Αρχιτεκτονική Ερευνητική Εργασία μαθητών: ·Ναταλία Αλεξανδρή ·Παναγιώτα Δαμασκηνού ·Θεοφάνης Διδασκάλου ·Στέλιος Καρακούτας Τμήμα:Α’1 Έτος:2015-2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΡΧΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ.
Advertisements

Η εκκλησια τησ Καπνικαρεασ
Παραδοσιακή Αρχιτεκτονική
1Ο Πρότυπο πειραματικό σχολείο
Ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο
«ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ» Σχολή: Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Όνομα: Βασίλης Τμήμα: Δομικών Έργων
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΠΑΡΤΑΛΗΣ ΤΙΤΟΣ ΜΙΝΙΣΣΑΛΙ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ …
Μαρία Μπελούμπαση Άρτεμις Παγάνη
ΕΛΕΝΗ.  Η Αγορά ήταν, στις αρχαίες ελληνικές και ρωμαϊκές πόλεις, το οικονομικό, διοικητικό, κοινωνικό και πνευματικό κέντρο του άστεως. Στην αγορά γινόταν.
Ιστορία της Αρχιτεκτονικής
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ
Κεφάλαιο 5ο IV Εικαστικές τέχνες και μουσική
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
Αρχιτεκτονική Μέσης Βυζαντινής περιόδου
ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
ΜΝΗΜΕΙΑ & ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΜΝΗΜΕΙΑ & ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αρχαίοι ελληνικοί ναοί
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Μνημεία & Αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1 ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
Ο μεγαλύτερος αριθμός αρχιτεκτονικών κατασκευών είναι ναοί, οι οποίοι τα αρχαϊκά χρόνια ήταν στην αρχή με ξύλινο σκελετό.
Αναγέννηση Τον 15ο και 16ο αιώνα στον ευρωπαϊκό χώρο εκδηλώνεται ένα καλλιτεχνικό και πνευματικό συγχρόνως κίνημα : η Αναγέννηση. Κατά την προετοιμασία.
.. H πλατεία του Αγίου Μάρκου είναι η μοναδική πραγματική πλατεία στη Βενετία (οι υπόλοιπες ανοιχτές περιοχές θεωρούνται campi). Η πλατεία του Αγίου.
Τα παλαιά κτήρια της πόλης
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΥ
13ο. Επανάληψη: H αρχιτεκτονική την εποχή των Παλαιολόγων
Ιστορία της Βυζαντινής Αρχιτεκτονικής (4ος – 15ος αι.)
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Αρχιτεκτονική:
Ρωμαϊκά μνημεία στην Θεσσαλονίκη
Μέση βυζαντινή περίοδος ( )
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΑΤΡΑΣ. Η θέση της Πάτρας και σημεία ενδιαφέροντος H Πάτρα είναι μια πόλη στην Δυτική Ελλάδα που βρέχεται στα βόρεια από.
Μουσεία και Θέατρα της Λεμεσού Ηλιάνα Αχιλλέως. Μουσεία Αρχαιολογικό επαρχιακό μουσείο: Το Επαρχιακό Αρχαιολογικό Μουσείο Λεμεσού ιδρύθηκε στα 1948 και.
ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΑΡΕΤΟΣ. ΕΙΚΟΝΕΣ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ.
Αξιοθέατα και μνημεία των λαών της Ευρώπης 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ. Σχολικό έτος Κατερίνα Γαλλιού ΣΤ’2.
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 2 ο (Μέση και Ύστερη Εποχή του.
Αβαείο Γουεστ Μινστερ Από την Κορίνα Αθανασιάδου.
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
2.Αρχιτεκτονική του χριστιανικού ναού
ΧΑΜΖΑ ΜΠΕΗ ΤΖΑΜΙ ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ. ΕΙΚΟΝΕΣ ΧΑΜΖΑ ΜΠΕΗ ΤΖΑΜΙ.
ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Ο Aριθμός φ στην αρχιτεκτονική
Αξιοθέατα Θεσσαλονίκης
Ο όρος Αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον ελληνικό κόσμο κατά την περίοδο της αρχαιότητας. Αναφέρεται όχι μόνο στις περιοχές του σύγχρονου.
ΜΠΕΖΕΣΤΕΝΙ.
ΡΟΜΑΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΠΓΕΣΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Κ.ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΟΜΑΔΑ: ΚΟΚΟΜΠΑΪΑ
αρχαίο ελληνικό θεατρικό κτίσμα
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Επιμέλεια : Αγγελική Αναγνώστου , Θαλασσινή Γκρίνια
Ξεναγηση στην αρχαια ελλαδα
ΠΛΑΚΑ.
Θρησκείες Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσ/νίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
Ναός του Αγίου Παντελεήμονος Θεσσαλονίκης!
Δυτική Αρχιτεκτονική Δήμητρα Ζιώγα Σχολικό Έτος: Θρησκευτικά
ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΑΛΚΕΩΝ.
Ρομανική τέχνη και βυζαντινή τέχνη
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Η ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Η ρωμαϊκή αγορά.
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ
Καστρο κερκυρασ 13ο Γυμνασιο πατρων 2017 Λυδία Χείρα Β'1.
ΟΙΚΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΧΑΛΕΠΑ ΧΑΝΙΩΝ)
ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε.  ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΜΝΗΜΕΙΑΚΗ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ.
ΑΜΦΙΠΟΛΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχιτεκτονική Ερευνητική Εργασία μαθητών: ·Ναταλία Αλεξανδρή ·Παναγιώτα Δαμασκηνού ·Θεοφάνης Διδασκάλου ·Στέλιος Καρακούτας Τμήμα:Α’1 Έτος:

Ιστορικό της αρχιτεκτονικής ·Το παλαιότερο δείγμα ανθρώπινης κατασκευής εντοπίζεται κοντά στη Νίκαια εκτιμηθείσας ηλικίας ετών της Παλαιολιθικής περιόδου, με κάτοψη ωοειδή και ποικίλων διαστάσεων. ·Αρχίζουν να εμφανίζονται οι πρώτοι οικισμοί με μόνιμο χαρακτήρα ·Αυτήν την εποχή γεννιέται και η πολεοδομία, δημιουργούνται οικισμοί και δείγματα μεγαλιθικής αρχιτεκτονικής. Απώτερη Αρχαιότητα

Αρχαία Ελλάδα ·Μέσα στο πέρασμα των αιώνων οι απόγονοι των πολεμικών φυλών κυοφόρησαν μια από τις μεγαλύτερες επαναστάσεις σε όλη την ιστορία της τέχνης με μορφές όπως του περίπτερου ναού, του θεάτρου, της αγοράς, της στοάς, της αστικής κατοικίας και του σταδίου. ·Επικρατούν δύο σαφείς τάσεις στην ελληνική ναοδομία: οι επιμήκεις κατόψεις βραχύνονται και οι βαριές σε αναλογίες προσόψεις αποκτούν όλο και λεπτότερα στοιχεία. ·Παράλληλα αναπτύσσονται τρεις διαφορετικοί αρχιτεκτονικοί ρυθμοί που έμελλε να επηρεάσουν την αρχιτεκτονική που ακολούθησε για χιλιετίες.

Ονομάζεται ο ρυθμός που διακρίνεται για τη λιτότητα, την αυστηρότητα και τη μνημειακότητά του. ·Για την κατασκευή τους θα πρέπει να είχε χρησιμοποιηθεί κυρίως ξύλο. ·Κύριο χαρακτηριστικό των κιόνων είναι η απουσία βάσης. ·Τα κιονόκρανα είναι λιτά. ·Αποτελούνται από δύο μέρη, τον "εχίνο" και τον "άβακα". ·Οι αιχμές των ραβδώσεών τους είναι οξιές. Δωρικός ρυθμός

Είναι ένας από τους αρχαίους κλασικούς αρχιτεκτονικούς ρυθμούς. Η βάση αποτελείται από τον στερεοβάτη. Το θεμέλιο είναι χτισμένο πάνω και μέσα στο έδαφος και προεξέχει μόνο η πάνω επιφάνειά του. Πάνω στο θεμέλιο είναι χτισμένο το κρηπίδωμα, που σχηματίζει τρεις αναβαθμούς. Ο τελευταίος αναβαθμός ονομάζεται στυλοβάτης. Ο κίονας δεν στηρίζεται πάνω στον στυλοβάτη και έχει την δική του βάση που αποτελείται από μία τετράγωνη πλάκα, τον πλίνθο. Πάνω στον πλίνθο ακολουθούν επιστρώματα και τερματίζουν με εξόγκωση. Τα επιστρώματα είναι διακοσμημένα με οριζόντιες αυλακιές. Οι κίονες είναι λεπτοί και στενεύουν προς τα πάνω. Ιωνικός ρυθμός

·Οι κίονες χαρακτηρίζονται από κιονόκρανο που αποτελείται από υψηλό έχινο, που περιβάλλεται από σειρές φύλλων ακάνθης και έλικες στις τέσσερις γωνίες. ·Χρησιμοποιήθηκε κυρίως στους ρωμαϊκούς χρόνους με ποικιλία μορφών. Κορινθιακός ρυθμός

·Σε αυτήν την περίοδο εμφανίζονται αρχιτεκτονήματα μεγάλης κλίμακας, όπως τα ανάκτορα και οι ναοί. ·Στην Αίγυπτο κατοικούσε ένα μείγμα λαών με διαφορετικές γεωγραφικές καταβολές και θρησκείες, παράγοντας που είχε αντίκτυπο στην αρχιτεκτονική της. Τα ταφικά οικοδομήματα επηρέασαν και πολιτισμούς που εξελίχθηκαν αιώνες αργότερα. ·Η Πυραμίδα του Χέοπα εντυπωσιάζει ακόμη και σήμερα με την αρτιότητα της κατασκευής, τον ακριβή προσανατολισμό και τις διαστάσεις της και την τελειότητα λάξευσης των υλικών. ·Στην αιγυπτιακή αρχιτεκτονική παρατηρούνται πρακτικές που εμφανίζονται αρκετούς αιώνες αργότερα σε άλλες γεωγραφικές ζώνες. Μεσοποταμία - Αίγυπτος

Μινωικός - Μυκηναϊκός κόσμος Χαρακτηριστικά αρχιτεκτονικής: ·Ενδείξεις της καθολικής και αδιατάρακτης ειρήνης. ·Παντελώς ατείχιστες πόλεις του. ·Οργάνωση της κοινωνικής δομής και ναυτική υπεροχή του. ·Η αρχιτεκτονική των μινωικών οικισμών ενσωμάτωνε μια σειρά από κατασκευαστικές πρακτικές που επηρέασαν βαθύτατα τους πολιτισμούς που ακολούθησαν.

Ρωμαϊκή εποχή Η ευρεία χρήση της αψίδας καθιερώθηκε από τους Ρωμαίους στα μνημειακού χαρακτήρα κτίσματα. Οι θόλοι χρησιμοποιήθηκαν σε τάφους και σε κτήρια. Η οικοδομική επιδεξιότητα των Ρωμαίων παρέκαμψε την ανάγκη εύρεσης μιας λοφοπλαγιάς για το στήσιμο του θεάτρου. Αποτέλεσμα ήταν η μεταφορά των θεάτρων στις πόλεις και την εμφάνιση των πρώτων αμφιθεάτρων. Οι γέφυρες χρησιμοποιήθηκαν από τους Ρωμαίους για το οδικό δίκτυο και τα υδραγωγεία τους.

Πρώιμος Μεσαίωνας Η διάλυση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας είχε άμεσο αντίκτυπο στην αρχιτεκτονική της εποχής. Οι λιγοστές αρχιτεκτονικές πρακτικές και τύποι διαδόθηκαν ευρύτατα σε όλα τα άκρα του πρώην ρωμαϊκού κόσμου. Μετά τον οριστικό θρίαμβο του χριστιανισμού τα υπάρχοντα ιερά μετατράπηκαν σε χριστιανικές εκκλησίες. Το είδος του θρησκευτικού κτίσματος που επικράτησε ήταν η βασιλική, κτήριο ορθογωνικής κάτοψης με μεγάλες διαστάσεις, περίβολο και αίθριο. Κατασκευάζονται επίσης βαπτιστήρια και ταφικά μνημεία.

Ο ρομανικός ρυθμός πρωτοεμφανίστηκε στην Ιταλία, τα τέλη του 9ου αι και εφάρμοζε τη γεωμετρική λιτότητα και αυστηρότητα, με την ταυτόχρονη διεύρυνση της χρήσιμης στεγασμένης επιφάνειας των ναών. Χαρακτηριστικά της οι ογκώδεις τοιχοποιίες, οι βαριοί κίονες οι πεσσοί και λίθινη θολοδομία. Εδραιώθηκε στη δυτική Ευρώπη και τα νέα κτήρια δημιούργησαν για πρώτη φορά μια διεθνή ευρωπαϊκή τεχνοτροπία.

Ύστερος Μεσαίωνας Μετά την εδραίωση του ρομανικού ρυθμού, στην αρχιτεκτονική, προέκυψε το πρόβλημα πως το μυστηριακό ευσεβές κλίμα που επέτασσε το θείο ερχόταν σε αντιδιαστολή με τη σκοτεινή εντύπωση του ναού. Αυτό οδήγησε στην επικράτηση του γοτθικού ύφους. Η ανάγκη λοιπόν για τον νέο ρυθμό προέκυψε από θρησκευτικά κίνητρα αλλά η ανοικοδόμηση στάθηκε σε τρία στοιχεία της εποχής: ·τα σταυροθόλια ·τις αντηρίδες ·την αψίδα.

Ελληνική αρχιτεκτονική κατά την διάρκεια της τουρκοκρατίας Πύργοι Ο Λευκός Πύργος χτίστηκε μετά την Άλωση της πόλης από τους Οθωμανούς και αποτελούσε μέρος της οχύρωσης της πόλης. Ο πύργος είναι κυκλικός, ύψους 37 μέτρων και έλαβε το προσωνύμιο «Πύργος του αίματος» επειδή χρησιμοποιούνταν ως φυλάκιο για τη φρουρά και. Σήμερα λειτουργεί ως εκθεσιακός χώρος χριστιανικής τέχνης 11ου-18ου αι. ΠΡΙΝ ΜΕΤΑ

Τζαμιά ·Το Αλατζά Ιμαρέτ χτίστηκε το 1484, μιμείται τη βυζαντινή αρχιτεκτονική ως και έλαβε το όνομα του επειδή κοντά στο τζαμί λειτουργούσε πτωχοκομείο και σήμερα χρησιμοποιείται από τη ΔΕΘ. ·Το Χαμζά Μπέη Τζαμί το οποίο μέχρι πριν από λίγα χρόνια στέγαζε διάφορα καταστήματα και κινηματογράφο, σήμερα βρίσκεται σε συντήρηση και ανάδειξη ώστε να στεγάσει αρχαιολογικά ευρήματα.

Βίλα Μπλάνκα Δείγμα πολυτελούς οικείας της αντίστοιχης περιόδου είναι η Βίλα Μπλάνκα η οποία βρίσκεται επί της Βασιλίσσης Όλγας. Η Βίλα Μπλάνκα που αναπαλαιώθηκε στα πλαίσια της πολιτιστικής πρωτεύουσας της Ευρώπης και χρησιμοποιείται σήμερα ως χώρος του δικτύου Βαλκανικών πόλεων, κατασκευάστηκε το 19ο αιώνα για να στεγάσει την εύπορη οικογένεια της Θεσσαλονίκης Diaz- Fernandes.

Αρχιτεκτονική του 20 ου αιώνα στην Ελλάδα Η νεοκλασική αρχιτεκτονική αποβλέπει στη δημιουργία ενός χωρικού οργανισμού ο οποίος συνολικά διέπεται από μια τάξη ανάλογη προς εκείνη της φύσης, μια τάξη που αποτέλεσε τη βάση για τους διαρκώς επανερχόμενους ρυθμιστικούς 'τόπους’. Η νεοκλασική αρχιτεκτονική εγκαθιδρύθηκε στην Ελλάδα ως εθνικός ρυθμός πού άρμοζε ιδιαίτερα σε όλα τα σημαντικά κτίρια. Διαδόθηκε σε όλη τη χώρα και συγχωνεύτηκε επιτυχώς με τα τοπικά ιδιώματα της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής. Ο Νεοκλασικισμός διατηρήθηκε και στις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα ως μείζων συνιστώσα του αναπτυσσόμενου εκλεκτικισμού.

Κατά τη δεκαετία του 1920, στην ελληνική πολιτισμική ζωή άρχισε να προβάλλεται το αίτημα της 'ελληνικότητας' ή της 'επιστροφής στις ρίζες‘. Το παραδοσιοκρατικό κίνημα, με την έμφαση που έδινε στην απλότητα, την ειλικρίνεια και τη γεωμετρική αρμονία, προετοίμασε ως ένα βαθμό τον δρόμο για την υποδοχή του Μοντέρνου Κινήματος, ενώ είχε ήδη εμφανιστεί κι ένας αναγωγικός κλασικισμός. Ο ελληνικός μοντερνισμός εκδηλώθηκε ήδη από το Η νεότερη ελληνική αρχιτεκτονική δεν άσκησε ασφαλώς παρά ελάχιστη επιρροή διεθνώς.

Στα περισσότερα σύγχρονα κτίρια, η έννοια του εμφανώς ελκυστικού κτιρίου υποβιβάζεται σχετικά με εκείνη της λειτουργικότητας του κτιρίου, που είναι η πιο σημαντική πτυχή. Ένα μεγάλο μέρος της αρχιτεκτονικής της εποχής ήταν ακόμα με βάση τα κτίρια του 19 ου αιώνα. Ωστόσο, μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου η ανάγκη για λειτουργικά κτίρια έγινε όλο και μεγαλύτερη και ως αποτέλεσμα είχε οι αρχιτεκτονικές τάσεις να αλλάξουν. Με τη βιομηχανική επανάσταση μια δραστική αλλαγή έγινε στα κτίρια που ήταν μέχρι τότε απλά και οδήγησε στη μαζική παραγωγή των δοκών χάλυβα και άλλων δομικών υλικών. Αρχιτεκτονική του 20 ου αιώνα ανά τον κόσμο

Στη Γερμανία, η χρήση των τεχνών μαζί με μια παραλλαγή της σύγχρονης αρχιτεκτονικής ήταν κοινός τόπος. Μερικές από αυτές τις δομές στέκονται ακόμα σήμερα, αλλά θα λάβει τη δεκαετία του 1920 και τους Γάλλους να κάνουν τις πρώτες πραγματικές σύγχρονες αρχιτεκτονικές εξελίξεις. Το έργο στη Γαλλία άρχισε να ενσωματώνει τη σύγχρονη αρχιτεκτονική σε συνδυασμό με την οργανική αρχιτεκτονική για τη δημιουργία λειτουργικών βιομηχανικές και εμπορικές δομές.

Από το 1930 μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1980 ορθογώνιο και ιδιαίτερα λειτουργικοί χώροι ήταν η κυρίαρχη μορφή της αρχιτεκτονικής σε όλο τον κόσμο. Αλλά μετά τη δεκαετία του 1980 που υπάρχουν περισσότερες αλλαγές στο στυλ της αρχιτεκτονικής. Πολλοί άνθρωποι είχαν και πάλι στροφή προς τις παλαιότερες μορφές της αρχιτεκτονικής καθώς και στην πιο ελκυστική εμφάνιση στις δομές. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα θα αρχίσετε να βλέπετε τα περισσότερα κτίρια που κατασκευάζονται με τη μορφή κυλίνδρων μεταξύ πολλών άλλων σχημάτων που εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά δημοφιλής σήμερα.

Τα κύρια χαρακτηριστικά που καθιστούν τη διεθνή μοντερνιστική αρχιτεκτονική είναι το γεγονός ότι κάθε μέρος του κτιρίου πρέπει να είναι πλήρως λειτουργικό. Αυτό θα περιλαμβάνει ακόμη και τα υλικά της δομής. Δεν ήταν ασυνήθιστο για αυτούς τους τύπους των κατασκευών να χρησιμοποιούν έντυπα από τους εξωτερικούς τοίχους, που ήταν κάτι περισσότερο από ένα καταφύγιο από το εξωτερικό περιβάλλον, αλλά πράγματι εξυπηρετούσε κάποιο σκοπό στην ίδια τη δομή

1) 4%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE 2)Proceedings of the National Academy of Sciences: One of the earliest evidence for habitual use of fire in EuropeProceedings of the National Academy of Sciences: One of the earliest evidence for habitual use of fire in Europe 3)Αργύρης Πετρονώτης, Αρχιτεκτονική της απώτερης και κλασσικής Αρχαιότητας, εκδ. Γαρταγάνης, 1991, σελ. 29, ISBN ISBN )UNESCO World Heritage Centre Report, σελ.9UNESCO World Heritage Centre Report, σελ.9 5)Ερνστ Γκόμπριχ, Το χρονικό της τέχνης, εκδ. Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, 1994, σελ. 55, ISBN ISBN )Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις, ΙΙ.25.8Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις, ΙΙ )Wolfgang Muller-Wiener, Η αρχιτεκτονική στην αρχαία Ελλάδα, εκδ. University Studio Press, 1995, σελ.121,ISBN ISBN )Πέτρος Μαρτινίδης, Μεταμορφώσεις του θεατρικού χώρου, εκδ. Νεφέλη, 1999, σελ.81 ISBN ISBN

9)Jean Pierre Adam, Roman Buildings – Materials and Techniques, εκδ. Routledge, 2003, σελ.587, ISBN Άλμα πάνω↑ Chris ScarreISBN Άλμα πάνω↑ 10)John Norwich, Αρχιτεκτονικοί θησαυροί της Γης, εκδ. Αρσενίδης, 1990, σελ.84,ISBN ISBN )Χαράλαμπος. Θ. Μπούρας, Ιστορία της Αρχιτεκτονικής, Β’ Τόμος, εκδ. Μέλισσα, 2001, σελ.211, ISBN ISBN )Bill Risebero, Ιστορία της Δυτικής Αρχιτεκτονικής, εκδ. Φόρμα, 1982, σελ.86, ISBN ISBN )De re aedificatoria libri decemDe re aedificatoria libri decem 14)Αρχιτεκτονική θεωρία από την Αναγέννηση μέχρι σήμερα, εκδ. Taschen – Γνώση, 2005, σελ. 78, ISBN XISBN X 15) 16) 17)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ