Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Προσωπικές δεξιότητες
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΥΓΕΙΑΣ
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
Διοικητική των επιχειρήσεων
► ► Ηθικά και Δεοντολογικά ζητήματα στην έρευνα υγείας ► ► Θέσπιση ηθικών κανόνων στην έρευνα ► ► Τα χαρακτηριστικά της ηθικής της έρευνας ► ► Η ανάγκη.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 ΕΤΑ & ΗΘΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Ηλεκτρονικό Βιβλίο»: Δημιουργία.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία Κεφ Συλλογή πρωτογενών δεδομένων με ημιδομημένες, εις βάθος και ομαδικές συνεντεύξεις.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ερευνητικές Φιλοσοφίες και Προσεγγίσεις
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Δομή ερευνητικής εργασίας
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Κριτήρια ποιότητας στην κοινωνική έρευνα
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία Κεφ Έρευνα στις επιχειρήσεις, τη διοίκηση και την οικονομία.
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία Κεφ. 6. - Διαπραγμάτευση πρόσβασης - ερευνητική δεοντολογία

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου Να γνωρίσετε τα σχετικά με την απόκτηση παραδοσιακής πρόσβασης και πρόσβασης στο Internet θέματα Να είστε σε θέση να αξιολογείτε διάφορες στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε πρόσβαση σε οργανισμούς και μεμονωμένους συμμετέχοντες Να γνωρίσετε τη σημασία της δεοντολογίας της έρευνας και της ανάγκης να ενεργείτε δεοντολογικά Να είστε σε θέση να προβλέπετε ζητήματα δεοντολογίας σε κάθε στάδιο της έρευνάς σας και σε σχέση με συγκεκριμένες τεχνικές και να γνωρίζετε τις προσεγγίσεις που θα σας βοηθήσουν να τις αντιμετωπίσετε Να γνωρίσετε τις αρχές της προστασίας και της διαχείρισης δεδομένων Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης Τύποι πρόσβασης Τύποι πρόσβασης παραδοσιακή πρόσβαση προσωπικές επαφές (για διεξαγωγή πειραμάτων, συνεντεύξεων ή ομάδων εστίασης, παρατηρήσεις ή τη διαχείριση ερωτηματολογίων), τηλεφωνικές συζητήσεις, αλληλογραφία ή χρήση αρχείων δεδομένων (όπως μητρώα ή αρχεία οργανισμών, όπου τα δεδομένα δεν υπάρχουν δικτυακά) διαδικτυακή πρόσβαση (μέσω Internet ή Intranet) χρήση τεχνολογιών πληροφορικής (π.χ., το διαδίκτυο, το εσωτερικό δίκτυο ενός οργανισμού, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα άμεσα μηνύματα, οι δικτυακές κάμερες), για εικονική πρόσβαση για τη διαχείριση ερωτηματολογίων, τη διεξαγωγή αρχειακής έρευνας, τη συμμετοχή σε διαδικτυακές συζητήσεις, την διεξαγωγή πειραμάτων ή συνεντεύξεων ή για να συλλέξετε δευτερογενή δεδομένα υβριδική πρόσβαση συνδυάζει την παραδοσιακή και τη διαδικτυακή πρόσβαση Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης Επίπεδα πρόσβασης Επίπεδα πρόσβασης φυσική πρόσβαση Φυσική παρουσία στον οργανισμό. Χορηγείται επίσημα από τη διοίκησή του οργανισμού της οποίας είναι απαραίτητο να αποκτήσετε την αποδοχή και εμπιστοσύνη συνεχής πρόσβαση Επαναληπτική και κλιμακούμενη διαδικασία με απώτερο σκοπό την εξασφάλιση εισόδου προκειμένου να ολοκληρώσετε το αρχικό κομμάτι της έρευνάς σας και κατόπιν να επιδιώξετε περαιτέρω πρόσβαση με σκοπό να προχωρήσετε την έρευνά σας παραπέρα γνωστική πρόσβαση Συγκατάθεση αυτών, εντός του οργανισμού ή της ομάδας, που προορίζονται να συμμετάσχουν στην έρευνα ώστε να αποκτήσετε πραγματική πρόσβαση στα δεδομένα που είναι σε θέση να σας παρέχουν Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης Ζητήματα πρόσβασης Επίπεδα πρόσβασης ως εξωτερικός ερευνητής Το να αποκτήσετε φυσική πρόσβαση δεν είναι το μόνο σημαντικό εμπόδιο. Θα βασιστείτε στην καλή πίστη από τη μεριά του οργανισμού ή της ομάδας και των μελών της. Θα χρειαστεί να προσπαθήσετε να την ενισχύετε σε κάθε επίπεδο. Αποδείξτε με σαφήνεια τη συνέπεια και την ακεραιότητα της έρευνάς σας, και εξηγείστε λεπτομερώς το ερευνητικό σας έργο ως εσωτερικός ή συμμετέχων ερευνητής Η ιεραρχική σας θέση μπορεί να προκαλέσει προβλήματα σε σχέση με τη γνωστική πρόσβαση. Υποψίες ως προς τον ακριβή λόγο της έρευνας και τη χρήση των δεδομένων αν το ερευνητικό έργο σας έχει ανατεθεί από τον προϊστάμενο ή τον μέντορά σας στον οργανισμό και οι υπόλοιποι γνωρίζουν πως αφορά ένα θέμα για το οποίο η διοίκηση θέλει να εφαρμόσει αλλαγές. όταν οι συνέπειες των αλλαγών μπορεί να θεωρούνται ως επιβλαβείς προς αυτούς που επιθυμείτε να συμμετέχουν στην έρευνά σας Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Στρατηγικές απόκτησης πρόσβασης Διασφαλίστε πως έχετε εξοικειωθεί με τον οργανισμό ή την ομάδα πριν δημιουργήσετε επαφή Δώστε στον εαυτό σας αρκετό χρόνο Χρησιμοποιήστε υπάρχουσες επαφές και αναπτύξτε καινούριες Δημιουργήστε σαφή αναφορά του σκοπού της έρευνάς σας και του απαιτούμενου τύπου πρόσβασης Αντιμετωπίστε τις αντιρρήσεις του οργανισμού σχετικά με τη χορήγηση πρόσβασης Διευκρινίστε τα πιθανά οφέλη που θα έχει ο οργανισμός αν σας χορηγηθεί πρόσβαση Χρησιμοποιήστε κατάλληλη γλώσσα Διευκολύνετε την απάντηση του οργανισμού όταν ζητάτε πρόσβαση Αναπτύξτε την πρόσβαση σταδιακά Αποδείξτε την αξιοπιστία σας Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Δεοντολογία της Έρευνας Αναφέρεται στα πρότυπα συμπεριφοράς των ερευνητών σε σχέση με τα δικαιώματα αυτών που αποτελούν αντικείμενο της έρευνας ή με κάθε τρόπο συμμετέχουν σε αυτήν Επηρεάζεται από ευρύτερες κοινωνικές νόρμες συμπεριφοράς Κοινωνική νόρμα: συμπεριφορά που οφείλει να υιοθετήσει κάποιος σε μια συγκεκριμένη περίπτωση Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Δεοντολογία της Έρευνας – Φιλοσοφικές Θέσεις Δεοντολογική ακολουθούνται συγκεκριμένοι κανόνες που καθοδηγούν τη συμπεριφορά των ερευνητών. η δράση εκτός των κανόνων δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να δικαιολογηθεί αν οι κανόνες είναι ανεπαρκείς ή αμφισβητούμενοι, πρέπει να επανεκτιμώνται και, αν είναι απαραίτητο, να τροποποιούνται Τελολογική η απόφαση για το αν μια συμπεριφορά είναι δικαιολογημένη ή όχι πρέπει να καθορίζεται από τις συνέπειές της και όχι από προκαθορισμένους κανόνες. π.χ. το αν τα οφέλη μιας πράξης υπερτερούν των αρνητικών συνεπειών της σύγκριση μεταξύ των οφελών μιας πράξης προς μία ομάδα και του κόστους της πράξης για μια άλλη ομάδα δεν παρέχει σαφή απάντηση στο ερώτημα Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Ποσοτικός – Ποιοτικός Σχεδιασμός Σχεδιασμός Πολλαπλών Μεθόδων Φιλοσοφία ρεαλισμός και συγκεκριμένα κριτικός ρεαλισμός πραγματισμός Προσέγγιση αφαιρετική ή επαγωγική προσέγγιση ή συνδυασμός Χαρακτηριστικά μονή μέθοδος πολλαπλές μέθοδοι έρευνα πολλαπλών μεθόδων ποσοτική μελέτη πολλαπλών μεθόδων ή ποιοτική μελέτη πολλαπλών μεθόδων έρευνα μεικτών μεθόδων η ποσοτική και η ποιοτική έρευνα συνδυάζονται στο ίδιο ερευνητικό σχέδιο πλήρως ενοποιημένη έρευνα μεικτών μεθόδων μερικώς ενοποιημένη έρευνα μεικτών μεθόδων Στρατηγικές ταυτόχρονος τριγωνικός σχεδιασμός, ταυτόχρονος ενσωματωμένος σχεδιασμός, διαδοχικός επεξηγηματικός σχεδιασμός, διαδοχικός διερευνητικός σχεδιασμός, διαδοχικός σχεδιασμός πολλαπλών φάσεων Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Φύση του ερευνητικού σχεδιασμού Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Ζητήματα δεοντολογίας στη διαδικτυακή έρευνα Περιθώρια παραπλάνησης προσχώρηση σε διαδικτυακές κοινότητες με σκοπό τη συλλογή δεδομένων χωρίς άδεια Έλλειψη σεβασμού και πρόκληση βλάβης «υποκλοπή» δεδομένων από διαδικτυακές κοινότητες χωρίς τη γνώση και άδεια αυτών που τα δημιουργούν Σεβασμός στην ιδιωτική ζωή το περιεχόμενο δικτυακών τοποθεσιών πρέπει να θεωρηθεί ως αντικείμενο ιδιωτικών συνομιλιών, αν και είναι «δημοσίως ιδιωτικές» Φύση της συμμετοχής και πεδίο εφαρμογής της αποχώρησης «υποκλοπή» δεδομένων = παραβίαση της αρχής της εθελοντικής φύσης της συμμετοχής Ενήμερη συγκατάθεση μετά από επικοινωνία με τον διαχειριστή της διαδικτυακής κοινότητας, ή με συγκεκριμένο αίτημα στους συμμετέχοντες Εμπιστευτικότητα των δεδομένων και ανωνυμία των συμμετεχόντων Ανάλυση των δεδομένων και έκθεση των ευρημάτων Εγείρονται ζητήματα εμπιστευτικότητας, ανωνυμίας, ιδιωτικότητας και πνευματικής ιδιοκτησίας όταν τα δεδομένα από το Internet αναλύονται και παρουσιάζονται Διαχείριση δεδομένων ανάγκη για κοινοποίηση και συγκατάθεση αν πρόκειται τα προσωπικά δεδομένα να τύχουν επεξεργασίας Ασφάλεια του ερευνητή Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Συγκατάθεση Συμμετέχοντος Δρ Ε. Τσουκάτος - Καθ. Δ. Βρόντης

Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων Το υλικό της παρουσίασης προέρχεται από το βιβλίο: ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Saunders Mark, Lewis Philip, Thornhill Adrian Επιμέλεια: Τσουκάτος Ευάγγελος, Βρόντης Δημήτριος ISBN: 978-960-9495-39-4, Έκδοση: 2015

Τέλος Ενότητας