ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
ΦΟΡΕΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ.. Υπάρχει άψογη συνεργασία με τις δασκάλες και γίνονται στα παιδιά παρουσιάσεις που τους κινούν το ενδιαφέρον και συμμετέχουν και πάντα στα πλαίσια της θεματικής ενότητας του μαθήματος.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ... Έγινε προσέγγιση των παιδιών μεσω : 1.Απλοποιημένης ομιλίας και αναφοράς σε διατροφικά θέματα 2.Ζωγραφικής- χειροτεχνικών δραστηριοτήτων 3.Τραγουδιών 4.Παιχνιδιού
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ... ΟΜΙΛΙΕΣ ->Αρχικά, έγινε αναφορά στην «νηστεία των μεγάλων» λόγω θεματικης ενότητας της Σαρακοστής, έγινε διαχωρισμός των τροφίμων που επιτρέπονται και απαγορεύονται κατα τη διάρκεια αυτής της περιόδου. -> Με βάση το θέμα εποχές έγινε αναφορά στα ανοιξιάτικα φρούτα και την συμβολη τους στη ζωή μας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ... -> Με βάση το θέμα «Παραγωγή», έγινε μια αναφορά στην ομάδα του Γαλατος, την συμβολή του στην ζωή μας και τα παράγωγα του, με ανάδειξη εικόνων και με ατομικη εργασία. -> Παρουσίαση της Πυραμίδας της Διατροφής, συζήτηση και κανόνες.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ... ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ-ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΕΣ 1.Εικόνα της κυρά-Σαρακοστής με 7 σακουλάκια για τις 7 ομάδες τροφίμων που επιτρέπονται 2.Εικόνα με τα εποχιακά φρούτα 3.Εικόνα με την σειρά παραγωγής Γαλακτοκομικών προιόντων 4.Ατομική πυραμίδα της διατροφής
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ... ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ Την ώρα του κύκλου, γίνεται εκμάθηση τραγουδιών και κάθε Παρασκεύη, τραγουδάμε και τα τραγούδια της διατροφής. ΠΑΙΧΝΙΔΙ Γίνεται προσπάθεια ώστε το μάθημα της διατροφής να γίνεται όσο γίνεται με την συμμετοχή των παιδιών ώστε να το βλέπουν σαν παιχνίδι και να ενδιαφέρονται.
Όλα βαίνουν καλώς....