Πληθυσμοί που πλήττονται από αναπηρία
3 Οι περισσότεροι άνθρωποι των οποίων η ζωή δεν τελειώνει απότομα θα βιώσουν την αναπηρία.
4 Κάνοντας μια αυτο- αξιολόγηση Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεστε κάποιον με αναπηρία; Φανταστείτε τον εαυτό σας ως άτομο με αναπηρία. Φανταστείτε τον εαυτό σας ως μια νοσηλεύτρια με μια ορατή αναπηρία, ή έναν ασθενή που λαμβάνει φροντίδα από μια νοσηλεύτρια με αναπηρία. Σκεφτείτε να ζείτε σε μια οικογένεια που επηρεάζεται από την αναπηρία.
5 ΠΟΥ Διεθνής Ταξινόμηση της Λειτουργικότητας, Αναπηρίας και Υγείας Μια αναπηρία, που προκύπτει από την ανεπάρκεια, συνεπάγεται περιορισμό ή την αδυναμία εκτέλεσης μιας δραστηριότητας εντός των φυσιολογικών ορίων (σε ατομικό επίπεδο). Ανατομική, γνωστική ή ψυχολογική απώλεια ή διαταραχή (ατομικό επίπεδο) Αδυναμία που εμποδίζει την εκπλήρωση αναμενόμενου ρόλου (μακρο-επίπεδο).
7 Μοντέλα για την αναπηρία Ιατρικό μοντέλο - ένα ελάττωμα που έχει ανάγκη από θεραπεία με ιατρική παρέμβαση Μοντέλο Αποκατάστασης - ένα ελάττωμα που πρέπει να αντιμετωπιστεί από επαγγελματίες αποκατάστασης
8 Αναπηρία: κοινωνική υπόσταση Η αναπηρία είναι μια σύνθετη, πολύπλευρη έννοια που δεν μπορεί να οριστεί εύκολα, να εξηγηθεί ή να μετρηθεί
9 Νοσηλευτική προσέγγιση Ο νοσηλευτής πρέπει να διαφοροποιήσει... Ένα πρόσωπο που έχει μια ασθένεια η οποία του προκαλεί δευτερογενώς μια αναπηρία με... Ένα άτομο που έχει μια αναπηρία, αλλά μπορεί να να μη χρειαστεί θεραπεία
10 Νοσηλευτική προσέγγιση (συν.) Αλληλεπίδραση νοσηλευτή με ΑμεΑ και των οικογενειών τους Προσέγγιση σε επίπεδο πρόσωπο με πρόσωπιο Ακούμε και καταλαβαίνουμε Συνεργγαζόμαστε με το άτομο / οικογένεια Σχεδιάζουμε πάνω στα δυνατά σημεία του ΑΜΕΑ Προωθούμε την αυτοδιάθεση και επιτρέπουμε επιλογές
11 Ορισμοί της Αναπηρίας ορίζεται η αναπηρία σύμφωνα με τους περιορισμούς στην ικανότητα ενός ατόμου να πραγματοποιήσει μια σημαντική δραστηριότητα της ζωής. ØΚύριες δραστηριότητες της ζωής: την ικανότητα να αναπνέουν, να περπατήσει, βλέπουν, ακούν, μιλούν, την εργασία, τη φροντίδα για τον εαυτό του, την εκτέλεση χειρωνακτικών εργασιών, και να μάθετε ορίζεται η αναπηρία ως μακροχρόνια σωματική, διανοητική ή συναισθηματική κατάσταση που δημιουργεί περιορισμό ή αδυναμία λειτουργίας σύμφωνα με ορισμένα κριτήρια.
12 Παραδείγματα Αναπηρίας Οι σωματικές αναπηρίες Αισθητηριακές αναπηρίες Διανοητική αναπηρία Σοβαρές συναισθηματικές διαταραχές Μαθησιακές δυσκολίες ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
15 Οικογενεια και νοσηλευτής Ακούστε τη γονική ανησυχία «Κάτι δεν είναι σωστό» Δημιουργείστε ένα δεσμό με τους γονείς Διαμεσολαβείστε όπου απαιτείται Αξιολόγηση βασικών αναπτυξιακών προτύπων Συγκρίνετε με προβλεπόμενες τιμές
16 Κατάσταση Υγείας και αιτίες αναπηρίας Αρθρίτιδα / ρευματισμό Πίσω, το πρόβλημα της σπονδυλικής στήλης Καρδιακό πρόβλημα / σκλήρυνση των αρτηριών Του πνεύμονα, του αναπνευστικού προβλήματος Κώφωση, άκουσε πρόβλημα Limb / άκρο δυσκαμψία Νοητικό, συναισθηματικό πρόβλημα Διαβήτης Κτύπημα Σπασμένο οστό / κάταγμα ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ Καρκίνος Υψηλή πίεση του αίματος Επικεφαλής ή βλάβη του νωτιαίου μυελού Μαθησιακές δυσκολίες Νόσο του Alzheimer / άνοια / άνοια Προβλήματα στα νεφρά Παράλυση Λείπει άκρα Στομάχι / πεπτικά προβλήματα - CDC, η επικράτηση της αναπηρίας (2001)
17 Νομοθεσία που επηρεάζει ΑΜΕΑ Εξασφαλισμένη δωρεάν κατάλληλη δημόσια εκπαίδευση στο λιγότερο περιοριστικό περιβάλλον για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες με βάση τις ανάγκες τους. Γονείς, μαθητές και επαγγελματίες ενώσουν τις δυνάμεις τους για την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού προγράμματος Εξατομικευμένου συμπεριλαμβανομένων των μετρήσιμων ειδικών εκπαιδευτικών στόχων και συναφών υπηρεσιών για το παιδί.
18 Διασφάλιση της ισότητας των ευκαιριών για τα άτομα με ειδικές ανάγκες που σχετίζονται με την απασχόληση, μεταφορές, δημόσια καταλύματα, δημόσιες υπηρεσίες, και των τηλεπικοινωνιών. Παρέχει προστασία σε άτομα με ειδικές ανάγκες παρόμοιες με εκείνες που προβλέπονται για κάθε άτομο με βάση τη φυλή, το χρώμα, το φύλο, την εθνική καταγωγή, την ηλικία και τη θρησκεία.
19 πρόσβαση στην επαγγελματική δραστηριότητα επιστροφή του στην εργασία όπου είναι δυνατόν. Υπηρεσίες επαγγελματικής αποκατάστασης, καθώς και άλλες υπηρεσίες υποστήριξης που απαιτούνται για να επιτύχουν ή να διατηρήσουν μια θέση εργασίας.
21 ΑΜΕΑ πρόσβαση στην Υγεία και διαφορές ποιότητας Οι διαφορές αυτές οφείλονται σε... Οι διαφορές όσον αφορά την πρόσβαση στην περίθαλψη Προκαταλήψεις Επαγγελματιών Υγείας Κακή επικοινωνία Άτομα με αναπηρίες αντιμετωπίζουν... Υψηλότερα ποσοστά των χρόνιων ασθενειών Τα άτομα με νοητική αναπηρία βρίσκονται σε μειονεκτική θέση
22 Ιστορική Προοπτικές Μακρά ιστορία της ιδρυματοποίησης / διαχωρισμού Συχνά θεωρούνται ως άρρωστοι και αβοήθητοι Κατά τον 20ο αιώνα, ομάδες ειδικών συμφερόντων εμφανίστηκε για να υπερασπιστούν τα ΑμεΑ (π.χ., ARC) Τραγωδίες περιλαμβάνει το πρόγραμμα ευθανασίας Χίτλερ Αποϊδρυματισμός ξεκίνησε το 1960, 1970
24 Παιδιά με Αναπηρίες Οικογένεια και νοσηλευτής Επαναπροσδιορισμό της εικόνας και των προσδοκιών για το παιδί Παιδί ΑΜΕΑ επηρεάζει τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας Οι γονείς μπορούν να αποδεχτούν την απώλεια του εξιδανικευμένου παιδιού μετην πάροδο του χρόνου.
25 Ένα άτομο που ζει με αναπηρία γίνεται συνήθως ένας εμπειρογνώμονας στο να γνωρίζει τι είναι καλύτερο για το σώμα του. Ο νοσηλευτής επιβάλλεται να έχει πληροφορίες σχετικά με την αναπηρία και των διαθέσιμων κοινοτικών και κυβερνητικών πόρων.
26 Στρατηγικές για τον νοσηλευτή Μην υποθέσετε τίποτα. Υιοθετήστε την πλευρά του πελάτη. Ακούστε και να μάθετε από τον ΑΜΕΑ Συγκεντρώστε τα δεδομένα από την οπτική γωνία του ΑΜΕΑ και της οικογένειας. Φροντίδα για τον ΑΜΕΑ και την οικογένεια, όχι για την αναπηρία. Να είναι καλά ενημερωμένοι σχετικά με τους πόρους της κοινότητας. Γίνετε ένας ισχυρός συνήγορος.
27 Η ενασχόληση με τα Ηθικά Ζητήματα Πνευματική προοπτικές Ποιότητα ζωής (ΠΖ) και τις προοπτικές της δικαιοσύνης Η σωστή αξιοποίηση της επιστημονικής προόδου Αυτοδιάθεση, αποϊδρυματοποίηση και διεκδίκηση δικαιωμάτων
29 Οι νοσηλευτές μπορούν μπορούν να Εξοικειωθούν με μια ποικιλία των ηθικών πλαισίων για τη λήψη αποφάσεων... Βοηθήσουν την πρόσβαση του ασθενούς και της οικογένειας στην ενημέρωση ώστε να κάνουν συνειδητές αποφάσεις... Να εκπαιδεύσουν το κοινό σε θέματα υγειονομικής περίθαλψης... Συμμετέχουν στην ανάπτυξη των θεσμικών πολιτικών και των διαδικασιών που σχετίζονται με την αναπηρία... Να λάβουν θέση σχετικά με ένα ηθικό ζήτημα... Εργάζονται για να επηρεάσουν τις κυβερνητικές πολιτικές και νόμους