Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
Επιχειρηματικό Σχέδιο
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Money Show 2009 «Ανάπτυξη Δικτύου Επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των Ελλήνων ανά τον κόσμο, με την συνεργασία ΣΕΒΕ - ΣΑΕ» Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
9/27/2016 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 1.  Πολλοί επιτυχημένοι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ξεκινούν μια καινούρια επιχείρηση επειδή επιδιώκουν οι άλλοι.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Πρόταση πωλήσεων 2008 της Adventure Works Κατερίνα Μαρκάκη Αντιπρόεδρος Παγκόσμιες πωλήσεις 24 Μαρτίου 2008 Θέση λογότυπου.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Επιλογή Κατάλληλης Επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ενοτητα 2. διακριση των διεθνων επιχειρηματικων δραστηριοτητων
κεφαλαιο 8 διεθνησ στρατηγικη
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
BUSINESS SUPPORT Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης Έναρξη νέας επιχείρησης.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Τι είναι η Επιχειρηματικότητα;
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Η παρωχημένη τακτική του πολέμου vs της τέχνης να βρίσκεις τη λύση
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
BUSINESS FUNDING PLATFORM
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460 Μουσταφέλος Κων/νος Α.Μ.414 Σπανουδάκης Κων/νος Α.Μ.486

Αντικείμενο μελέτης: Περιγραφή του πώς θα ξεπεραστεί η διαφορά μεταξύ της θεωρητικής εννοίας του global marketing και του εμπειρικού φαινόμενου και εφαρμογής των δραστηριοτήτων marketing σε παγκόσμιο επίπεδο. Οργάνωση παγκοσμίων προσπαθειών Αναζήτηση εγχωρίων και εξωτερικών διαφορών Αναζήτηση νέων συνεργατών Εντοπισμό υπηρεσιών υποστήριξης Διαχείριση του κόστους των διεθνών συναλλαγών

 Έμφαση στις ομοιότητες των πελατών και όχι στις φυσικές διαφορές τους. ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.  «Σκέφτομαι παγκόσμια-ενεργώ τοπικά»  Υιοθέτηση μιας προσανατολισμένης στο marketing προσέγγισης και όφελος από την κατανόηση των τοπικών συνθηκών στην κάθε αγορά. ΠΡΟΣΟΧΗ :

 Τέσσερις κατευθυντήριες δυνάμεις οδηγούν τις εταιρίες στην παγκοσμιοποίηση δραστηριοτήτων marketing. Σχετίζονται με τους κυριότερους οδηγητές της παγκοσμιοποίησης: Αγορά Αγορά Κόστος Κόστος Ανταγωνισμός Ανταγωνισμός Κυβέρνηση Κυβέρνηση Που επικεντρώνονται στα: Τυποποίηση Τυποποίηση Ομοιογένεια Ομοιογένεια Ομοιότητα Ομοιότητα Συγκέντρωση Συγκέντρωση Εξάρτηση Εξάρτηση Συγχρονισμός Συγχρονισμός Ενοποίηση σε παγκόσμια βάση. Ενοποίηση σε παγκόσμια βάση.

 “ TOTAL GLOBAL TRATEGY”: διεθνοποίηση του πυρήνα της στρατηγικής υιοθετώντας τη σε ποικίλες διεθνείς αγορές.  Είναι πιο χρήσιμη η ιδέα των ποικίλων αγορών και όχι η ιδέα της παγκόσμιας αγοράς vs τοπικής αγοράς.  Αμφιβολία των όρων global marketing και globalization of marketing activities.

Glocal marketing – glocalization of marketing activities Όρος global marketing:  Έλλειψη «σφαιρικότητας»  Αποπροσανατολισμός στην τρέχουσα χρήση του  Έλλειψη ισορροπίας και αρμονίας  Ανάγκη για περαιτέρω εξήγηση της χρήσης του στην κάθε περίπτωση  Λαμβάνει χώρα μόνο σε επίπεδο στρατηγικής  Σε επίπεδο λειτουργίας και τακτικής καταλληλότερο χρήζεται το Glocal marketing.

Εν κατακλείδι… Εν κατακλείδι… ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ GLOBALIZATION ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣΤΕΡΗ ΕΝΝΟΙΑ… GLOCALIZATION: ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ GLOBAL MARKETING

GLOBAL FRANCHISING: Μεγάλη επιτυχία λόγω της ευελιξίας του ΟΡΙΣΜΟΣ: Επιχειρηματική μέθοδος στην οποία ο επονομαζόμενος «franschisor» εξουσιοδοτεί τον «franchisee» με αποδεδειγμένες επιχειρηματικές μεθόδους έναντι αμοιβής και ποσοστών επί των πωλήσεων και των κερδών. ΟΡΙΣΜΟΣ: Επιχειρηματική μέθοδος στην οποία ο επονομαζόμενος «franschisor» εξουσιοδοτεί τον «franchisee» με αποδεδειγμένες επιχειρηματικές μεθόδους έναντι αμοιβής και ποσοστών επί των πωλήσεων και των κερδών.  Συναλλαγές μεταξύ των franchisors και των franchisees: Προκύπτουν καθημερινά σε όλο τον κόσμο. Προκύπτουν καθημερινά σε όλο τον κόσμο. Μεταφορά ιδεών για προϊόντα, ονόματα Μεταφορά ιδεών για προϊόντα, ονόματα φιρμών, δεξιότητες marketing και διοικητικές διαδικασίες. Συντονισμός ενεργειών, επίλυση διαφωνιών και διαχείριση του Συντονισμός ενεργειών, επίλυση διαφωνιών και διαχείριση τουδικτύου. Οι franchisors και οι franchisees είναι αλληλένδετα κομμάτια ενός συστήματος και εκμεταλλεύονται πηγές για την επίτευξη διαρκούς επιτυχίας. Οι franchisors και οι franchisees είναι αλληλένδετα κομμάτια ενός συστήματος και εκμεταλλεύονται πηγές για την επίτευξη διαρκούς επιτυχίας.

Ο παρακάτω πίνακας περιέχει: Περίληψη των προτάσεων που υποδεικνύονται όταν το franchising πρόκειται να αποτελέσει οργανωτική μορφή για την εισαγωγή στρατηγικής marketing σε παγκόσμιες αγορές Περίληψη των προτάσεων που υποδεικνύονται όταν το franchising πρόκειται να αποτελέσει οργανωτική μορφή για την εισαγωγή στρατηγικής marketing σε παγκόσμιες αγορές Αρχικές αμοιβές & πνευματικά δικαιώματα Αρχικές αμοιβές & πνευματικά δικαιώματα Πιθανότητα ίδρυσης κεντρικού franchise στις παγκόσμιες αγορές Πιθανότητα ίδρυσης κεντρικού franchise στις παγκόσμιες αγορές

ΜΜΜΜέγιστη απόδοση: υιοθέτηση μηχανισμών διαχείρισης πλήρως συμβατούς με τις διεθνείς στρατηγικές. ΤΤΤΤο franchising στην παγκόσμια αγορά είναι μια συνάρτηση αποτελούμενη από 4 σημαντικούς παράγοντες: σ συγκεκριμένα προσόντα της εταιρίας ε εξωτερική αβεβαιότητα σωτερική αβεβαιότητα τ τύπος προϊόντος Παρ’ όλα αυτά... ΔΔΔΔύσκολη η συχνή εισαγωγή νέων προϊόντων ΧΧΧΧαμηλό επιχειρηματικό ρίσκο ΠΠΠΠροκαθορισμένες αποδοχές (χάνεται η ευκαιρία για υψηλότερα κέρδη).