ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2014-2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Advertisements

Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
4ο μαθημα στο τραπεζι την ωρα του φαγητου
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα (Α’ Εξάμηνο) Ιδιωτικό Διαιτολογικό Γραφείο Α. Παπαλαζάρου Γκίκας Κωνσταντίνος Α.Μ.:
ΑΛΕΞΑΚΟΥ ΘΩΜΑΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΑΚΡΗ ΡΑΦΑΕΛΑ 20942
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 4 ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Βύρωνα Ονοματεπώνυμο: Μαρκάκη Μαίρη Διεύθυνση παιδικού σταθμού: Ταύρου 4, Βύρωνας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΩΝ Αλεξάκου Θωμαή Δημητρίου Μαρία Μακρή Ραφαέλα Νικηταρά Κατερίνα.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Β’ Παρουσίαση Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Ζ’ Παιδικός Σταθμός Νέας Σμύρνης Ροηλίδη Αθανασία A.M
Πρακτική στην κοινότητα.  Γνωριμία διαφόρων ομάδων τροφίμων και ενημέρωση σχετικά με υγιεινές διατροφικές συνήθειες και συχνότητα κατανάλωσης τροφίμων.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Καραβασίλογλου Παρθένα-Ζωή Μπαζιώτη Βενετία Ακ.Έτος : Β΄ εξάμηνο πρακτικής άσκησης ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Τμήμα.
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
Βούλγαρη Παρασκευή Αποστολία Α.Μ Αθήνα 2016
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Πρακτική στην Κοινότητα
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Πρακτική στη Κοινότητα
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ

ΦΟΡΕΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ.. Υπάρχει άψογη συνεργασία με τις δασκάλες και γίνονται στα παιδιά παρουσιάσεις που τους κινούν το ενδιαφέρον και συμμετέχουν και πάντα στα πλαίσια της θεματικής ενότητας του μαθήματος.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ... Έγινε προσέγγιση των παιδιών μεσω : 1.Απλοποιημένης ομιλίας και αναφοράς σε διατροφικά θέματα 2.Ζωγραφικής- χειροτεχνικών δραστηριοτήτων 3.Τραγουδιών 4.Παιχνιδιού

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ... ΟΜΙΛΙΕΣ ->Αρχικά, έγινε αναφορά στην «νηστεία των μεγάλων» λόγω θεματικης ενότητας της Σαρακοστής, έγινε διαχωρισμός των τροφίμων που επιτρέπονται και απαγορεύονται κατα τη διάρκεια αυτής της περιόδου. -> Με βάση το θέμα εποχές έγινε αναφορά στα ανοιξιάτικα φρούτα και την συμβολη τους στη ζωή μας.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ... -> Με βάση το θέμα «Παραγωγή», έγινε μια αναφορά στην ομάδα του Γαλατος, την συμβολή του στην ζωή μας και τα παράγωγα του, με ανάδειξη εικόνων και με ατομικη εργασία. -> Παρουσίαση της Πυραμίδας της Διατροφής, συζήτηση και κανόνες.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ... ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ-ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΕΣ 1.Εικόνα της κυρά-Σαρακοστής με 7 σακουλάκια για τις 7 ομάδες τροφίμων που επιτρέπονται 2.Εικόνα με τα εποχιακά φρούτα 3.Εικόνα με την σειρά παραγωγής Γαλακτοκομικών προιόντων 4.Ατομική πυραμίδα της διατροφής

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ... ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ Την ώρα του κύκλου, γίνεται εκμάθηση τραγουδιών και κάθε Παρασκεύη, τραγουδάμε και τα τραγούδια της διατροφής. ΠΑΙΧΝΙΔΙ Γίνεται προσπάθεια ώστε το μάθημα της διατροφής να γίνεται όσο γίνεται με την συμμετοχή των παιδιών ώστε να το βλέπουν σαν παιχνίδι και να ενδιαφέρονται.

Όλα βαίνουν καλώς....