22 ο Σχολείο Καλαμάτας Στ΄1 Άννα Μπαλίκου Σταυρίνα Ξυπολίτου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τοσιλιάνη Δήμητρα..  Το CERN είναι μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων από πολλές χώρες της Ευρώπης που προσπαθεί να ανακαλύψει πως δημιουργήθηκε το σύμπαν. Μέχρι.
Advertisements

Η Επιχειρηματικότητα των Γυναικών Έρευνα ομάδας έργου του Κέντρου Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς υπό την αιγίδα του καθηγητή Θεόδωρου Κατσανέβα, στα.
Ο βοηθός της όρασής μας Τα γυαλιά:. Το μάτι Το μάτι μας είναι ένας ανιχνευτής φωτός.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ & Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Με βάση τον Νόμο 4186 ( ΦΕΚ 193/ ), το ΠΔ 68/2014 ( ΦΕΚ 110/ ), τη Νομοθετική Ρύθμιση της και τη.
Tαυτότητα, αυτοεκτίμηση Όλα τα ανθρώπινα όντα, που είναι αρκετά ώριμα, για να αποκτήσουν έστω και μια υποτυπώδη εικόνα του εαυτού τους, έχουν ανάγκη να.
Αλληλεπιδράσεις φαρμάκων με υποδοχείς και φαρμακοδυναμική.
Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική.
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Φυσικών Περιοχών Οργάνωση & λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης των Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα (ΦΔΠΠ)
1 Βιοχημεία - Αρχές Βιοτεχνολογίας - Ένζυμα: όξινη φωσφατάση, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βιοχημεία.
6 ο Γενικο Λύκειο Καβάλας Συγκριτική παρουσίαση του έργου των ζωγράφων Μιχαήλ Άγγελου και Σαλβαδόρ Νταλί Πληροφορική Α΄ Λυκείου Αναστάσιος Σαμαράς Βασιλική.
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΤΕΙ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Θέμα: Πληροφορική στην Προαγωγή και αγωγή οδοντικής υγείας σε παιδιά Mπομπότας Δημήτριος Σαμαράς Δημήτριος Σούλης Βασίλειος.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος ( ΠΕ 02) Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα.
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
ΣΧΗΖΟΦΡΕΝΕΙΑ !!! 1)ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ 2)ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 3)ΑΙΤΙΑ 4)ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΟΥΣΙΩΝ.
ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ Ι Διάγραμμα. Παγκόσμια λογοτεχνία Γκαίτε – Έκκερμαν, Weltliteratur Διεθνείς λογοτεχνικές ανταλλαγές Παγκοσμιοποίηση, media,
ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Σεμινάριο: Θέματα Γνωστικής Ψυχολογίας Παρουσίαση: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΜΑΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.
Το Εννοιολογικό πλαίσιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης
Πρώτες βοήθειες Είναι οι πρώτες ενέργειες που κάνουμε στον τόπο
Ιστορία των γυναικών και του φύλου
Η μεταβαση των μαθητων απο την οπτικη τησ β/θμιασ εκπαιδευσησ : Δυσκολιεσ – προβληματα- καθοριστικεσ παραμετροι Σ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ.
Αναπ. Καθηγητής Γιώργος Πλειός
Επιχειρηματική Στρατηγική και Καινοτομία ΙΙ
Μνήμη Η ικανότητα αποθήκευσης και ανάσυρσης πληροφοριών στη διάρκεια του χρόνου Μια πολύπλοκη και δυναμική διαδικασία, ποικιλόμορφη και συναισθηματικά.
ΣΤΑΘΗΣ ΜΠΑΛΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Η εποχή των άκρων. Ο σύντομος 20ος αιώνας ( )
Καθ. Γεώργιος Ζαλίδης Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Γεωπονίας Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Εδαφολογίας, Διευθυντής του Εργαστηρίου.
50 ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επιμέλεια : Ιωαννίδου Νικολέτα
Αλκοολιςμος.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Α4’ Π.Μ.Γ.Λ.Π.
2ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Συζυγία – Βασικές αρχές
1 o ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
Το άτομο έχει εσωτερική δομή
Δρ. Αμανατίδου Ελισάβετ
Άνοιγμα αρχείου Οποιοδήποτε αρχείο ζητήσει να ανοίξετε η κυρία θα βρίσκεται “τοποθετημένο” πάνω στην επιφάνεια εργασίας και για να το ανοίξετε θα κάνετε.
(ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Α’,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Β’)
Ορισμένο Ολοκλήρωμα Τι εκφράζει το ορισμένο ολοκλήρωμα;
Μέγας Αθανάσιος Thug Life Πέρρα Μαρία Φεφέ Αικατερίνη
Σπορ και ηθική συμπεριφορά
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Θεμελιώσεις και εφαρμογές της σύγχρονης κρυπτογραφίας
ALICE in PLASMA-LAND.
ΜΑΘΗΜΑ:ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ (CLLD/LEADER)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΨΗ
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Μακροοικονομία
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
Γάλα και γαλακτοκομικά
Ρεαλισμός και νατουραλισμός
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ , ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΦΡΙΚΗ ΝΟΣΟ. Φραδέλος Ευάγγελος1, Τζαβέλλα Φωτεινή1,
45ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΣΝΕ
G Given To Those Who Need It. Eph
Μετανάστευση: Απειλή ή ευκαιρία;
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
Αρχή της Περιοδείας του Παύλου στο Αιγαίο
Επειδη πολλες φορες αισθανεστε ατυχοι και αδυναμοι και κανετε ολα αυτα τα ηλιθια τεστ που κυκλοφορουν για να βελτιωσετε την τυχη σας και να νιωσετε πιο.
Γ2 Σοφία Χαντζή.
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΠΝΕΥΜΟΝΑ  Πίγκου Κωνσταντίνα1, Ζυγά Σοφία2, Αλικάρη Βικτωρία3, Θεοφίλου Παρασκευή4, Λαβδανίτη Μαρία5,
SARCOCYSTIS spp.
TOXOPLASMA GONDII.
John McMurry, ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2016,
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα A4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Η ΗΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
BEING AS LITTLE CHILDREN
στο Χιονοδρομικό κέντρο της Ροδόπης!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

22 ο Σχολείο Καλαμάτας Στ΄1 Άννα Μπαλίκου Σταυρίνα Ξυπολίτου

 Η παρακάτω ιστορία μιλάει για δύο παιδιά την Alice και τον John. Η Alice ήταν η δημοφιλέστερη κοπέλα του σχολείου ενώ αντίθετα ο John,δεν είχε καθόλου φίλους. Λοιπόν, ας δούμε την ιστορία μας.

 Μια φορά… κάπου λίγο μακριά… στο Λονδίνο, ήταν δύο παιδιά. Η Alice και ο John. H Alice ήταν μια όμορφη 13χρονη που την συμπαθούσε όλο το σχολείο. Ήταν με λίγα λόγια διάσημη. Είχε κάτι υπέροχα κατάξανθα μαλλιά που την έκαναν ακόμα πιο όμορφη. Παρ΄όλα αυτά δεν ήταν ούτε κακομαθημένη ούτε κορόιδευε άλλα παιδιά.

 Ο John ήταν όμορφος, αλλά όχι και πολύ όμορφος. Το χαρακτηριστικό για το οποίο τον ξεχώριζαν ήταν τα σιδεράκια του. Με την Alice ήταν πολύ καλοί φίλοι μέχρι που άρχισε να την ζηλεύει όταν αυτή έγινε δημοφιλής. Από τότε την θεωρεί θανάσιμη εχθρό του.

 Όπως σας είπαμε τα δύο παιδιά έμεναν στο Λονδίνο. Όλα άλλαξαν όταν η Alice χρειάστηκε να πάει στην Αυστραλία επειδή πέθανε η γιαγιά της. Τελικά για οικονομικούς λόγους εγκαταστάθηκαν εκεί μόνιμα.

 Ο John στην αρχή χάρηκε αλλά η μοίρα ήθελε να παίξει άλλο παιχνίδι … Ο πατέρας του, που ήταν από την Αυστραλία, έπρεπε να πάει εκεί για δουλειές. Ο John δεν είχε άλλη επιλογή και έτσι αναγκάστηκε να πάει μαζί του.

Η καινούργια αρχή Η Alice και ο John κατά τύχη πήγαν στο ίδιο σχολείο. Όμως τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά. Την Alice σε αντίθεση με το παλιό της σχολείο την θεωρούσαν παράξενη και την κορόιδευαν για την προφορά της. Αντίθετα τον John που είχε ζήσει μερικά χρόνια στην Αυστραλία τον είχαν ως πρότυπο.

Στο σχολείο Μερικοί εξυπνάκηδες, έτσι όπως ήθελαν να τους αποκαλούν, μαζί με τον John άρχισαν να ενοχλούν την Alice. Της έπαιρναν τη τσάντα και την άδειαζαν στο πάτωμα, την έφτυναν, την έβριζαν και την ντρόπιαζαν μπροστά στους άλλους συμμαθητές τους.

 Μια μέρα καθώς η Alice περπατούσε στο διάδρομο του σχολείου της, είδε μια ανακοίνωση για κάποια εκδήλωση μουσικής. Σκέφτηκε πως ήταν καλή ιδέα να λάβει μέρος αφού έτσι κι αλλιώς η φωνή της ήταν το δυνατό της σημείο.

Στην εκδήλωση Η ώρα πλησιάζει ώσπου να ανέβει στην σκηνή η Alice και να αποδείξει το ταλέντο της. Φορούσε ένα γαλάζιο φόρεμα που ταίριαζε με τα μαλλιά της και την έκαναν ακόμα πιο γλυκιά. Όταν ανέβηκε στη σκηνή κι άρχισε να τραγουδάει η φωνή της μάγεψε τους πάντες. Οι εξυπνάκηδες όμως σκέφτηκαν να την εκμεταλλευτούν για να κερδίσουν το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό τραγουδιού που γινόταν σε λίγες μέρες.

 Ο John που παλιότερα ένιωθε ζήλεια γι΄αυτή και θεωρούσε πως αυτή θα ήταν η εκδίκησή του, τώρα άλλαξε γνώμη. Σκέφτηκε πως δεν ήταν σωστό και πως αυτό δεν αξίζει σε κανέναν.

Την επόμενη μέρα οι εξυπνάκηδες μίλησαν στην Alice για το σχέδιό τους και την απείλησαν πως αν δεν το κάνει θα την σπάσουν στο ξύλο. Και συνεχίστηκε ο παρακάτω διάλογος : -Λοιπόν άκου τι θα κάνουμε, είπαν, εσύ θα τραγουδάς πίσω από τη σκηνή… Και τότε ακούστηκε η φωνή του John να λέει : -Εγώ είμαι έξω. Αυτοί δεν του έδωσαν σημασία και συνέχισαν : -και θα βάλουμε την Julia να ανοιγοκλείνει το στόμα της στη σκηνή.

 Εκείνη την ημέρα όταν πήγε σπίτι του έπρεπε να σκεφτεί ένα σχέδιο γιατί ο διαγωνισμός ήταν την επόμενη μέρα. Έτσι αποφάσισε ένα σχέδιο που δεν θα το αποκαλύψουμε ακόμα.

 Η μέρα αυτή έφτασε. Η Alice έπρεπε να κάνει ότι της είχαν πει αλλά σίγουρα από μέσα της ένιωθε ακριβώς το αντίθετο. Ήρθε η σειρά τους και η Julia ανέβηκε στη σκηνή και άρχισε να ’’τραγουδάει’’. Τότε ο John που δεν το άντεχε άλλο έβαλε σε εφαρμογή το σχέδιό του.

 Πήρε την κάμερά του, την σύνδεσε με την μια γιγαντοοθόνη, ενώ στην άλλη έδειχνε τη Julia. Μετά πήγε στο μέρος που τραγούδαγε η Alice, της ζήτησε συγγνώμη για όσα είχε κάνει και άρχισε να την βιντεοσκοπεί. Αμέσως η γιγαντοοθόνη έδειξε αυτή που πραγματικά τραγούδαγε.

 Αυτή ήταν λοιπόν η ιστορία μας ελπίζουμε να σας άρεσε. Αυτή η ιστορία έδειξε πως οι ρόλοι μπορούν να αλλάξουν αλλά και πως όλοι είμαστε διαφορετικοί αλλά δεν πάβουμε να είμαστε ίσοι..!

 Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο για το οποίο άμα μας συμβεί πρέπει οπωσδήποτε να μιλήσουμε είτε στους γονείς μας,στους καθηγητές μας αλλά και στη γραμμή παιδικής βοήθειας.

 Ο θύτης συνήθως έχει περάσει το στάδιο του σχολικού εκφοβισμού και με αυτόν τον τρόπο προσπαθεί να βρεθούν και οι άλλοι στη θέση που αυτός είχε βρεθεί κάποτε.

 Το θύμα συνήθως είναι αδύναμο και σίγουρα έχει κάτι καλύτερο από τον θύτη.

 Ο θεατής είναι αυτός που παρακολουθεί την ενόχληση αλλά δεν το λέει κα δεν δίνει σημασία.

 Τίτλος τραγουδιού: The Fray-How to save a life