΓΟΣ
“Ψηφιακός έλεγχος και μέτρηση της στάθμης υγρού σε δεξαμενή"
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
Επιβλέπων: Αναπλ. Καθηγητής Κωνσταντίνος Σ. Χειλάς
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
TO BIOS βρίσκεται στην μητρική πλακέτα και τα αρχικά του σημαίνουν: Βασικό Σύστημα Εισόδου-Εξόδου.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ 5 Αναλογικά σήματα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Τεχνολογία powerline homeplug για τη δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού και εφαρμογή της στην κατασκευή αλληλεπιδραστικής διεπαφής ελέγχου και χειρισμού συσκευών στο «έξυπνο» σπίτι, χρησιμοποιώντας οπτικό προγραμματισμό σε C++. Εισηγητής Πτυχιακής Εργασίας : Μήτκας Δ. Γεώργιος Επιβλέπων Πτυχιακής Εργασίας : Δρ Ευάγγελος Δημητριάδης

Ο όρος αναφέρεται στην δυνατότητα ελέγχου και διαχείρισης των συσκευών είτε από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή είτε με αποστολή μηνύματος SMS από το κινητό τηλέφωνο. Το «έξυπνο» σπίτι Οι υπηρεσίες που μας προσφέρει είναι :  Ευκολία διαχείρισης π.χ. Απομακρυσμένος έλεγχος συσκευών  Ασφάλεια π.χ. Ενεργοποίηση συναγερμού

Η δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού Βασικές τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν : Πρωτόκολλο επικοινωνίας powerline homeplug Υπολογιστική πλατφόρμα Arduino Uno

Χρησιμοποιεί το ήδη εγκατεστημένο ηλεκτρικό δίκτυο του σπιτιού, με σκοπό την μετάδοση δεδομένων εντός αυτού. Πρωτόκολλο επικοινωνίας powerline homeplug Απαιτούνται προσαρμογείς δικτύου της τεχνολογίας powerline οπού η χρήση τους γίνεται κατά ζεύγη.

Ο σκοπός για τον οποίο χρησιμοποιείται, είναι η διαχείριση και ο έλεγχος των συσκευών του «έξυπνου» σπιτιού. Υπολογιστική πλατφόρμα Arduino Uno

Πλακέτα ανοιχτού υλικού και λογισμικού η οποία αποτελείται από τα εξής κύρια χαρακτηριστικά : Μικροελεγκτή ATmega ψηφιακές εισόδους / εξόδους 6 αναλογικές εισόδους με δυνατότητα χρήσης και ως ψηφιακοί έξοδοι. Σειριακή θύρα USB Υποδοχή τροφοδοσίας ρεύματος τύπου 2.1mm Υπολογιστική πλατφόρμα Arduino Uno

Δημιουργία μακέτας του σπιτιού με σκοπό την προσομοίωση του. Μελέτη και αναζήτηση των κατάλληλων εξαρτημάτων προσομοίωσης Συναρμολόγηση των εξαρτημάτων στην μακέτα Προγραμματισμός της υπολογιστικής πλατφόρμας Arduino Δημιουργία διεπαφής σε Visual C++ Βήματα δημιουργίας του «έξυπνου» σπιτιού

Χωρίζεται σε τρείς χώρους :  Παιδικό Δωμάτιο  Υπνοδωμάτιο  Ενιαίος χώρος σαλονιού – κουζίνας Κατασκευασμένη από ξύλο πλακάζ Διαστάσεις : 41 x 51 x 20 cm Η μακέτα του σπιτιού

Arduino Uno Arduino Ethernet Shield Arduino GSM Shield LED 3mm Αντιστάσεις 220 Ω Αισθητήρας κίνησης PIR Ηχείο Ανεμιστήρας Καλώδια προέκτασης Τα εξαρτήματα που χρησιμοποιήθηκαν

Οι συνδέσεις που έχουν γίνει είναι όλες σε σειρά Συναρμολόγηση των εξαρτημάτων στην μακέτα

Η γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιείται ονομάζεται Processing. Η κοινότητα του Arduino έχει αναπτύξει το δικό της περιβάλλον ανάπτυξης το οποίο ονομάζεται Arduino IDE. Περιλαμβάνει 3 κύρια χαρακτηριστικά : Πρόγραμμα επεξεργασίας κώδικα (editor) Μεταγλωττιστή (compiler) Σειριακή οθόνη εμφάνισης αποτελεσμάτων Προγραμματισμός του Arduino Uno

Κάθε πρόγραμμα που δημιουργείται στο περιβάλλον ανάπτυξης Arduino IDE ονομάζεται «σκίτσο» (sketch). Η δομή του κάθε προγράμματος βασίζεται σε δύο κύριες συναρτήσεις : Setup() : Αρχικοποίηση και προετοιμασία της εκτέλεσης του βασικού προγράμματος. Εκτελείται μόνο μία φορά κατά την ενεργοποίηση της πλατφόρμας. Loop() : Επαναλαμβανόμενη εκτέλεση του βασικού προγράμματος το οποίο και περιέχει τις λειτουργίες της εφαρμογής, έως ότου γίνει απενεργοποίηση ή επανεκκίνηση της υπολογιστικής πλατφόρμας. Προγραμματισμός του Arduino Uno

Κατά την ανάπτυξη ενός σκίτσου, γίνεται χρήση διαφόρων βιβλιοθηκών όπως και συγκεκριμένων συναρτήσεων, όπως ακριβώς και στις υπόλοιπες γλώσσες προγραμματισμού. Οι βιβλιοθήκες που χρησιμοποιήθηκαν είναι οι εξής: SPI.h : Σύνδεση της πλατφόρμας με την ασπίδα Ethernet. Ethernet.h : Ενεργοποίηση λειτουργιών της ασπίδας. GSM.h : Ενεργοποίηση λειτουργιών της ασπίδας GSM. Προγραμματισμός του Arduino Uno

Η εφαρμογή που αναπτύχθηκε έχει σκοπό τον έλεγχο του «έξυπνου» σπιτιού τοπικά από τον υπολογιστή του σπιτιού. Γλώσσα προγραμματισμού : Visual C++ Η χρήση του πρωτόκολλου powerline homeplug έχει ως αποτέλεσμα την αναγκαιότητα του δικτυακού προγραμματισμού. Δικτυακός προγραμματισμός επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας την βιβλιοθήκη winsock2.h Δημιουργία Διεπαφής σε Visual C++

Φόρμα επαλήθευση στοιχείων ( Login Form) : Ο χρήστης απατείται να εισάγει τους προσωπικούς του κωδικούς για την χρήση της εφαρμογής. Δημιουργία Διεπαφής σε Visual C++

Φόρμα διαχείρισης συσκευών ( Main Form) : Διαχείριση των συσκευών τοπικά χρησιμοποιώντας του διακόπτες που φαίνονται. Δημιουργία Διεπαφής σε Visual C++

Οι λειτουργίες που επιλέχθηκαν να αναπτυχθούν κατά τη προσομοίωση του σπιτιού είναι οι εξής : Ενεργοποίηση / Απενεργοποίηση των φώτων όλων των χώρων του σπιτιού Ενεργοποίηση / Απενεργοποίηση της τηλεόρασης Ενεργοποίηση / Απενεργοποίηση του συστήματος ψύξης Ενεργοποίηση / Απενεργοποίηση του συστήματος συναγερμού που έχει εγκατασταθεί Λειτουργίες του «έξυπνου» σπιτιού

Τρείς αυτοματοποιημένες καταστάσεις κατά το οποίο λειτουργεί το «έξυπνο» σπίτι : Κατάσταση ημέρας : Προεπιλεγμένη κατάσταση κατά την οποία ο χρήστης λειτουργεί αυτόβουλα Κατάσταση νύκτας : Απενεργοποίηση της τηλεόρασης και όλου του φωτισμού εκτός αυτού της κουζίνας. Ενεργοποίηση του συστήματος συναγερμού Κατάσταση διακοπών : Ορισμός ενεργοποίησης του φωτισμού της κουζίνας βάσει προκαθορισμένων διαστημάτων λειτουργίας. Ενεργοποίηση του συστήματος συναγερμού Καταστάσεις λειτουργίας «έξυπνου» σπιτιού

Ακολουθεί πρακτική παρουσίαση της προσομοίωσης Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας … Τέλος